Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Cesar Millan naar nederland

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mekkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1

Re: Cesar Millan naar nederland

Ongelezen bericht door Mekkie »

Maeve schreef:
Jaap* schreef:Ik zit met een half oog naar de zoveelste herhaling te kijken, en ik heb iets ontdekt.
Volgens mij zijn relatieproblemen met een hond ook een soort bijwerking van het veelvuldig ondergaan van rare cosmetische ingrepen. Aan de eigenaren te zien tenminste.
Jij bedoelt vast die mensen met die Aussie :smile:
Nee, met die Great Danes. :smile:
In het geval van die Aussie is de hond een mooie reden om bij je moeder weg te blijven :smile:
Afbeelding
FrisianOutlawftVera
Actief
Mijn ras(sen): Duitse x Mechelse Herder ( Mei 2005 )
Hollandse x Mechelse Herder ( Dec 2013 )
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door FrisianOutlawftVera »

Vera mot niks van die Csar weten of hebben ..
ze wandelt de kamer uit als ik er toevallig over heen zap of er ene reclame tussen zit over hem ..

Vera geeft iig het goede voorbeeld -->neus omhoog en negeren :pffff:
Frisian Outlaw ft Vera
Frisian Outlaw ft Fardau
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Nanna schreef:
Mekkie schreef: Nee, met die Great Danes. :smile:
Grote genade wat was dat een eng wijf.... :N: Je zal dat 's nachts tegenkomen...die hing aan mekaar van de operaties.
Nou inderdaad zeg, te heet gekookte barbie :N:
Afbeelding
Linsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linsey »

Nee dank je, blijf ik ver weg van.
Slim is die man wel, maar iets nieuws doet hij zeker niet, oude methodes terug aan het oppervlak brengen en er dik mee verdienen je moet er maar opkomen natuurlijk. :ok:

Verder kijk ik wel naar zijn programma, vooral om even te lachen met de reacties van de mensen die hulp zoeken en hem als een god zien. :Q:
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Maeve schreef:Jij bedoelt vast die mensen met die Aussie :smile:
Nee die niet, ik zag allerlei andere zombies rondlopen :mrgreen:
Die dochter van die lui met die aussie vond ik geweldig. Die was ook uitdrukkingsloos, maar op net zo'n humoristische wijze als jerney kaagman. Meer onverstoorbaar :smile:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Jaap* schreef:
Die dochter van die lui met die aussie vond ik geweldig. Die was ook uitdrukkingsloos, maar op net zo'n humoristische wijze als jerney kaagman. Meer onverstoorbaar :smile:

Dat monotone gelul van dr, mennnnn, mijn nekharen gingen ervan overeind staan ik ben wel blijven kijken omdat ik wilde weten hoe CM het aan ging pakken. Maar gods hey dat mens.... :ugh:
rubyred
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Hond, Maltese, Husky Hybrid.

Ongelezen bericht door rubyred »

En de honden die Cesar behandeld zijn altijd mooi slank............terwijl de meeste honden in noord amerika overgewicht hebben. Cesar zelf heeft zijn mond vol met ( gebleekte) veneers.
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

rubyred schreef:En de honden die Cesar behandeld zijn altijd mooi slank............terwijl de meeste honden in noord amerika overgewicht hebben. Cesar zelf heeft zijn mond vol met ( gebleekte) veneers.

Wat heeft dat nou weer met dit topic te maken man
rubyred
Zeer actief

Jullie hadden het over Barbie's etc.
tycha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Smoothies
Contacteer:

Ongelezen bericht door tycha »

terwijl de meeste honden in noord amerika overgewicht hebben.
Tja, en de meeste honden in europa leven op straat :19: Slaat ook nergens op.
Maar jij hebt vast door heel Noord Amerika gereisd en alle honden daar met eigen ogen gezien. :scratch:
Afbeelding
Groetjes Marja
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

rubyred schreef:Jullie hadden het over Barbie's etc.
Heb je de aflevering gezien waar er over gesproken werd???
sjaak-k
Zeer actief

Neeltje schreef:
rubyred schreef:Jullie hadden het over Barbie's etc.
Heb je de aflevering gezien waar er over gesproken werd???
Afbeelding

Deze :F:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

bennie schreef:Mag ik even lichtelijk over mijn nek gaan? (hij mag van mij gerust komen horen, de manier waarop stoort me)
Nou inderdaad zeg. Steunbetuiging nog wel :roll:

Alleen als hij een leuk bedragje op mijn girorekening stort ben ik bereid om te wensen dat hij naar Nederland komt (overigens mag hij Doetinchem dan gerust overslaan hoor).
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door bennie »

Minna schreef:
Als je zoveel wilt besteden en echt iets over hondengedrag wilt leren, ga je mi beter naar Marc Bekoff kijken in November.
:ok: Ja, dat leek mij ook wel wat...maar moet een beetje kalm aan doen financieel. :(
Ik zal het financieel gezien helaas ook met een samenvatting moeten doen.
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje

Ongelezen bericht door AnneMarie »

En wie mag Marc Bekoff zijn? ik ken hem niet, november? Hoe wat waar????
Baily&Luna
Zeer actief

Ongelezen bericht door Baily&Luna »

kitty2 schreef:
Jaap* schreef:

Dat monotone gelul van dr, mennnnn, mijn nekharen gingen ervan overeind staan ik ben wel blijven kijken omdat ik wilde weten hoe CM het aan ging pakken. Maar gods hey dat mens.... :ugh:
:smile: die was wel erg ja, maar die moeder was ook erg vreemd :Q:
Neeltje

Errug vreemd....
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door bennie »

AnneMarie schreef:En wie mag Marc Bekoff zijn? ik ken hem niet, november? Hoe wat waar????
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe= ... =&gs_rfai=" onclick="window.open(this.href);return false;
sjaak-k
Zeer actief

Kijken jullie nou mensen of honden in dat programma? :F:
Afbeelding
rubyred
Zeer actief

tycha schreef:
terwijl de meeste honden in noord amerika overgewicht hebben.
Tja, en de meeste honden in europa leven op straat :19: Slaat ook nergens op.
Maar jij hebt vast door heel Noord Amerika gereisd en alle honden daar met eigen ogen gezien. :scratch:
Ik heb vast meer door noord amerika gereisd dan jij.
Het is een feit dat heel veel huisdieren net zoals de mensen in noord amerika overgewicht hebben.
Het is ook een feit dat Cesar deze dikke honden nooit in zijn shows heeft omdat honden op het uiterlijk worden geselecteerd voor zijn tv shows.
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

AnneMarie schreef:En wie mag Marc Bekoff zijn? ik ken hem niet, november? Hoe wat waar????
Die is vast minder knap dan Cesar, anders had ik wel van hem gehoord. :mrgreen:

Dat je zo moet slijmen om Cesar naar NL te krijgen is niet mijn ding. Beetje veren in zijn kont steken om te hopen dat hij deze kant op komt, dacht ut niet. Maar mocht hij in de buurt komen, wie weet dat ik dan een lezing van hem ga bijwonen.
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

rubyred schreef:Het is ook een feit dat Cesar deze dikke honden nooit in zijn shows heeft omdat honden op het uiterlijk worden geselecteerd voor zijn tv shows.
Waar haal je die info vandaan?
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

rubyred schreef:En de honden die Cesar behandeld zijn altijd mooi slank............terwijl de meeste honden in noord amerika overgewicht hebben. Cesar zelf heeft zijn mond vol met ( gebleekte) veneers.
Ik heb vandaag nog een aflevering zitten kijken waarin een chimix van 14 kilo, 6 kilo kwijt raakte tijdens een paar weken in het centrum. (Die hond was gewoon gehalveerd! :80:)

En ik heb wel vaker veel te dikke honden gezien in zijn programma, dus wat je punt nou is?
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
sjaak-k
Zeer actief

Hanneke2 schreef:
Ik heb vandaag nog een aflevering zitten kijken waarin een chimix van 14 kilo, 6 kilo kwijt raakte tijdens een paar weken in het centrum. (Die hond was gewoon gehalveerd! :80:)

En ik heb wel vaker veel te dikke honden gezien in zijn programma, dus wat je punt nou is?
Afgunst? Jaloezie? Zoiets denk ik :wink:
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Hanneke2 schreef:

Weet je echt héél zeker dat je het programma van CM hebt gezien? :denken:
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Wil de hond schreef:
Hanneke2 schreef:

Weet je echt héél zeker dat je het programma van CM hebt gezien? :denken:
Ik heb het epnr. niet bij de hand, het is de aflevering met die hele mooie fotomodeltweeling in kleine jurkjes met blote dijen en uitpuilende tieten en een alsmaar grijnzende Cesar. En een dikke aggressieve chimix dus. Google is your friend. :mrgreen:

Er schiet me trouwens ook een aflevering te binnen met een Aussie die heel bang was voor de DA, die was ook veels te zwaar. (En toen riep Cesar van 'Ga regelamtig langs je DA om een koekie te halen, ook al mankeert je hond niks.' Ha! Dat had ik al helemaal zelf verzonnen toen ik net mijn eerste hond had.)
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Dat een programma honden nodig heeft die je kan zien is logisch. Dus als je een aflevering over een hele dikke bobtail met 20 cm lang haar gaat maken dan is het vooral dat witgrijze gevaarte ipv dat je ook maar iets aan de hond kan aflezen of zien. Dus ik vind het wel logisch dat daar op gelet wordt. Ik heb overigens een aflevering gezien met 2 afschuwelijk lelijke dikke honden van een vrouw waarvan de man was overleden en zij tijdens de rouw de controle over de honden kwijtraakte. Die honden waren dik en serieus gedrochten om te zien. Dat er dus op meer dan een leesbare filmbare hond wordt gelet vind ik onzin. Een zwarte langharige dikke poedel wordt op beeld als snel een zwarte flits. Dat is geen goed programma. Maar een dikke bruine hond wordt gewoon in een aflevering gebruikt.

En als CM geen dikke honden wil gebruiken omdat hij vindt dat die sowieso al niet goed verzorgd worden dan zou ik dat niet eens een probleem vinden. Waarom zou hij niet mogen zeggen dat je eerst je hond gezond van lichaam moet maken voordat hij de zaken in het koppie wil aanpakken? Een hele dikke hond kan je niet bewegen en zijn energie laten kwijtraken omdat hij geen energie meer heeft. Logisch dat dat chagrijn kan worden. Want het lijkt mij vrij logisch dat je pas gaat werken aan probleemgedrag als je eerst zorgt dat je hond normaal in zijn lichaam zit. Elke hond met veel overgewicht heeft problemen. Pijn, gebrek aan geestelijke stimulatie omdat ze niet kunnen rennen en spelen, gebrek aan energie om iets te doen. Want als je je hond heel erg dik laat worden wordt dat zijn bench. Hij ligt dan de hele dag te meuren omdat hij domweg geen energie over heeft. En in zijn kopje is het nog steeds de jonge god die dol op rennen was toen dat nog kon. Dus erg goed gaat het dan sowieso niet meer met je hond. Ik zou het erg sterk vinden als CM zei dat hij geen dikke honden wilde helpen omdat die altijd problemen hebben die door hun overgewicht ontstaan. Eerst maar even gezond maken om te zien of hij dan nog steeds problemen zijn :ok:
Afbeelding
rubyred
Zeer actief

Niet alleen zijn er heel veel honden met overgewicht in noord amerika maar ook heel veel kinderen.
En ja, je ziet het overal om je heen. Men weet niet eens meer wat 'normaal' gewicht is. Heb je een slanke hond dan wordt er gezegd dat die veel te dun is, hetzelfde bij kinderen, er is iets mis met je kind als het 'normaal' gewicht heeft. Als alles en iedereen dik is dan denkt men dat dat 'normaal' is.
Neeltje

rubyred schreef:Niet alleen zijn er heel veel honden met overgewicht in noord amerika maar ook heel veel kinderen.
En ja, je ziet het overal om je heen. Men weet niet eens meer wat 'normaal' gewicht is. Heb je een slanke hond dan wordt er gezegd dat die veel te dun is, hetzelfde bij kinderen, er is iets mis met je kind als het 'normaal' gewicht heeft. Als alles en iedereen dik is dan denkt men dat dat 'normaal' is.
Dat is toch in de hele westerse wereld. Ook hier in Nederland zijn heel veel kinderen te zwaar en ook heel veel volwassenen en veel huisdieren zijn hier ook te zwaar, so what's your point?
Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Ongelezen bericht door Lellibel »

rubyred schreef:Niet alleen zijn er heel veel honden met overgewicht in noord amerika maar ook heel veel kinderen.
Daar ben ik het wel met je eens. Ik krijg regelmatig te horen dat Roos zo 'mager' is. Maar niks is minder waar! Je voelt haar ribben haast niet!

Maar het is niet waar dat hij alleen de slanke honden in zijn show neemt, ik heb ook dikkere honden gezien, dan zegt hij dat je er meer mee moet wandelen. Logisch toch?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”