Deed je eigenlijk nog wel agility met Bram?
Sterkte! Ik hoop voor jullie dat een operatie niet nodig is.
Moderator: moderatorteam

Nee ik was al gestopt vanwege z'n rug.Erwina schreef: Deed je eigenlijk nog wel agility met Bram?

Sluit ik me bij aan, is ook iemand waarvan ik verwacht dat ze je aanspreekt Linda.Carma schreef:Weet je al waar je hydrotherapie gaat doen? Ik kan je http://www.elmabakker.nl/aanraden! Zij is erg kundig en lief voor de hondenZoek stok! schreef:Kranendonk raadde aan chiropractie te blijven doen zodat de rest van Brams lichaam er niet onder gaat lijden inderdaad. En daarnaast wil ik hydrotherapie gaan doen. Bram zwemt wel, maar leuk vindt hij het niet. Het is 'onder dwang'. Bram is behoorlijk gespierd inderdaad, maar Kranendonk voelde een verschil tussen rechts en links. Rechts was het minder.![]()
Succes met Brammetje
Nee hoor! Het is ook maar een klein zwembad hoor, meer een groot bad zeg maar.Zoek stok! schreef:Zijn er dan meer honden in het zwembad? Nee toch?
Suzan raadde me haar ook aan inderdaad.

Juist omdat hij zich met name richt op diensthonden, had ik een wat hardhandig type verwacht. Heel erg, ik weet het. Maar dat was wel de reden dat ik hem niet uitgekozen had. Ik dacht, wat moet zo’n man nou met een gevoelig KooikertjeBudkes schreef:Daarnaast is hij bijzonder prettig in de omgang zowel naar mens als naar dier.

Hier exact hetzelfde met de oude dober die nu bij mijn ex zit.....bij enorm veel dierenartsen geweest, niemand kon iets vinden.... hij stond me buiten op te wachten... oh ik zie het al...Budkes schreef:
Toen Cento's LSI "kreeg" had ie volgens een aantal DA's van alles en nog wat. Kranendonk zag het al toen Cento uit de auto stapte. Ik vergeet dat nooit weer, 1 blik op Cento en hij zei: "Ik denk dat ik het al wel weet, maar we wachten voor de zekerheid de foto's even af."

Ik denk dat we dat beide heel leuk vinden. Agility kan ik niet zo goed recreatief doen, daar ben ik veel te fanatiek voor. En zo fanatiek durf ik niet meer met Bram. Hij mag straks wel weer echt meedoen als ik voor mezelf train met Izzie. Nu doe ik de latten op de grond, straks op small en natuurlijk niet al te heftige wendingen.Carma schreef:Wow, wat een goed nieuws!
Ik denk dat combisport een heel leuk alternatief is voor jullie beide

Ik snap dat heel goed, ik zou het ook niet meer durvenZoek stok! schreef:Ik denk dat we dat beide heel leuk vinden. Agility kan ik niet zo goed recreatief doen, daar ben ik veel te fanatiek voor. En zo fanatiek durf ik niet meer met Bram. Hij mag straks wel weer echt meedoen als ik voor mezelf train met Izzie. Nu doe ik de latten op de grond, straks op small en natuurlijk niet al te heftige wendingen.Carma schreef:Wow, wat een goed nieuws!
Ik denk dat combisport een heel leuk alternatief is voor jullie beide

Dat is goed te overzien. Ik zou het wel gaan afbouwen, dus niet eerst bijv. 2 keer per week en dan niet meer, maar dat afbouwen en vorodat je stopt bijv een tijdje 1 keer per 2 a 3 weken. Ik hoop dat het helemaal gaat herstellenZoek stok! schreef:@renske: Ik ben van plan om ongeveer 10 keer te gaan. Als het zo doorgaat, gaat die knie gewoon herstellen (omdat het nu al beter is en omdat ik weet dat het niet aangeboren is). Ik wil er alles aan doen om dat te bevorderen natuurlijk.