Joehoe!!!
Ik werd gewaarschuwd door iemand op BHF
Hier gaat alles z'n gangetje.
Met Raisa gaat het goed. Ze heeft wel onverklaarbare huidproblemen gehad, zo ongeveer alles is getest maar daar kwam niets uit. Ze had veel jeuk, rode huid, schilveren en kaal op de flanken + buik, vieze oren, stinken en ze viel af. Op het moment dat de DA me door verwees naar Utrecht ging het ineens bergopwaarts. Het is nog steeds niet helemaal over, latent aanwezig zeg maar, maar niet meer zodanig dat ik die medische molen hoef in te stappen met een zoektocht naar een speld in een hooiberg.
Ja ik heb hier nog verteld van de gebitstoestanden. Man oh man wat een rottijd, en nog steeds gaat dat niet lekker.
Wat wel lekker gaat is Danique, ze is inmiddels bijna 2 jaar. De combinatie met Raisa gaat heel redelijk, Raisie houdt zich goed. Maar ik denk niet dat een rennend, spelend en af en toe gillend kindje voor haar echt geweldig is, dan trekt ze zich terug.
Met mij gaat het wel. Helaas heb ik half april een 2de miskraam gekregen, bij de tweede echo bleek het fout te zitten. Daar heb ik nu nog steeds de lichamelijke en emotionele nasleep van, dus dat is even iets minder.
De reden dat ik hier nooit meer kom is omdat ik te weinig tijd heb een groot forum als dit te volgen. Af en toe hier komen werkt in mijn optiek niet lekker, dan mis je zoveel dat je het allemaal niet meer goed volgt.
Maar leuk om te zien dat jullie benieuwd waren naar Raisie!