Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Had ik mijn alarm gezet, ging ik daarna nog éven met mijn foto's aan het klooien, en voor ik het wist was het al 20.03 uur op de computer en had ik mijn mail nog niet verstuurd.
LongFields schreef:Had ik mijn alarm gezet, ging ik daarna nog éven met mijn foto's aan het klooien, en voor ik het wist was het al 20.03 uur op de computer en had ik mijn mail nog niet verstuurd.
Zoek stok! schreef:Het valt mee hoor, 25 mailtjes Als nou niet iedereen het maximale aantal workshops heeft aangegeven, zou het moeten lukken. Ik ga eens kijken.
Ik heb er voor Tank één gedaan en voor Elektra twee maar daar wil ik er ook best één mee doen om iemand anders ook een kans te geven om mee te doen hoor.
LongFields schreef:Had ik mijn alarm gezet, ging ik daarna nog éven met mijn foto's aan het klooien, en voor ik het wist was het al 20.03 uur op de computer en had ik mijn mail nog niet verstuurd.
toch last van leeftijd Suzanne? ouderdom :N:
Nee, dat is het ultieme vakantiegevoel: héérlijk (te) relaxed zijn!
samantha! schreef:Dom maar ik zie dat ik vergeten ben mezelf in te vullen bij de barbecue
Ik wil daar wel graag aan mee doen
Kan ik dit alsnog doen en hoe?
samantha! schreef:Dom maar ik zie dat ik vergeten ben mezelf in te vullen bij de barbecue
Ik wil daar wel graag aan mee doen
Kan ik dit alsnog doen en hoe?
brood meebrengen .
Attack op de BBQ leggen
Dan krijg ik dalijk alle wartjes op mijn dak :N:
Ik denk dat ik het dan liever bij brood hou, ik neem ook wel een plaatje kaas mee
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Zoek stok! schreef:Gewoon even nieuw mailtje sturen, ik tel de eerste bij de volgorde van inschrijving
zit er ook een stop op de bq?
ik dacht ergens anders gelezen te hebben dat je daar nog een andere sluit datum voor gaat geven
dus ik heb mij ook niet opgegeven en wacht tot de sluitdatum
had opgave mailtje ook naar mezelf gestuurd en zie nu dat ik kay zichzelf laat handelen met de agilitywedstrijd . Maar ook daar moet natuurlijk mijn naam staan
Ik heb een vraagje. Kan ik mijn hond ergens aan vastbinden om haar even achter te laten, een hek ofzo? Ik kom alleen en zit met 2 honden dus ik zal 1 van mijn honden dan alleen moeten laten als ik met de ander bezig ben. En is het goed als ik haar dan een muilkorf omdoe? Mijn staff kan uitvallen naar andere honden als ze in de buurt komen en ik snap dat iedereen wel zijn hond in de gaten houdt maar ik neem liever geen risico.
Er zijn wel hekken, maar het lijkt me handiger als je een bench of grondpin meeneemt. Ik kan je niet verzekeren dat je ergens een rustig plekje aan een hek vindt namelijk. En een hond die uitvalt, moet je niet in een doorgang vastzetten aan een hek. Muilkorf mag natuurlijk.
Grondpin heb ik ook niet.. maar als ik Jules ergens alleen laat, kan je een jankconcert verwachten...dus denk dat ze de hele dag maar mee moet huppelen
_Inge_ schreef:Grondpin heb ik ook niet.. maar als ik Jules ergens alleen laat, kan je een jankconcert verwachten...dus denk dat ze de hele dag maar mee moet huppelen
tja, en dat is jammer genoeg ook nergens te koop natuurlijk .
_Inge_ schreef:Grondpin heb ik ook niet.. maar als ik Jules ergens alleen laat, kan je een jankconcert verwachten...dus denk dat ze de hele dag maar mee moet huppelen
tja, en dat is jammer genoeg ook nergens te koop natuurlijk .
Heb hem toch niet nodig Of wel..dan leg ik Jules gewoon bij jou in de buurt..mag jij van het concert genieten.
Rahne schreef:Ik heb een vraagje. Kan ik mijn hond ergens aan vastbinden om haar even achter te laten, een hek ofzo? Ik kom alleen en zit met 2 honden dus ik zal 1 van mijn honden dan alleen moeten laten als ik met de ander bezig ben. En is het goed als ik haar dan een muilkorf omdoe? Mijn staff kan uitvallen naar andere honden als ze in de buurt komen en ik snap dat iedereen wel zijn hond in de gaten houdt maar ik neem liever geen risico.
Je kan ook gewoon een bench meenemen, doe ik ook voor mijn honden als wij weggaan
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Ok, het is duidelijk Bedankt voor de antwoorden.
Ik heb ondertussen een bench weten te regelen (ik gebruik ze zelf niet), dat lijkt me voor mijn staff de beste oplossing. Guess zal het wel niet zo leuk vinden maar een grondpin kan ze idd wel eens los trekken.