MonaToetje schreef:truusje schreef:
Nou nee, zoals ik hierboven ook al beschreef, mijn lieve oude teefjes gaan echt niet weg. Maar een jonge hond wel, mocht die toch niet aan mijn verwachtingen voldoen. Want ik heb de honden gewoon in huis, dus kan ik niet alles maar onbeperkt aanhouden.
Ik zie eerlijk gezegd het verschil niet tussen een oudere (uitgefokte ) teef of een jonge hond te herplaatsen omdat die niet aan je verwachtingen voldoet.
Herplaatsen is herplaatsen.
L.
Verschil is er idd niet in die zin zoals jij nu aangeeft.
Maar ik vind er wel een verschil inzitten om een hond te herplaatsen die je niet meer kunt gebruiken (uitgefokte teef) of een hond die niet in je gezin past/kan of wat dan ook waarbij het echt noodzaak is voor beide om de hond te herplaatsen.
Bij eerstgenoemde heb ik meer zoiets van "t was leuk je gekent te hebben, bedankt voor de pups en t ga je goed joh"
Ik snap wel dat een fokker die veelvuldig fokt niet alle teven kan houden, maar toch heb ik daar persoonlijk gewoon een naar gevoel bij. Zo van, nou ik kan niks meer aan je verdienen dus tabé meis. Dus wat dat betreft vind ik er toch wel verschil inzitten, en zo is het dus ook in verhaal van t topic.
Ts heeft de hond weggedaan. nu heeft de nieuwe eigenaar een nestje gefokt en nu ineens wil ze de hond en pups terug

tuurlijk. pups verpatsen om de hond vervolgens weer elders te dumpen.