in Dortmund was een czesky fousek die als een golden getrimmed was , hij was ook nog BOB
ik moet er niet aan denken om mijn podencos zo mee te nemen, ze zijn me altijd een partij smerig, dat valt toch wel op met een witte hond, dat muizenjagen en drekbaggeren maakt ze er niet witter op en met een borstel haal je dat er niet zo even vanaf
Barry is net zo smerig maar die wil niet onder de douche of in het water dus sja die gaat zo mee, valt toch niet op met een donkergestroomde

als hij erg smerig is haal ik even een vochtig wonderdoekje over hem heen, dat haalt het ergste er wel af, het is ook niet fraai voor een keurmeester als hij de hond betast en zijn handen zijn meteen zwart van het zand
Martijn schreef:
Ik vind dat een goed verzorgde hond thuis ook geen vieze ogen, tanden en vacht heeft.
ogen, tanden en echt smerige vacht zoals pisvlekken niet nee , maar ik wil wedden dat als jij bv witte honden hebt dat jij ze ook niet altijd stralend wit hebt rondlopen als ze gewoon normaliter lekker hun gang mogen gaan in tuin en bos
Martijn schreef:De bagger krijg je er het best met een bal en buitenwater af.
moet je wel honden hebben die daarvan houden, en daarbij werkt dat ook niet zo gemakkelijk bij een witte hond.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.