Jullie hebben het heel goed gedaan samen! Birgitte is inderdaad iemand die heel goed kan schakelen en kan bepalen wat voor een bepaalde combinatie goed kan zijn, dat waardeer ik ook enorm aan haar!janine schreef:Carma schreef:Het was weer helemaal geweldig![]()
Birgitte weet je zo vreselijk goed te motiveren dat ik niet kan wachten om weer aan de slag te gaan met alles wat we geleerd hebben!
De opzet was dit keer iets anders. Er zaten een aantal trainingsblokken in waarbij jezelf kon aangeven wat je wilde trainen. Al onze "probleempunten" zijn dus naar voren gekomen, erg leuk!
We hadden een kleine maar hele gezellige groep en natuurlijk was het weer fantastisch! Ik heb mij heel erg goed vermaakt! En Luka? Die ligt momenteel nog steeds comateus te zijn
Daar sluit ik me helemaal bij aan..Voor mij ging er wereld open omdat ik niet zo extreem veel ervaring heb met de clicker. En zeker niet het gebruik maken van clicker bij GG-programma. Het is echt een hele andere manier van denken die ik nog lang niet beheers.
Ik heb me verbaasd over het geduld en kennis van Birgitte..Ze had heel snel in de gaten hoe ik beste informatie oppak en door "zien" meer oppak dan met alleen verbale informatie wat je moet doen. Er zijn weinig trainers die zo makkelijk in training zo makkelijk op aansluiten.
Ik heb enorm veel geleerd en ben volgens mij ook heel veel vergeten omdat ik een beetje overspoeld werd met informatie.
Daarnaast was ik blij om te zien hoe het ging het Jeppe zich gedoreg...Maar ze heeft het
fantastisch gedaan. Ze was zo enthousiast dat ik nog wel wat moeite moet doen om haar te leren om stil te blijven liggen en even geen aandacht te krijgen...Dus we gaan dit stukje maar weer eens oefenen. En ze is nog niet moe....Ze is helemaal enthousiast als ze maar in de gaten heeft dat ik de clicker bij me heb.
Ik denk dat jullie er heel veel voordelen uit kunnen halen dat je nu kennis heb gemaakt met deze manier van werken, doe er je voordeel mee