Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forumhonden
Moderator: moderatorteam
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Aantal honden: 1
Re: Forumhonden
Harley maak ik alleen blij met lekker ruikende teefjes.
Trekt zich anders niks aan van andere honden en is liever bij de baas.
Toya doe ik ook geen plezier met vreemde honden. Merk dat ze eerst wat terughoudend is voordat ze een ander echt leuk begint te vinden. Ze heeft wat moeite met hele lompe honden
Trekt zich anders niks aan van andere honden en is liever bij de baas.
Toya doe ik ook geen plezier met vreemde honden. Merk dat ze eerst wat terughoudend is voordat ze een ander echt leuk begint te vinden. Ze heeft wat moeite met hele lompe honden
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley

- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
rakker vind alles oke als z ehem maar met rust laten, vind maar enkele honden
leuk, en dat was hier in al die jaar een argetijn, witte boef en een snauzer.
tommy rent gewoon het liefste op met chezz
chezz eigenlijk alles wel, maar vind buldoggen en molossers maar niet veel aan,
vind wel de corgi en een staffie heel leuk.
leuk, en dat was hier in al die jaar een argetijn, witte boef en een snauzer.
tommy rent gewoon het liefste op met chezz
chezz eigenlijk alles wel, maar vind buldoggen en molossers maar niet veel aan,
vind wel de corgi en een staffie heel leuk.
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
-
S@ndr@
- Zeer actief
Gil wil wel lekker rennen met Up dateje
,
eigenlijk alles wat gewoon gek is en wil spelen.
Met DuCain ben ik heel gauw klaar die wil met niemand spelen alleen met pupjes
eigenlijk alles wat gewoon gek is en wil spelen.
Met DuCain ben ik heel gauw klaar die wil met niemand spelen alleen met pupjes
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 19 feb 2010 07:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Happy vind alle honden prima en ja Ruby durf ik niet meer te zeggen na het laatste weekendje met een aantal forummers daar gedroeg ze zich heel anders 
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Sjefke zou met heel veel honden kunnen, behalve met flink dominante teefjes, dat wordt oppassen. Haar voorkeur gaat uit naar reuen die echte heren zijn, echte beleefde reuen. Geen honden die direct op hun doel afgaan en haar een soort willen overrompelen. Een hond als Charles zou zij wel kunnen waarderen, ik denk dat ze Rein ook erg leuk zou vinden.
Nozem is wat meer op zichzelf, die houdt het meest van honden die lekker hard willen rennen, dan is ze wel te verleiden om mee te gaan racen denk ik. Misschien dat ze Topsi wel leuk zou vinden, of de Podenco's van Marianne. Of dat wederzijds zou zijn is natuurlijk de vraag, maar daar gaat het hier niet over.
Tapas is voornamelijk dol op kleine hondjes, alleen moeten die wel bestand zijn tegen haar nog wat minder subtiele spel. Ze is nogal van het met de voorpoten bezig zijn tijdens het spelen, dus te kwetsbare hondjes of hondjes die niet zoveel op hebben met grotere exemplaren, dat zou niets worden. Frenk bijvoorbeeld vindt ze helemaal geweldig, maar ik denk dat ze ook met de meeste Jack Russells, zoals die van Noor, heel blij zou zijn.
En honden die gewoon lekker willen rauzen met haar, alleen als die groter zijn dan zij dan zal ze eerst even moeten wennen. Ik denk dat ze Quasar na even wennen wel een geschikte kandidaat zou vinden bijvoorbeeld.
Nozem is wat meer op zichzelf, die houdt het meest van honden die lekker hard willen rennen, dan is ze wel te verleiden om mee te gaan racen denk ik. Misschien dat ze Topsi wel leuk zou vinden, of de Podenco's van Marianne. Of dat wederzijds zou zijn is natuurlijk de vraag, maar daar gaat het hier niet over.
Tapas is voornamelijk dol op kleine hondjes, alleen moeten die wel bestand zijn tegen haar nog wat minder subtiele spel. Ze is nogal van het met de voorpoten bezig zijn tijdens het spelen, dus te kwetsbare hondjes of hondjes die niet zoveel op hebben met grotere exemplaren, dat zou niets worden. Frenk bijvoorbeeld vindt ze helemaal geweldig, maar ik denk dat ze ook met de meeste Jack Russells, zoals die van Noor, heel blij zou zijn.
En honden die gewoon lekker willen rauzen met haar, alleen als die groter zijn dan zij dan zal ze eerst even moeten wennen. Ik denk dat ze Quasar na even wennen wel een geschikte kandidaat zou vinden bijvoorbeeld.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Beau zou Saar helemaal geweldig vinden, kleine witte teefjes zijn geweldig volgens hem. En Maxi van MJ vond hij helemaal geweldig
De laatste tijd doet hij mij verstelt staan wat zijn omgang wat andere honden betreft. En Jeda tja doet vaak alsof ze iedere hond eng vind maar ondertussen ligt ze wel bij Whera in bed met Kito en Nikan op neus afstand
Spelen doet ze niet snel met een andere hond. maar zeg nooit nooit.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
-
Sita
- Zeer actief
Sita vindt denk ik Macho ook helemaal geweldig. Zeker als hij van pak mijn bal af spelletjes houdt en dan heerlijk mee gaat rennensamantha! schreef:Dat denk ik ook welMoos schreef:
Ik denk dat Vera het wel goed zou kunnen vinden met Macho, lekker samen apporteren en tussendoor wat rennen/stoeien., ze hebben dezelfde hobby's
![]()
Macho is sowieso erg fan van retrievers.
Ik denk dat hij Gollum en Sita ook helemaal geweldig vindt.
Sita wilt best wel spelen, maar dan wel het spelletje zoals hierboven geschreven. Dus heel hard rennen achter elkaar aan om een balletje. Dat is echt het einde.
Taro interesseert het geen moer met wie we gaan lopen. Alle honden buiten de roedel, die worden vriendelijk begroet, maar de honden in de roedel daar schenkt hij nauwelijks aandacht aan. Maar zijn absolute voorkeur gaat uit naar Golden teefjes. Dan gaat hij zelfs spelen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- *tweety*
- Zeer actief
Yvar vind alle honden om zich heen best.
Hij zoekt ze ook niet echt op, met het wandelen is hij meestal alleen op mij gericht en houd mij ook in de gaten.
Maar met labjes en goldens wil hij wel eens spelen.
Hij zoekt ze ook niet echt op, met het wandelen is hij meestal alleen op mij gericht en houd mij ook in de gaten.
Maar met labjes en goldens wil hij wel eens spelen.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Lilo is helemaal gek van Labradors en Goldens, Danne vindt 5 minuten beuken en rellen met bullen leuk om vervolgens een windhond te scoren om te racen :lol:
Ceño vind los rennen alleen al geweldig whahahahaah als ze hem maar niet snijden, dat vind ie minder.
Muts doet alsof ze alle honden eng vindt, maar ondertussen vind ze het toch wel leuk, vooral kleine hondjes vind ze gaaf
Ceño vind los rennen alleen al geweldig whahahahaah als ze hem maar niet snijden, dat vind ie minder.
Muts doet alsof ze alle honden eng vindt, maar ondertussen vind ze het toch wel leuk, vooral kleine hondjes vind ze gaaf
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
Bolke doet erg zijn best voor kleine bange hondjes, tegen angstige trilchihuahua's is ie uitermate charmant. Ook heeft ie in de wijk een grote vriendin. Het is een dik maltezerkruisinkje, een teefje Semmie en zij spelen samen nog dat het een lieve lust is.
Rein is dol op alle teven met haar op hun tanden maar tegelijkertijd wel heel tevig zijn. Vaak zijn dit herderteven. Hij is een ster in het benaderen van teven die 'hard to get' spelen. AHH-teven Jola en Lois vindt ie prachtig maar ik verwacht dat ie ook met de Laekense dames van Suzanne en M&M erg goed kan.
Huette kan het het beste vinden met grote teven die van heel hard rennen houden. Ze moeten daarbij ook niet op hun mondje zijn gevallen maar kattig gedrag vindt ze dan weer wel heel lastig te accepteren. Tot nog toe gaat ze het beste samen met -jong volwassen- beauceronteven, dat is het ontspannendste spel. Ik denk dat jong volwassen Ridgebacks en staande honden ook prima zouden gaan. Die rennen ook hard.
Rein is dol op alle teven met haar op hun tanden maar tegelijkertijd wel heel tevig zijn. Vaak zijn dit herderteven. Hij is een ster in het benaderen van teven die 'hard to get' spelen. AHH-teven Jola en Lois vindt ie prachtig maar ik verwacht dat ie ook met de Laekense dames van Suzanne en M&M erg goed kan.
Huette kan het het beste vinden met grote teven die van heel hard rennen houden. Ze moeten daarbij ook niet op hun mondje zijn gevallen maar kattig gedrag vindt ze dan weer wel heel lastig te accepteren. Tot nog toe gaat ze het beste samen met -jong volwassen- beauceronteven, dat is het ontspannendste spel. Ik denk dat jong volwassen Ridgebacks en staande honden ook prima zouden gaan. Die rennen ook hard.
-
miekmiek
Miah vind honden zoals Vera leuk. Grotere honden die wel in zijn voor een beetje rennen en stoeien. Ik geloof dat ze Bram ook wel leuk zou vinden, maar die liefde blijft misschien onbeantwoord.
Tom is niet meer zo te peilen sinds zijn castratie. Hij was voorheen niet zo van het spelen en uitgebreid contact zoeken (of hij moest even een mooi statement kunnen maken) maar toen Cash kwam logeren heeft hij aan 1 stuk door met hem gespeeld.
Tom is niet meer zo te peilen sinds zijn castratie. Hij was voorheen niet zo van het spelen en uitgebreid contact zoeken (of hij moest even een mooi statement kunnen maken) maar toen Cash kwam logeren heeft hij aan 1 stuk door met hem gespeeld.
- Moos
- Zeer actief
Miah is gewoon een goede match met allebei mijn hondenmiekmiek schreef:Miah vind honden zoals Vera leuk. Grotere honden die wel in zijn voor een beetje rennen en stoeien. Ik geloof dat ze Bram ook wel leuk zou vinden, maar die liefde blijft misschien onbeantwoord.

- Moos
- Zeer actief
LeukMenM schreef:Davey wil ook dolgraag zijn zusje ontmoeten.Belle schreef:Moet je toch een keer richting Nijmegen komen, heb je Macho en Isa allebeiMoos schreef: Ik denk dat Vera het wel goed zou kunnen vinden met Macho, lekker samen apporteren en tussendoor wat rennen/stoeien. En Isa zou ze ook helemaal te gek gaaf vinden, ze is dol op pups, voornamelijk als ze iets groter zijn zodat er echt goed gestoeid kan worden. En een Golden pup is dan natuurlijk helemaal goed. Kan Belle mooi met Max spelen, dat is wel een mooie vent voor haar.
Verder denk ik dat het voor Isa wel leuk zou zijn haar broertje Davey een keer op te zoeken.
Vera, Saar, Macho, Max, Belle, Isa en andere 4 voetertjes........zullen we in het voorjaar een keer afspreken voor een wandeling (met een terrasje happie eten)?
Tegen die tijd is Davey helemaal klaar voor een lange ren,speel, sjouw en ravotwandeling.

-
shanty
Mazzel speelt met alle honden. Als het maar snel gaat haha lekker rauzen met een beetje lawaai erbij vind hij geweldig.
Waar hij wat langer tijd voor nodig heeft om los te komen zijn toch wel bulldogs dat vind hij nogal eng..
Waar hij wat langer tijd voor nodig heeft om los te komen zijn toch wel bulldogs dat vind hij nogal eng..
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Crunch, Fien, Huette en Yanthe!Leane schreef:Xavier een teef van flink formaat die van ruige ren spelletjes houd lekker tegen elkaar aan beuken enz.. Tja wiezou zo even geen naam weten..

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Haar grote vriendin op de dagopvang is een grote zwarte hond. Een Newfoundlander. Oftewel: ze moet even door de zure appel heen en dan is het goedbilly schreef:Als Izzie Baco in het echt ziet vind ze hem vast niet eng hoor![]()

Linda, Izzie en Bram
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
We moeten maar eens iets regelen.Shibby schreef:
Ik opende dit topic ook en het eerste wat ik dacht was ROOS!!![]()
![]()
![]()
Typisch ook dat je dat zegt van die pups, want daar zat ik laatst ook nog even over te dromen.![]()
![]()
- Maylala
- Zeer actief
Hanneke2 schreef: Jack zou Roos wel heel erg leuk vinden en dan zou Lilo aan de lijn staan te gillen van NEE!
- Maylala
- Zeer actief
Marjoleine schreef: En Sjon.
Ik denk dat ze Sjon erg leuk vindt.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
sam wil heel graag kijken naar lieve grote teefjes. hij is te lomp en onwetend om ermee te spelen maar een lieve grote teef vind hij wel lief.
lola houdt van alles dat haar volledige goddelijke status accepteert.
lola houdt van alles dat haar volledige goddelijke status accepteert.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik mag geen honden noemen die mijn dames al kennen maar ik bedacht me opeens dat Fien Saar nog niet kent.
Dat lijkt me ook wel een leuke combi
-
chrico
- Zeer actief
Voor Kito een windhondachtige teef die het leuk vind dat een ander de leiding heeft. Kito bepaald het spel
Hij zoekt een volgzaam typje zeg maar. Als zij zelf de leiding neemt verlaagd hij zich niet om erachter aan te rennen
maar als hij rent dan is het heerlijk als er 1 meerent en probeerd af te pakken wat hij in zijn bek heeft.
Voor Nikan een teef die in eerste instantie verlegen is en geen echt contact zoekt zodat hij de tijd heeft zijn charme in de strijd te gooien. De teef moet ook tegen een stootje kunnen want hij kan erg lomp uit de hoek komen maar vind het weer niet erg als hij afgesnauwd word daarom, dan schrikt hij zich rot.
Voor Nikan een teef die in eerste instantie verlegen is en geen echt contact zoekt zodat hij de tijd heeft zijn charme in de strijd te gooien. De teef moet ook tegen een stootje kunnen want hij kan erg lomp uit de hoek komen maar vind het weer niet erg als hij afgesnauwd word daarom, dan schrikt hij zich rot.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
nou ben ik wel heel benieuwd wie je bent tegen gekomen??Arline schreef:Fenja kan goed met zelfverzekerde reuen of eventueel teven die niet opkijken van geschetter van haar kant. Laatst kwamen we een altdeutsche heutehond reu tegen. Fenja vond hem wat spannend en ging schetteren, maar hij keek haar niet eens aan en was de rust zelve, dus na een heel kort geschetterd te hebben dacht Fenja![]()
- Moos
- Zeer actief
Ja, ik denk dat die elkaar ook erg leuk zullen vinden! Moeten we toch eens gaan regelen binnenkortMarjoleine schreef:Ik mag geen honden noemen die mijn dames al kennen maar ik bedacht me opeens dat Fien Saar nog niet kent.

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Ja, dit is helemaal Macho zijn manier van spelenSita schreef:Sita vindt denk ik Macho ook helemaal geweldig. Zeker als hij van pak mijn bal af spelletjes houdt en dan heerlijk mee gaat rennensamantha! schreef:Dat denk ik ook welMoos schreef:
Ik denk dat Vera het wel goed zou kunnen vinden met Macho, lekker samen apporteren en tussendoor wat rennen/stoeien., ze hebben dezelfde hobby's
![]()
Ik denk dat hij Gollum en Sita ook helemaal geweldig vindt.![]()
Sita wilt best wel spelen, maar dan wel het spelletje zoals hierboven geschreven. Dus heel hard rennen achter elkaar aan om een balletje. Dat is echt het einde.
- Dusty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller - Aantal honden: 2
Aika vind kleine honden leuk waar ze lekker tegen op kan beuken, reu of teef maakt niet uit. geen idee welk forum hondje daar bij past. ze vind grote honden ook leuk maar dan liever om mee te rennen. we kwamen gisteren een windhond tegen en dat vond ze prachtig om er achteraan te rennen. honden groter als een RR vind ze eng maar dan trekt ze na een tijdje wel bij.
Dusty houd niet van patserige reuen. dan gaat die meestal de andere kant op. ik denk dat hij een hond als Vera of Izzie wel erg leuk zou vinden. hij vind eigenlijk teefjes eigenlijk altijd wel leuk, maar dan wel het liefst van zijn formaat of groter. met kleinere honden (behalve Aika dan) speelt hij eigenlijk niet.
reuen die ook van lekker rennen houden is ook een goede match
Dusty houd niet van patserige reuen. dan gaat die meestal de andere kant op. ik denk dat hij een hond als Vera of Izzie wel erg leuk zou vinden. hij vind eigenlijk teefjes eigenlijk altijd wel leuk, maar dan wel het liefst van zijn formaat of groter. met kleinere honden (behalve Aika dan) speelt hij eigenlijk niet.
reuen die ook van lekker rennen houden is ook een goede match

-
Sepp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Stabij & Border Collie
Roef houdt van stoere reuen, die bijna stram lopen van de hormonen, maar stiekum een heel klein hartje hebben en heel zacht zijn....ze raakt dan echt in katzwijm...het mogen windhonden, terriers zijn of jachthonden...maar geen herders of bul-achtige....
...iemand zo'n type man rondlopen??????...van gekkigheid weet Roef dan niet hoeveel spelbuigingen ze dan achter elkaar moet maken
Aan de andere kant vind ik een hondje als Dusty hierboven ook heel goed bij Roef passen.
...iemand zo'n type man rondlopen??????...van gekkigheid weet Roef dan niet hoeveel spelbuigingen ze dan achter elkaar moet maken
Aan de andere kant vind ik een hondje als Dusty hierboven ook heel goed bij Roef passen.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Sepp schreef:Roef houdt van stoere reuen, die bijna stram lopen van de hormonen, maar stiekum een heel klein hartje hebben en heel zacht zijn....ze raakt dan echt in katzwijm...het mogen windhonden, terriers zijn of jachthonden...maar geen herders of bul-achtige....
...iemand zo'n type man rondlopen??????...van gekkigheid weet Roef dan niet hoeveel spelbuigingen ze dan achter elkaar moet maken![]()
zoeen heb ik. al weet die dan helemaal niet wat ie met miss hyperdepieper moet die hem staat te verleiden en gaat dan gek doen

-
Sita
- Zeer actief
Dan moeten we binnenkort maar eens een date plannensamantha! schreef:Ja, dit is helemaal Macho zijn manier van spelenSita schreef:Sita vindt denk ik Macho ook helemaal geweldig. Zeker als hij van pak mijn bal af spelletjes houdt en dan heerlijk mee gaat rennensamantha! schreef:
Dat denk ik ook wel, ze hebben dezelfde hobby's
![]()
Ik denk dat hij Gollum en Sita ook helemaal geweldig vindt.![]()
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
Gos
- Zeer actief
In dat geval ideaal voor oude meneer Max en dominante Laika. Die wensen geen polonaise aan hun lijf (Laika verdraagt dat alleen van Noes en Victor) en negeren het liefst alle andere honden. Laika is vooral van: "accepteer mijn dominantie en laat me verder met rust".Nanna schreef:En Simone vindt alles best als ze haar maar met rust laten. Zij is aan het werk.
Noeska zou het met veel honden prima kunnen vinden, die past zich goed aan aan de stijl van de anderen. Ze heeft wel een voorkeur voor honden die lekker willen rennen met haar en tegen een stootje kunnen, dus Nozem of Jack Russells die haar lekker willen najagen, vindt ze heerlijk. Victor is gruwelijk lomp dus daarbij past het beste een zelfverzekerde teef die hem tijdig op z'n plaatst zet net als de teven thuis.