Ik had het wel gelezen maar niet gereageerd,en vind het heel vervelend dat het blijkbaar de nieuwe mode aan het worden is.
Moderator: moderatorteam
En je doelt hier op...Martijn schreef:Ik denk, maar dat is natuurlijk persoonlijk, dat je als je een dusdanig teer zieltje hebt dat je geen foto's van een dooie vos aankunt je beter geen topics over dode dieren kunt lezen.
Of aan je man vragen of hij je in mijn plaats een trap onder je aanstellerige reet kan geven.
Zo. Gaat u voort.
Ik weet niet of hier meer mensen een pb'tje hebben gehad?wat een kutforum, ik ben hier weg
doei!!!
sinds wanneer maak je PBtjes openbaarMargeeske schreef:En je doelt hier op...Martijn schreef:Ik denk, maar dat is natuurlijk persoonlijk, dat je als je een dusdanig teer zieltje hebt dat je geen foto's van een dooie vos aankunt je beter geen topics over dode dieren kunt lezen.
Of aan je man vragen of hij je in mijn plaats een trap onder je aanstellerige reet kan geven.
Zo. Gaat u voort.
Ik kreeg trouwens van haar een pb'tje:Ik weet niet of hier meer mensen een pb'tje hebben gehad?wat een kutforum, ik ben hier weg
doei!!!
Nanna schreef:Godlof geen pb'tje gehad dan had ik niet voor mezelf ingestaanMargeeske schreef: Ik kreeg trouwens van haar een pb'tje:Ik weet niet of hier meer mensen een pb'tje hebben gehad?wat een kutforum, ik ben hier weg
doei!!!![]()
En het is natuurlijk ook een kutforum, daar heeft ze wel gelijk in
Anders zou ik nooit over haar te durven praten :N:massam schreef:zoals aan de zwarte kleur van de naam te zien is TS niet meer op dit forum
Margeeske schreef:Anders zou ik nooit over haar te durven praten :N:massam schreef:zoals aan de zwarte kleur van de naam te zien is TS niet meer op dit forum
Meer puber die niks te doen heeftmassam schreef:Margeeske schreef:Anders zou ik nooit over haar te durven praten :N:massam schreef:zoals aan de zwarte kleur van de naam te zien is TS niet meer op dit forum
haha toetsenbordheld dus![]()
Maak je niet druk hoor, dat was niet het hele pb'tje.S@ndr@ schreef:
sinds wanneer maak je PBtjes openbaar, de naam zegt het al persoonlijk, :M:
Ik maak me niet druk hoor, maar ik vind het gewoon een beetje raar, that's allMargeeske schreef:Maak je niet druk hoor, dat was niet het hele pb'tje.S@ndr@ schreef:
sinds wanneer maak je PBtjes openbaar, de naam zegt het al persoonlijk, :M:
Ik ben mijn leven aan het beterenMartijn schreef:Gut, wat ben jij heilig vandaag.S@ndr@ schreef: sinds wanneer maak je PBtjes openbaar, de naam zegt het al persoonlijk, :M:
Ach dat maakt uiteindelijk niet uit, tot stof zal hij vergaan ( staat in het grote boek, om maar eens heilig te blijven)bouvierpoedel schreef:Het is de dag des heren.
Dus heilig is verplicht vandaag.![]()
Wat jammer want nu weten we niet of hij de kliko is ingegaan of is blijven hangen in het prikkelgaas.