Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat is de regelrechte nachtmerrie van jouw hond?
Moderator: moderatorteam
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
Re: wat is de regelrechte nachtmerrie van jouw hond?
Als behalve op maandag (dat is al erg egnoeg)op iedere dag mensen met 'rijdende' kliko`s lopen, vreselijk eng! Oh, en mensen die hun stoep schoonmaken met zo`n echte sneeuwschep; ook dood eng!
uiteraard.
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Wieke heeft wel een paar nachtmerries
, stipt op nummer 1 dezelfde als crunch en fien. Verder toch wel als er geen eten meer te vinden zou zijn.
Timo zijn nachtmerrie is vooral dat je hem tussen een groep onbekende mensen zet waar ook nog eens heeeeel veel kindjes tussen lopen :N:
Timo zijn nachtmerrie is vooral dat je hem tussen een groep onbekende mensen zet waar ook nog eens heeeeel veel kindjes tussen lopen :N:
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

- *Linda*
- Zeer actief
Sun zijn nachtmerries: boodschappen niet opruimen zodat hij ze de hele dag moet bewaken, verdwalen en vrouwtje kwijtraken, ergens niet als eerste bij zijn.
Bono: dat er iemand met zijn kluif vandoor gaat en dat er "ingrepen" worden gedaan (lees nagels knippen, oren schoonmaken) zonder dat hij daarbij is. Wat doe je. WAT doe je!!!! WAT gebeurd er met dat nageltje op de grond!
Juul: onweer, vrouwtje kwijt en de groters niet meer kunnen afbekken, en de groters die elke keer haar jacht op mollen verkloten door heel hard aan te komen stampen terwijl zij al 5 minuten bewegingsloos boven een molshoop haar moment van toeslaan staat af te wachten.
Bono: dat er iemand met zijn kluif vandoor gaat en dat er "ingrepen" worden gedaan (lees nagels knippen, oren schoonmaken) zonder dat hij daarbij is. Wat doe je. WAT doe je!!!! WAT gebeurd er met dat nageltje op de grond!
Juul: onweer, vrouwtje kwijt en de groters niet meer kunnen afbekken, en de groters die elke keer haar jacht op mollen verkloten door heel hard aan te komen stampen terwijl zij al 5 minuten bewegingsloos boven een molshoop haar moment van toeslaan staat af te wachten.

-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Voor Boomer: Dat ik op vakantie ga zonder hem.. Of uberhaupt met (teveel) spullen zonder hem wegga.
Voor Benny: dat hij weeeeeeeer naar buiten moet, als ik een hele actieve dag heb
Voor Benny: dat hij weeeeeeeer naar buiten moet, als ik een hele actieve dag heb
- peggy en vinnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
hier is de nachtmerrie vroeg opstaan, en de douche wie wil er nu na bloempjes ruiken 
-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
dat er geen fazanten meer zijn...reeen en hazen kan hij links laten liggen maar fazanten negeren dat kost hem heel veel moeite, die moet hij soms opjagen. (hij komt gelukkig snel terug)
en dat wij hem vergeten als wij onze auto inpakken als wij op vakantie gaan of een weekendje weg gaan, hij loopt mij dan regelmatig op mijn hakken te trappen zo dicht loopt hij dan achter mij.
en dat wij niet meer van die lange wandelingen zouden maken maar net als veel honden hier in de buurt even naar het pis en poepveld, aan de riem natuurlijk en dan hopla weer naar huis, even 10 minuten gelucht
en dat wij hem vergeten als wij onze auto inpakken als wij op vakantie gaan of een weekendje weg gaan, hij loopt mij dan regelmatig op mijn hakken te trappen zo dicht loopt hij dan achter mij.
en dat wij niet meer van die lange wandelingen zouden maken maar net als veel honden hier in de buurt even naar het pis en poepveld, aan de riem natuurlijk en dan hopla weer naar huis, even 10 minuten gelucht

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
- Aiske
- Zeer actief
Anke: is dat zoon Jelmer uit huis gaat. Dat is huilen ookal het voor een trainingsuurtje of een enkele honenshow
Jidske: vuurwerk en onweer
Jelmer: dat hij niet kan kijken of er al vreemde op zijn "erf" (hele straat) zijn en niet meer kunnn knuffelen met de baasjes
Jidske: vuurwerk en onweer
Jelmer: dat hij niet kan kijken of er al vreemde op zijn "erf" (hele straat) zijn en niet meer kunnn knuffelen met de baasjes
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- petra/jacky
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): BOERENFOX
ja van Jacky kan ik er niet zomaar eentje noemen, want hij heeft er meerdere hoor.
Hij is bang voor fietsen erg bang van de trap en zo nog meer.
Maar ik denk wel dat zijn ergste nachtmerrie is dat hij weer terug moet naar de kennel in het asiel want als hij wakker wordt dan kijkt hij meteen waar ik ben. En het liefste kruipt hij dan op schoot zo van zo nu moet je wel bij me blijven.
Hij is bang voor fietsen erg bang van de trap en zo nog meer.
Maar ik denk wel dat zijn ergste nachtmerrie is dat hij weer terug moet naar de kennel in het asiel want als hij wakker wordt dan kijkt hij meteen waar ik ben. En het liefste kruipt hij dan op schoot zo van zo nu moet je wel bij me blijven.

Groetjes Petra en Jacky
- Bonnie F
- Zeer actief
Vul hier ipv Bakkie maar Zappa in en ik ben klaar!Nanna schreef:Bakkie: dat hij niet mee mag.
Het interesseert hem geen bárst wáár we heen gaan, áls ie maar mee mag. Al is het naar de tandarts. En als ie mee is is er geen blijer en pretentielozer hondje dan hij. Hij is gewoon zielsgelukkig nog steeds erbij te horen
Alleen thuisblijven (ja, soms moet het Bak) is verder geen probleem, maar die treurige ogen doorboren mijn rug nog vèr nadat ik me van het tuinpad en uit het zicht verwijderd heb.....
Die ogen kijken zo treurig dat het me echt pijn doet!

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Dat ik iets leuks ga doen zonder Noah mee te nemen. Zodra ik opsta staat ze al naast me, al is het midden in de nacht. ze kan ook prima alleen thuis blijven, maar ze gaat ontzettend graag met mij mee 
- Hayley84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
Rossi's nachtmerrie is dat het eeuwig blijft regenen.
Vinnie's nachtmerrie is dat hij nooit meer op schoot mag, en uiteraard dat hij nooit meer te ETEN krijgt
Vinnie's nachtmerrie is dat hij nooit meer op schoot mag, en uiteraard dat hij nooit meer te ETEN krijgt

-
Mojuan
- Zeer actief
Dat er geen vlees meer in hun bakjes ligt.
En dat het vrouwtje ze naar een ander baasje zou doen.
En dat het vrouwtje ze naar een ander baasje zou doen.

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Van Indy dat wij verdwijnen....
stel je voor!
-
Felix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Ohja, toch nog iets *nieuws* gevonden .. Haar ergste nachtmerrie van m'n hond, is dat alle sneeuw in 1 nacht verdwijnt
Heb geloof ik de enigste hond, die sneeuw als een extra aanvulling op haar voer ziet, waardaar ze aan de kots en de schijterij gaat!
Heb geloof ik de enigste hond, die sneeuw als een extra aanvulling op haar voer ziet, waardaar ze aan de kots en de schijterij gaat!
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
- Arline
- Zeer actief
marye schreef:Dat Nederland opdroogt :N:
Dat ze geen eten krijgt of niet alle eten voor haar is, is voor Fenja een boze droom. Een werkelijke nachtmerrie zou zijn als er geen ballen meer bestonden, zonder ballen geen leven
Sting slaapt rustig en heeft niet zoveel nachtmerries
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Als ze niet meer kunnen loslopen, dat zou een ware nachtmerrie zijn voor ze.
Vuurwerk ook, geen eten meer krijgen
ook.
Een niet begrijpende, schreeuwende baas, dat zouden ze ook heel erg vinden, weet ik wel zeker.
Vuurwerk ook, geen eten meer krijgen
Een niet begrijpende, schreeuwende baas, dat zouden ze ook heel erg vinden, weet ik wel zeker.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Geld ook voor Boomer..Bonnie F schreef:Vul hier ipv Bakkie maar Zappa in en ik ben klaar!Nanna schreef:Bakkie: dat hij niet mee mag.
Het interesseert hem geen bárst wáár we heen gaan, áls ie maar mee mag. Al is het naar de tandarts. En als ie mee is is er geen blijer en pretentielozer hondje dan hij. Hij is gewoon zielsgelukkig nog steeds erbij te horen
Alleen thuisblijven (ja, soms moet het Bak) is verder geen probleem, maar die treurige ogen doorboren mijn rug nog vèr nadat ik me van het tuinpad en uit het zicht verwijderd heb.....
Die ogen kijken zo treurig dat het me echt pijn doet!
Als hij maar mee mag, maakt niet uit waarheen, maakt niet uit dat hij dan soms in de auto moet blijven, als hij maar mee mag...
- enjo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse setter
Beertjes nachtmerrie is onweer (zeker op de camping) en vuurwerk.
Endy's nachtmerrie is dat er geen eten meer is en kroelloos door het leven moeten gaan.
Balou's nachtmerrie alleen op wereld zijn
en ook niet als eerste ergens bij zijn ( wel met 3 zussen in haar achterhoede, natuurlijk, want dan is ze heul stoer)
Joey's nachtmerrie, hmmmm ff denken, geen tegelvloeren meer, vuurwerk en kroelloos door het leven moeten gaan.
Endy's nachtmerrie is dat er geen eten meer is en kroelloos door het leven moeten gaan.
Balou's nachtmerrie alleen op wereld zijn
Joey's nachtmerrie, hmmmm ff denken, geen tegelvloeren meer, vuurwerk en kroelloos door het leven moeten gaan.

rust zacht meissie Joey 19-3-1997 19-11-2010
slaap wel Bereboot 8-9-1997 11-1-2012
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Rhodins grootste nachtmerrie is dat we hem stiekem achterlaten bij mensen die hij eng vindt. Maar hij heeft er wel meer volgens mij. Bijvoorbeeld een hele grote bult met eten waar hij nét niet bij kan. Dat zou hij ook een ramp vinden. 
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Ik heb het idee dat Napoleon geen nachtmerries heeft, die legt zich erbij neer en bedenkt dan hoe hij het anders kan krijgen.. weinig nachtmerries voor De Keizer 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Drazic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
Bij Bigboy is het toch wel als ik uit het zicht verdwijn,tjee het vrouwtje weg zonder mij!!!!!!!
Voor Boris is het dat hij niet op tijd eten krijgt
de DA zei over Bigboy dat hij 4x per dag eten moest krijgen
En volgens mij heeft Boris dat gehoord en maalt dat zinnetje constant door zijn hoofd,4x per dag, 4x per dag ,4x per dag
Hij staat ook echt op de tijden in de keuken te kwispelen en te stuiteren
het is weer tijd
Voor Boris is het dat hij niet op tijd eten krijgt
En volgens mij heeft Boris dat gehoord en maalt dat zinnetje constant door zijn hoofd,4x per dag, 4x per dag ,4x per dag
Hij staat ook echt op de tijden in de keuken te kwispelen en te stuiteren
- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Bonnie's nachtmerries zijn vuurwerk, grote andere honden, onweer.
Dootjes nachtmerrie is met stip op 1: VERGETEN WORDEN!
Dootjes nachtmerrie is met stip op 1: VERGETEN WORDEN!
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Dat flyball niet doorgaat zoals vanavond 
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
momenteel met sneeuw bekogeld worden, ze krimpt dan helemaal in elkaar, toen een of ander jochie hier uit de buurt haar bekochelde met sneeuw, heb ik hem dan ook flink de waarheid verteld, man wat was ik pissed zeg !
Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Inge O schreef:attack haar nachtmerrie werd deze ochtend bijna bewaarheid : geen tennisballen meer :N:!
haar ochtendritueel bestaat uit eventjes snel naar buiten voor een plasje en dan snel weer naar binnen, tennisbal pakken en daar verheerlijkt op kauwen terwijl ik hun voer klaarzet. ik moet haar dan ook nog een keer knuffelen en dan de tennisbal opgooien zodat ze hem kan vangen - dán pas kan ze aan haar dag beginnen.
maar dat lukte niet vandaag want alle tennisballen waren zoek - onder de sneeuw![]()
.
zij vindt dan weer wel dat ik de ballenmanager ben, dus haar ogen sprongen haast uit hun kasten in een poging om mij een bal te laten tevoorschijn toveren - wát een desillusie toen dat niet lukte...
ze heeft het overleefd dankzij een ander balletje, maar de opluchting was wel groot toen ze een uurtje later een échte bal vond - dan begon haar dag pas echt.
Hahahaha, wat een ongelooflijke gewoonte dieren kunnen het ook zijn he? En mutsen :lol:
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ik denk wel dat attack daar even een kleine aantekening van heeft gemaakt
Ik zou er maar rekening mee houden dat je het bij het volgende funcioneringsgesprek voor de voeten geworpen krijgt
Ik zou er maar rekening mee houden dat je het bij het volgende funcioneringsgesprek voor de voeten geworpen krijgt
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Moos
- Zeer actief
Hahahah, dat heeft Vera ookInge O schreef: zij vindt dan weer wel dat ik de ballenmanager ben, dus haar ogen sprongen haast uit hun kassen in een poging om mij een bal te laten tevoorschijn toveren - wát een desillusie toen dat niet lukte...
En ik dan maar uitleggen "Vera je hebt 'm zelf kwijt gemaakt, ik heb de bal niet, ga zoeken!"

- Moos
- Zeer actief
Inge O schreef:
als ik dat in zo'n situatie zeg tegen attack kijkt ze echt alsof ze water ziet branden : 'ik, zoeken?? jij zoeken zal je bedoelen zeker, over wiens verantwoordelijkheid hebben we het hier helemaal![]()
?'
![]()
Vera rent dan voor de sier nog even naar een plek waar de bal sowieso al niet kan liggen, snuift 1 keer, en komt dan weer voor me zitten. "ja baas, gezocht, en niet te vinden zoals ik al eerder kwam melden. nou hop, hier die bal!"

- Morgaine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): buitenlands mormeltje ;)
Dina's grootste nachtmerrie heet: tussendeur.
Die sluit namelijk niet al te goed en dan klappert ie wel eens
trillen dat ze dan doet, niet normaal meer.
Die sluit namelijk niet al te goed en dan klappert ie wel eens
trillen dat ze dan doet, niet normaal meer.
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Luna's grootste nachtmerrie is dat ze onder de douche moet.... 

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15