Knap ventje

Moderator: moderatorteam
Nou, zo lief als ze daar leek is ze niet altijd hoor.sirene schreef: Was leuk om Tapas weer in het echt te zien. Echt een lieve slungel is ze. En ze liep daar alsof ze dat zovaak doet.
Rasspecifiek aandenken voor iedere beste van het ras
Bij de Toller heb ik ook alleen maar een rosette gezien. Wel een hele grotePodenji schreef:iedereen ook van harte van mij en de rest weer bedankt voor de felicitaties![]()
op de site stond trouwens dit:Rasspecifiek aandenken voor iedere beste van het rasik heb alleen een rozet gekregen
![]()
Sonja jij nog iets rasspecifieks gekregen voor Qietjes BOB? en de rest die BOB had?
Nee, nu je het zegt. Dat had ik ook gelezen. Niks gehad of gezien.Podenji schreef:iedereen ook van harte van mij en de rest weer bedankt voor de felicitaties![]()
op de site stond trouwens dit:Rasspecifiek aandenken voor iedere beste van het rasik heb alleen een rozet gekregen
![]()
Sonja jij nog iets rasspecifieks gekregen voor Qietjes BOB? en de rest die BOB had?
Oh, wat goed dat jij er nog aan dacht. Was het al vergeten. Ik vind het wel heel erg slordig van ze dit. Zo'n rozet is onzin. Met het rasspecifieke aandenken van de jaren ervoor in mijn hoofd vind ik het echt wel jammer dat we nu niks hebben gekregen.Podenji schreef:hoorde maar niets terug dus maar weer een mailtje gestuurd, dit keer vrij vlot antwoord, wat ongeveer zoveel inhield dat er voor de BOB een mooie rozet was en dat de meeste shows daar niets voor geven
![]()
dus ik heb maar ff doorgezeurd over het feit waarom ze dan in de cat. en op de site "rasspecifiek aandenken"zetten
nog geen antwoord weer gehad, vraag me ook af of dat uberhaupt wel komt
Beter een rozet dan een lullig pennetje wat je bij het BOB in Utrecht kreegsirene schreef:Oh, wat goed dat jij er nog aan dacht. Was het al vergeten. Ik vind het wel heel erg slordig van ze dit. Zo'n rozet is onzin. Met het rasspecifieke aandenken van de jaren ervoor in mijn hoofd vind ik het echt wel jammer dat we nu niks hebben gekregen.Podenji schreef:hoorde maar niets terug dus maar weer een mailtje gestuurd, dit keer vrij vlot antwoord, wat ongeveer zoveel inhield dat er voor de BOB een mooie rozet was en dat de meeste shows daar niets voor geven
![]()
dus ik heb maar ff doorgezeurd over het feit waarom ze dan in de cat. en op de site "rasspecifiek aandenken"zetten
Zijn er wel al foto's/uitslagen op de site. Ga meteen ff kijken.
Hahahahahaha, doet me denken aan de BOB kaasschaaf van Alkmaar. Ik was hem vergeten. Ik ga het maar eens afstoffen en in de besteklade gooien, wat moet ik er anders mee!?ladybird schreef:Beter een rozet dan een lullig pennetje wat je bij het BOB in Utrecht kreegsirene schreef:Oh, wat goed dat jij er nog aan dacht. Was het al vergeten. Ik vind het wel heel erg slordig van ze dit. Zo'n rozet is onzin. Met het rasspecifieke aandenken van de jaren ervoor in mijn hoofd vind ik het echt wel jammer dat we nu niks hebben gekregen.Podenji schreef:hoorde maar niets terug dus maar weer een mailtje gestuurd, dit keer vrij vlot antwoord, wat ongeveer zoveel inhield dat er voor de BOB een mooie rozet was en dat de meeste shows daar niets voor geven
![]()
Zijn er wel al foto's/uitslagen op de site. Ga meteen ff kijken.![]()
Alhoewel ik die nog steeds trots aan de mensen laat zien hoor