Ik wilde perse een hond, hij vond het prima.
Hij is er even gek mee en heeft zijn werk er op aangepast.
Hij traint er met één en ik de ander.
Helemaal naar mijn zin
Moderator: moderatorteam

Inderdaad hier net zo; manlief is internationaal chauffeur en dus veel van huis. Ik heb dus tijd zat om mijn eigen dingen te doen en ben blij dat we in het weekend samen van de honden kunnen genieten.Marion. schreef:Nou, maar dat doen wij ook hoor. Het is zelfs juist eigenlijk andersom. Juist dóór de honden doen wij ook nog iets samenZoek stok! schreef:Het is maar net hoe je een relatie wilt hebben. Ook voor ik honden had, deden wij al veel apart. Ik ben veel op pad met de honden, zonder mijn vriend dus.Baïla schreef: Ik zou me ook geen leven kunnen voorstellen met iemand die totaal niet van honden zou houden daarvoor zijn ze een veel te belangrijk deel van mijn leven.

Marjoleine schreef:Als ex-mede-eigenaar van een bedrijf in klassieke motorfietsen: ik snap het volledigantheman schreef:Overigens zeur ik wel over de motor hoor![]()
Want op een gegeven moment stonden er 3!! voor de deur, geen van allen rijdend.![]()
![]()
( Hubbie heeft 2 linkerhanden, al deelt hij een hele andere mening)
Die werden dus niet gerepareerd, stonden weg te roesten. Ik kreeg er wat van.
Dus of de sloop regelen, of een reparateur, of als je dan zo nodig moet, koop onderdelen. Over dat soort zaken zeur ik wel. Maar ik zeur niet over t feit dat hij zo nodig op dat ding wil rijdenSnap je het nog?