nou ja het had met klokken te maken dat spel weet jechrico schreef:Wat heb ik nu weer gedaan danAlleen maar Marco overtuigd dat ik hem graag ver twee weken weer wil zien, meer niet

Moderator: moderatorteam
nou ja het had met klokken te maken dat spel weet jechrico schreef:Wat heb ik nu weer gedaan danAlleen maar Marco overtuigd dat ik hem graag ver twee weken weer wil zien, meer niet
ja dan krijg ik Whera op mijn dak ben toch wel bang voor die vrouwbasil schreef:vertel eenstwinkeltje schreef:nou ja het had met klokken te maken dat spel weet jechrico schreef:Wat heb ik nu weer gedaan danAlleen maar Marco overtuigd dat ik hem graag ver twee weken weer wil zien, meer niet
Met wie zijn klokkenspeltwinkeltje schreef:nou ja het had met klokken te maken dat spel weet jechrico schreef:Wat heb ik nu weer gedaan danAlleen maar Marco overtuigd dat ik hem graag ver twee weken weer wil zien, meer niet
Nanna schreef:Er waren niet veel mannen, dus het viel wel meeJacksel schreef:Hoe vaak heb je eigenlijk het zinnetje 'ff voelen hoor' gehoord vandaag Nanna?![]()
Ja dat was een charmante herderdame volgens BramChiki schreef:De foto met Bram is samen met onze Nemo Connie;-). In het echie een maatje kleiner dan Bluf.
Tja als jij een weekje langer in Nederland had gebeleven had IRL kunnen meegenietenrenee-uk schreef:Nemo wordt al een echte hond Lianen Con, wel naar Gorkum en niet naar Terneuzen
![]()
Wat een leuke foto's, ik had er graag bij geweest maar zo kan ik ook nog een beetje meegenieten!
Volgende keer gewoon komen. Neem je de boot naar IJmuiden en dan mag je hier wel op de logeerkamer (met hondjes)renee-uk schreef:ik had er graag bij geweest maar zo kan ik ook nog een beetje meegenieten!
Frenk schreef:Wat heb je toch weer een mooie foto's gemaakt(En wat sta ik er oncharmant op
:N: :N: )
Lolalm@ schreef:Niet erger dan ik door Maryanne ben gekiektFrenk schreef:Wat heb je toch weer een mooie foto's gemaakt(En wat sta ik er oncharmant op
:N: :N: )
![]()
Ja, ik merkte het.Ik schrok mij trouwens de vinkent*ring toen jij met Frenk gedecideerd op het badje bij de Akita's afstapte :N:
Jij was ook weer eens aan de wandel toenNuyvilaq schreef:mijn badje, die gele ??? helemaal gemist weer![]()
chrico schreef:Jij was ook weer eens aan de wandel toenNuyvilaq schreef:mijn badje, die gele ??? helemaal gemist weer![]()
Jammer dat je er niet was, want Frenk was je nat en wel van dankbaarheid in de armen gevallen hoorNuyvilaq schreef:Ik was me al aan het afvragen waarom ik ze meegenomen had...geen hond gezien die erin wilde (buiten mijn eigen honden om dan)
Das lief van je maar dan kom ik wel vliegen, zonder hondjesFrenk schreef:Volgende keer gewoon komen. Neem je de boot naar IJmuiden en dan mag je hier wel op de logeerkamer (met hondjes)renee-uk schreef:ik had er graag bij geweest maar zo kan ik ook nog een beetje meegenieten!
wat heet een weekje, 3 dagen langer was genoeg geweestCharles bv B schreef:Tja als jij een weekje langer in Nederland had gebeleven had IRL kunnen meegenieten
Dat valt misschien nog wel reuze mee (of tegen, afhankelijk van je insteekrenee-uk schreef:Volgens mij heb ik dan die logeerkamer helemaal niet nodig ivm hevige discussies waarvan ik me nu al een voorstelling kan maken![]()
hahaha ik kan me er nu al op verheugen... die discussies bedoel ik.Frenk schreef:Dat valt misschien nog wel reuze mee (of tegen, afhankelijk van je insteekrenee-uk schreef:Volgens mij heb ik dan die logeerkamer helemaal niet nodig ivm hevige discussies waarvan ik me nu al een voorstelling kan maken![]()
) Maar ik meen het in ieder geval serieus, je bent van harte welkom
Nu ik uitgeslapen ben zie ik hetZoek stok! schreef:Ja dat was een charmante herderdame volgens BramChiki schreef:De foto met Bram is samen met onze Nemo Connie;-). In het echie een maatje kleiner dan Bluf.