Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe kieskeurig zijn jullie honden met eten?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Aantal honden: 2

Re: Hoe kieskeurig zijn jullie honden met eten?

Ongelezen bericht door astrid »

Paddle schreef:Niet, als in totaal niet. Zelfs zo erg dat ze wat geobsedeerd in door voedsel. Alles gaat naar binnen hier wat ook maar enigzins eetbaar is. Tot aan halfvergaan aardappelschillen toe.
Geldt ook voor Kali. Die vreet alles, tot poep aan toe. De kippen lopen los in de tuin en die houd ze scherp in de gaten want als er 1 poept weet ze niet hoe snel ze er moet komen om dat op te eten. Het enige wat niet direct wordt opgegeten is konijn. Als ik ze dat geef dan moet dat eerst begraven worden en dan na een paar dagen weer omhoog gehaald worden als het lekker groen is en dan eet ze het pas op.

Kira is een zeur met eten, die lust niet veel. Kvv eet ze wel graag.
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Rein heeft een aantal dingen die hij niet lust, konijn bijvoorbeeld en hert- en struisvogelvlees en niet-biologische lever. Bolke is nu hij hoogbejaard is, een heel matige eter geworden. Hij heeft dagen dat hij weinig eetlust heeft en ik profiteer van die dagen dat hij met graagte eet, dan krijgt ie veel want hij is echt mager. Ik heb nog niets ontdekt wat Huette niet lust.
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

Gizmo lust de gekste dingen
Appel peer banaan mandarijn alle rauwe groentes een teentje knoflook heeft hij een keer uitgespuugd
Maar als ik het teentje zou persen door zijn eten vreet hij dat ook wel op
Als Gizmo zijn worm tabletten nodig heeft gewoon een bolletje maken van droog brood
Gaat ook zonder moeite naar binnen
Wat een verschil met de katten :sst:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”