Terwijl dat hondje nog nergens op getest is.........Jacksel schreef:Ik had het er een poosje terug met mijn trainster (=eigenaresse) erover dat mijn droom is om een BC te hebben. Zij meldde toen dat ze over een jaar een nestje wilde gaan fokken met haar teefje, of ik dat geen leuk idee vond. Daar kwam het zo ongeveer op neer...LongFields schreef:Even hoor.Jacksel schreef:Als jullie nou het beginbericht goed lezen kan je zien dat ik twijfels heb over de moederhond, juist omdat ik het karakter te heftig vind. Ik heb het aanbod, maar ik heb dus twijfels, omdat ik het overduidelijk te pittig vind. Dat heb ik volgens mij toch ook aangegeven. Is het dan tegenwoordig ook niet meer oké om te benoemen dat er zo'n aanbod staat?
Er is dus een fokker zomaar naar jou toe gekomen met een spontaan aanbod om 1 van zijn/haar pups uit het volgende nest aan jou te verkopen ?![]()
Mag ik zeggen dat ik dat iets heel raars vindt?
Ik kan me daar ook niets bij voorstellen. Ik neem dan toch op zijn minst aan dat je bij die fokker hebt aangegeven een BC pup te willen, of zit ik er naast en zo ja, hoe zit dat dan wel?
Zover ik weet is het trouwens geen "fokker" hoor, gewoon iemand die een BC heeft en daar graag een keer een nestje mee wilt hebben...