Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoe vervoer jij je hond ??
Moderator: moderatorteam
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Heb een Seat Inca.
Achterin op de wielkasten heeft mn pa een plank gemaakt en daarop staan 2 varikennels.
Binnenkort komen er vaste autokooien, daar gaat mn pa nu eindelijk aan beginnen
In de auto van mn vriend is alleen Kenji s een keertje meegeweest. Moest ze op de achterbank , nou ik stond doodsangsten uit.
Was blij toen ze weer veilig thuis waren
Achterin op de wielkasten heeft mn pa een plank gemaakt en daarop staan 2 varikennels.
Binnenkort komen er vaste autokooien, daar gaat mn pa nu eindelijk aan beginnen
In de auto van mn vriend is alleen Kenji s een keertje meegeweest. Moest ze op de achterbank , nou ik stond doodsangsten uit.
Was blij toen ze weer veilig thuis waren
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- daan!
- Zeer actief
En wel seinen naar de andere laro's.frank1985 schreef:hahah hou op !!!! nee kreeg een heel mooi aanbod mbt mijn andere auto dus ik dacht ach laat maar doen dan. hoop dat het een beetje mee valt maar ben er bang voor. en btw het is een dieselPodenji schreef:heb je nu nog wel geld over voor de benzine ?frank1985 schreef:heb vandaag de nieuwe auto op gehaald, was gekomen voor een VW caddy en ben naar huis gereden met een Land Rover Discovery![]()
beetje impuls aankoop maar wel iedeaal met de hond ruimte genoeg !!!!!
nu nog kijken naar en mooie kennel dan wel bench
Hoe heet ze?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- frank1985
- Zeer actief
hoe heet ze ? de laro bedoel je? tis een discoverydaan! schreef:En wel seinen naar de andere laro's.frank1985 schreef:hahah hou op !!!! nee kreeg een heel mooi aanbod mbt mijn andere auto dus ik dacht ach laat maar doen dan. hoop dat het een beetje mee valt maar ben er bang voor. en btw het is een dieselPodenji schreef:heb je nu nog wel geld over voor de benzine ?frank1985 schreef:heb vandaag de nieuwe auto op gehaald, was gekomen voor een VW caddy en ben naar huis gereden met een Land Rover Discovery![]()
beetje impuls aankoop maar wel iedeaal met de hond ruimte genoeg !!!!!
nu nog kijken naar en mooie kennel dan wel bench
Hoe heet ze?

-
- Vaste gebruiker
Ik doe het ook zo ik heb een seat ibiza dus niet echt heel veel ruimte maar mijn Friese stabij gaat lekker voor de stoel liggen, als jonge pupie gelijk zo aangeleerd en hij komt niet bij me legt alleen zn kopje bij de versnellingen om wat contact te houdenvan het Spechthorst schreef:Volgens mij was deze discussie elders ook al te lezen op dit forma n.a.v. een politiehond die achter in een bench vast zat en met z'n baas te water geraakt is. Agent kon niet meer bij de hond en deze is verdronken.
Een tragische gebeurtenis.
Ik heb een vw transporter en heb mijn hond,...altijd los voor/onder in. ( waar een passagier de benen zou hebben)
Hij gaat daar braag liggen. Bij heftig remmen vliegt hij niet door de auto en ik kan er altijd bij.
(volgens mij ben ik de enig die voor deze oplossing kiest) Hond weet niet anders en ligt er heel rustig en braaf.
Groeten van het Spechthorst
Friese Stabij Tom-Tom
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
en een frontale aanrijdingperla schreef:Ik doe het ook zo ik heb een seat ibiza dus niet echt heel veel ruimte maar mijn Friese stabij gaat lekker voor de stoel liggen, als jonge pupie gelijk zo aangeleerd en hij komt niet bij me legt alleen zn kopje bij de versnellingen om wat contact te houdenvan het Spechthorst schreef:Volgens mij was deze discussie elders ook al te lezen op dit forma n.a.v. een politiehond die achter in een bench vast zat en met z'n baas te water geraakt is. Agent kon niet meer bij de hond en deze is verdronken.
Ik heb een vw transporter en heb mijn hond,...altijd los voor/onder in. ( waar een passagier de benen zou hebben)
Hij gaat daar braag liggen. Bij heftig remmen vliegt hij niet door de auto en ik kan er altijd bij.
(volgens mij ben ik de enig die voor deze oplossing kiest) Hond weet niet anders en ligt er heel rustig en braaf.
Groeten van het Spechthorst

Trouwens volgens de berichten is dit tijdens de dienst gebeurd. Dus zat de hond niet in een bench, maar in een kennel

Who finds a faithful friend, finds a treasure.
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): labrador retriever
- Contacteer:
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
ja idd wel zwaaien naar andere disco rijders en ook naar defender rijders natuurlijk!frank1985 schreef:hoe heet ze ? de laro bedoel je? tis een discoverydaan! schreef:En wel seinen naar de andere laro's.frank1985 schreef:hahah hou op !!!! nee kreeg een heel mooi aanbod mbt mijn andere auto dus ik dacht ach laat maar doen dan. hoop dat het een beetje mee valt maar ben er bang voor. en btw het is een dieselPodenji schreef: heb je nu nog wel geld over voor de benzine ?
Hoe heet ze?
de meeste laro's hebben een naam. de onze is de trekker, in tegenstelling tot de caddy die tegenwoordig de skelter word genoemd.
veel plezier met je laro in ieder geval.
gr laura
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x HH
- Aantal honden: 9
we hebben 2 auto's: de bus (kia pregio dubb. cabine)met 4 kennels en, als er meer honden mee gaan, een aanhanger met 3 plaatsen. Ik heb een klein fiat brava'tje waar 1 hond in een bench mee kan als ik mijn achterbank neerklap. Komt volgende week een trekhaak onder, zodat ik ook de aanhanger mee kan nemen.
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
- mary1958
- geregistreerd lid
Fosko zit in de kattebak
van mijn Starletje achter een honderek, maar binnenkort ga ik de achterbank weer neerklappen zodat hij wat meer ruimte heeft ivm warmer weer en vind ik toch een prettiger idee mocht ik onverhoopt een keer achter "aangetikt" worden. Als hij meegaat in de auto van mijn man, krijgt hij een tuig om.

maar ja hoe doe je dat dan als er iemand achterinklapt als je honden in een kennel zitten.Dingo schreef:en een frontale aanrijdingperla schreef:Ik doe het ook zo ik heb een seat ibiza dus niet echt heel veel ruimte maar mijn Friese stabij gaat lekker voor de stoel liggen, als jonge pupie gelijk zo aangeleerd en hij komt niet bij me legt alleen zn kopje bij de versnellingen om wat contact te houdenvan het Spechthorst schreef:Volgens mij was deze discussie elders ook al te lezen op dit forma n.a.v. een politiehond die achter in een bench vast zat en met z'n baas te water geraakt is. Agent kon niet meer bij de hond en deze is verdronken.
Groeten van het Spechthorstals je je benen al bij het minste beklemd zitten, blijft er van de hond niets over...
Trouwens volgens de berichten is dit tijdens de dienst gebeurd. Dus zat de hond niet in een bench, maar in een kennelHier hebben we ook noodluikjes aan de binnenkant, dus kan de hond er op 2 manieren uit
Ik ben twee jaar terug bij iemand achterin geklapt die stil stond waar ik met 50km/u achterin gereden ben, die had geen hond achterin zitten maar haar kofferbak was toch niet veel meer van over. Mijn auto was ook totalloss maar had geen problemen met beknelde benen etc hoor.
En ik had toen lang zo`n veilige auto niet als dat er tegenwoordig op de weg rijden...
- frank1985
- Zeer actief
hmm daar moet ik ff over denken... ji hebt dus een discovery.. hmmmmmm moooooooi !!!!!!!laura23 schreef:ja idd wel zwaaien naar andere disco rijders en ook naar defender rijders natuurlijk!frank1985 schreef:hoe heet ze ? de laro bedoel je? tis een discoverydaan! schreef:En wel seinen naar de andere laro's.frank1985 schreef: hahah hou op !!!! nee kreeg een heel mooi aanbod mbt mijn andere auto dus ik dacht ach laat maar doen dan. hoop dat het een beetje mee valt maar ben er bang voor. en btw het is een diesel
Hoe heet ze?
de meeste laro's hebben een naam. de onze is de trekker, in tegenstelling tot de caddy die tegenwoordig de skelter word genoemd.
veel plezier met je laro in ieder geval.
gr laura
-
- geregistreerd lid
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
- frank1985
- Zeer actief
- dobervriendin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dobers en hollanders
- Contacteer:
-
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
onze vorige hond ging in de kofferbak van onze station met een hondennet tussen achterbank en bak. Bob aat mee in een varikennel die in de gordel zit. wat we straks doen als hij uit de varikennel is gegroeid weet ik nog niet. vind hem eigenlijk te klein voor de kofferbak, maar los achterin zie ik ook niet zitten.
-
- Vaste gebruiker
- Mechelfan
- Actief
-
- Zeer actief
- Mechelfan
- Actief
-
- Vaste gebruiker
haha, dat was hier net zo, maar dan bij mij.Mechelfan schreef:Tja, dat vindt meneer niet luxe genoeg. Moet wel pit hebben, en het oog wil ook wat!
tot we kinderen kregen, nu rijden we in een astra in 3 kleuren rood (bij kleine beetjes schade spuiten ze helaas nooit je hele auto

de auto moet nu vooral praktisch zijn en dat is deze astra station nog niet eens genoeg. want hoe we straks een volwassen hond, twee kinderen, 2 volwassenen en een duowagen met bagage in de auto gaan krijgen weet ik nog niet
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
Mijn meneer kwam daar snel van terugMechelfan schreef:Tja, dat vindt meneer niet luxe genoeg. Moet wel pit hebben, en het oog wil ook wat!

- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
[quote="crutz"]in de autokennel besteld bij www.hundeboxen.de
http://www.hundeboxen.de/downloads/pdf209.pdf

quote]
Deze had ik ook in de station, nu in de vito heb ik 4 auto kooien bij Kelders vandaan.
http://www.kelders-ho.nl/
http://www.hundeboxen.de/downloads/pdf209.pdf

quote]
Deze had ik ook in de station, nu in de vito heb ik 4 auto kooien bij Kelders vandaan.
http://www.kelders-ho.nl/

- puk
- Zeer actief
- daan!
- Zeer actief