Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Biologisch hondenvoer

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

parelridder
Zeer actief
Contacteer:

Re: Biologisch hondenvoer

Ongelezen bericht door parelridder »

Annemarie1961 schreef:http://www.darf.info prima spul, biologisch en normale prijs
Ik geef mijn honden Darf vanaf augustus 2010 en ben er super tevreden over! In de Aktief variant zitten 5 verschillende diersoorten en een mix van seizoensgroenten. In de reguliere Eko zitten 4 diersoorten. Alles biologisch, gemaakt door een groene weg slager, verhoudingen en ingredienten zijn bekend. Geen granen, rijst, olie of andere onnodige toevoegingen.
Eea verpakt in doosjes van 5 kilo, met plakjes van ca. 250 gram.
Nee, geen aandelen, gewoon enthousiast :F:
groeten, Ludmilla
www.knightsofthepearls.nl Afbeelding
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Re:

Ongelezen bericht door bennie »

nikkigioa schreef:Dank je wel voor de tip! Ga zo'n zak voer bij Odin bestellen, dan kan ik het hier in de buurt gewoon kopen.
Ik hoop wel dat het voer kwalitatief te vergelijken is met Royal Canin... Want daar doet mijn hond het super goed op! Maar daar kom ik snel genoeg achter...

En nee, wil hem geen rauw vlees geven zoals ook al in mijn beginpost te lezen is. Als ik dat geef, moet ik dat goed doen, is mijn mening. En op dit moment ben ik niet in de gelegenheid om dat te doen (te weinig kennis van zaken, tijdgebrek, geen beschikking over een vriezer, etc). Vandaar dat mijn keuze valt op een goed merk kant en klare voeding, dan hoeft hij niets te kort te komen! :ok:
Maak je niet druk, het meeste voer kent een veel hogere kwaliteit dan RC. De kwaliteit van RC zit meer in de marketing dan in het voer.

-edit heh wat raar, het werd getoond als nieuw topic dacht ik, maar enfin niet dus :mrgreen: -
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”