Ja, hahaha, zo bekijk ik het ook het liefsteSuzanne123 schreef: Toch heb ik liever dat de wereld gek is dan ik, maar dás weer wat anders![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
uitlaten op oudjaar
Moderator: moderatorteam
- Moos
- Zeer actief
- *Eva*
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij wonen aan de rand van het dorp, dus lopen meestal gelijk richting de dijk (schiermonnikoog) en daar wordt toch eigenlijk nooit vuurwerk afgestoken. Youra vind vuurwerk altijd dood eng en ook al hoort ze het in de verte dan schiet ze weg en wil ze alleen maar naar huis. Sinds vorig jaar is ze behoorlijk doof geworden dus ik hoop dat ze dit jaar de knallen minder hoort, ze ligt hier thuis ook de hele dag onder de bank. We rijden ook vaak even naar het strand, daar hoor je helemaal niks van het vuurwerk dus kunnen ze even lekker rustig rennen.
Dit jaar zal voor Sasha de eerste keer oud en nieuw zijn, maar ik verwacht niet dat hij er erg bang voor zal zijn.
Dit jaar zal voor Sasha de eerste keer oud en nieuw zijn, maar ik verwacht niet dat hij er erg bang voor zal zijn.
Groetjes Eva
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Bruno was nooit bang, vuurwerk was feeeeeeest
Falco flipte van angst en die liet ik rond 18.00 uur voor het laatst uit.Tomas is wat angstig en die laat ik hier bij het weekendhuisje rond 20.00 uur voor het laatst uit.Asl het rustig blijft mag hij later nog een keer maar normaal doen we onze laatste ronde ook altijd rond die tijd dus dat is geen probleem.
Falco flipte van angst en die liet ik rond 18.00 uur voor het laatst uit.Tomas is wat angstig en die laat ik hier bij het weekendhuisje rond 20.00 uur voor het laatst uit.Asl het rustig blijft mag hij later nog een keer maar normaal doen we onze laatste ronde ook altijd rond die tijd dus dat is geen probleem.
- matthijs
- Actief
- Ozzfest
- Zeer actief
Ozzy is niet bang voor vuurwerk en dat is maar goed ook sinds we terug in Den Haag zijn, hoewel ik moet zeggen dat het geknal van te voren dit jaar minder erg lijkt te zijn.
Hij wordt gewoon volgens schema uitgelaten, ik mn mp3speler met wat ruige metal op (schrik me anders een ongeluk) en hup, gewoon lekker lang lopen.
Happy mn oudere hondje zit tot na oud&nieuw bij mn ouders in het slaperige Eemnes waar nauwelijks geknald word, die krijgt anders een hartverzakking hier t arme beest.
Daar pakken ze de auto om naar de heide/bos te gaan dus zit goed.
Hij wordt gewoon volgens schema uitgelaten, ik mn mp3speler met wat ruige metal op (schrik me anders een ongeluk) en hup, gewoon lekker lang lopen.
Happy mn oudere hondje zit tot na oud&nieuw bij mn ouders in het slaperige Eemnes waar nauwelijks geknald word, die krijgt anders een hartverzakking hier t arme beest.
Daar pakken ze de auto om naar de heide/bos te gaan dus zit goed.