Daar moet je natuurlijk wel tijd voor, en zin in, hebben.malinois schreef:precies en dat miste ik ook in de tijd dat ik behendigheid gedaan heb met Dusty en op de KC vroeger... was meteen na het trainen naar huis, heel soms bleef er nog 2 man ofzo een bakkie drinken maar echt niet langer dan een half uur....estelle schreef:Ondanks mijn commentaar hier altijd op het forum is me die trainingsvorm wel het meest bevallen. De 1 op 1 begeleiding, de enorme gezelligheid en betrokkenheid onderling, het samen op pad gaan, niet 1 uurtje maar heerlijk de 2 hele avonden en een halve zondag in de weer met leuke mensen.
Als ik dan nu zie dat ik juist door die gezelligheid daarna pas om half 5 thuis ben op vrijdagochtend... :N:
Je bent echt een vereniging, alles samen.. we gaan volgende week weer naar de WK met zn allen, allemaal huisjes gehuurd naast elkaar dat is toch super...Vorig jaar met zn allen naar Italie... zulke dingen...
Het Basiscertificaat Zoekhonden lijkt me stikleuk om met Eva te doen.
Maar juist omdat er van je verwacht wordt dat je "niet alleen voor de les komt " begin ik er maar niet aan.
Mijn leven is veel te vol om er ook nog eens een familie bij te adopteren