Luna is thuis weer zo goed als de oude, ze is van de pijnstillers af (gisteren al) en ze is weer op rooftocht (speelgoed afpakken van de kids, kids lastigvallen, was uit de wasmand en van het wasrek naar buiten slepen, schoenen verstoppen etc. etc.
Ze rent weer als een gek, zo speels als wat dus weer.
Dat is vandaag echt weer voluit, zoals ze altijd was, wat heb ik dat toch gemist
Buiten gaat het lopen op zich wel, na het voorval met de herder ga ik niet meer die route langs, jammer maar helaas, maar er zijn daar stukjes wat losloopgebiedjes zijn, en ik neem voorlopig geen risico's meer.
Dus andere route, door de wijk heen, naar de grote vijver en daar omheen.
Ze zal dr behoefte dus even wat langer moeten ophouden voordat we op een plaats zijn waar het kan, maar dat ging vandaag meteen goed

Daar staat zowaar ook een poepbak, dus dat scheelt ook weer.
Het is overzichtelijk, voor mezelf dus ook een stuk fijner!
Luna ging gisteren gewoon op de stoep zitten, heel gek, ik roep dr, ze komt, en even verderop weer zitten
Na die 2 keer ging het goed gelukkig.
Dus al met al gaat het gelukkig best goed, tis alleen jammer van die route, want loslopen zit er op deze route echt niet in.
Het grote plek wat ze op de buik had is al veel lichter aan het worden en ook kleiner, dus ook dat gaat goed!
Thuis is het mn meissie weer.
Verder is ze naar mij toe wel veranderd, ze komt vaker naar me toe, krijg volop kusjes, veel meer dan eerst, ze komt bij me liggen, kopje op mn schoot, of ze legt dr kopje in mn hand.
van die kleine dingetjes, maar het is een groot verschil, dat is heerlijk!
lief dat je het vraagt