Gipsy schreef:Hoe je het draait of keert...pup van 4,5 week laat je niet alleen buiten...
Op 10 m ervanaf ? en dan nog niet zien of horen wat ze doen ? waren het misschien doofstomme pups die als enige ter wereld geen lawaai maken ? :N:
Zich door de spijlen Gedrukt met kracht ? ochja ik was vergeten dat ze al enkele maanden op krachttraining gingen in de lokale sportclub
Cora heeft ze niet alleen te woord gestaan maar ook foto's laten nemen etc...ect....
En hij lag op zijn bed? Hij zou beter zijn vijver dichtgooien als hij kweken wil...en hoe kon hij in hemelsnaam gaan slapen als de pups verdwenen waren... Nee iuk vergis me...hij schrijft het is zo snel en stilletjes gebeurd...ja het water zal zekers niet bewogen hebben, de pups zullen in alle stilte gekozen hebben voor een verdrinkingsdood !
Nee het is vreselijk wat er gebeurd is en een trauma voor de achterblijvers zoals de fokkers en de toekomstige kopers, daar ja daar ben ik het met eens...
Mar dit had gewoonweg niet mogen gebeuren, nooit, jamais !i

En ja daar valt niets goed te praten...ik roep uit onmacht voor die puppies

hou eens op zeg, wat een oordelen, hij lag op zijn bed ja... toen was het al duidelijk wat er met de pups was gebeurd.
ik heb hier ook wel 4,5 week oude pups buiten lopen, terwijl ik dan binnen ben, nou heb ik geen vijver en controleer ik regelmatig hoe het met ze gaat, maar zoiets gaat heel snel, ze geeft zelf al toe, dat ze de omheining onderschat heeft, maar als er nog nooit eerder een pups zich er door heen gewurmd heeft, denk je daar ook niet direct aan en dat kan zonder geblaf oid gaan hoor.
deze mensen slaan zichzelf vast en zeker voor het hoofd, ik vind het zo onnodig om dit er nog even extra in te wrijven.
een kennis van mij is ook een pup kwijtgeraakt, 7 wk oud, mee " wandelen" langs het kanaal, deed ze al jaren, pupjes bleven altijd keurig dicht bij de rest en bij haar benen, behalve die ene, die dag.. plons en weg ... ja tuurlijk kun je achteraf zeggen, stommmmm, gewoon nooit mee nemen naar zo'n plek..