Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond sterft in auto
Moderator: moderatorteam
- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
- Aantal honden: 2
dat soort mensen zijn echt dom..
Wij laten Cratos soms ook wel in de auto maar zorgen er wel voor dat de auto in de schaduw staat dat er water is en airco aan of ramen los..en dan nog zit ie er niet langer dan een kwartiertje dan in...Kan er niet tegen hem alleen in de auto achter te laten..
Wij laten Cratos soms ook wel in de auto maar zorgen er wel voor dat de auto in de schaduw staat dat er water is en airco aan of ramen los..en dan nog zit ie er niet langer dan een kwartiertje dan in...Kan er niet tegen hem alleen in de auto achter te laten..
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
ik heb zo'n oude japanner met klepraampjes en dat werkt goedJaap* schreef:Wij rijden met de ramen open en dan wordt er niet gehijgt. Als je wat langer stilstaat wordt het een ander verhaal, dan laten we hem er gewoon uit en wij hebben altijd water bij ons.Mara Roulette schreef:Wat ik mij trouwens wel afvraag is of het ook gevaarlijk is om met een warme auto te rijden met de hond. Wij krijgen misschien een oud autootje en daar zit natuurlijk geen airco in. Moet ik dan extra maatregelen nemen zodat Mac niet over verhit raakt?
Als de achterste raampjes uitzetraampjes zijn (zoals je wel eens bij oudere japanners ziet) wordt het een heel stuk aangenamer voor de hond trouwens. Een station waar de hond achter een rek zit is eigenlijk gewoon kut, want dat achterste gedeelte ventileert slecht, zelfs met de ramen open.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
hoe doe je dat met trainen dan?Wietse&Gerda schreef:dat soort mensen zijn echt dom..

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
Wij hebben dus (nog) geen kennels op de club. Met dit weer gaan we 's ochtends vroeg of ik houdt de hond dus bij me. Desnoods bind ik em aan paal in de schaduw, maar uit de auto zal die.malinois schreef:hoe doe je dat met trainen dan?Wietse&Gerda schreef:dat soort mensen zijn echt dom..

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
bij ons op de club is een ruimte met kennels/grote benches waar ze inkunnen.malinois schreef:hoe doe je dat met trainen dan?Wietse&Gerda schreef:dat soort mensen zijn echt dom..
die gebruikte ik toen ik nog met allebei de honden trainde

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
kennels waar steeds verschillende honden inzitten zou ik sowieso niet doen...massam schreef:bij ons op de club is een ruimte met kennels/grote benches waar ze inkunnen.malinois schreef:hoe doe je dat met trainen dan?Wietse&Gerda schreef:dat soort mensen zijn echt dom..
die gebruikte ik toen ik nog met allebei de honden trainde

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Hoe hersenloos kunnen mensen zijn om hun honden in de auto te laten.
Neem hem altijd mee, of neem water mee, of zet hem tenminste onder een boom. Maar laat hem NOOIT in een auto. Want door de dak, die meestal foutief gekleurd is, kan het in de auto veel warmer worden dan buiten waardoor de hond eerder doodgaat. Jammer dat een hond hiervan weer de dood moest ondervinden.
Neem hem altijd mee, of neem water mee, of zet hem tenminste onder een boom. Maar laat hem NOOIT in een auto. Want door de dak, die meestal foutief gekleurd is, kan het in de auto veel warmer worden dan buiten waardoor de hond eerder doodgaat. Jammer dat een hond hiervan weer de dood moest ondervinden.
Zie: www.112goverwelle.nl voor meer over mij en mijn huisdieren.
- Derona
- Zeer actief