meestal kun je het aan een dier wel zien of merken ja.
maar er blijven er altijd wel een paar komieken onder hun hoor! zo kan mijn hond af en toe lopen alsof hij zijn laatste oortje versnoept heeft. (een echte logge bulldog) maar als iemand hem aandacht geeft, hij ziet wat of ik doe een spelletje, nou dan is meneer weer wakker hoor en rent zo het veld op en af! (komt de husky weer in hem naar boven,zeg ik altijd)
warm of koud weer.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
een klein oud hondje, die achter bleef..
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Is ook zo maar ik moet toch even een kanntekening erbij plaatseniones schreef:Ooit zag ik een oud stel met een oude hond de straat oversteken. De hond liep heel langzaam en de mensen begeleidden hem met de grootste consideratie. Uit alles sprak hun zorgzaamheid en liefde voor dat hondje, waarvan je goed kon zien dat hij het niet meer zo heel lang zou maken. Een heel aandoenlijk gezicht.
Maar ook herkenning. Want als je zo van je hond houdt, hou je hem continu in de gaten en ben je voortdurend zorgzaam.
MAar als ik dit zie ontbreken, ben ik altijd weer verbaasd.

Dingen zijn niet altijd wat ze lijken....
-
- Zeer actief
Dat ben ik niet hoor, vrees nietiones schreef:Kun je dat zo stellig op internet beoordelen? Geloof me, IRL zijn mensen vaak heel anders hoor. Wees niet te bevooroordeeld.pepim schreef:ik vertrouw niet op haar visie, niemand deugt, vandaar ...Jaap* schreef:Nou ja, soms kunnen mensen toch echt wel gek bezig zijn zonder dat ze het zelf in de gaten hebben![]()
Ik vind het in ieder geval wel leuk om te horen dat je je zorgen maakte
(En dat je er iets van durfde te zeggen)

- iones
- Zeer actief
Ik denk ik zelf ook niet. MAar ik heb ondervonden dat het niet bij iedereen zo is.pepim schreef:
Dat ben ik niet hoor, vrees nietAls ik dat wel zou zijn zou ik wel anders posten

'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen