Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Annuleren van de pup
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
Ik snap het wel hoor, mensen zijn heel enthousiast en blij en willen graag, ook mensen die het eigenlijk niet kunnen.Bullenmama schreef:@Addy, ik heb dus wel een pup aan mensen gegund uit zieligheid. Heel erg stom. Dat besef ik.
Dat is ook één van de redenen dat ik niet meer fok.
Ik ben niet goed in screenen.
Op afbetaling kon ook bij mensen. Want ze waren zo leuk en zo enthousiast, dus die mensen gun je toch een pup ?
Tot er niet meer betaald wordt en je de rechtsbijstand in moet schakelen.
Bah bah bah.

Ik zou dat denk ik ook niet goed kunnen, maar afscheid nemen van puppies en ze aan iemand mee geven die er mogelijk niet helemaal goed voor zorgt lijkt me zo verschrikkelijk

dat ik me ook maar heb voorgenomen dat ik die rottigheid ook voorlopig maar niet aan haal
dus wat dat betreft snap ik je beslissing om er mee te stoppen heel goed

Wat ik bedoel is dat die fokker nooit iedereen zal kunnen bereiken en er ook fokkers van het ras zullen zijn met stamboom waar haar tam tam niet aankomt.Martijn schreef:Oh, is dat waar het aan ligt? De rasvereniging?Neeltje schreef: Dan toch mooi een ander ras opzoeken of iemand die wel met stamboom fokt, maar niet bij de vereniging zit?
- M@scha
- Zeer actief
diegene gaat natuurlijk geen advertentie zetten in het rasblad ofzo dat mevrouw janssen nooit een pup mag krijgen.Neeltje schreef:Wat ik bedoel is dat die fokker nooit iedereen zal kunnen bereiken en er ook fokkers van het ras zullen zijn met stamboom waar haar tam tam niet aankomt.Martijn schreef:Oh, is dat waar het aan ligt? De rasvereniging?Neeltje schreef: Dan toch mooi een ander ras opzoeken of iemand die wel met stamboom fokt, maar niet bij de vereniging zit?
maar ik heb mijn verhaal toen zeker wel verteld aan een aantal bevriende fokkers. wat die er verder mee doen moeten zij zelf weten maar ik vind toch wel dat je sommige dingen door moet geven.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Als de fokker die medische info weet, kan hij/zij van daaruit zijn/haar beslissing maken. Dat verschilt per fokker, en en hoe de situatie is van die persoon, maar vind dat de fokker gewoon het recht heeft om dat te weten, het is toch gewoon een stukje info van de koper, en snap ook niet waarom zoiets zou moeten worden achtergehouden.Wilma+Barca schreef:Aimee,
Even je eerste alinia,
Mag ik die even opdelen?Je kan geldzaken niet vergelijken met mentale of lichamelijke ziekte. Er zullen best mensen zijn die chronisch ziek zijn en die de zorg aankunnen van een pup, maar vind dat je dat ten allen tijden aan de fokker moet laten weten, anders houd je dus gewoon zeer relevante informatie achter, die erg veel kan veranderen in het besluit van de fokker.
In feite dien ik dus bij jou mijn medische gegevens te moeten melden anders laat ik info achter wat jouw beslissing eventueel zou doen veranderen. Maar, wat verandert er dan? Wanneer zeg je dat iemand 'medisch' niet geschikt is om een hond te verzorgen? Ik vind dat die verantwoording bij die persoon ligt. Tenzij ze met ziekenhuisbed en verpleegkundige voor je deur staan. Maar ja, als die zuster nu beloofd om dagelijks goed voor het hondje te zorgen is er volgens mij nog geen man overboord. Mensen die geesteziek zijn zoals b.v. depressief, is dat dan een goede reden?maar vind dat je dat ten allen tijden aan de fokker moet laten weten, anders houd je dus gewoon zeer relevante informatie achter, die erg veel kan veranderen in het besluit van de fokker.
gr Aimée
- Dutchie63
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben dan wel geen fokker, maar als ik een pup of een oudere hond plaats, hoef ik de medische achter gronden niet te weten, WEL doe ik referentie checks, bij de dierenarts maar ook bij vrienden/families, buren enz.
Ook hebben we een DNA lijst, do not adopt die is door heel Canada, natuurlijk vallen er altijd wel mensen er door heen, maa rover het algemeen is het een heel goed idee.. Wij doen ook vooral in het begin "drop ins" om te zien of alles goed gaat.
Geen hond wordt geplaatst zonder deze dingen. Het wordt ze van te voren uit gelegd en we hebben nooit een probleem er mee gehad.
Er zijn ook zat mensen die veel geld verdienen, maar geen rooie cent over hebben voor hun huisdieren, slecht eten etc, die krijgen dan ook geen hond van ons.
Marion
Ook hebben we een DNA lijst, do not adopt die is door heel Canada, natuurlijk vallen er altijd wel mensen er door heen, maa rover het algemeen is het een heel goed idee.. Wij doen ook vooral in het begin "drop ins" om te zien of alles goed gaat.
Geen hond wordt geplaatst zonder deze dingen. Het wordt ze van te voren uit gelegd en we hebben nooit een probleem er mee gehad.
Er zijn ook zat mensen die veel geld verdienen, maar geen rooie cent over hebben voor hun huisdieren, slecht eten etc, die krijgen dan ook geen hond van ons.
Marion
Dutchie63,
Hoe moet ik die referentie checks zien? Ga je de buren en familie bellen van een eventuele koper? Bedoel je dat je de DA van die koper gaat bellen?
Wat dacht je van het feit dat je wettelijk verkeerd bezig bent.
Het is bij de wet geregeld dat o.a. medische en finaciele zaken beschermd zijn. Wet op de privacy...ja, die regels bedoel ik!
Hoe moet ik die referentie checks zien? Ga je de buren en familie bellen van een eventuele koper? Bedoel je dat je de DA van die koper gaat bellen?
en snap ook niet waarom zoiets zou moeten worden achtergehouden.
gr Aimée
Het is bij de wet geregeld dat o.a. medische en finaciele zaken beschermd zijn. Wet op de privacy...ja, die regels bedoel ik!
- Jinga
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Wat een belachelijke reactie van de fokker zeg! Ik heb er juist ontzettend respect voor dat je deze beslissing hebt kunnen maken vóór dat de pup er was!!! Onwijs knap!
Sterkte en succes met het zoeken naar een passend ras! En maak je om die fokker maar geen zorgen, hij kan echt niet contact opnemen met alle fokkers... Nog even zeg... Denkt hij nou echt dat hij zoveel invloed zou hebben!? Een hoop woorden, maar weinig daden, mijn inziens!
Sterkte en succes met het zoeken naar een passend ras! En maak je om die fokker maar geen zorgen, hij kan echt niet contact opnemen met alle fokkers... Nog even zeg... Denkt hij nou echt dat hij zoveel invloed zou hebben!? Een hoop woorden, maar weinig daden, mijn inziens!

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Ik bedoel ook alleen maar de info die echt relevant is hoorNanna schreef:Ik hoef geen medische info. Ik ben geen arts. Ik wil alleen datgene weten wat betrekking heeft op de verzorging van de pup. Als iemand vanwege beperkingen niet altijd even goed voor de pup kan zorgen maar een uitstekende back-up heeft vind ik dat prima. Maar ik wil dat soort dingen wel graag weten. Niet uit een ongezonde nieuwsgierigheid (het interesseert me feitelijk geen barst) maar gewoon omdat ik het beste wil voor mijn pup.Aimee schreef:
Als de fokker die medische info weet, kan hij/zij van daaruit zijn/haar beslissing maken.
gr Aimée

-
- Zeer actief
Op zich vind ik dat jij als pupkoper van te voren moet bedenken of je het wel aan kan of niet, ongeacht of je ziek bent of gezond.
Je bent er op tijd achter gekomen en heb dat gemeld, dat is alleen maar netjes vind ik. Een fokker had er ook blij mee kunnen zijn dat je het je nu beseft en niet over 3 maanden en de pup weer terug moet en herplaatst.
De reactie van de fokker kan ik me ook voorstellen, die is er vanuit gegaan dat jij alles goed overwogen heb.
Beide zijn tekort gekomen als je het goed bekijkt. De fokker had meer info over jou kunnen krijgen als zij doorgevraagd had en jij had meer info vanuit jezelf kunnen geven.
Zo heel veel macht hebben fokkers niet om te voorkomen dat je nooit meer aan dat ras kan komen, gelukkig niet.
Je bent er op tijd achter gekomen en heb dat gemeld, dat is alleen maar netjes vind ik. Een fokker had er ook blij mee kunnen zijn dat je het je nu beseft en niet over 3 maanden en de pup weer terug moet en herplaatst.
De reactie van de fokker kan ik me ook voorstellen, die is er vanuit gegaan dat jij alles goed overwogen heb.
Beide zijn tekort gekomen als je het goed bekijkt. De fokker had meer info over jou kunnen krijgen als zij doorgevraagd had en jij had meer info vanuit jezelf kunnen geven.
Zo heel veel macht hebben fokkers niet om te voorkomen dat je nooit meer aan dat ras kan komen, gelukkig niet.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Dutchie63
- Zeer actief
- Contacteer:
Voordat wij een hond plaatsen, moeten er eerst de nodige papieren in gevuld worden, met o.a een vraag of die bewuste adopters er bezwaar tegen hebben dat wij referenties checken, zeggen ze nee, dan valt de wet op de privacy weg en wij gaan referenties checken, ja inderdaad vragen wij aan de DA of er problemen kunnen zijn als een bepaald persoon een hond wil adopteren we gaan niet zozeer naar hun de buren want wie weet hoe die verhouding is tussen de partijen..we hebben ook een DNA lijst, "do not adopt"....zeggen ze ja dat willen we niet, dan zeggen wij ok..en krijgen ze geen hond..weet je, ze hoeven niet hoor..Wij, als een honden rescue groep, zijn het verplicht aan de hond om dit te doen, niet alleen ik, maar dat wordt gedaan door elke rescue instantie die een hond uit adopteerd, ook door goede fokkers..
Interesseert me geen zak hoeveel ze verdienen, als ze maar goed voor de hond zijn, incl, goed eten, dierenartsen bezoeken indien nodig, een hond mag niet vast liggen aan een ketting..24/7..en die zijn er genoeg
...Wij hebben ook het recht, want dat contract is getekend door alle parties, om een hond terug te halen als er sprake is van mishandeling, de hond gaat gelijk naar een dierenarts om te worden onderzocht. Gelukkig hebben wij dit nog niet mee gemaakt..
Houdt er rekening mee dat ik niet in het mooie Nederland woon..maar aan de andere kant van de grote plas, maar 9 uur ten westen vliegen..
Voordat wij een hond plaatsen, moeten er eerst de nodige papieren in gevuld worden, met o.a een vraag of die bewuste adopters er bezwaar tegen hebben dat wij referenties checken, zeggen ze nee, dan valt de wet op de privacy weg en wij gaan referenties checken, ja inderdaad vragen wij aan de DA of er problemen kunnen zijn als een bepaald persoon een hond wil adopteren we gaan niet zozeer naar hun de buren want wie weet hoe die verhouding is tussen de partijen..we hebben ook een DNA lijst, "do not adopt"....zeggen ze ja dat willen we niet, dan zeggen wij ok..en krijgen ze geen hond..weet je, ze hoeven niet hoor..Wij, als een honden rescue groep, zijn het verplicht aan de hond om dit te doen, niet alleen ik, maar dat wordt gedaan door elke rescue instantie die een hond uit adopteerd, ook door goede fokkers..
Interesseert me geen zak hoeveel ze verdienen, als ze maar goed voor de hond zijn, incl, goed eten, dierenartsen bezoeken indien nodig, een hond mag niet vast liggen aan een ketting..24/7..en die zijn er genoeg

Houdt er rekening mee dat ik niet in het mooie Nederland woon..maar aan de andere kant van de grote plas, maar 9 uur ten westen vliegen..

- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
Meteen conclusies trekken dat het ook alleen maar negatief is? Jammer dat je dat meteen denk ja.Martijn schreef:Dat iemand maar iets hoeft te roepen en de rest dan automatisch meedoet? JammerChezzies schreef:Zeg dat maar niet te snel, bij ons ras is dat wel zo.Martijn schreef:Ach joh! Hahahaha!Troetel schreef:Hallo,
Bij een volgende fokker geef ik het van tevoren ook maar aan dat ik medisch niet helemaal gezond ben.
Als ik tenminste ooit nog een kans maak op de koop van een pup want ik weet niet wat de fokker gaat verspreiden.
Troetel
Was het maar waar dat fokkers zo konden samenwerken.
Hier ga je geen last van krijgen..geloof mij maar.
Bij ons ras is de samenwerking tussen fokkers eigenlijk heel erg goed, en daar ging het toch over.

- M@scha
- Zeer actief
- starfleet
- Erelid
Je kan als fokker wel alles willen weten, maar uiteindelijk is het aan de koper wat deze wel of niet vertelt. Als ik een aandoening heb maar prima voor pup kan zorgen en back up heb voor als dat niet zou gaan, dan is het verder mijn eigen zaak of ik wel of niet iets vertel aan de fokker.Nanna schreef:
Ik hoef geen medische info. Ik ben geen arts. Ik wil alleen datgene weten wat betrekking heeft op de verzorging van de pup. Als iemand vanwege beperkingen niet altijd even goed voor de pup kan zorgen maar een uitstekende back-up heeft vind ik dat prima. Maar ik wil dat soort dingen wel graag weten. Niet uit een ongezonde nieuwsgierigheid (het interesseert me feitelijk geen barst) maar gewoon omdat ik het beste wil voor mijn pup.
Dat je je beduveld voelt als je later hoort dat een pup hele dagen in de bench zit omdat de eigenaar een terugval heeft gehad, dat snap ik. Maar als ik een terugval krijg maar hondje wordt verder leuk uitgelaten en er wordt mee gespeeld door mijn man en mijn buurvrouw die hier kind aan huis is (dit is maar een voorbeeld

In dit geval heeft de Topic starter niet goed nagedacht van te voren en een beetje koudwatervrees gekregen. Blijkbaar kon haar ziekte erger worden en had zij geen back up. Dan had zij dat wel aan de fokker moeten vertellen omdat de kans aanwezig was dat ze af ging zeggen of later niet voor de hond kon zorgen. Maar zij heeft daar niet bij stilgestaan. Met haar wel of de fokker inlichten over haar ziekte heeft dat in wezen niets te maken. Waarom zou zij fokker hebben moeten inlichten als ze zelf heel goed had nagedacht over raskeuze en back up had? Er zijn wel meer mensen die pup afzeggen als het ineens reëel wordt, dat is een risico dat je altijd loopt als fokker.
Anne
- Njuffe
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Ik kan beide kanten wel een beetje begrijpen. Een pup kopen en een pup verkopen is heel afhankelijk van vertrouwen.
Ik zou nooit een pup kunnen verkopen aan een persoon waar ik geen goed gevoel bij zou hebben.
Mijn mogen ze alles vragen en ik vind dan ook als fokker dat ik het recht heb om alles te vragen. De koper heeft op haar beurt altijd het recht om al dan niet te antwoorden.En met de antwoorden heb ik het recht om een pup te weigeren of te verkopen.
Voor mij geldt vragen staat vrij (antwoorden tevens ook.)
Ik zou blij zijn als de potientiele koper tot inzicht komt dat de pup niet goed uit komt om wat voor reden dan ook. Dat aangeeft voordat de pup is geplaatst. Ik vind dat voor de pup veel prettiger dan dat de pup na een aantal dagen en of weken alsnog terugkomt en weer van eigenaar moet wisselen. Dus vind de reactie van de fokker nogal bot en vind dit dan ook geen bloemetje waard.

Ik zou nooit een pup kunnen verkopen aan een persoon waar ik geen goed gevoel bij zou hebben.
Mijn mogen ze alles vragen en ik vind dan ook als fokker dat ik het recht heb om alles te vragen. De koper heeft op haar beurt altijd het recht om al dan niet te antwoorden.En met de antwoorden heb ik het recht om een pup te weigeren of te verkopen.
Voor mij geldt vragen staat vrij (antwoorden tevens ook.)
Ik zou blij zijn als de potientiele koper tot inzicht komt dat de pup niet goed uit komt om wat voor reden dan ook. Dat aangeeft voordat de pup is geplaatst. Ik vind dat voor de pup veel prettiger dan dat de pup na een aantal dagen en of weken alsnog terugkomt en weer van eigenaar moet wisselen. Dus vind de reactie van de fokker nogal bot en vind dit dan ook geen bloemetje waard.

- M@scha
- Zeer actief
en dat een pupkoper meent alles van de fokker te moeten weten en dat dat andersom anders zou zijn gaat mij 3 bruggen te verSietske schreef:Ik kan ook voor allebei de kanten begrip op brengen, dus ook de teleurstelling van de fokker.
Maar dat een fokker meent RECHT te hebben op bepaalde informatie.... dat gaat mij een brug te ver.

- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
De reden waarom laat ik even in het midden, jij beweert dat fokkers niet samen werken dus dat het wel mee zal vallen allemaal. Ik zeg je dat er wel degelijk fokkers zijn die samen werken. Niet meer niet minder.Martijn schreef:Nee, het gaat over het lasteren van een ex-kandidaat pupkoper.Chezzies schreef:Meteen conclusies trekken dat het ook alleen maar negatief is? Jammer dat je dat meteen denk ja.Martijn schreef:Dat iemand maar iets hoeft te roepen en de rest dan automatisch meedoet? JammerChezzies schreef: Zeg dat maar niet te snel, bij ons ras is dat wel zo.
Bij ons ras is de samenwerking tussen fokkers eigenlijk heel erg goed, en daar ging het toch over.
Ik vind het inderdaad negatief als fokkers samenwerken om iemand dwars te zitten omdat ze een keer een pup hebben geannulleerd. Om gezondheidsredenen godbetert.

- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
- Dutchie63
- Zeer actief
- Contacteer:
Je kan ook een situatie tegen komen dat mensen harstikke leuk zijn, een echt goed huis hebben voor een hond, maar na 7 maanden zeggen ze..jemig, nooit nagedacht dat ik zo druk ben in de zomer, sporten, kamperen , we hebben geen tijd voor de hond, wil je hem herplaatsen voor me..Zie, dat zijn degelijke vragen die gesteld worden VOOR de ijd dat ze een hond nemen..
Dit is een voorbeeld, maar het gebeurt wel..
Marion
Dit is een voorbeeld, maar het gebeurt wel..
Marion
- starfleet
- Erelid
- starfleet
- Erelid
Ik vind het niet kunnen een koper te vragen naar zijn medische toestand. Dadelijk ga je nog vragen of een pupkoper binnen nu en bepaalde tijd zwanger wil gaan worden. Wel kun je gerust vragen of er back up is in geval van ziekte of opname in een ziekenhuis e.d.Nanna schreef: Als pupkoper dan met de neus in de lucht gaat zitten en roept dat mij dat geen donder aangaat mag ie van mij een deur verder naar een andere fokker, even goede vrienden. Ik heb het echter in heel mijn fokkersbestaan nooit meegemaakt, de meeste mensen vertellen juist dólgraag over zichzelf
Anne
- Dutchie63
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat zwanger worden is ook zo'n leuk iets..
wij moeten onze hond herplaatsten omdat we een baby krijgen, we hebben geen tijd voor de hond. de pup is nu 6 maanden oud..
Duhhhh..
Arm beest, waarom denken ze daar nou niet aan voordat ze zwanger worden..en waarom kan een hond er niet blijven..jemig, ik heb mijn hele leven een hond om me heen gehad..
Ik geef zelf liever geen pup aan een gezin waar kleine kinderen over de vloer kruipen, voor verschillende redenen vooral als ze nooit eerder een hond hebben gehad, dat kan veel werk voor de moeder opleveren..en daar zijn ze niet altijd van gediend..
Mijn advertentie zou zijn..
Vanwege de komst van een nieuwe hond, moet ik helaas afstand doen van ijn man en kinderen..herplaatsings bedrag ..
( ik heb geen kids) maar jeetje ..
Marion
wij moeten onze hond herplaatsten omdat we een baby krijgen, we hebben geen tijd voor de hond. de pup is nu 6 maanden oud..
Duhhhh..
Arm beest, waarom denken ze daar nou niet aan voordat ze zwanger worden..en waarom kan een hond er niet blijven..jemig, ik heb mijn hele leven een hond om me heen gehad..
Ik geef zelf liever geen pup aan een gezin waar kleine kinderen over de vloer kruipen, voor verschillende redenen vooral als ze nooit eerder een hond hebben gehad, dat kan veel werk voor de moeder opleveren..en daar zijn ze niet altijd van gediend..
Mijn advertentie zou zijn..
Vanwege de komst van een nieuwe hond, moet ik helaas afstand doen van ijn man en kinderen..herplaatsings bedrag ..
( ik heb geen kids) maar jeetje ..
Marion
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wat is er raar aan te vragen of er nog veranderingen in de leefsituatie aan zitten te komen (verhuizingen of zwangerschap) bij het plaatsen van een hond? Ik vind daar niets raars aan en wij vragen dat dus ook.starfleet schreef:Ik vind het niet kunnen een koper te vragen naar zijn medische toestand. Dadelijk ga je nog vragen of een pupkoper binnen nu en bepaalde tijd zwanger wil gaan worden. Wel kun je gerust vragen of er back up is in geval van ziekte of opname in een ziekenhuis e.d.Nanna schreef: Als pupkoper dan met de neus in de lucht gaat zitten en roept dat mij dat geen donder aangaat mag ie van mij een deur verder naar een andere fokker, even goede vrienden. Ik heb het echter in heel mijn fokkersbestaan nooit meegemaakt, de meeste mensen vertellen juist dólgraag over zichzelf
Anne
Het is toch knap lullig als je een hond die niet lekker gaat met kinderen op een plek zet waar binnen een paar jaar koters rondhuppelen.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

Weet je wat ik nou mis........een aanbod van de fokker.
Je weet wel, zo'n fokker wat zegt, mocht u ooit in de problemen komen met uw hond belt u mij dan? Waarop de koper vraagt "wat bedoelt u"? Zegt de fokker " ik bedoel, zodra u echte problemen krijgt b.v een langdurige, overwachte ziekenhuisopname.....dan kunt u mij bellen voor eventuele hulp. Ik zal dan alles in het werk stellen om uw hond een tijdelijk en veilig onderkomen te geven". En voor opvoedproblemen enz. enz. kan ik haar ook altijd mailen of bellen enz. enz.
Ja zo'n fokker bedoel ik en dat is MIJN fokker!
Je weet wel, zo'n fokker wat zegt, mocht u ooit in de problemen komen met uw hond belt u mij dan? Waarop de koper vraagt "wat bedoelt u"? Zegt de fokker " ik bedoel, zodra u echte problemen krijgt b.v een langdurige, overwachte ziekenhuisopname.....dan kunt u mij bellen voor eventuele hulp. Ik zal dan alles in het werk stellen om uw hond een tijdelijk en veilig onderkomen te geven". En voor opvoedproblemen enz. enz. kan ik haar ook altijd mailen of bellen enz. enz.

- Dutchie63
- Zeer actief
- Contacteer:
Wilma+Barca schreef:
Ja zo'n fokker bedoel ik en dat is MIJN fokker
Nou dat is tenminste een goeie fokker, die niet alleen zijn handje op houdt als de pup naar huis gaat..Ik vind dat harstikke tof..
Wij doen dat ook, in het contract van ons staat ook, ALS er wat gebeurt wat dan ook, de hond komt terug naar Dogs Deserve Better..
Marion
Ja zo'n fokker bedoel ik en dat is MIJN fokker
Nou dat is tenminste een goeie fokker, die niet alleen zijn handje op houdt als de pup naar huis gaat..Ik vind dat harstikke tof..
Wij doen dat ook, in het contract van ons staat ook, ALS er wat gebeurt wat dan ook, de hond komt terug naar Dogs Deserve Better..

- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Precies.Mickie schreef:Ik weet zeker dat menig fokker hier dat de aanstaande baasjes op het hart drukkenWilma+Barca schreef:Weet je wat ik nou mis........een aanbod van de fokker.
Ja zo'n fokker bedoel ik en dat is MIJN fokker!Zó vanzelfsprekend dat het hier niet genoemd wordt.

Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

- M@scha
- Zeer actief
als je ook gewoon het topic gelezen had had je gezien dat ELKE fokker in dit topic zegt dat de info die ze willen alleen maar te maken heeft met de verzorging van de pup. dus een overbodige mededeling naar mijn meningstarfleet schreef:De gezondheid van de fokker gaat mij niets aan als het verder geen invloed heeft op de verzorging of de socialisatie van de pups.massam schreef:
en dat een pupkoper meent alles van de fokker te moeten weten en dat dat andersom anders zou zijn gaat mij 3 bruggen te ver
Anne

- M@scha
- Zeer actief
jep. en gelukkig doen mijn pupkopers dat ook als er iets is. en ook als ze hun puppydiploma hebben gehaald, met hun poot omhoog plassen etcetcetc, heerlijk!Mickie schreef:Ik weet zeker dat menig fokker hier dat de aanstaande baasjes op het hart drukkenWilma+Barca schreef:Weet je wat ik nou mis........een aanbod van de fokker.
Ja zo'n fokker bedoel ik en dat is MIJN fokker!Zó vanzelfsprekend dat het hier niet genoemd wordt.

Een goede fokker doet zoiets altijd. En daar zijn er gelukkig nog altijd heel erg veel van.Wilma+Barca schreef:Weet je wat ik nou mis........een aanbod van de fokker.