Die van jou schooien waarschijnlik ook niet?Knoeppie schreef:Ari@ne schreef:Hier krijgen ze nooit iets.
Ben ik nou een ontaarde hondenmoeder![]()
[\quote]
De enige die bij mij schooit is mijn rood/witte jeweetwel katertje..
Moderator: moderatorteam

Broccoli is juist nitraatarm en als groente zeer geschikt om te geven aan honden met bv. darmproblemen. Het is 1 van de vit. en mineraalrijkste groentes wat je kan geven.hercujess schreef:Groente (met uitzondering van spinazie en broccoli, vanwege het nitraatgehalte), soms een beetje rijst en een klein stukje vlees, maar dat is echt een uitzondering; tafelresten. Hij heeft zijn eigen eten
Maar tafelrestjes geven kan ook prima in de voerbak.martineD schreef:Die van mij krijgen eigenlijk nooit wat. Ze bedelen ook niet bij mij. Maar als ik bij mijn ouders eet zitten er ineens 2 honden onder tafel, verlangend naar mijn vader te kijkenMaar hij geeft ze NOOOOIT wat
Hier krijgt Sam de resten inderdaad ook gewoon uit de voerbak; we ruimen de tafel af; (waarbij Sam een sprint VANAF zn plaats trekt om onder de tafel ff te 'stofzuigen' want ja met 2 kleine kinderen valt er altijd wel IETSDaan schreef:Maar tafelrestjes geven kan ook prima in de voerbak.martineD schreef:Die van mij krijgen eigenlijk nooit wat. Ze bedelen ook niet bij mij. Maar als ik bij mijn ouders eet zitten er ineens 2 honden onder tafel, verlangend naar mijn vader te kijkenMaar hij geeft ze NOOOOIT wat
Bedelen aan tafel doen ze hier niet, maar als er eten over is dan gaat dat bovenop de brokken. In de voerbak dus.