Neuh, ik denk niet dat je ze ziet vliegen...Moos schreef:Ik wilde er niks van zeggen omdat ik dus me echt afvroeg of ik ze zag vliegen. Het leek me zoooo vreemd dat iemand op twee openbare fora, met overlappende leden, twee verschillende dingen schrijftRami schreef:Ja, wel heel typisch als er meedere Julies&Dokussen zouden zijn met dezelfde vraagen/problemen, hè?Moos schreef:Nou, ik vroeg me al af of ik ze zag vliegen; hier net zo.Rami schreef: Maarre... ben jij nu dezelfde Julie&Dokus die ook op een ander forum schrijft over het willen hebben van een pup van eigen reu en ook vragen stelt over het wel of niet goed dekken? Ik lees daar namelijk net dat deze "Julie&Dokus" er toch vanaf ziet om de reu te laten dekken i.v.m. zijn allergie...![]()
Ik ben alleen een meelezer op dat andere forum en het is heel toevallig dat mijn oog er op viel...![]()
Maar nu jij het ook zo ziet, zal ik ze toch niet zien vliegen![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
erectieproblemen (bij reuen ;-)) - iemand ervaring?
Moderator: moderatorteam
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
-
Julie&Dokus
- geregistreerd lid
Nee, hoor zelfde Julie en Dokus, en heb me idd bedacht hoor! Heb de mensen dan gisteren gebeld om te zeggen dat ze maandag niet hoeven terug te komen en uitgelegd waarom. Ze waren wat teleurgesteld
omdat ze zlf graag een pup wouden, maar begrepen het uiteindelijk wel.
Toen ik me badacht had was die dekking al gebeurd, kans dat het echter al van die ene keer gelukt is is klein, gezien teef nog niet zo lang loops was (volgens wat haar baasjes denken).
Zal het alleszins wel nog horen, heb gezegd dat ik overe enkele weken eens zal terugbellen om te vragen of het teefje al dan niet pups heeft.
Toen ik me badacht had was die dekking al gebeurd, kans dat het echter al van die ene keer gelukt is is klein, gezien teef nog niet zo lang loops was (volgens wat haar baasjes denken).
Zal het alleszins wel nog horen, heb gezegd dat ik overe enkele weken eens zal terugbellen om te vragen of het teefje al dan niet pups heeft.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Precies wat ik dacht ook, als er altijd meerdere dekkingen nodig waren om pups te krijgen, zouden er heel wat minder honden rondlopen (van oeps-nestjes en andere ongelukjes).Inge O schreef:ik denk dat je dit toch ietsje te simplistisch ziet : de baasjes wisten duidelijk niet hoelang hun teef al loops was (ze stond goed, dus het was duidelijk wel het ideale moment) en de kans op puppen na één dekking is ongeveer even groot als na verschillende dekkingen.Julie&Dokus schreef: Toen ik me badacht had was die dekking al gebeurd, kans dat het echter al van die ene keer gelukt is is klein, gezien teef nog niet zo lang loops was (volgens wat haar baasjes denken).
Ik vind het ook wel erg kortzichtig dat je aan zoiets als een allergie pas gedacht hebt na de dekking. Zoiets wist je toch al langer, en over een dekking denk je toch van tevoren na, niet pas achteraf...
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Lijkt mij ook, en als ik het goed heb begrepen ben je pas na de tweede dekking tot dit besef gekomen? En wat als de teef toch opgenomen heeft?LongFields schreef: Ik vind het ook wel erg kortzichtig dat je aan zoiets als een allergie pas gedacht hebt na de dekking. Zoiets wist je toch al langer, en over een dekking denk je toch van tevoren na, niet pas achteraf...
Ik weet het niet, heb geen/weinig verstand van fokken maar, ik vind dit hele verhaal toch wel erg ondoordacht overkomen. En dat met een ras waar de pups zo'n beetje voor het oprapen liggen...
-
Dark_angel_marjo
- Vaste gebruiker
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
"Weer" op 14 september (gisteren zoals je zelf zegt) op bp schrijf je dat ze de 12de ook al geweest is, dus als ik het goed begrijp is die teef gewoon twee keer gedekt, allergie of geen allergie.Julie&Dokus schreef:Gisterennamiddag was het dus weer zover...zodra het teefje toekwam gaf on Dokus weer volle gas!
Na anderhalfuur alsmaar proberen begon hij het zo'n beetje op te geven, hij was pomp-af!![]()
Het teefje had er nochtans duidelijk zin in, als hij zich effekes neerlag om te rusten begon ze rond hem te springen todat hij recht stond en zodra hij weer op z'n poten stond keerde ze hem direct haar achterste toe![]()
Goed, na nog zo'n half uurtje proberen is het hem dan toch gelukt!![]()
Hoewel ze niet aan elkaar hebben vast gezeten...maar toen ie eraf kwam zag ik duidelijk dat hij "z'n ding" gedaan had! Kan dat?![]()
Nadin had geen van beiden hoe dan ook nog zin![]()
Maandag komt het teefje nog eens om zeker te zijn.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Niets a/d hand: gauw een morningafterpil of -behandeling halen bij de dierenartsJulie&Dokus schreef:Nee, hoor zelfde Julie en Dokus, en heb me idd bedacht hoor! ...........Toen ik me badacht had was die dekking al gebeurd, kans dat het echter al van die ene keer gelukt is is klein
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."