Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wel of niet opereren?

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Leuk dat je eraan dentk ik wilde net hier wat neer gaan zetten.

Morgen moeten we terug dan moge als het goed is de hechtingen eruit:D Zijn oog is mooi bijgetrokken gelukkig :ok: Alleen zijn pootjes bij de ene ziet het er heel mooi uit maar bij de andere vond meneer het noodzakelijk toch nog even de hechtingen eruit te trekken dus die hebben we weer ingetaped met verband en betadine. Dat verband hebben we nu eraf gelaten want hij bijt er niet meer aan maar het is nog wel beetje open. Maar dan kan de wond luchten en hoop ik sneller genezen.

we horen morgen even wat Engel erover zegt en dat weet jij morgenavond ook meer :) Ik zal het hier weer neer zetten :wink:
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Sanne!!
Zeer actief

Foutje :N:
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

Goedzo! Ik was benieuwd omdat je toch wat bezorgd was en omdat deze arts doorgaans hele goede resultaten bereikt! Maar je schrijft "oog"? Ik neem toch aan dat beide ogen gelijk gedaan zijn?
Jammer van dat pootje, had Zazou wel een kap om?
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
Sanne!!
Zeer actief

JA hij had zeker een kap om dag en nacht maar hij kon zijn poot in zijn kap steken en we proberen dat heel de tijd tegen te houden maar dat lukt gewoon niet.
Ik heb me moeder net even gebeld en ze is net terug van engel. Hij vond dat de hond er goed uit zag en alle hechtingen zijn eruit nu zijn kap mag af blijven.
Zijn oog hangt heel soms nog maar Engel zegt dat dat snel over gaat want dat is altijd op het begin. HEt is maar 1 oog want bij het andere oog had hij er geen last van en Engel zei dat de kans klein was dat dat ooit nog zou gebeuren.
Zijn poot hebben we ook laten zien en hij zei dat dat niet zoveel uit maakte en dat dat vanzelf wel weer geneest!
Dus het is gelukkig allemaal weer goed en nu mag zazoe weer lekker los lopen, rennen en lekker zijn energie kwijt raken.
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

super zeg! En fijn voor Zazou dat die kap eraf mag blijven!
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
Sanne!!
Zeer actief

Ik ben nu thuis en het ziet er echt mooi uit het is echt weer de oude Zazoe gelukkig :)
Mijn moeder vertelde dat ze bij dokter engel was en toen zat er zon mevrouw en die vroeg aan mijn moeder wat is dat voor hond dus mijn moeder zei ja kruising golden/shar-pei ze zei oh mooi beest en toen riep zon ander vrouwke vanuit de wachtkamer zo JA HIJ LIJKT ER NOG NIET OP!! ik denk ja het is een kruising haha majaa maakt niet uit.

Gelukkig is hij weer bijna helemaal genezen en hij kan weer lekker renne dus het is weer goed afgelopen :)
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”