Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

barfers opgelet

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

En ik dacht dat ik weer eens te snel was met mijn conclussie trekken en die twee aan elkaar te koppelen :smile:
Maar het lag dus gewoon aan jou :smile: :smile:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Zoie schreef:
mercedes2803 schreef:[Nou..volgende keer zal ik me even keurig voor komen stellen :mrgreen:
Haha, ja, dat had ik eigenlijk ook wel even kunnen doen :mrgreen:
Ik heb je een arm gegeven :mrgreen:
En het was me een gnoegen :ok:
Marion.

mercedes2803 schreef:Heb je wel gezien hoe druk ik het gehad heb. Ik was ineens koffiedame, heb een hond staan kammen, stond vlees te wegen en dat terwijl ik alleen maar kwam om vlees op te halen :pffff:
Vergeet ik jou te bedanken. Eerst kreeg ik die overheerlijke mierzoete multivit (ik hàd me een dorst), na de wandeling kreeg ik lekker Lemon-Ice Tea geserveerd van Hilje.
Dank meis! En Bea.
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

chrico schreef:Okee okee ik leg meteen weer een link door te zeggen dat het haar man was :mrgreen: Neem mijn woorden terug tot Bea zelf gereageert heb en uitleg geeft wie dat dan is :mrgreen:

Je had het goed hoor dat is mijn man. :wink:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Marion. schreef:
mercedes2803 schreef:Heb je wel gezien hoe druk ik het gehad heb. Ik was ineens koffiedame, heb een hond staan kammen, stond vlees te wegen en dat terwijl ik alleen maar kwam om vlees op te halen :pffff:
Vergeet ik jou te bedanken. Eerst kreeg ik die overheerlijke mierzoete multivit (ik hàd me een dorst), na de wandeling kreeg ik lekker Lemon-Ice Tea geserveerd van Hilje.
Dank meis! En Bea.
Hee als je quote, doe het dan goed. Dat is mijn tekst :pffff: :pffff:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
bea leyba
Zeer actief

Marion. schreef:
Dank meis! En Bea.
Is goed, was al lang blij dat ik ook iets kon bij dragen. :wink:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

bea leyba schreef:
chrico schreef:Okee okee ik leg meteen weer een link door te zeggen dat het haar man was :mrgreen: Neem mijn woorden terug tot Bea zelf gereageert heb en uitleg geeft wie dat dan is :mrgreen:

Je had het goed hoor dat is mijn man. :wink:
:cheer: :cheer: :cheer: ik ga door voor de koelkast :cheer: :cheer: :cheer:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Marion. schreef:
Dank meis! En Bea.
sinds wanneer ben jij blont? :mrgreen: Je quote uit mijn stukje, maar wat hierboven staat werd door Whera gezegd! :smile:
Maar ik was idd druk met beketjes :wink:
Graag gedaan hoor...en die multivit was idd lekker zoetttt he?!
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

ik was wel heel zorgzaam en lief vandaag he?! Zometeen wordt ik gebombaardeerd tot moederkloek van de meetings :smile:
Ik biecht ook maar op dat ik een verbandtrommel in mijn tas had zitten...voor...tja...je weet maar nooit :19: :wink: plus een wespen uitzuig kit natuurlijk :wink:
Oh...ik ben wel erg...26 jaar oud en ik neem verbandtrommeltjes mee...Maaaarrrr Whera had doekjes in een zakje mee...dat is ook heel moederlijk want die van mij had ook altijd doekjes in zakjes mee als we een dag weggingen :mrgreen:
Marion.

mercedes2803 schreef:Graag gedaan hoor...en die multivit was idd lekker zoetttt he?!
Smeerzooi!

En het zal de honden worst wezen wie ik nu quote :mrgreen:
chrico
Zeer actief

:mrgreen: lief he, daar denk ik dan wel weer aan :smile:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Marion.

mercedes2803 schreef:ik was wel heel zorgzaam en lief vandaag he?! Zometeen wordt ik gebombaardeerd tot moederkloek van de meetings :smile:
Saar en Miep zijn je eeuwig dankbaar. Jij had in elk geval gewoon water bij je :smile:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Zoie schreef:nou, spok en sien hebben hier ook de kalkoennek gehad. Toch eerst maar even in stukjes. Sien begon, maar tot mijn grote verbazing heeft spok als een volleerd barfer het grootste stuk veroberd :ok: Morgen de schapepens porberen.

Leuk jullie allemaal eens te hebben gezien, en allen bedankt voor het meenemen van de spulletjes :ok:
Ik heb jou niet eens behoorlijk hallo gezegd! :O:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

mercedes2803 schreef:
chrico schreef:Waren jouw foto`s het enige topic Hilje? Of kijk ik er weer eens gewoon overheen.
Moest trouwens wel lachen hoor, fleurige bep valt weer helemaal uit de toon bij de anderen :smile:
nou...het lijkt erop he?!
Marion had 7 foto;'s geloof ik..
En van Natascha heb ik nog niets gezien..
Ik weet niet of er nog anderen met een toestel waren..
Dacht het niet
Ze komen eraan, ik heb eerst de berg vlees verwerkt, ben daarna op m'n luie billen in een tuinstoel gaan zitten en toen in de tuin gewerkt.
Ben benieuwd naar die van jullie! :mrgreen:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
mercedes2803 schreef:Graag gedaan hoor...en die multivit was idd lekker zoetttt he?!
Smeerzooi!
Ow gut, jullie vinden het ook zo zoet......... dacht dat ik zo ongeveer de enige ben die dat drinkt half om half met water. Niet aan gedacht toen ik dat pak in de tas mieterde.
Voortaan neem ik iets anders mee! :mrgreen:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Allemaal ontzettend bedankt voor het halen van het vlees!!
Een ontzettend goed idee, zeer zeker voor herhaling vatbaar........ wat mij betreft dan, Raisie weet het geloof ik nog niet zo zeker.

Marion. schreef:
Bas Rouge schreef:Hier zijn de eerste kalkoennekken schoon op, ze vonden ze heerlijk. Dank allemaal voor het hondeneten! En graag tot een volgende keer.
Ik ken nog geen honden die ze niet lusten :wink:
Ik ben bang dat je het 1ste hondje vandaag ontmoet hebt......... de mutsefluts vreet het namelijk niet! :O:
Ik ben thuis meteen begonnen met snijden en hakken. Mijn luttele 14 kilo vond ik wel genoeg trouwens, had een lamme arm :wink:. En dat terwijl ik besloten heb de ribben zo in de vriezer te gooien, dan krijgt Rais die dagen gewoon 1 maaltijd. Maar goed, orgaanvlees gesneden, kalkoennekken in porties, etc.
De geitennek ligt nog in z'n geheel in de koelkast, die mag Chrisje morgen hakken :mrgreen:

Maar afijn, ik snijden en doen, dat alles en de botten + ribben in zakjes en Raisa stond met grote ogen met d'r neus tegen de rand van het aanrecht geplakt.
Ze moest wachten tot vanavond, ze had 's morgens al eten gehad, maar ik gaf haar wel een paar hele kleine stukjes orgaan.......... ze heeft te goed naar het verhaal van Eline geluisterd want ze nam ze even in d'r bek en tufde het zo weer uit. Vanavond heb ik het in een heel klein beetje kvv 'verstopt' (samen met haar pillen) en toen at ze dat wel.

Ik daarna een overheerlijk stuk kalkoennek tevoorschijn getoverd en in de tuin aan haar geserveerd : no way. Ze snuffelde er 1x aan, net lang genoeg om 1 foto te kunnen nemen, ze liep er vandaan en ging in d'r mand liggen.
Toen we de tuindeuren dicht gingen doen heb ik het binnen op d'r kussen gelegd waar het vakkundig werd 'begraven' onder een handdoek en daar ligt het nu nog.

Ik zal het zo in de koelkast leggen en haar morgen weer geven. :19:
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

mercedes2803 schreef:en voor we het vergeten...
Natuurlijk ook de mensen van de koffie, Ice Tea, sap en koeken bedankt! :ok:
Inderdaad ja dat was ik gister vergeten sorry maar alsnog bedankt :ok: :ok: :ok:
Marion.

Natas. schreef:Ik ben bang dat je het 1ste hondje vandaag ontmoet hebt......... de mutsefluts vreet het namelijk niet! :O:
En als je het een beetje plat slaat Natas?
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Assie »

Hehe, ook een reactie van mij (eindelijk). Heel erg bedankt voor het meenemen van al het spul. Was het al niet erg genoeg dat ik eigenlijk moest werken, werd ik vrijdagnacht ineens hartstikke misselijk en ziek. Bah, ik ga niet meer naar Mc Donalds :ugh:

Tip heeft toen mijn vriend terug kwam met de zakken vlees een kwartier voor de diepvries gezeten en gesnuffeld :mrgreen:
Voel me vandaag een stuk fitter, dus ik ga vanmiddag maar eens hakken denk ik. En dan kijken of ik de pens net zo goed kan verdragen als Tip :wink:

Nogmaals allemaal heel erg bedankt. Ook zeker namens Tip.
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Natas. schreef:Ik ben bang dat je het 1ste hondje vandaag ontmoet hebt......... de mutsefluts vreet het namelijk niet! :O:
En als je het een beetje plat slaat Natas?
Kan ik nog proberen, maar ik ben bang van niet.
Had gister een stukje vlees afgesneden ('kijk es hoe lekker!") maar dat hoefde ze ook niet, nam 't niet in d'r bek.

En vanmorgen snuffelde ze niet eens meer aan het stuk nek. Nu ligt het in de zon te rotten :N:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Natas. schreef:
Zoie schreef:nou, spok en sien hebben hier ook de kalkoennek gehad. Toch eerst maar even in stukjes. Sien begon, maar tot mijn grote verbazing heeft spok als een volleerd barfer het grootste stuk veroberd :ok: Morgen de schapepens porberen.

Leuk jullie allemaal eens te hebben gezien, en allen bedankt voor het meenemen van de spulletjes :ok:
Ik heb jou niet eens behoorlijk hallo gezegd! :O:
Nou dat nog net wel maar een fatsoenlijk gesprek hebben we niet gehad. Het was ook behoorljik chaotisch. Volgende keer dan maar!

Oh, en iedereen ook nog hartelijk bedankt voor het drinken en de koekjes. :ok:
Afbeelding
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Van mij ook bedankt voor het drinken en de koekjes!

En excuus aan degene die ik ook geen handje heb gegegeven :wink:
Jan bijvoorbeeld.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Eendenbout werd ook afgekeurd maar een halve kalfsstaart heeft ze met smaak weg zitten kanen! :mrgreen:
Afbeelding
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Hier gaat alles er met smaak in. Van Baloe wist ik al wel dat het een alleseter is en Chulo proeft er volgens mij niks van, want die slikt alles bijna in één keer door. Kippenekken slikt hij heel door, kipkarkassen is 2 keer kraken en dan heeft ie het in 4 grote happen weg. :roll:
Vanavond gaan we de eendebout proberen. :cheer:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
bea leyba
Zeer actief

Oh men wat stinkt die schapenpens :N: :N:
Ik had het gisteren uit de vriezer gehaald en in de schuur gezet, wel onder een plastic zak, maar wat stinkt dat zeg!!!!!!
Gelukkig vindt Kjourney het erg lekker en heeft het snel op.
Daarna met de emmer met sop over mijn tegels en de vliegen en de meur zijn zo goed als verdwenen.
Duchi lust het niet en die had eendebout. Die waren ook zo verdwenen. :wink:
Afbeelding
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Assie »

Hmm, ik vond de stank van de schapenpens reuze meevallen eigenlijk. Zeker na alle horrorverhalen hier. Ja, het rook een beetje, maar het stonk niet vond ik :19:

Gisteren heb ik alles in porties van 150 gram verdeeld (dat vind ik wel ruim voldoende voor Tip) en één portie van 400 gram voor Bonk.
Tip heeft met smaak zijn portie pens opgegeten, maar dat had ik ook wel verwacht. Bonk haalde er zijn neus voor op, niet in grote stukken, niet in kleine stukken, niet in fliebertjes. "Nee, bah, pens is vies" zei Bonk. Tip had met liefde ook Bonks portie opgegeten, maar dat heb ik maar eventjes voorkomen :mrgreen:
Vandaag eens kijken wat de heren van kalkoennek vinden.
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
bea leyba
Zeer actief

Toen ik zaterdag alles in porties verdeelde viel het ook wel mee, maar nu het eenmaal bevroren is geweest en ontdooit stinkt het , niet te kort. :N:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”