Maar het lag dus gewoon aan jou
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
barfers opgelet
Moderator: moderatorteam
-
chrico
- Zeer actief
-
Marion.
-
Marion.
Vergeet ik jou te bedanken. Eerst kreeg ik die overheerlijke mierzoete multivit (ik hà d me een dorst), na de wandeling kreeg ik lekker Lemon-Ice Tea geserveerd van Hilje.mercedes2803 schreef:Heb je wel gezien hoe druk ik het gehad heb. Ik was ineens koffiedame, heb een hond staan kammen, stond vlees te wegen en dat terwijl ik alleen maar kwam om vlees op te halen
Dank meis! En Bea.
-
bea leyba
- Zeer actief
-
chrico
- Zeer actief
Hee als je quote, doe het dan goed. Dat is mijn tekstMarion. schreef:Vergeet ik jou te bedanken. Eerst kreeg ik die overheerlijke mierzoete multivit (ik hà d me een dorst), na de wandeling kreeg ik lekker Lemon-Ice Tea geserveerd van Hilje.mercedes2803 schreef:Heb je wel gezien hoe druk ik het gehad heb. Ik was ineens koffiedame, heb een hond staan kammen, stond vlees te wegen en dat terwijl ik alleen maar kwam om vlees op te halen
Dank meis! En Bea.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
bea leyba
- Zeer actief
Is goed, was al lang blij dat ik ook iets kon bij dragen.Marion. schreef:Vergeet ik jou te bedanken. Eerst kreeg ik die overheerlijke mierzoete multivit (ik hà d me een dorst), na de wandeling kreeg ik lekker Lemon-Ice Tea geserveerd van Hilje.mercedes2803 schreef:Heb je wel gezien hoe druk ik het gehad heb. Ik was ineens koffiedame, heb een hond staan kammen, stond vlees te wegen en dat terwijl ik alleen maar kwam om vlees op te halen
Dank meis! En Bea.

-
chrico
- Zeer actief
bea leyba schreef:chrico schreef:Okee okee ik leg meteen weer een link door te zeggen dat het haar man wasNeem mijn woorden terug tot Bea zelf gereageert heb en uitleg geeft wie dat dan is
Je had het goed hoor dat is mijn man.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
sinds wanneer ben jij blont?Marion. schreef:Vergeet ik jou te bedanken. Eerst kreeg ik die overheerlijke mierzoete multivit (ik hà d me een dorst), na de wandeling kreeg ik lekker Lemon-Ice Tea geserveerd van Hilje.mercedes2803 schreef:Heb je wel gezien hoe druk ik het gehad heb. Ik was ineens koffiedame, heb een hond staan kammen, stond vlees te wegen en dat terwijl ik alleen maar kwam om vlees op te halen
Dank meis! En Bea.
Maar ik was idd druk met beketjes
Graag gedaan hoor...en die multivit was idd lekker zoetttt he?!
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
ik was wel heel zorgzaam en lief vandaag he?! Zometeen wordt ik gebombaardeerd tot moederkloek van de meetings
Ik biecht ook maar op dat ik een verbandtrommel in mijn tas had zitten...voor...tja...je weet maar nooit
plus een wespen uitzuig kit natuurlijk
Oh...ik ben wel erg...26 jaar oud en ik neem verbandtrommeltjes mee...Maaaarrrr Whera had doekjes in een zakje mee...dat is ook heel moederlijk want die van mij had ook altijd doekjes in zakjes mee als we een dag weggingen
Ik biecht ook maar op dat ik een verbandtrommel in mijn tas had zitten...voor...tja...je weet maar nooit
Oh...ik ben wel erg...26 jaar oud en ik neem verbandtrommeltjes mee...Maaaarrrr Whera had doekjes in een zakje mee...dat is ook heel moederlijk want die van mij had ook altijd doekjes in zakjes mee als we een dag weggingen
-
Marion.
-
chrico
- Zeer actief
-
Marion.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb jou niet eens behoorlijk hallo gezegd!Zoie schreef:nou, spok en sien hebben hier ook de kalkoennek gehad. Toch eerst maar even in stukjes. Sien begon, maar tot mijn grote verbazing heeft spok als een volleerd barfer het grootste stuk veroberdMorgen de schapepens porberen.
Leuk jullie allemaal eens te hebben gezien, en allen bedankt voor het meenemen van de spulletjes

-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze komen eraan, ik heb eerst de berg vlees verwerkt, ben daarna op m'n luie billen in een tuinstoel gaan zitten en toen in de tuin gewerkt.mercedes2803 schreef:nou...het lijkt erop he?!chrico schreef:Waren jouw foto`s het enige topic Hilje? Of kijk ik er weer eens gewoon overheen.
Moest trouwens wel lachen hoor, fleurige bep valt weer helemaal uit de toon bij de anderen
Marion had 7 foto;'s geloof ik..
En van Natascha heb ik nog niets gezien..
Ik weet niet of er nog anderen met een toestel waren..
Dacht het niet
Ben benieuwd naar die van jullie!

-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ow gut, jullie vinden het ook zo zoet......... dacht dat ik zo ongeveer de enige ben die dat drinkt half om half met water. Niet aan gedacht toen ik dat pak in de tas mieterde.Marion. schreef:Smeerzooi!mercedes2803 schreef:Graag gedaan hoor...en die multivit was idd lekker zoetttt he?!
Voortaan neem ik iets anders mee!

-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Allemaal ontzettend bedankt voor het halen van het vlees!!
Een ontzettend goed idee, zeer zeker voor herhaling vatbaar........ wat mij betreft dan, Raisie weet het geloof ik nog niet zo zeker.
Ik ben thuis meteen begonnen met snijden en hakken. Mijn luttele 14 kilo vond ik wel genoeg trouwens, had een lamme arm
. En dat terwijl ik besloten heb de ribben zo in de vriezer te gooien, dan krijgt Rais die dagen gewoon 1 maaltijd. Maar goed, orgaanvlees gesneden, kalkoennekken in porties, etc.
De geitennek ligt nog in z'n geheel in de koelkast, die mag Chrisje morgen hakken
Maar afijn, ik snijden en doen, dat alles en de botten + ribben in zakjes en Raisa stond met grote ogen met d'r neus tegen de rand van het aanrecht geplakt.
Ze moest wachten tot vanavond, ze had 's morgens al eten gehad, maar ik gaf haar wel een paar hele kleine stukjes orgaan.......... ze heeft te goed naar het verhaal van Eline geluisterd want ze nam ze even in d'r bek en tufde het zo weer uit. Vanavond heb ik het in een heel klein beetje kvv 'verstopt' (samen met haar pillen) en toen at ze dat wel.
Ik daarna een overheerlijk stuk kalkoennek tevoorschijn getoverd en in de tuin aan haar geserveerd : no way. Ze snuffelde er 1x aan, net lang genoeg om 1 foto te kunnen nemen, ze liep er vandaan en ging in d'r mand liggen.
Toen we de tuindeuren dicht gingen doen heb ik het binnen op d'r kussen gelegd waar het vakkundig werd 'begraven' onder een handdoek en daar ligt het nu nog.
Ik zal het zo in de koelkast leggen en haar morgen weer geven.
Een ontzettend goed idee, zeer zeker voor herhaling vatbaar........ wat mij betreft dan, Raisie weet het geloof ik nog niet zo zeker.
Ik ben bang dat je het 1ste hondje vandaag ontmoet hebt......... de mutsefluts vreet het namelijk niet!Marion. schreef:Ik ken nog geen honden die ze niet lustenBas Rouge schreef:Hier zijn de eerste kalkoennekken schoon op, ze vonden ze heerlijk. Dank allemaal voor het hondeneten! En graag tot een volgende keer.![]()
Ik ben thuis meteen begonnen met snijden en hakken. Mijn luttele 14 kilo vond ik wel genoeg trouwens, had een lamme arm
De geitennek ligt nog in z'n geheel in de koelkast, die mag Chrisje morgen hakken
Maar afijn, ik snijden en doen, dat alles en de botten + ribben in zakjes en Raisa stond met grote ogen met d'r neus tegen de rand van het aanrecht geplakt.
Ze moest wachten tot vanavond, ze had 's morgens al eten gehad, maar ik gaf haar wel een paar hele kleine stukjes orgaan.......... ze heeft te goed naar het verhaal van Eline geluisterd want ze nam ze even in d'r bek en tufde het zo weer uit. Vanavond heb ik het in een heel klein beetje kvv 'verstopt' (samen met haar pillen) en toen at ze dat wel.
Ik daarna een overheerlijk stuk kalkoennek tevoorschijn getoverd en in de tuin aan haar geserveerd : no way. Ze snuffelde er 1x aan, net lang genoeg om 1 foto te kunnen nemen, ze liep er vandaan en ging in d'r mand liggen.
Toen we de tuindeuren dicht gingen doen heb ik het binnen op d'r kussen gelegd waar het vakkundig werd 'begraven' onder een handdoek en daar ligt het nu nog.
Ik zal het zo in de koelkast leggen en haar morgen weer geven.

-
tineke
-
Marion.
- Assie
- Zeer actief
- Contacteer:
Hehe, ook een reactie van mij (eindelijk). Heel erg bedankt voor het meenemen van al het spul. Was het al niet erg genoeg dat ik eigenlijk moest werken, werd ik vrijdagnacht ineens hartstikke misselijk en ziek. Bah, ik ga niet meer naar Mc Donalds
Tip heeft toen mijn vriend terug kwam met de zakken vlees een kwartier voor de diepvries gezeten en gesnuffeld
Voel me vandaag een stuk fitter, dus ik ga vanmiddag maar eens hakken denk ik. En dan kijken of ik de pens net zo goed kan verdragen als Tip
Nogmaals allemaal heel erg bedankt. Ook zeker namens Tip.
Tip heeft toen mijn vriend terug kwam met de zakken vlees een kwartier voor de diepvries gezeten en gesnuffeld
Voel me vandaag een stuk fitter, dus ik ga vanmiddag maar eens hakken denk ik. En dan kijken of ik de pens net zo goed kan verdragen als Tip
Nogmaals allemaal heel erg bedankt. Ook zeker namens Tip.
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Kan ik nog proberen, maar ik ben bang van niet.Marion. schreef:En als je het een beetje plat slaat Natas?Natas. schreef:Ik ben bang dat je het 1ste hondje vandaag ontmoet hebt......... de mutsefluts vreet het namelijk niet!![]()
Had gister een stukje vlees afgesneden ('kijk es hoe lekker!") maar dat hoefde ze ook niet, nam 't niet in d'r bek.
En vanmorgen snuffelde ze niet eens meer aan het stuk nek. Nu ligt het in de zon te rotten :N:

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Nou dat nog net wel maar een fatsoenlijk gesprek hebben we niet gehad. Het was ook behoorljik chaotisch. Volgende keer dan maar!Natas. schreef:Ik heb jou niet eens behoorlijk hallo gezegd!Zoie schreef:nou, spok en sien hebben hier ook de kalkoennek gehad. Toch eerst maar even in stukjes. Sien begon, maar tot mijn grote verbazing heeft spok als een volleerd barfer het grootste stuk veroberdMorgen de schapepens porberen.
Leuk jullie allemaal eens te hebben gezien, en allen bedankt voor het meenemen van de spulletjes
Oh, en iedereen ook nog hartelijk bedankt voor het drinken en de koekjes.

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier gaat alles er met smaak in. Van Baloe wist ik al wel dat het een alleseter is en Chulo proeft er volgens mij niks van, want die slikt alles bijna in één keer door. Kippenekken slikt hij heel door, kipkarkassen is 2 keer kraken en dan heeft ie het in 4 grote happen weg. 
Vanavond gaan we de eendebout proberen.
Vanavond gaan we de eendebout proberen.
Groetjes, Nina en Baloe

-
bea leyba
- Zeer actief
Oh men wat stinkt die schapenpens :N: :N:
Ik had het gisteren uit de vriezer gehaald en in de schuur gezet, wel onder een plastic zak, maar wat stinkt dat zeg!!!!!!
Gelukkig vindt Kjourney het erg lekker en heeft het snel op.
Daarna met de emmer met sop over mijn tegels en de vliegen en de meur zijn zo goed als verdwenen.
Duchi lust het niet en die had eendebout. Die waren ook zo verdwenen.
Ik had het gisteren uit de vriezer gehaald en in de schuur gezet, wel onder een plastic zak, maar wat stinkt dat zeg!!!!!!
Gelukkig vindt Kjourney het erg lekker en heeft het snel op.
Daarna met de emmer met sop over mijn tegels en de vliegen en de meur zijn zo goed als verdwenen.
Duchi lust het niet en die had eendebout. Die waren ook zo verdwenen.

- Assie
- Zeer actief
- Contacteer:
Hmm, ik vond de stank van de schapenpens reuze meevallen eigenlijk. Zeker na alle horrorverhalen hier. Ja, het rook een beetje, maar het stonk niet vond ik
Gisteren heb ik alles in porties van 150 gram verdeeld (dat vind ik wel ruim voldoende voor Tip) en één portie van 400 gram voor Bonk.
Tip heeft met smaak zijn portie pens opgegeten, maar dat had ik ook wel verwacht. Bonk haalde er zijn neus voor op, niet in grote stukken, niet in kleine stukken, niet in fliebertjes. "Nee, bah, pens is vies" zei Bonk. Tip had met liefde ook Bonks portie opgegeten, maar dat heb ik maar eventjes voorkomen
Vandaag eens kijken wat de heren van kalkoennek vinden.
Gisteren heb ik alles in porties van 150 gram verdeeld (dat vind ik wel ruim voldoende voor Tip) en één portie van 400 gram voor Bonk.
Tip heeft met smaak zijn portie pens opgegeten, maar dat had ik ook wel verwacht. Bonk haalde er zijn neus voor op, niet in grote stukken, niet in kleine stukken, niet in fliebertjes. "Nee, bah, pens is vies" zei Bonk. Tip had met liefde ook Bonks portie opgegeten, maar dat heb ik maar eventjes voorkomen
Vandaag eens kijken wat de heren van kalkoennek vinden.
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.