Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tweede poging: podenco andaluz

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

MARC_S schreef:
Angel-eyes schreef:Het is maar een kleine greep hoor Marcje, en tot die tijd heb ik niks nog tegen je huppelkutvriendinnetje gezegt, maar steeds keer op keer zelf beledigingen strooien en er zelf niet tegen kennen is triets :ok:

Maar kan nog meer zoeken hoor, waar ik dus niet begin met beledigingen naar de persoon toe, dus zeg het maar :ok:
Oh is dat zo Rob? Is dit het antwoord op mijn vragen aan jou?
Dit is geen antwoord Rob en zolang jij geen antwoord op mijn vragen geeft heb ik schijt aan wat je zegt want netto blijf je om de hete brij heendraaien omdat je te laf bent of geen antwoorden hebt op je eigen domme geklets hier.

Jij vraagt mij een stukje te schrijven over wat me dwars zit aan je gezwets en geeft gewoon geen antwoord. :19:

Ik geef gewoon antwoord maar je kan het niet hebben dat jouw geliefde huppelkutje zelf begint met beledigen, tsja wat zal ik zeggen....LB ofzo?

En wat je meer vraagt???Je zegt dat ik mijn boxertjes heb gedumpt?....ja dussss??? :roll:

Haal rustig adem...en diep he...heel diep adem....en vertel eens 1 voor 1 wat je dwars zit, en langzaam zodat ik het begrijp oke, want ik heb alleen een hypofyse waar ik mee denk namelijk :ok:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Tjonge jonge waar blijft mijn antwoord nou? Kom op Rob, ben de man die je zegt te zijn. :roll:

En ik huilen achter mijn pc? Laat me niet lachen zeg. Als ik het zat ben loop ik weg en ga verder met mijn gelukkige leven. Ik ben helemaal blij met mezelf en een rat als jij zal de laatste zijn die ook maar iets van invloed op mijn geluk zal kunnen hebben. :ok:

Dus sterkte verder met jezelf en kappen met het beledigen van mij dierbare mensen want anders krijg ik een missie die ik met plezier zal uitvoeren :wink:
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Eline* schreef:
Tamara en Bowie schreef:[Omdat ik wel begreep wat jij en Eline en meerdere bedoelden te zeggen, maar ik had het idee dat niet iedereen het goed begreep of het goed gelezen had of het verkeerd begrepen
Sommige mensen doen dat expres. Die scheppen daar genoegen in om keer op keer andermans lol te vershitteren en mensen zwart te maken.
Als je geen winst hebt bij een leuk gezelig topic waarin leuk gepraat wordt maar stoken en rellen je zoveel aandacht oplevert dat je erop kickt is dat dus waar je voor kiest. De mensen die hier lopen te stoken begrijpen heel goed waar het om gaat hoor. Laat je geen zand in de ogen strooien.

Joh pleur lekker op huichelaar dat je er bent hahahahahaha :smile: :smile:

EWr werd heel seriues wat gevraagt in het begin en dan ga je al snauwen, de andere seriuese vragen werden compleet genegeerd omdat je er geen reet vanaf weet namelijk over de evt. rassen die je ziet in je hondje, dus negeer je het maar om je gebrek aan kennis te verdoezelen :ok:
Rob*
Zeer actief

mercedes2803 schreef:
Angel-eyes schreef:
mercedes2803 schreef:
Podenji schreef: nee we zijn er nog kruip nog maar ff terug op je kast dus :mrgreen:
wat een lef zeg....
Eerst Hanneke's topic lopen te verzieken en nu ook nog blijven zieken?
Laat haar lekker kletsen in haar EIGEN topic en moooove jij even gauw terug naar de steen waaronder je vandaar gekropen bent!
En om in jouw termen te blijven; koop een taart en ga het vieren

Ach Gut de grote bemoeial is er weer :smile:

Alsjeblieft zeg, je weet niet eens waar het over gaat dus ga lekker de stroom aantrappen in je dorp :ok:
snip en snap
Jut en Jul
Zijn weer eensgezind op oorlogspad?
Laat ik daar nou helemaal niet wakker van liggen.

Nee ech niet??Oh en ik dacht nog zo dat je er wakker van zou liggen :smile:
laeken
Zeer actief

Angel-eyes schreef:
MARC_S schreef:
Angel-eyes schreef:Het is maar een kleine greep hoor Marcje, en tot die tijd heb ik niks nog tegen je huppelkutvriendinnetje gezegt, maar steeds keer op keer zelf beledigingen strooien en er zelf niet tegen kennen is triets :ok:

Maar kan nog meer zoeken hoor, waar ik dus niet begin met beledigingen naar de persoon toe, dus zeg het maar :ok:
Oh is dat zo Rob? Is dit het antwoord op mijn vragen aan jou?
Dit is geen antwoord Rob en zolang jij geen antwoord op mijn vragen geeft heb ik schijt aan wat je zegt want netto blijf je om de hete brij heendraaien omdat je te laf bent of geen antwoorden hebt op je eigen domme geklets hier.

Jij vraagt mij een stukje te schrijven over wat me dwars zit aan je gezwets en geeft gewoon geen antwoord. :19:

Ik geef gewoon antwoord maar je kan het niet hebben dat jouw geliefde huppelkutje zelf begint met beledigen, tsja wat zal ik zeggen....LB ofzo?

En wat je meer vraagt???Je zegt dat ik mijn boxertjes heb gedumpt?....ja dussss??? :roll:

Haal rustig adem...en diep he...heel diep adem....en vertel eens 1 voor 1 wat je dwars zit, en langzaam zodat ik het begrijp oke, want ik heb alleen een hypofyse waar ik mee denk namelijk :ok:
Geeeheeeefff nu eens gewoon antwoord op dat stukje wat ik van jou moest tikken. Wederom een laf en niet to the point antwoord. :roll:

Maargoed, laat maar zitten, ik weet genoeg :ok:

Lafbek! Wat een vent ben je zeg hahahaha, zelfs een nicht is meer mans dan jij bent :smile:
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

sjonge wat doen er hier een paar nu zielig.... enig idee hoevaak die personen zelf een topic kunnen verneuken? of beledigingen kunnen uiten tegen fokkers? het is eerder zo, dat zodra er een fokker iets zegt over het ras waar hij zij voor staat, er direct een stel mensen op springt... want oh hemel je mag niet praten over raszuiverheid en verantwoord fokken, want goede fokkers bestaan niet :roll:

iedereen heeft kunnen lezen hoe het 1e topic begon... met podenji die een vraag stelt... over kiki, of ze een andaluz is, waarop hanneke haar antwoord de eerste toon zet... en dat gaat van kwaad tot erger, ja van beide kanten, gek he? beledigingen over podenji mag wel, dat ze voor geld fokt, dat ze over dingen praat waar ze niks van weet enz enz....

ik heb in dat topic uberhaupt niks gezegd, ik stel hier in dit topic een vraag en boem, reactie van Eline... wie zet er dan een toon? wie besluit dan ineens wat wel en niet gezegd mag worden? en dan nu ineens boos zijn over persoonlijke beledigingen? :roll:
Rob*
Zeer actief

MARC_S schreef:
Lafbek! Wat een vent ben je zeg hahahaha, zelfs een nicht is meer mans dan jij bent :smile:

Uhhhh...ja maar vertel nu eens iets wat nog niemand weet Marcje?Kom op je kan het, je bent er soms bijna dat ik denk:He gatsie Marcje doet niet lief tegen mij" :jank: .....bijna was je er maar je hebt niet echt in je om me echt te kunnen raken he , siert je wel, je bent echt een aardige gozer, jij kan niemand kwetsen eigenlijk door je goede hartje :ok:
laeken
Zeer actief

Deze neem ik terug :mrgreen:
Laatst gewijzigd door laeken op 02 nov 2005 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Of nee, laat maar zitten. Ik heb het inderdaad niet in me om iemand te pakken op iets wat ik in moet brengen. Ik ga vanaf nu mijn best doen het te doen met hetgeen je hier allemaal zelf al neergezet hebt. Is ook meer een uitdaging voor me en ik ben dol op uitdagingen. :ok:
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Angel-eyes schreef:
Eline* schreef:
Tamara en Bowie schreef:[Omdat ik wel begreep wat jij en Eline en meerdere bedoelden te zeggen, maar ik had het idee dat niet iedereen het goed begreep of het goed gelezen had of het verkeerd begrepen
Sommige mensen doen dat expres. Die scheppen daar genoegen in om keer op keer andermans lol te vershitteren en mensen zwart te maken.
Als je geen winst hebt bij een leuk gezelig topic waarin leuk gepraat wordt maar stoken en rellen je zoveel aandacht oplevert dat je erop kickt is dat dus waar je voor kiest. De mensen die hier lopen te stoken begrijpen heel goed waar het om gaat hoor. Laat je geen zand in de ogen strooien.

EWr werd heel seriues wat gevraagt in het begin en dan ga je al snauwen, de andere seriuese vragen werden compleet genegeerd omdat je er geen reet vanaf weet namelijk over de evt. rassen die je ziet in je hondje, dus negeer je het maar om je gebrek aan kennis te verdoezelen :ok:
Snauwen? Er was al een topic naar de kloten geholpen en ik maakte een opmerking die iemand zonder lange tenen als geintje had opgevat. Blijkbaar verkeerd aangevoeld van me, hoewel Yamie wel een normaal antwoord van Martijn krijgt en zich met genoegen verder stort in het uitlachen van Wil.
Verder hoef ik me niet te bewijzen omdat ik iets wel of niet weet. Dat stadium heb ik gehad. Vragen is niet dom, mensen belachelijk maken omdat ze iets niet weten wel.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

:offt: :E:
laeken
Zeer actief

Angel-eyes schreef:Uhhhh...ja maar vertel nu eens iets wat nog niemand weet Marcje?
Daag me maar niet uit Rob :neenee: Dat is dom!
Afbeelding
Kit
Erelid

ik dacht dat je niet van vechten hield... :denken:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Eline* schreef:
Angel-eyes schreef:
Eline* schreef:

Snauwen? Er was al een topic naar de kloten geholpen en ik maakte een opmerking die iemand zonder lange tenen als geintje had opgevat. Blijkbaar verkeerd aangevoeld van me, hoewel Yamie wel een normaal antwoord van Martijn krijgt en zich met genoegen verder stort in het uitlachen van Wil.
Verder hoef ik me niet te bewijzen omdat ik iets wel of niet weet. Dat stadium heb ik gehad. Vragen is niet dom, mensen belachelijk maken omdat ze iets niet weten wel.
tuurlijk Eline, wat jij zegt was een geintje... :roll: ondoordacht geintje dan he, na zo'n verkloot topic...

en ik geef ook normaal antwoord op martijn hoor... :wink:
laeken
Zeer actief

kitty2 schreef::offt: :E:
Ik geloof niet dat jij iets opgestoken hebt van mijn antwoord aan jou of wel?
Ben jij familie van Rob? Of slaap je bij hem vanavond?
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

MARC_S schreef:Of nee, laat maar zitten. Ik heb het inderdaad niet in me om iemand te pakken op iets wat ik in moet brengen. Ik ga vanaf nu mijn best doen het te doen met hetgeen je hier allemaal zelf al neergezet hebt. Is ook meer een uitdaging voor me en ik ben dol op uitdagingen. :ok:

Hahahahaha.....laat deze uitdaging maar schieten hoor, daar zal je nimmer vat op krijgen, daar ben je te makkelijk, simpel en te doorzichtig in de manier waarop je denkt iemand te kunnen pakken :ok:

Maar goed, je kan oefenen en er zal een tijd komen dat ik het een keertje niet redt tegen je, maar voorlopig ben je geen match om me te pakken op woorden :ok:
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

yamie schreef:sjonge wat doen er hier een paar nu zielig.... enig idee hoevaak die personen zelf een topic kunnen verneuken?
Inventariseer voor de lol eens de berichten met inhoud, waar inhoudelijk mensen iets aan hebben van de mensen die deel nemen in dit topic en maak dan nog eens op die er behoren tot de relschoppers en wie niet.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Kit
Erelid

ja ik lig lekker naast Rob vanavond, en van jou wil ik helemaal niks leren
laeken
Zeer actief

kitty2 schreef:ik dacht dat je niet van vechten hield... :denken:
Niet elk conflict is vechten schat, dat hangt af van de kringen waar je je in begeeft en het fatsoen en de opvoeding die je hebt gehad :wink:
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Eline* schreef:
yamie schreef:sjonge wat doen er hier een paar nu zielig.... enig idee hoevaak die personen zelf een topic kunnen verneuken?
Inventariseer voor de lol eens de berichten met inhoud, waar inhoudelijk mensen iets aan hebben van de mensen die deel nemen in dit topic en maak dan nog eens op die er behoren tot de relschoppers en wie niet.

En als je toch kijkt, kijk ook effe hoe alles wordt ontweken als er iets serieus wordt gevraagt :smile: :smile:
laeken
Zeer actief

kitty2 schreef:ja ik lig lekker naast Rob vanavond, en van jou wil ik helemaal niks leren
Nee dat blijkt wel. Jammer want als ik zo je berichten lees was dat je enige redding :smile:
Afbeelding
Kit
Erelid

MARC_S schreef:
kitty2 schreef:ja ik lig lekker naast Rob vanavond, en van jou wil ik helemaal niks leren
Nee dat blijkt wel. Jammer want als ik zo je berichten lees was dat je enige redding :smile:

jij moest eens weten............. maar gelukkig weet je dat niet :smile:
Rob*
Zeer actief

Lekker is dat he als Rob naast je ligt in bed :wink:
Rob*
Zeer actief

kitty2 schreef:
MARC_S schreef:

jij moest eens weten............. maar gelukkig weet je dat niet :smile:

:mrgreen: .....jij houdt van Rob he? :pffff:
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

yamie schreef:sjonge wat doen er hier een paar nu zielig.... enig idee hoevaak die personen zelf een topic kunnen verneuken? of beledigingen kunnen uiten tegen fokkers? het is eerder zo, dat zodra er een fokker iets zegt over het ras waar hij zij voor staat, er direct een stel mensen op springt... want oh hemel je mag niet praten over raszuiverheid en verantwoord fokken, want goede fokkers bestaan niet :roll:

iedereen heeft kunnen lezen hoe het 1e topic begon... met podenji die een vraag stelt... over kiki, of ze een andaluz is, waarop hanneke haar antwoord de eerste toon zet... en dat gaat van kwaad tot erger, ja van beide kanten, gek he? beledigingen over podenji mag wel, dat ze voor geld fokt, dat ze over dingen praat waar ze niks van weet enz enz....

ik heb in dat topic uberhaupt niks gezegd, ik stel hier in dit topic een vraag en boem, reactie van Eline... wie zet er dan een toon? wie besluit dan ineens wat wel en niet gezegd mag worden? en dan nu ineens boos zijn over persoonlijke beledigingen? :roll:
Ik neem even aan dat je het tegen mij hebt?

Hoe het in topics over fokken er aan toe gaat, kan ik niet oordelen. Sommigen zal ik vast wel gelezen hebben of een gedeelte van hebben meegekregen maar dat zit niet in mijn geheugen hoe dat is gegaan.

Ik heb trouwens helemaal geen namen genoemd van wie iemand wel mag beledigen en wie niet. Heb alleen aangegeven dat er doordat je in het heetst van de strijd zit, zaken anders gaat lezen of begrijpen of verkeerd begrijpen. Dat kan, dat is heel menselijk. En daardoor zal iedereen kwetsende dingen zeggen, niet 1 iemand of een bepaalde groep die een bepaald standpunt inneemd, nee, iedereen.
Beledigingen vind ik tot op zekere hoogte helemaal niet kunnen, tegen niemand niet. Maar het is wel heel menselijk dat zoiets gebeurt. Vooral ook op zoiets als een forum, waarbij geen toon aangegeven kan worden of een gezichtsuitdrukking. Mensen lezen dingen en interpreteren het allemaal op hun eigen manier.
N.a.v. het 1e topic, kan ik me heel goed voorstellen van Eline dat een opmerking van Podenji in het verkeerde keelgat schiet. Zij leest dit namelijk met een bepaalde ondertoon, die voortkomt uit het vorige topic.
Ik vond het niet slim van Podenji om op die manier te reageren. Als je er serieus en met goede bedoelingen er op in wil gaan, kun je je misschien wat beter indekken met je tekst en ook even aangeven hoe je het bedoelt. Zeker n.a.v. een eerder topic wat maximaal uit de hand is gelopen.

Ik vind dat je ook gewoon over raszuiverheid mag praten en over verantwoord fokken, graag zelfs. Want iedereen op dit forum is een voorstander van verantwoord fokken.

Ik vind het gewoon jammer dat mensen die ergens over willen praten daar in deze niet de mogelijkheid krijgen. En zeker niet als iedereen de geschiedenis weet van een eerder topic. Als je dat weet, en er wordt dan een nieuw topic geopend, reageer dan niet, of op een iets meer genuanceerdere manier. Begrijpt iedereen elkaar beter, en kan er ook leuker gepraat worden over je hond. Want Podenji zal misschien heel veel leuke dingen kunnen vertellen, maar kleed het dan even wat mooi in. Internet is een medium met zoveel platte tekst, en als je dat dan weet, doe er dan een mooie strik omheen en dan wordt het al heel anders gelezen, begrepen en wordt er anders op gereageerd...

Maar misschien ligt het aan mij hoor, en zit ik op een mooie roze wolk :mrgreen: En wil ik teveel dat iedereen lief en aardig tegen elkaar doet!
Kit
Erelid

Angel-eyes schreef:

jaaaaaaa heeeeeeeeerlijk :slaap:
laeken
Zeer actief

Angel-eyes schreef:En als je toch kijkt, kijk ook effe hoe alles wordt ontweken als er iets serieus wordt gevraagt :smile: :smile:
PARDON! Zelfs na 10 keer vragen draai jij met je laffe reet nog om de hete brij heen dus zwijg en ga naar je grot lafbek!
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Angel-eyes schreef:

Scheet, Kitty is 11 jaar oud!
Afbeelding
Kit
Erelid

zooow hey jij haalt achter uit je keeltje!
Rob*
Zeer actief

MARC_S schreef:
Angel-eyes schreef:Uhhhh...ja maar vertel nu eens iets wat nog niemand weet Marcje?
Daag me maar niet uit Rob :neenee: Dat is dom!
Hahahahahahaha......je mag hoor, je doet maar, maar wie een kuil graaft voor een ander, ikm ken nog wel een paar mensen die je al een langere tijd kennen dus doe het maar, gooi maar alles op tafel, als je nu al op je einde zit dan begin ik oke?En oh oh, wat zal je staan te kijken wat ik weet hahahahaha :smile:
Gesloten

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”