Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn hond geschopt

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

tineke

Re: Mijn hond geschopt

Ongelezen bericht door tineke »

MARC_S schreef:
yamie schreef: ja zo gaat dat :pffff: enne veel plezier morgen :engel:
Ik had net gezegd hier dat ik er geen zin meer in heb eigenlijk :cool2: Dus heel misschien komen wij niet. Kan iedereen weer ademen en dan krijgt Cleo tenminste geen schop tussen de ribben vanwege haar asociale gedrag :N:
Ik ben er morgen niet hoor dusssss :mrgreen: en als ik er wel was ik was antischoppen weet je nog wel :engel:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

P!nki schreef:
MARC_S schreef:
yamie schreef: ja zo gaat dat :pffff: enne veel plezier morgen :engel:
Ik had net gezegd hier dat ik er geen zin meer in heb eigenlijk :cool2: Dus heel misschien komen wij niet. Kan iedereen weer ademen en dan krijgt Cleo tenminste geen schop tussen de ribben vanwege haar asociale gedrag :N:
Hele discussie niet gevolgd eerlijk gezegd (geen tijd voor gehad.... :mrgreen: ) maar zou het jammer vinden als jullie afhaken ;).
Ik zie wel, ik haak niet af hierom hoor. Ik ben heel druk nu en ik ga zondag lekker naar mijn familie-uitbreiding kijken in Londen. :wink: En de sfeer van het forum staat me nu ook even niet aan door deze discussie. Als ik zin heb ga ik maar het is wel alleen als ik zin heb omdat ik nog zat andere dingen wil doen. :wink: Ik zie wel gewoon en ik dacht kondig het even aan zodat bepaalde mensen het weten of morgen van jou horen :engel: En als ik niet kom is daar niks ergs aan. Dan ben ik hele leuke andere dingen doen en dan ben ik net zo vrolijk. Dus het geeft niks :wink:
Afbeelding
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

MARC_S schreef:
Ik zie wel, ik haak niet af hierom hoor. Ik ben heel druk nu en ik ga zondag lekker naar mijn familie-uitbreiding kijken in Londen. :wink: En de sfeer van het forum staat me nu ook even niet aan door deze discussie. Als ik zin heb ga ik maar het is wel alleen als ik zin heb omdat ik nog zat andere dingen wil doen. :wink: Ik zie wel gewoon en ik dacht kondig het even aan zodat bepaalde mensen het weten of morgen van jou horen :engel: En als ik niet kom is daar niks ergs aan. Dan ben ik hele leuke andere dingen doen en dan ben ik net zo vrolijk. Dus het geeft niks :wink:
:ok: Toch zou het leuk zijn als jullie dr ook zijn.

Veel plezier in Londen overigens Zondag mocht ik je morgen niet zien ;)
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

Nahja. Buiten het hele gebeuren om heb ik dus gewoon een hekel aan onbekende patsende honden of onbekende honden die vinden dat ze andere honden tot op een, in mijn optiek, te hoog niveau moeten overheersen. Doe dat maar lekker thuis.
Het maakt mij geen zak uit of het natuurlijk hondengedrag is. Zoveel dingen zijn natuurlijk hondengedrag, maar als ik het vervelend vind doe ik even een beroep op het natuurlijk domesticatieproces. Je kunt ook nee zeggen. Zegmaar.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar

Ongelezen bericht door Pepie »

pepim schreef:
MARC_S schreef:
pepim schreef:
Ik heb niet slechts bedoeld, maar ik haak wel af.
Sorry, jij bent de laatste die ik hiermee bedoelde. :wink:
Ja vast :cheer:
Nou ja goed ik geloof sowieso niet in dat schoppen :mrgreen:
ik schop ook niet :pffff: en estherk ook niet :pffff:en meerdere schoppen niet :pffff:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Martijn schreef:
Veenmug schreef: Ook leuk dat nu ook mijn geaardheid iets te maken lijkt te hebben met honden schoppen. Apart. :denken:
Maakt niet uit hoe je het doet maar een seikerd blijf je.

Mvg Bert

Hahaha! Nee, jij trekt volle zalen met je sprankelende persoonlijkheid. :smile:

Bert. Jammer dat je hetero bent. Ik heb een enig Erniepak.
:N: dit soort info hoeft ik niet hoor :neenee:
kunnen we dan nu weer on-topic graag :F:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Zo....net dit topic pas gelezen. Ik ben benieuwd straks naar al die mensen die schoppen. :N:

Ik vind het achterlijk dat er gelijk geschopt lijkt te worden als honden elkaar ontmoeten en het niet direct lang leve de lol is. Laat een hond ook even zijn taal spreken zeg!
Ik heb het meegemaakt dat Danco zomaar geschopt werd met klompen omdat hij een teef wat aan het aftasten was. En toen de eigenaar van de teef begon te trappen met zijn klompen liep het dus pas uit de hand. Ik was al op weg om hem weg te halen maar ik kreeg de kans dus niet eens. Danco heeft nog dagen lang last gehad van de trappen in zijn ribbenkast met die klompen, de betreffende teef had geen kras opgelopen!

Ik heb nog nooit geschopt naar andermans hond, als mijn hond zonodig geschopt moet worden doe ik dat zelf wel. :pffff:
En voor het gevraagd wordt....ja, ik heb ook jaren lang met een klein hondje gelopen. Nooit gedoe gehad met andere honden en heb haar nooit opgetild. En met haar liep ik dus rustig in drukke losloopgebieden.

Juist dat soort hysterische reacties van anderen is één van de redenen dat ik met mijn honden zelden of nooit in losloopgebieden kom maar gewoon lekker een rustig bos kies. Want zeker Biène is nogal duidelijk in wat ze wel en niet goed vindt van een andere hond en ik heb geen zin in gezeik. Ze is nu 5 jaar oud en heeft nog nooit gevochten met een vreemde hond (alleen wat akkefietjes met Marouck). Ze heeft gewandeld met 1 van de pups van crutz en die was gewoon nog heel naderhand, die snapte prima na een minuutje dat hij haar met rust moest laten of op een andere manier contact moest maken dan vol op haar in walsen.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
laeken
Zeer actief

P!nki schreef: :ok: Toch zou het leuk zijn als jullie dr ook zijn.

Veel plezier in Londen overigens Zondag mocht ik je morgen niet zien ;)

Dank je, gaat zeker lukken. :E: Helaas gaan wij niet komen. :pffff: Had het leuk gevonden jou en nog heel wat andere mensen te spreken maar ik stel mezelf niet bloot aan mensen als Nakisha en nog enkele anderen die blijkbaar zeer emotioneel opgefokt zijn rondom mij. :wink: Omdat ik dus niet weet waar dat over gaat en zij al over laster en rechtzaken praat zal dat geen normale sfeer geven. :neenee: Ik wil alleen al niet vies aangekeken worden op een dag die ik voor mijn plezier wil meemaken. :U:

Al met al is voor mij de doe-dag wel verziekt door wat er hier gezegd is en door wat ik proef aan woede in bepaalde mensen omdat ik blijkbaar iets verkeerd gezegd heb. :denken:
Heeft niks te maken met de mensen die ik wel leuk vind overigens maar voor mijzelf en mijn honden is de doe-dag in de sfeer die er nu heerst niet iets waar ik naar uitkijk. Cleo en Eva doen in geen enkele workshop mee dus ik hou niks bezet. Ze moeten de hele doedag aan de riem blijven en uit de buurt van andere honden. Zeker nu Cleo hier ook nog eens door de slijk gehaald moest worden. Cleo vind er niks aan als ze niet mag spelen. En als je zelf vies aangekeken zou gaan worden had je daar ook al geen zin meer in denk ik. :wink: Kan je wel boven staan maar dan zou ik daar komen omdat ik iets zou willen bewijzen. Zo van al ben ik niet zo welkom, ik kom lekker toch. Nee, dat is niet mijn ding. Dus dan maar niet.

Ik merk dat ik op dit moment gewoon geen zin heb in deze negatieve sferen en toestanden. Ik heb zelf nl geen enkel negatief gevoel naar mensen maar andersom is dat totaal anders. Daar pas ik dus voor. Verder vind iedereen elkaar wel leuk geloof ik dus het zal vast heel gezellig worden maar niet voor mij deze keer. Ik zie mezelf al ergens zitten gezellig en dan een loerend groepje waarvan ik de namen niet eens weet die mijn bloed wel kunnen drinken. Rot op, ik zit niet meer op de peuterschool en ik ben daar echt te oud voor. Nakisha is nog te beroerd om mij te zeggen waarom ze zo pissig is en dus vind ik haar maar een gestoorde flippo. En daar ga ik even niet bij de buurt zitten met mijn honden. Dan heb ik leukere dingen te doen. :mann: Straks blijkt dat een of andere debiele Tokkie te zijn die komt schreeuwen tegen mij. :lekkerpuh: Zal een leuke dag worden dan waar nog lang over gepraat kan worden :smile:
Afbeelding
Danoontje powerrr
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español

Ongelezen bericht door Danoontje powerrr »

MARC_S schreef:Jammer, discussies kunnen ook gewoon gezellig en interessant zijn. Niet als ze alleen nog maar over mijn gestoorde honden en mijn inconsequentie kunnen gaan. Maargoed, dat zal wel nodig zijn als je als enige na 20 berichten die schop overtrokken vind. Apart.
Nee hoor, niet als enige. Ik zei eerder ook al dat ik die persoon naar vond handelen met zijn geschop. En er zijn er meerderen die dat vinden..
Men moet slapende honden wakker maken...

Afbeelding
Danoontje powerrr
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español

Ongelezen bericht door Danoontje powerrr »

Zo, de rest ook even bijgelezen.
Hoe is het nu vandaag op de forumdag? Veel plezier allemaal. :mann:
Men moet slapende honden wakker maken...

Afbeelding
*Jolanda*

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

:U:
Erg jammer dit allemaal. Dat er meteen met modder gegooid moet worden. Mensen elkaars meningen niet kunnen respecteren en er geen gezonde discussie gevoerd kan worden.
Als je het niet eens bent met elkaar dan kun je toch gewoon dat uitspreken en laten voor wat het is. Agree to disagree ?!

Als je het niet eens bent met de manier waarop iemand iets neer typt waarom reageer je er dan op? Laat dat dan lekker aan een ander over.
Ik ben altijd voor een uitgesproken mening maar waarom een uitgesproken mening nu opeens elkaar tot de grond toe afmaken betekend dat snap ik niet hoor. Ik vind het ontzettend jammer want het verziekt heel veel.
En als mensen nou eens leren om die ondertoon uit hun berichten te halen en oud zeer gewoon bij binnkomst achter zich laten want het voortdurend op elkaar in steken ik wordt er best moe van. En ja het behoud mij ervan om bepaalde topics te lezen of erin te reageren maar ik kon het niet laten om hier even wat neer te zetten.
S@ndr@
Zeer actief

dit soort dingen suddert veel te lang door, het gaat op een gegeven moment over van alles behalve de dingen waar een topic over gaat.
:19:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

ach negatieve aandacht is ook aandacht he..... blijkbaar hebben sommige mensen dat erg hard nodig
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
*Jolanda*

S@ndr@ schreef:dit soort dingen suddert veel te lang door, het gaat op een gegeven moment over van alles behalve de dingen waar een topic over gaat.
Ja en dat vind ik nu echt zonde. Want een "gezonde" discussie voeren is er niet meer bij.Terwijl we bijna allemaal volwassenen zijn die dit toch wel moeten kunnen.
*Jolanda*

Die mening deel ik met je ...

Maar aan de andere kant reageer jij er ook wel weer vrij ongenuanceerd op af en toe (als je je berichte voor de eerste keer leest) wat dan natuurlijk nog meer voed.
Soms kan het ook verstandig zijn om het maar te laten voor wat het is.
En de mensen die er wel last van hebben lekker er zelf last van te laten hebben...
S@ndr@
Zeer actief

dat is ook zo ik ga met bepaalde mensen onder geen enkel beding meer in discussie, :mrgreen: heul simpel
dat is toch het geval van je spreid je bedje en dan mag je erin liggen. :19:
valt niet mee te praten, moet je dan ook niet willen proberen :mann:
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

Martijn schreef: Ik vind het sowieso imbeciel om je tot een dusdanig niveau op te winden over wat iemand op internet tegen je zegt.
En jullie gaan niet naar de Doedag omdat mensen op internet niet aardig zin tegen jullie zijn? Ja, dat klinkt heel logisch :19:
Afbeelding
laeken
Zeer actief

S@ndr@ schreef:dit soort dingen suddert veel te lang door, het gaat op een gegeven moment over van alles behalve de dingen waar een topic over gaat.
Dat is ook zo. En ik ben zelf ook niet heilig. Alleen ik ben zelf wel totaal vredelievend en absoluut niet haatdragend. Er is hier niemand waarmee ik niet een hele leuke middag kan hebben denk ik. Maar andersom werkt dat zo niet en dan stel ik mezelf daar dus zeker niet aan bloot. Ik doe alleen dingen waar ik echt zin in heb en gezien bepaalde reacties in deze topic echt van heel diep kwamen en totaal niks met de topic te maken hadden heb ik gewoon geen zin om die mensen in het echte leven te ontmoeten. Dat staat me gewoon enorm tegen. Ik heb absoluut begrip voor mensen die aanstoot nemen aan wat ik zeg. Ik heb alleen totaal geen begrip voor aanvallen uit het niets als ik me van geen kwaad bewust ben over iets wat blijkbaar in het verleden is voorgevallen. Er zijn genoeg mensen waar ik ooit woorden mee heb gehad maar ik ben dat inmiddels al lang en breed vergeten. Ik doe niet aan meedragen van dat soort gevoelens en ik kan ook niet omgaan met mensen die dat wel doen. Dan zal ik op de doe-dag elke persoon die op mij af komt op mensen na die ik goed ken met argusogen moeten gaan bekijken. Wie weet hebben we ooit in het verleden woorden gehad en voelt die persoon haat naar mij. Sferen zijn gewoon belangrijk voor me. De sfeer die ik nu ervaar op dit forum maakt dus dat ik geen zin meer heb in een doe-dag of in een ontmoeting met die mensen.

Het deel van Cleo staat me helemaal tegen en ik weet dat die zaken puur en alleen gezegd zijn om mij over de zeik te helpen. Als je daarvoor dus iemands hond door de slijk moet halen dan denk ik dat ik liever pas. Geeft niks want we gaan straks lekker naar de IKEA en vanavond lekker uit eten.

En naar jou toe heb ik dus precies hetzelfde Sandra. Ik weet totaal niet of ik met jou een gesprek kan hebben en wat je van mij vindt. Je hebt laatst aangegeven dat je me niet moet maar ik heb dus geen enkel idee of je daar inmiddels overheen bent of dat wij gewoon vanaf nu elkaar moeten gaan afzeiken op internet. Dat soort dingen kan je hier niet inschatten. Voor mij betekenen dingen soms veel minder dan voor de mensen die er nog jaren lang aanstoot aan nemen. Als ik boos ben ben ik dat morgen niet meer. Dat is niet de groep mensen waar ik voor de lol een zaterdag mee ga doorbrengen. Voor ik het weet kom ik doodleuk en vrolijk binnen lopen en krijg ik allerlei hatelijke blikken en ben ik niet welkom. Echt iets voor mij en ik zal me dat dan ook nog aantrekken. :eek: :tong:

In deze topic zal ik het er vast en zeker weer zelf op aangestuurd hebben maar toch vind ik dat bepaalde dingen niet gezegd hadden hoeven worden. :wink:
Afbeelding
laeken
Zeer actief

renee-uk schreef:ach negatieve aandacht is ook aandacht he..... blijkbaar hebben sommige mensen dat erg hard nodig
En het doel van je bericht is geven van negatieve aandacht? :oeps: Jij bent nu HET voorbeeld van iemand die ik nooit zal begrijpen en iemand die eigenlijk bloeit op negativiteit. Ergens overheen stappen is een kunst. Ergens zo in blijven hangen is zeer triest. Dus ga jij lekker door met overal op mij reageren met rotberichtjes en dan zal ik mijn best doen net te doen alsof jij niet bestaat vanaf nu. Jij blij, ik blij! :ok:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Je kunt nu wel invullen hoe een ander zou denken en handelen.
Maar dat kun je alleen voor jezelf.
Als jij weg blijft voor bepaalde personen waarvan jij denkt dat...........
Hun kunnen ook niet jouw handelen gaan voorspellen.
Hier iets deponeren op een forum is anders als elkaar tegen komen in het wild.
Mensen gaan niet zo snel lopen gillen en rellen in een publiek en zullen zich minder snel verliezen in woorden en daden dan op internet.
Dus ik geloof dat je jezelf drukker maakt dan het hoeft.
Je geeft het teveel gewicht en ook wel een beetje drama nu. :mann:
Je hebt nu alle je hart even gelucht en thats it.
Niet te moeilijk over gaan doen.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

MARC_S schreef:
renee-uk schreef:ach negatieve aandacht is ook aandacht he..... blijkbaar hebben sommige mensen dat erg hard nodig
En het doel van je bericht is geven van negatieve aandacht? :oeps: Jij bent nu HET voorbeeld van iemand die ik nooit zal begrijpen en iemand die eigenlijk bloeit op negativiteit. Ergens overheen stappen is een kunst. Ergens zo in blijven hangen is zeer triest. Dus ga jij lekker door met overal op mij reageren met rotberichtjes en dan zal ik mijn best doen net te doen alsof jij niet bestaat vanaf nu. Jij blij, ik blij! :ok:
ach hou toch op met je zielige gedoe, je draait en je spreekt jezelf konstant tegen en niet alleen waar het honden betreft.

Ik blijf waarin hangen?
heb voor zover ik weet nooit een echt ernstig meningsverschil met jou gehad, maar jouw voortdurende aandacht vragen schiet me zo nu en dan behoorlijk in het verkeerde keelgat en gelukkig is dit een openbaar forum waar ook ik mijn mening op kwijt mag :cheer:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door schelsey »

Vind ook als je weet dat je reu zo durft reageren je eigenlijk in fout bent, niet dat dit een reden is om te schoppen maar die man verdedigt zijn hondje ook maar hee
ladybird
Zeer actief
Contacteer:

Martijn schreef:
ladybird schreef:
Martijn schreef: Ik vind het sowieso imbeciel om je tot een dusdanig niveau op te winden over wat iemand op internet tegen je zegt.
En jullie gaan niet naar de Doedag omdat mensen op internet niet aardig zin tegen jullie zijn? Ja, dat klinkt heel logisch :19:
Ja toch? Dan is het namelijk geen internet meer. :wink:
Ik heb niet zo'n zin om mijn honden bloot te stellen aan mensen die een appeltje met me te schillen hebben.

Ik heb al eens iemand achter me aan gehad die mijnn hond wilde laten afspuiten en vorig jaar heeft er iemand met vage plannen rondgelopen om een of ander punt te maken. Nu is er een kneus die wat over rechtzaken gilt.
Ik geloof het wel.

Daarnaast denk ik zomaar betere dingen te kunnen bedenken om met mijn vrije dag te doen.
Ach het zal heus wel mee vallen, vorig jaar zijn jullie ook niet gekielhaald, in 3en gezaagd en daarna aan kettingen achter een auto aangesleept.

Martijn, je bent gewoon een strontvervelend kereltje de laatste tijd. Dramaqueen gedrag is je ook niet bepaalt vreemd en dan krijg je het retour op een bepaalt moment. Oorzaak en gevolge :19: Terwijl er een tijd was dat er volgens mij, velen je gewoon leuk vonden. Jammer dat je je nu gedraagt als een geile haan in een kippehok en waarom? Jij wilt in je waarde gelaten worden, waarom laat je anderen dat ook niet?
Afbeelding
ladybird
Zeer actief
Contacteer:

Martijn schreef: Dus ik ga niet. Wat jij daarvan vindt is eerlijk gezegd niet zo heel relevant voor mij.
Het zal me ook eerlijk gezegd aan mijn reet roesten of je wel of niet gaat. Maar de drama die jullie eromheen zetten, vind ik toch wel behoorlijk amusant om te lezen. Beetje kinderachtig voor 2 volwassen kerels. :wink:
Afbeelding
ladybird
Zeer actief
Contacteer:

Dank je :ok:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

Kom zeg wat een drama.
Dus jij laat 2 of 3 mensen bepalen hoe jouw dag zal zijn.
Terwijl daar weet ik hoeveel tientallen meer mensen lopen.
Je doet nu ook wel een beetje slachtofferig hoor en geeft een ander een beetje meer macht zonder dat ze het zelf weten.
Dus lipjes getuit en borstjes vooruit en gaan met die banaan. :cheer: :ok: .
Bever
Actief
Mijn ras(sen): Kruizing Teckel - Jack Russel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bever »

ik probeer dat plaatje te verwijderen :S werkt het nu wel of niet :D
Laatst gewijzigd door Bever op 21 aug 2010 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

Martijn schreef:
bouvierpoedel schreef:Kom zeg wat een drama.
Dus jij laat 2 of 3 mensen bepalen hoe jouw dag zal zijn.
Terwijl daar weet ik hoeveel tientallen meer mensen lopen.
Je doet nu ook wel een beetje slachtofferig hoor en geeft een ander een beetje meer macht zonder dat ze het zelf weten.
Dus lipjes getuit en borstjes vooruit en gaan met die banaan. :cheer: :ok: .

Oh, dus ik moet me niet door andere mensen laten vertellen wat ik moet doen maar wel door jou. :mrgreen:
Juist. :devil:
Je hebt hem begrepen . :ok:
Anders kom ik je even een trap onder je kont geven. :S:
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Bever, je bedoelt deze:
Relnicht

Relnicht is een scheldwoord voor homoseksuele man. Nu vaak gebruikt als geuzennaam.

In de media is de relnicht de meest uitgesproken ondersoort van de nicht en kenmerkt zich door extravagant gedrag en snerende opmerkingen.
Bron
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
bouvierpoedel
Zeer actief

Marjoleine schreef:Bever, je bedoelt deze:
Relnicht

Relnicht is een scheldwoord voor homoseksuele man. Nu vaak gebruikt als geuzennaam.

In de media is de relnicht de meest uitgesproken ondersoort van de nicht en kenmerkt zich door extravagant gedrag en snerende opmerkingen.
Bron
En zoals gewoonlijk verwijt de pot de ketel weer. :smile: :smile: :engel:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”