Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
barfers opgelet
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Zakjes? Zakjes? Ik moet geen zakjes!!!!!!!!baloe2004 schreef:En zakjes, een zakjesdichtmaakding (wat is dat trouwens?!), een weegschaal, twee honden en ongeveer 300 kilo dode dieren.. Dat wordt een halve volksverhuizing.Marion. schreef:11 uur ben ik er dus. Op het parkeerplaatsje. Met fototoestel
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- linda
- Zeer actief
eline heeft liever bakjesEline* schreef:Zakjes? Zakjes? Ik moet geen zakjes!!!!!!!!baloe2004 schreef:En zakjes, een zakjesdichtmaakding (wat is dat trouwens?!), een weegschaal, twee honden en ongeveer 300 kilo dode dieren.. Dat wordt een halve volksverhuizing.Marion. schreef:11 uur ben ik er dus. Op het parkeerplaatsje. Met fototoestel

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
- Roelfien
- Zeer actief
-
Marion.
- Roelfien
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Vergeet allemaal niet een geldig ID-bewijs bij je te hebben voor als de politie eens komt kijken bij die lijkenruilhandel(ik zie al die argeloze voorbijgangers al kijken naar al die lui die stukken vlees staan te verladen
) 

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Roelfien
- Zeer actief
Om 14.30 uur moet ik weer op de manege zijn en neem maar van mij aan dat ik dan mag gaan verklaren wat voor obscure zaken daar nou plaatsvonden.marian* schreef:Vergeet allemaal niet een geldig ID-bewijs bij je te hebben voor als de politie eens komt kijken bij die lijkenruilhandel(ik zie al die argeloze voorbijgangers al kijken naar al die lui die stukken vlees staan te verladen)
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Marion.
-
chrico
- Zeer actief
-
Marion.
-
chrico
- Zeer actief
-
chrico
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
Whahahaha, mijn god, wat een stapel. Kan je nagaan wat de rest bij zich heeft.
Oh, ik ben vanmorgen al met mijn zooitje wezen lopen in Pampushout en ik denk wel dat we een beetje discreet moeten zijn, want de politie reed al een paar keer langs de verschillende parkeerplaatsen (meestal om bos-vrijages tegen te gaan, maar toch..)
Zo, koffie wordt gezet, tas met spulletjes zijn ingepakt.
Tot zo.
Oh, ik ben vanmorgen al met mijn zooitje wezen lopen in Pampushout en ik denk wel dat we een beetje discreet moeten zijn, want de politie reed al een paar keer langs de verschillende parkeerplaatsen (meestal om bos-vrijages tegen te gaan, maar toch..)
Zo, koffie wordt gezet, tas met spulletjes zijn ingepakt.
Tot zo.
-
chrico
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoe kúnnen we nou discreet zijn met al die auto's afgeladen dood dierRoelfien schreef:Oh, ik ben vanmorgen al met mijn zooitje wezen lopen in Pampushout en ik denk wel dat we een beetje discreet moeten zijn, want de politie reed al een paar keer langs de verschillende parkeerplaatsen (meestal om bos-vrijages tegen te gaan, maar toch..)![]()

- Roelfien
- Zeer actief
Niet midden op straat gaan staan hakken in die botten?Natas. schreef:Hoe kúnnen we nou discreet zijn met al die auto's afgeladen dood dierRoelfien schreef:Oh, ik ben vanmorgen al met mijn zooitje wezen lopen in Pampushout en ik denk wel dat we een beetje discreet moeten zijn, want de politie reed al een paar keer langs de verschillende parkeerplaatsen (meestal om bos-vrijages tegen te gaan, maar toch..)![]()
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Wie stelt z'n auto beschikbaar om botten in te mogen hakken en pens te knippen? :N:Roelfien schreef:Niet midden op straat gaan staan hakken in die botten?Natas. schreef:Hoe kúnnen we nou discreet zijn met al die auto's afgeladen dood dierRoelfien schreef:Oh, ik ben vanmorgen al met mijn zooitje wezen lopen in Pampushout en ik denk wel dat we een beetje discreet moeten zijn, want de politie reed al een paar keer langs de verschillende parkeerplaatsen (meestal om bos-vrijages tegen te gaan, maar toch..)![]()
![]()

- Roelfien
- Zeer actief
Ja hoor, geen probleem. Dat is zo weer schoon gespoten bij mij achterin.Natas. schreef:Wie stelt z'n auto beschikbaar om botten in te mogen hakken en pens te knippen? :N:Roelfien schreef:Niet midden op straat gaan staan hakken in die botten?Natas. schreef:Hoe kúnnen we nou discreet zijn met al die auto's afgeladen dood dierRoelfien schreef:Oh, ik ben vanmorgen al met mijn zooitje wezen lopen in Pampushout en ik denk wel dat we een beetje discreet moeten zijn, want de politie reed al een paar keer langs de verschillende parkeerplaatsen (meestal om bos-vrijages tegen te gaan, maar toch..)![]()
![]()
-
tineke
-
bea leyba
- Zeer actief
-
Marion.
Ben d'r ook weer! Ik was voor Marian helaas kippenekken en karkassen vergeten, maar ze heeft wat van mij gekregen. Pieter staat de boel nu te verpakken met 2 kwijlende hondjes naast zichtineke schreef:Het valt hier in goede aarde dus wat mij betreft over een week of 6 een herhaling ervan.
Vond het ook erg leuk om sommige van jullie ''live'' te zien die ik nog niet kon![]()
Vond het ook erg leuk om jullie te zien, en ik vind dit een heel puik plan van je Tineke