He dildo, ga effe een ander huppelkutje noemenAngel-eyes schreef:Mwah....rotzooi??Ja misschien, maar goed jij kraakt zelf al te graag rashondjes af, dus zwijg jij alsjeblieft huppelkutje![]()
Ga jij je maar eens goed verdiepen in de hondjes waar je mee loopt te dwepen

Jij weet niks en ik ben het zat dat je mensen keer op keer weer verplicht iets recht te zetten omdat jij weer een kletsverhaaltje neerpoot. En dan bellen en kletsen alsof je een leuk mannetje bent, zolang jij op het forum maar het gave Robje kan uithangen.

En achter de schermen ben je een poeslief glijend kruipertje. En ja, je weet waar ik het over heb.

Als je nu zo mans bent geef je eens lekker antwoord op de vragen die ik je heb gesteld ipv dat je nu Eline huppelkut gaat noemen en haar in de mond wil leggen dat ze iets tegen rashonden zou hebben. Wat een onzin!
Ik pik het ook niet meer dat jij zo tekeer gaat tegen mensen die niks verkeerd doen en alleen iets goeds willen doen.

Kom op Rob, speel het spelletje nu maar eens uit met me want ik ben totaal klaar met jou en je beledigende laffe achterbakse gedrag hier. Je beledigd mijn vrienden stuk voor stuk maar een echte confrontatie ga je uit de weg.
Kom op, antwoord eens op mijn eerdere vraag! Hup! Effe echt staan voor wie je zegt dat je bent. Kwijlbak.