Oh ja, dat is hélemaal mijn man zijn smaak, die mag zó komenveertje schreef:
Waar moet ik haar afleveren?

Euh, hoe druk is Esprocrutz schreef:Espro offert zich wel op hoor

Moderator: moderatorteam
Oh ja, dat is hélemaal mijn man zijn smaak, die mag zó komenveertje schreef:
Euh, hoe druk is Esprocrutz schreef:Espro offert zich wel op hoor
fenneke schreef:https://postimages.org/nl/
Zamunda schreef:Oh ja, dat is hélemaal mijn man zijn smaak, die mag zó komenveertje schreef:
Waar moet ik haar afleveren?(en dan krijg je haar niet meer terug denk ik).
Euh, hoe druk is Esprocrutz schreef:Espro offert zich wel op hoor?
Isniedruk! Islief!Zamunda schreef:Euh, hoe druk is Esprocrutz schreef:Espro offert zich wel op hoor?
Oh JoepEefsel schreef:Joep ligt ook graag op schoot. Ik ga morgen op vakantie, zal ik hem vanavond brengen?
Ah Baloetje, ja die mag ook wel een paar daagjes komen. Lekker vachtje voor man en lekker rendier voor Raaffenneke schreef:https://postimages.org/nl/
Ik heb ook nog een heerlijk vachtje in de aanbieding
En hij kan ook heul hard rennen
Owh, dus die doet nikscrutz schreef:T is die op z’n rug ligt.......
Oh, nou dan spreek ik met Crutz wel op een parkeerplaats af. Mocht Espro goed bevallen dan krijgt ze hem mooi niet meer terug en weet ze niet waar mijn huis woontPerle schreef:Isniedruk! Islief!
Nee, die knip ik er altijd afanniek16 schreef:Maareuh, Hebben wij ooit al wel eens foto's gezien van die faaaaarlijke paarden? Beeldvorming enzo.
Zijn er hier genoeg die wel weten waar je huis woontZamunda schreef:
Owh, dus die doet nikscrutz schreef:T is die op z’n rug ligt........ Nou dan mag die wel komen hoor!
Oh, nou dan spreek ik met Crutz wel op een parkeerplaats af. Mocht Espro goed bevallen dan krijgt ze hem mooi niet meer terug en weet ze niet waar mijn huis woontPerle schreef:Isniedruk! Islief!.
: .
Ow yeah! Feestcrutz schreef:Zijn er hier genoeg die wel weten waar je huis woontZamunda schreef:
Owh, dus die doet nikscrutz schreef:T is die op z’n rug ligt........ Nou dan mag die wel komen hoor!
Oh, nou dan spreek ik met Crutz wel op een parkeerplaats af. Mocht Espro goed bevallen dan krijgt ze hem mooi niet meer terug en weet ze niet waar mijn huis woontPerle schreef:Isniedruk! Islief!.
: .![]()
Wil je ook wel Yuma + waterblazer uit logeren mee geven, dat is echt een succesnummer, vraag Perle maar
Teckels zijn meutehonden. Die kan je niet uit elkaar halenpetra1 schreef:Ik heb drie teckels, dus je kan voor drie weken voorzien zijn, stuur ik ze om en om een weekje.
Van Petra en mij krijgt ze er 5. Zou die 2 van jou gewoon erbij over het hek gooienNiika88 schreef:Hmmm... neem je er ook 2 tegelijk?
Dat doe ik niet hoor. Alsjeblieft, vreselijk lief maar een tikje ondeugend, daaag tot over een weekNiika88 schreef:Neenee zo werkt dat niet natuurlijk. Die van mij komen met een boekwerk aan beschrijvingen en do's en don'ts....alm@ schreef:Van Petra en mij krijgt ze er 5. Zou die 2 van jou gewoon erbij over het hek gooienNiika88 schreef:Hmmm... neem je er ook 2 tegelijk?
Van mij ook. Ben alleen bang dat het niet meer goed komtfenneke schreef:Sterkte ermee
Whahahahahanomo schreef:Reddingsactie "Free Ayla"
Vanmiddag was het dan eindelijk zover. Gewapend met alcohol om de Zamundas te drogeren en lekkers voor de honden om te zorgen dat ze ons zouden laten gaan. Morris natuurlijk mee voor het nodige speurwerk mocht Huize Zamunda leeg zijn. Wij waren er klaar voor![]()
Steun was ondertussen ver te zoeken... 'maar als ze het er zo naar haar zin heeft en ze haar zo leuk vinden, moet je haar er misschien maar laten'. Bedankt mam!![]()
Zamunda had meerdere blokkades opgeworpen. Waar ze alle Polen vandaan heeft gehaald om met een slakkengangetje van nog geen 70 voor me te rijden met hun slingerende vrachtwagens is me een raadsel, maar er was een flink blik Polen opengetrokken.
In de buurt van Zamunda de ramen opengezet en Morris laten speuren. Zijn die lessen ook nog ergens goed voor.
Gelukkig vonden we het nog altijd prachtige Zamunda terug en daar kreeg ik meteen de schrik van mijn leven. Mijn prachtige, mooie, pikzwarte meisje is in één week grijs geworden![]()
Ik weet niet wat voor verschrikkingen ze allemaal heeft moeten doormaken, maar die grijze haren zijn er niet zomaar gekomen natuurlijk![]()
Het arme kind was compleet gehersenspoeld, gedroeg zich alsof ze daar gewoon woonde! Alsof ik niet eens bestond![]()
Uiteindelijk Ayla in de auto kunnen stoppen en snel de bench dicht gedaan. Eenmaal thuis heeft ze zich meteen op een grote kluif gestort die compleet verslonden werd. Daarna rennen en spelen en nu heeft ze Morris zijn kluif gepikt, ze heeft nog wat energie over.
We gaan nu meteen door naar de hondenschool! Kijken wat er nog te redden valtMisschien kunnen we met hypnose of regressietherapie nog wat doen...
Zamunda schreef:En dan heb ik eindelijk het filmpje met de waterpret af! Maar eerst nog wat foto's:
Een zeldzaam moment: een slapende Ayla![]()
Ayla die met een blij hoofd vertelt dat ze in een andere hoek een beginnetje heeft gemaakt met het uitgraven van de stenen. Of ik daar niet heel blij mee ben?
Ayla een Apie, vastgelegd door het verse gat in de hor (driemaal raden hoe dat daar gekomen is...)
Het lijkt allemaal zo rustig in Zamunda...
...maar schijnt bedriegt want als vanuit het niets splijt Ayla de zee![]()
Het lijkt wel een speedboot met dat vaarspoor![]()
![]()
En dan de dikke waterpret op film. Ayla is echt een gigantische idioot zoals ze in het water springt/duikt () en ze heeft Raaf heel enthousiast gekregen om mee te doen terwijl hij helemaal niet zo'n waterrat is. Die twee zijn zo vreselijk leuk met elkaar
. Van duiken, springen, zwemmen, rennen, trekken en weer duiken:
Bij mij!veertje schreef:
Ja, zijn wel veel leuker om naar te kijken hèanniek16 schreef:Maar er is een speciaal topic! Iets van; maak nu een foto van je alles behalve hond huisdier. Kijk die spinnen en slangen kan ik daar wel missen, maar paarden zijn leuk! Dus.
Die zijn allemaal tot uiterste geheimhouding gezworen, op straffe van de doodstrafcrutz schreef:Zijn er hier genoeg die wel weten waar je huis woont![]()
Dat klinkt niet heel erg aanlokkelijkcrutz schreef:Wil je ook wel Yuma + waterblazer uit logeren mee geven, dat is echt een succesnummer, vraag Perle maar
En wat is daar dan zo feestelijk aanPerle schreef:Ow yeah! Feest!
Nou eigenlijk neem ik helemaal niksNiika88 schreef:Hmmm... neem je er ook 2 tegelijk?
Ja koekoekalm@ schreef:Teckels zijn meutehonden. Die kan je niet uit elkaar halenpetra1 schreef:Ik heb drie teckels, dus je kan voor drie weken voorzien zijn, stuur ik ze om en om een weekje.we brengen ze gewoon tegelijk. Met 5 ondeugende jonge teckels in huize Zamunda gaan wij ons wel een weekje amuseren in dit topic
![]()
moet alleen nog even over die enge paarden nadenken
Oh god, Nomo 2.0Niika88 schreef:Neenee zo werkt dat niet natuurlijk. Die van mij komen met een boekwerk aan beschrijvingen en do's en don'ts....
Ja joh, die hond spoort niet hoorHabibi schreef:Kánonne, die hond is écht net een speedboot....
Ah leuk om te horen! Misschien maak ik over een week of anderhalf wel weer een (klein) topic.GoldenGizmo schreef:Oh wat jammer dat het alweer voorbij is! Dit was zo'n leuk topic om te volgen![]()
EuhNiika88 schreef:Hm nou... 2 takketeven, moet lukken toch?
Oh ja hoorNiika88 schreef:en wees eerlijk... dat boekwerk zou jij ook meegeven voor Willem... Nou is Donna een pak minder erg, maar toch, 't blijft een angsthond...
Zamunda schreef:Dat zit hier in de luchthakunamatata schreef:Jeetje, wat heb je met Ayla gedaan? Ze heeft intussen haast meer witte dan zwarte haren![]()
En ik zal je maar niet vragen om eens op Suze te passen. Dat wordt een veel te saai topic. Imp als volgende vind ik wel een goede. Ja die Imp lijkt me wel een leukerd
.
nomo schreef: Het arme kind was compleet gehersenspoeld, gedroeg zich alsof ze daar gewoon woonde! Alsof ik niet eens bestond![]()