Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ayla was in Zamunda, nu alleen de beelden nog (foto's p17)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Ayla in Zamunda, nog heel even

Ongelezen bericht door Zamunda »

veertje schreef:Afbeelding

Waar moet ik haar afleveren? :engel:
Oh ja, dat is hélemaal mijn man zijn smaak, die mag zó komen :E: (en dan krijg je haar niet meer terug denk ik).

crutz schreef:Espro offert zich wel op hoor
Euh, hoe druk is Espro :schrik: ?
Eefsel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Eefsel »

Joep ligt ook graag op schoot. Ik ga morgen op vakantie, zal ik hem vanavond brengen?
Evelien en Joep
Afbeelding
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Ik heb ook nog een heerlijk vachtje in de aanbieding :LOL:

En hij kan ook heul hard rennen :schrik:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Zamunda schreef:
veertje schreef:Afbeelding

Oh ja, dat is hélemaal mijn man zijn smaak, die mag zó komen :E: (en dan krijg je haar niet meer terug denk ik).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

T is die op z’n rug ligt....... :mann:
Perle
Zeer actief
Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Perle »

Zamunda schreef:
Isniedruk! Islief!
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
anniek16
Zeer actief
Mijn ras(sen): Epagneul Nain Continental Papillon - Vlinderhondje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door anniek16 »

Maareuh,
Hebben wij ooit al wel eens foto's gezien van die faaaaarlijke paarden? Beeldvorming enzo.
~Anniek
Zamunda
Zeer actief

Eefsel schreef:Joep ligt ook graag op schoot. Ik ga morgen op vakantie, zal ik hem vanavond brengen?
Oh Joep :I: . Hoe lang ga je? Drie maanden ofzo? Kom hem maar brengen :I: !!!

fenneke schreef:Afbeeldinghttps://postimages.org/nl/
Ik heb ook nog een heerlijk vachtje in de aanbieding :LOL:

En hij kan ook heul hard rennen :schrik:
Ah Baloetje, ja die mag ook wel een paar daagjes komen. Lekker vachtje voor man en lekker rendier voor Raaf :ok: .

crutz schreef:T is die op z’n rug ligt....... :mann:
Owh, dus die doet niks :19: . Nou dan mag die wel komen hoor!

Perle schreef:Isniedruk! Islief!
Oh, nou dan spreek ik met Crutz wel op een parkeerplaats af. Mocht Espro goed bevallen dan krijgt ze hem mooi niet meer terug en weet ze niet waar mijn huis woont :pffff: .

anniek16 schreef:Maareuh, Hebben wij ooit al wel eens foto's gezien van die faaaaarlijke paarden? Beeldvorming enzo.
Nee, die knip ik er altijd af :LOL: . Is hondenforum :pffff: .
Zamunda
Zeer actief

Ondertussen liggen Lais en Raaf allebei op hun rug te slapen en liggen Willem en Raaf te dromen :slaap2: . Compleet uitgeput die drie :LOL: .
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Zamunda schreef:

Oh, nou dan spreek ik met Crutz wel op een parkeerplaats af. Mocht Espro goed bevallen dan krijgt ze hem mooi niet meer terug en weet ze niet waar mijn huis woont :pffff: .
: .
Zijn er hier genoeg die wel weten waar je huis woont :mrgreen:

Wil je ook wel Yuma + waterblazer uit logeren mee geven, dat is echt een succesnummer, vraag Perle maar :mann:
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door petra1 »

Ik heb drie teckels, dus je kan voor drie weken voorzien zijn, stuur ik ze om en om een weekje.
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
anniek16
Zeer actief
Mijn ras(sen): Epagneul Nain Continental Papillon - Vlinderhondje

Ongelezen bericht door anniek16 »

Maar er is een speciaal topic! Iets van; maak nu een foto van je alles behalve hond huisdier. Kijk die spinnen en slangen kan ik daar wel missen, maar paarden zijn leuk! Dus.
~Anniek
Perle
Zeer actief
Mijn ras(sen): MH - Chihuahua

Ongelezen bericht door Perle »

crutz schreef:
Zamunda schreef:

: .
Zijn er hier genoeg die wel weten waar je huis woont :mrgreen:

Wil je ook wel Yuma + waterblazer uit logeren mee geven, dat is echt een succesnummer, vraag Perle maar :mann:
Ow yeah! Feest :cheer: !
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

petra1 schreef:Ik heb drie teckels, dus je kan voor drie weken voorzien zijn, stuur ik ze om en om een weekje.
Teckels zijn meutehonden. Die kan je niet uit elkaar halen :pffff: we brengen ze gewoon tegelijk. Met 5 ondeugende jonge teckels in huize Zamunda gaan wij ons wel een weekje amuseren in dit topic :E: :LOL: moet alleen nog even over die enge paarden nadenken :roll:
Afbeelding
alm@
moderator

Niika88 schreef:Hmmm... neem je er ook 2 tegelijk?
Van Petra en mij krijgt ze er 5. Zou die 2 van jou gewoon erbij over het hek gooien :engel:
Afbeelding
alm@
moderator

Niika88 schreef:
alm@ schreef:
Van Petra en mij krijgt ze er 5. Zou die 2 van jou gewoon erbij over het hek gooien :engel:
Neenee zo werkt dat niet natuurlijk. Die van mij komen met een boekwerk aan beschrijvingen en do's en don'ts.... :LOL:
Dat doe ik niet hoor. Alsjeblieft, vreselijk lief maar een tikje ondeugend, daaag tot over een week :LOL:
Afbeelding
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Reddingsactie "Free Ayla"

Vanmiddag was het dan eindelijk zover. Gewapend met alcohol om de Zamundas te drogeren en lekkers voor de honden om te zorgen dat ze ons zouden laten gaan. Morris natuurlijk mee voor het nodige speurwerk mocht Huize Zamunda leeg zijn. Wij waren er klaar voor :rambo:
Steun was ondertussen ver te zoeken... 'maar als ze het er zo naar haar zin heeft en ze haar zo leuk vinden, moet je haar er misschien maar laten'. Bedankt mam! :hmmm:

Zamunda had meerdere blokkades opgeworpen. Waar ze alle Polen vandaan heeft gehaald om met een slakkengangetje van nog geen 70 voor me te rijden met hun slingerende vrachtwagens is me een raadsel, maar er was een flink blik Polen opengetrokken.
In de buurt van Zamunda de ramen opengezet en Morris laten speuren. Zijn die lessen ook nog ergens goed voor.

Gelukkig vonden we het nog altijd prachtige Zamunda terug en daar kreeg ik meteen de schrik van mijn leven. Mijn prachtige, mooie, pikzwarte meisje is in één week grijs geworden :jank:
Ik weet niet wat voor verschrikkingen ze allemaal heeft moeten doormaken, maar die grijze haren zijn er niet zomaar gekomen natuurlijk :jank:
Het arme kind was compleet gehersenspoeld, gedroeg zich alsof ze daar gewoon woonde! Alsof ik niet eens bestond :ugh:

Uiteindelijk Ayla in de auto kunnen stoppen en snel de bench dicht gedaan. Eenmaal thuis heeft ze zich meteen op een grote kluif gestort die compleet verslonden werd. Daarna rennen en spelen en nu heeft ze Morris zijn kluif gepikt, ze heeft nog wat energie over.
We gaan nu meteen door naar de hondenschool! Kijken wat er nog te redden valt :blauwoog: Misschien kunnen we met hypnose of regressietherapie nog wat doen...
fenneke
Zeer actief

Sterkte ermee :engel:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
alm@
moderator

fenneke schreef:Sterkte ermee :engel:
Van mij ook. Ben alleen bang dat het niet meer goed komt :engel:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

nomo schreef:Reddingsactie "Free Ayla"

Vanmiddag was het dan eindelijk zover. Gewapend met alcohol om de Zamundas te drogeren en lekkers voor de honden om te zorgen dat ze ons zouden laten gaan. Morris natuurlijk mee voor het nodige speurwerk mocht Huize Zamunda leeg zijn. Wij waren er klaar voor :rambo:
Steun was ondertussen ver te zoeken... 'maar als ze het er zo naar haar zin heeft en ze haar zo leuk vinden, moet je haar er misschien maar laten'. Bedankt mam! :hmmm:

Zamunda had meerdere blokkades opgeworpen. Waar ze alle Polen vandaan heeft gehaald om met een slakkengangetje van nog geen 70 voor me te rijden met hun slingerende vrachtwagens is me een raadsel, maar er was een flink blik Polen opengetrokken.
In de buurt van Zamunda de ramen opengezet en Morris laten speuren. Zijn die lessen ook nog ergens goed voor.

Gelukkig vonden we het nog altijd prachtige Zamunda terug en daar kreeg ik meteen de schrik van mijn leven. Mijn prachtige, mooie, pikzwarte meisje is in één week grijs geworden :jank:
Ik weet niet wat voor verschrikkingen ze allemaal heeft moeten doormaken, maar die grijze haren zijn er niet zomaar gekomen natuurlijk :jank:
Het arme kind was compleet gehersenspoeld, gedroeg zich alsof ze daar gewoon woonde! Alsof ik niet eens bestond :ugh:

Uiteindelijk Ayla in de auto kunnen stoppen en snel de bench dicht gedaan. Eenmaal thuis heeft ze zich meteen op een grote kluif gestort die compleet verslonden werd. Daarna rennen en spelen en nu heeft ze Morris zijn kluif gepikt, ze heeft nog wat energie over.
We gaan nu meteen door naar de hondenschool! Kijken wat er nog te redden valt :blauwoog: Misschien kunnen we met hypnose of regressietherapie nog wat doen...
Whahahahaha :LOL: . Ja ik dacht dat je gewoon niet meer zou komen, maar voor de zekerheid toch wat blokkades opgeworpen inderdaad. Het mocht helaas niet baten, Morris wilde zijn Ayla terug :roll: .

Ja die grijze haren komen door het water denk ik :scratch: . En ja, ze deed alsof ze hier woonde :LOL: . Aaah, ze had thuis thuis nog wat energie over? Hier liggen ze al de hele middag voor dood :LOL: .

Goed dat je meteen op cursus gaat met het kind, ik had toch gezegd dat ik haar zou verpesten :pffff: :19: . Ik benieuwd of je er nog wat van kunt brouwen, ik denk het niet. Je moet maar naar je moeder luisteren denk ik :engel: .
Zamunda
Zeer actief

En dan heb ik eindelijk het filmpje met de waterpret af :jump1: ! Maar eerst nog wat foto's:

Een zeldzaam moment: een slapende Ayla :slaap2:
Afbeelding

Ayla die met een blij hoofd vertelt dat ze in een andere hoek een beginnetje heeft gemaakt met het uitgraven van de stenen. Of ik daar niet heel blij mee ben :cheer: ?
Afbeelding

Ayla een Apie, vastgelegd door het verse gat in de hor (driemaal raden hoe dat daar gekomen is... :hmmm: )
Afbeelding

Het lijkt allemaal zo rustig in Zamunda...
Afbeelding

...maar schijnt bedriegt want als vanuit het niets splijt Ayla de zee :80:
Afbeelding

Het lijkt wel een speedboot met dat vaarspoor :80: :piew:
Afbeelding

En dan de dikke waterpret op film. Ayla is echt een gigantische idioot zoals ze in het water springt/duikt ( :piew: ) en ze heeft Raaf heel enthousiast gekregen om mee te doen terwijl hij helemaal niet zo'n waterrat is. Die twee zijn zo vreselijk leuk met elkaar :I: . Van duiken, springen, zwemmen, rennen, trekken en weer duiken:
Afbeelding
Habibi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)

Ongelezen bericht door Habibi »

Zamunda schreef:En dan heb ik eindelijk het filmpje met de waterpret af :jump1: ! Maar eerst nog wat foto's:

Een zeldzaam moment: een slapende Ayla :slaap2:
Afbeelding

Ayla die met een blij hoofd vertelt dat ze in een andere hoek een beginnetje heeft gemaakt met het uitgraven van de stenen. Of ik daar niet heel blij mee ben :cheer: ?
Afbeelding

Ayla een Apie, vastgelegd door het verse gat in de hor (driemaal raden hoe dat daar gekomen is... :hmmm: )
Afbeelding

Het lijkt allemaal zo rustig in Zamunda...
Afbeelding

...maar schijnt bedriegt want als vanuit het niets splijt Ayla de zee :80:
Afbeelding

Het lijkt wel een speedboot met dat vaarspoor :80: :piew:
Afbeelding

En dan de dikke waterpret op film. Ayla is echt een gigantische idioot zoals ze in het water springt/duikt ( :piew: ) en ze heeft Raaf heel enthousiast gekregen om mee te doen terwijl hij helemaal niet zo'n waterrat is. Die twee zijn zo vreselijk leuk met elkaar :I: . Van duiken, springen, zwemmen, rennen, trekken en weer duiken:
Afbeelding

Kánonne, die hond is écht net een speedboot.... :LOL:
Afbeelding
GoldenGizmo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Re: Ayla was in Zamunda, nu alleen de beelden nog (foto's p1

Ongelezen bericht door GoldenGizmo »

Oh wat jammer dat het alweer voorbij is! Dit was zo'n leuk topic om te volgen :-)
veertje schreef: Afbeelding

Bij mij!
Zamunda
Zeer actief

anniek16 schreef:Maar er is een speciaal topic! Iets van; maak nu een foto van je alles behalve hond huisdier. Kijk die spinnen en slangen kan ik daar wel missen, maar paarden zijn leuk! Dus.
Ja, zijn wel veel leuker om naar te kijken hè :mrgreen: .

crutz schreef:Zijn er hier genoeg die wel weten waar je huis woont :mrgreen:
Die zijn allemaal tot uiterste geheimhouding gezworen, op straffe van de doodstraf :pffff: .

crutz schreef:Wil je ook wel Yuma + waterblazer uit logeren mee geven, dat is echt een succesnummer, vraag Perle maar :mann:
Dat klinkt niet heel erg aanlokkelijk :hmmm: .
Perle schreef:Ow yeah! Feest :cheer: !
En wat is daar dan zo feestelijk aan :schrik: ?

Nou eigenlijk neem ik helemaal niks :LOL: , maar afgezien daarvan weet ik dat zo net nog niet, dat hangt echt van de dynamiek af.

alm@ schreef:
petra1 schreef:Ik heb drie teckels, dus je kan voor drie weken voorzien zijn, stuur ik ze om en om een weekje.
Teckels zijn meutehonden. Die kan je niet uit elkaar halen :pffff: we brengen ze gewoon tegelijk. Met 5 ondeugende jonge teckels in huize Zamunda gaan wij ons wel een weekje amuseren in dit topic :E: :LOL: moet alleen nog even over die enge paarden nadenken :roll:
Ja koekoek :piew: . Eén tokkel lijkt me al vreselijk :schrik: . Oh en die paarden zijn echt heel eng. Ze breken ook uit enzo, dan staan ze ineens bij de honden in de tuin dus dat wil je niet natuurlijk. En je moet er zelf natuurlijk ook tussendoor voordat je bij mijn deur bent, is ook niks voor jou.

Niika88 schreef:Neenee zo werkt dat niet natuurlijk. Die van mij komen met een boekwerk aan beschrijvingen en do's en don'ts.... :LOL:
Oh god, Nomo 2.0 :tongue: .
Zamunda
Zeer actief

Habibi schreef:Kánonne, die hond is écht net een speedboot.... :LOL:
Ja joh, die hond spoort niet hoor :piew: . ''Ik ben niet gek, ik ben een speedboot :19: ''

GoldenGizmo schreef:Oh wat jammer dat het alweer voorbij is! Dit was zo'n leuk topic om te volgen :-)
Ah leuk om te horen! Misschien maak ik over een week of anderhalf wel weer een (klein) topic.

Niika88 schreef:Hm nou... 2 takketeven, moet lukken toch?
Euh :mann: ... Dat hangt echt heel erg af van hoe dat klikt met Lais.

Niika88 schreef:en wees eerlijk... dat boekwerk zou jij ook meegeven voor Willem... Nou is Donna een pak minder erg, maar toch, 't blijft een angsthond...
Oh ja hoor :ok: . En voor Lais zou er een hele encyclopedie bijgeleverd worden :engel: .
Daarnaast vond ik het boekwerk helemaal niet erg, ik vond het juist wel fijn om al wat over Ayla te weten. Het meeste was ik zelf ook wel achter gekomen, maar ik hoef niet per sé het wiel weer opnieuw uit te vinden.
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Geweldige foto's en filmpje, had verwacht dat ze wel helemaal op.zou zijn na al haar avonturen dus niet :LOL:
Een ding is wel zeker, de dame heeft een topvakantie gehad in zamunda
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Kayltje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeentjes, Laekense Herder en een terror-terriër
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Kayltje »

Zamunda schreef:
hakunamatata schreef:Jeetje, wat heb je met Ayla gedaan? Ze heeft intussen haast meer witte dan zwarte haren :80:

En ik zal je maar niet vragen om eens op Suze te passen. Dat wordt een veel te saai topic. Imp als volgende vind ik wel een goede :lol1:
Dat zit hier in de lucht :cool2: . Ja die Imp lijkt me wel een leukerd :LOL: .
:pffff: Imp is een engeltje :engel:
:idea: Wel al wit trouwens. Maar ja, Imps vrouwtje doet niet aan vakantie :mrgreen:
nomo schreef: Het arme kind was compleet gehersenspoeld, gedroeg zich alsof ze daar gewoon woonde! Alsof ik niet eens bestond :ugh:
:hmmm: Daar heeft Ayla wel een handje van. Ze wou ook al bij Imp blijven wonen. Wat doe jij eigenlijk allemaal voor gemene dingen bij dat arme zoete puppenkind?
:I: Maddie :I: Fitz :I: Imp :I: Djinn :I:
fenneke
Zeer actief

Nou gelukkig zijn er nog foto's :cheer: :cheer:

Ik vind ze geweldig :mrgreen:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising

Ongelezen bericht door GrethavW »

Wat een heerlijk verhaal!!
De foto's, filmpjes en honden zijn natuurlijk ook geweldig :LOL:
Afbeelding
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Dat filmpje :LOL: :LOL: :LOL: Nomo, je moet met dat kind gaan dog diven hoor!
En op t laatst in t filmpje Ravi die alvast in het water gaat, en wacht op De Stok. En Ayla die hem alsnog als eerste heeft :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Afbeelding
fenneke
Zeer actief

Wat een heerlijke waterpoel. Is dat in jullie wei?

En wat een watermonster :I: :I:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”