Ah, ja. Dat is erg handig inderdaad!Tamara81 schreef:Bedankt voor het aanbod Nikki!
Ik rijd wel met Diana mee, ze woont bij me in de buurt.
![]()
Ben benieuwd naar Jet!
Ik ben ook benieuwd naar Lanai! Denk dat onze dames een leuk duo zijn bij elkaar

Moderator: moderatorteam
Ah, ja. Dat is erg handig inderdaad!Tamara81 schreef:Bedankt voor het aanbod Nikki!
Ik rijd wel met Diana mee, ze woont bij me in de buurt.
![]()
Ben benieuwd naar Jet!
Dat heb ik ook overwogen, maar ik word momenteel zo hondsberoerd in de trein dat ik me daar iig gedurende de zwangerschap liever niet meer in begeefFotogravinnetje schreef:Ik woon er ook niet echt in de buurtmijke schreef:Echt jammer dat ik zo ver weg woon! Ik zou ook best eens met zo'n wandeling mee willen lopen, volgens mij zijn de groepjes supergezelligVeel plezier allemaal!
Maar ik wil zo graag meewandelen, dat ik er toch wat voor geregeld heb
Ik schijn ook goed te kunnen meten. Gaits jasje zit in ieder geval perfectNiika88 schreef:Breng je een meetlint meeZivaNomi schreef:Ik kom sowieso, maar ik kijk wel even wie ik meeneem. Dora is zo goed als klaar met loops zijn, Nomi is nog bezig, maar nu krijg ik het idee dat Ziva ook loops gaat worden. Nou ja, we zien wel1:
Ja leuk! Ben benieuwd naar jouw duoManuma schreef:Zou ik 11 februari mee mogen wandelen met mijn duo?
Manu kan soms wat knorrennatalie schreef:Oh help, ik twijfel enorm! Het lijkt mij erg leuk om een keer mee te gaan en ik zou op 11 of 18 februari kunnen, maar ik weet niet of een puberreu heel goed in de groep ligt. Zijn er honden die daar mogelijk moeite mee hebben?
Haha, inderdaad, Manu en Amoz kunnen elkaar wel lekker bezighoudenManuma schreef:Manu kan soms wat knorrennatalie schreef:Oh help, ik twijfel enorm! Het lijkt mij erg leuk om een keer mee te gaan en ik zou op 11 of 18 februari kunnen, maar ik weet niet of een puberreu heel goed in de groep ligt. Zijn er honden die daar mogelijk moeite mee hebben?maar dat is eigenlijk alleen bij heel opgewonden, patserige jonge reuen. En het blijft bij vuile blikken
Meestal vindt hij beukspellen leuk met jonge reuen maar ik vermoed dat hij vooral weer voor zichzelf bezig zal zijn
Hoewel, als Amoz er is zal het wel weer lekker keten worden met die twee
Ik zou het wel heel fijn vinden als niemand Uma lokt of aait. Ze loopt inmiddels overal tussendoor en is niet zo bang meer maar als je haar als vreemde aandacht geeft gaat dat koppie weer op slot, dan heeft ze geen prettige wandeling
Ach mijn honden luisteren helemaal niet goed*Skye* schreef:Ik heb nog niemand ontmoet. Eerst was ik bang dat ik de enige was met een niet luisterende hond, toen werd ik zelf bang, daarna was mijn hond bang![]()
Maar we zijn er klaar voor
Manu snapt niet zoveel van Bulldogs, die is in het begin wantrouwend en kan dan weleens verhaal komen halen. Kan Droef daar tegen? Als in: hij draait er even omheen en zal misschien wat verstarren. Meestal is het na een paar minuten oké als hij inziet dat er niets mee bedoeld wordt (ik denk de rimpels of het geluid?). Anders houd ik Manu gewoon even aangelijnd in het begin hoor!Dees en Maylo schreef:Als Droef en Izzy welkom zijn willen wij (ovb) ook wel mee lopen op 11 februari.
Droef kan weer gewoon naar buiten zolang als hij wenst en spelen is ook geen probleem meer. Droef is aardig voor alles en iedereen. Vooral op teefjes die lekker ruiken, in dat geval gaat hij dus aangelijnd tot hij zich weer kan gedragen.
Izzy speelt niet met andere honden behalve kleine stoere reutjes, en mensen kiest ze zelf wel uit. Als ze je niet mot, dan staat ze je gewoon uit te schelden en commentaar blieft ze dan niet, maar eten soms dan weer wel![]()
Mits het goed weer is, want ik ga niet een pokke eind rijden om in de regen te lopen.![]()
Mochten mensen er bezwaar tegen hebben dat ik met Droef kom ivm zijn ras of honden die er absoluut niet mee overweg kunnen laat het even weten want dan gaan wij gewoon niet mee.
Droef gaat hier over het algemeen niet op in, meer dat wat krampachtige gedoe is het dan niet, vaak pist hij dan snel tegen een grassprietje en loopt weer door. Maar mocht het meer worden dan dat is even aanlijnen natuurlijk altijd een optie.Manuma schreef:Manu snapt niet zoveel van Bulldogs, die is in het begin wantrouwend en kan dan weleens verhaal komen halen. Kan Droef daar tegen? Als in: hij draait er even omheen en zal misschien wat verstarren. Meestal is het na een paar minuten oké als hij inziet dat er niets mee bedoeld wordt (ik denk de rimpels of het geluid?). Anders houd ik Manu gewoon even aangelijnd in het begin hoor!Dees en Maylo schreef:Als Droef en Izzy welkom zijn willen wij (ovb) ook wel mee lopen op 11 februari.
Droef kan weer gewoon naar buiten zolang als hij wenst en spelen is ook geen probleem meer. Droef is aardig voor alles en iedereen. Vooral op teefjes die lekker ruiken, in dat geval gaat hij dus aangelijnd tot hij zich weer kan gedragen.
Izzy speelt niet met andere honden behalve kleine stoere reutjes, en mensen kiest ze zelf wel uit. Als ze je niet mot, dan staat ze je gewoon uit te schelden en commentaar blieft ze dan niet, maar eten soms dan weer wel![]()
Mits het goed weer is, want ik ga niet een pokke eind rijden om in de regen te lopen.![]()
Mochten mensen er bezwaar tegen hebben dat ik met Droef kom ivm zijn ras of honden die er absoluut niet mee overweg kunnen laat het even weten want dan gaan wij gewoon niet mee.
Haha ja om dat laatste gaat het ook toch?Manuma schreef:Ach mijn honden luisteren helemaal niet goed*Skye* schreef:Ik heb nog niemand ontmoet. Eerst was ik bang dat ik de enige was met een niet luisterende hond, toen werd ik zelf bang, daarna was mijn hond bang![]()
Maar we zijn er klaar voor![]()
Ik ga met mijn camera op de grond zitten en ze zoeken het maar uit. Uma is altijd heel braaf maar dat komt niet door mij, want ze luistert dus gewoon echt nooitManu is soms irritant en dan zucht ik, zeg vaak iets, maar dat haalt niet zovaak wat uit
Misschien zeg ik wel: dat doet ie anders nooit
![]()
Gelukkig zijn we wel een beetje gezellig
Haha moet goed komen dan.Rebble schreef:Ik ken ook verder nog niemand, ben niet zo sociaal
Voor Nova is het helemaal prima al weet ik nog niet zeker of ik de 11e mee ga.Dees en Maylo schreef:Als Droef en Izzy welkom zijn willen wij (ovb) ook wel mee lopen op 11 februari.
Niet?*Skye* schreef:Voor Nova is het helemaal prima al weet ik nog niet zeker of ik de 11e mee ga.
Het is afhankelijk hoe het me af gaat in mijn eentje zo een afstand rijden en wandelen. Dus na de 1e wandeling kan ii er meer over zeggen. Ik kan wel en de auto is beschrikbaarwelshwitch schreef:Niet?*Skye* schreef:Voor Nova is het helemaal prima al weet ik nog niet zeker of ik de 11e mee ga.![]()
Precies Amoz. Die vindt alle bulldogachtigen wat raar en/of intimiderend, maar verder dan even aanblaffen gaat hij nooit. Meestal werkt rustig aangelijnd kennismaken bij Amoz dan prima, dan is de spanning er daarna doorgaans wel af.Manuma schreef:Manu snapt niet zoveel van Bulldogs, die is in het begin wantrouwend en kan dan weleens verhaal komen halen. Kan Droef daar tegen? Als in: hij draait er even omheen en zal misschien wat verstarren. Meestal is het na een paar minuten oké als hij inziet dat er niets mee bedoeld wordt (ik denk de rimpels of het geluid?). Anders houd ik Manu gewoon even aangelijnd in het begin hoor!Dees en Maylo schreef:Als Droef en Izzy welkom zijn willen wij (ovb) ook wel mee lopen op 11 februari.