ik snap jouw post niet zo ergMieke-Bo schreef:Renee, ik denk heus niet dat iedereen hier collectief gestoord is.. Dat is wel heel erg alle mensen over 1 kam scheren vind je ook niet?
JYBD, Ja, en die 3 dierenartsen worden allemaal in twijfel getrokken tegenover een forum waar je geen gezichten kunt zien, volle zinnen kunt horen of volledige emoties kunt waarnemen. Lijkt mij (misschien naïef) toch wat wij die 3 moeten vertrouwen omdat wij nou eenmaal niet voor de volle 100% kunnen kijken in de situatie...
Dat is hoe ik het zie, die onderzoeken komen er dus wel. Het hondje verslechterd niet acuut dus ik zie geen reden waarom er nu acuut allerlei onderzoeken moeten plaatsvinden. En ik ben het eens dat die echo, foto en het bloed onderzoek vorige week al plaats had moeten vinden.
Maar goed, dat is niet gebeurd, maandag word er direct actie ondernomen, dus we moeten als forum nu maar dealen met de situatie zoals die is.
eigenlijk zeg je dus gewoon hetzelfde als de rest, maar omdat jij het zegt is het wel prima?
hondje heeft pijn, hondje heeft al die tijd al pijn maar als dat voor jou niet zo belangrijk is zul je ook wel niet begrijpen waarom andere mensen zich daar wel druk over maken.
en waar ik mee deal of niet maak ik zelf wel uit, in het irreële geval dat ik daar hulp bij nodig heb gil ik wel!