'Mijn' reu is bijna 10 mnd en plast nogsteeds als een teefjeRosannex schreef:Hahaha ik heb beeldflamme schreef:Rosannex schreef:Wat gaat de tijd snel zegDaar gaat je pup xD
Maar elke fase in een honden leven heeft zijn leuke kanten weer
Ja mijn puppie is definitief weg![]()
Hij plaste afgelopen zondag voor het eerst op 3 poten. Wankel, en 1malig. Maar het begin is er. Daaahaaaaag pupje, welkom grote puber![]()
Overigens vertelde mijn zus dat haar hond , toen hij de leeftijd van puber bereikte en op 3 poten ging plassen, zijn voorpoot optildedat heb ik Taran dan nog niet zien doen.
Hij tilt in ieder geval zijn poot op, nu alleen de juiste nog
![]()
Mijn teefje plast als een reutje, ook niet helemaal zoals het hoort.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Taran en Kian: foto's blz 37
Moderator: moderatorteam
- Eefsel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
Re: Bantu's Taran Villa Della Lupa *Foto's 19-04 blz 15*!!
Evelien en Joep

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Re: Bantu's Taran Villa Della Lupa *Update blz 16*!!
Nou! Gaat zeker hard. En aan de ene kant vind ik dat heerlijk, maar aan de andere kant mis ik dan de puppytijd ook wel weer.Hutsje schreef:wat leuk om te lezen, en wat gaat het hard he?
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
Re: Bantu's Taran Villa Della Lupa *Foto's 19-04 blz 15*!!
Leuk is dat he, als ze dat ineens gaan doen. Ik vond het vooral leuk toen Goof iets te enthousiast zijn poot omhoog deed en zo omkukeldeflamme schreef:Rosannex schreef:Wat gaat de tijd snel zegDaar gaat je pup xD
Maar elke fase in een honden leven heeft zijn leuke kanten weer
Ja mijn puppie is definitief weg![]()
Hij plaste afgelopen zondag voor het eerst op 3 poten. Wankel, en 1malig. Maar het begin is er. Daaahaaaaag pupje, welkom grote puber![]()
Overigens vertelde mijn zus dat haar hond , toen hij de leeftijd van puber bereikte en op 3 poten ging plassen, zijn voorpoot optildedat heb ik Taran dan nog niet zien doen.
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Re: Bantu's Taran Villa Della Lupa *Update blz 16*!!
En toen gingen we naar de Siriushoeve. Wat heerlijk zeg! Wij en de honden hebben genoten
Vrijdags kwamen we aan. Helaas in de regen, maar dat kon de pret niet drukken. Er is een groot speelveld bij dus dat moest direct geinspecteerd worden. Mika zag de vijver die speciaal voor de honden aangelegd was en was daar direct niet meer uit weg te slaan. Taran besloot dat de vijver goed was om uit te drinken maar dat verder de andere honden stukken boeiender waren.
11 honden, allemaal speelkameraadjes volgens Taran. Maar met als grootste vriendin spaanse schone Leya.
We zaten met Leya en Raksha in huis en de hele tijd zochten Leya en Taran elkaar op. Beiden hun bek zover mogelijk open en proberen om in elkaar te kauwen. Leya begreep maar niet waarom die nepwolf zo langzaam was
. Met 3 grote sprongen was ze direct 10 meter vooruit natuurlijk. Taran deed verwoede pogingen haar bij te houden, maar leerde gaandeweg het weekend dat dat volkomen zinloos was en besloot dus kleinere rondjes te rennen.
Ik vind dat zowel Mika als Taran het prima deden. Natuurlijk is Taran een puber met bijbehorende streken en Mika is een oude slof die luisteren niet meer op prioriteit heeft staan. Maar vervelende incidenten zijn er niet geweest met beide heren. Ook 's nachts hebben ze zich keurig gedragen
Onderstaand wat foto's. Wij gaan zeker nog een keer terug
Wandeling met een deel van de groep. Lekker door de modder gebanjerd en Mika vond natuurlijk weer enkele prutslootjes.
van Links naar rechts: Nikita, een dame van 11 jaar, Daarnaast Raksha van 7 jaar, platliggend Taran, daarnaast spaanse schone Leya, Daarnaasr Mika, en rechts nog Oakley en Rayen. Taran, Oak en Rayen zijn dus nu 8 maanden.

Uploaded with ImageShack.us
met z'n 3en op een rijtje kijken hoe de BBQ aanstaat.

Lieve Mika. Hij was zo blij en happy
Liep bagger natuurlijk van al het zwemmen en rond hobbelen, maar dat is al weer een heel eind bijgetrokken.

Leya, Tarans' grote vriendin.

Vrijdags kwamen we aan. Helaas in de regen, maar dat kon de pret niet drukken. Er is een groot speelveld bij dus dat moest direct geinspecteerd worden. Mika zag de vijver die speciaal voor de honden aangelegd was en was daar direct niet meer uit weg te slaan. Taran besloot dat de vijver goed was om uit te drinken maar dat verder de andere honden stukken boeiender waren.
11 honden, allemaal speelkameraadjes volgens Taran. Maar met als grootste vriendin spaanse schone Leya.
We zaten met Leya en Raksha in huis en de hele tijd zochten Leya en Taran elkaar op. Beiden hun bek zover mogelijk open en proberen om in elkaar te kauwen. Leya begreep maar niet waarom die nepwolf zo langzaam was
Ik vind dat zowel Mika als Taran het prima deden. Natuurlijk is Taran een puber met bijbehorende streken en Mika is een oude slof die luisteren niet meer op prioriteit heeft staan. Maar vervelende incidenten zijn er niet geweest met beide heren. Ook 's nachts hebben ze zich keurig gedragen
Onderstaand wat foto's. Wij gaan zeker nog een keer terug
Wandeling met een deel van de groep. Lekker door de modder gebanjerd en Mika vond natuurlijk weer enkele prutslootjes.
van Links naar rechts: Nikita, een dame van 11 jaar, Daarnaast Raksha van 7 jaar, platliggend Taran, daarnaast spaanse schone Leya, Daarnaasr Mika, en rechts nog Oakley en Rayen. Taran, Oak en Rayen zijn dus nu 8 maanden.

met z'n 3en op een rijtje kijken hoe de BBQ aanstaat.

Lieve Mika. Hij was zo blij en happy

Leya, Tarans' grote vriendin.

-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Re: Bantu's Taran Villa Della Lupa *De Siriushoeve blz 16*!
Wat een leuke foto's!
- Jeffy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
Taran heeft echt een prachtig hoofd
En die lieve Mika 
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Dank je
En ja, Mika is
Was zo blij dat hij afgelopen weekend nog mee heeft gemaakt. Ik hoop dat hij nog even mee kan, maar afgelopen weekend heeft hij in ieder geval genoten voor 10 
- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
Wat een leuke foto's, en wat heerlijk,zo'n speelveld bij het huis... 
- Jeffy
- Zeer actief
Dat is makkelijke met flatjes en water volgens mijflamme schreef:Dank jeEn ja, Mika is
Was zo blij dat hij afgelopen weekend nog mee heeft gemaakt. Ik hoop dat hij nog even mee kan, maar afgelopen weekend heeft hij in ieder geval genoten voor 10
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Taran heeft een fetisj
oud papier.
Vanmiddag ligt Taran in de tuin. Mika lag aan mijn voeten. Ik kijk naar buiten en zie een grote berg wit spul tussen Taran's poten liggen.
SHIT, hij heeft weer een kip te pakken denk ik en ik sprint naar buiten vol schrik
Ik kijk Taran aan, hij kijkt mij aan, enigszins onzeker of ik boos zou worden of niet.
Ik schiet in de lach en Taran springt overeind om me dolenthousiast zijn laatste verovering te laten zien.
Een rol toiletpapier, of tenminste wat er van over was
Sommige mensen in dit huishouden maken de deuren niet zo goed achter zich dicht. Zo stond de deur van de gang op een kier en de deur van het toilet wagenwijd open.
Taran heeft dankbaar van de gelegenheid gebruik gemaakt en de wc rol gejat om daar buiten eens lekker 10000 stukjes van te maken.
Door Taran's enthousiasme over mijn gebrek aan streng doen vlogen de witte snippers me om de oren. Iets wat Mika, die inmiddels ook naar buiten was gekomen ook zwaar grappig vond.
Nou ja, ik heb nu waarschijnlijk een wcroljatter voor het leven gekweekt. Maar heb toch opgelucht dat mijn kippen het nog deden de snippers opgeruimd
Vanmiddag ligt Taran in de tuin. Mika lag aan mijn voeten. Ik kijk naar buiten en zie een grote berg wit spul tussen Taran's poten liggen.
SHIT, hij heeft weer een kip te pakken denk ik en ik sprint naar buiten vol schrik
Ik kijk Taran aan, hij kijkt mij aan, enigszins onzeker of ik boos zou worden of niet.
Ik schiet in de lach en Taran springt overeind om me dolenthousiast zijn laatste verovering te laten zien.
Een rol toiletpapier, of tenminste wat er van over was
Sommige mensen in dit huishouden maken de deuren niet zo goed achter zich dicht. Zo stond de deur van de gang op een kier en de deur van het toilet wagenwijd open.
Taran heeft dankbaar van de gelegenheid gebruik gemaakt en de wc rol gejat om daar buiten eens lekker 10000 stukjes van te maken.
Door Taran's enthousiasme over mijn gebrek aan streng doen vlogen de witte snippers me om de oren. Iets wat Mika, die inmiddels ook naar buiten was gekomen ook zwaar grappig vond.
Nou ja, ik heb nu waarschijnlijk een wcroljatter voor het leven gekweekt. Maar heb toch opgelucht dat mijn kippen het nog deden de snippers opgeruimd
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Re: Bantu's Taran Villa Della Lupa *Stomme puber blz. 16*
Taran zegt dank je welP-tt schreef:![]()
Wat een lekker ding is het toch
Jawel, hij is een lekker ding. Een bewerkelijk, ondernemend, irritant, knuffelig, stuiterend, enthousiast exemplaar. Ik hou d'r van
- pinguin20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): leonberger
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Haha tja dat krijg je er waarschijnlijk nu niet meer uit hé, eigen schuld
Púbers
Heerlijk dat je zo kunt genieten van je prachtige nepwolf.
Ik hoop dat ie ook na zijn pubertijd zijn heerlijke toch wel vrije karakter behoudt.
Púbers
Heerlijk dat je zo kunt genieten van je prachtige nepwolf.
Ik hoop dat ie ook na zijn pubertijd zijn heerlijke toch wel vrije karakter behoudt.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik zie hem liggen en de blik in zijn ogen kan ik me helemaal voorstellen
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Taran vindt de tuinslang een beetje vreemd maar wel vreeeeselijk hilarisch
Dan krijg je dus onderstaande tafereeltjes
Dit is dus de 1e keer dat hij een werkende tuinslang zag. hij had echt zoiets van
en daarna
Daarna even voor Mika het badje neergezet. Maar ja, toen was de tuinslang niet meer veilig
Dan krijg je dus onderstaande tafereeltjes
Dit is dus de 1e keer dat hij een werkende tuinslang zag. hij had echt zoiets van
Daarna even voor Mika het badje neergezet. Maar ja, toen was de tuinslang niet meer veilig
- Jeffy
- Zeer actief
Re: Bantu's Taran Villa Della Lupa *Taran en de tuinslang 1
Haha, mafkees, gaat er mooi met de slang vandoor 
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
We waren allemaal drijfnat 
- Jeffy
- Zeer actief
Gelukkig was het warm vandaag 
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Hahaha vandaag weer, wordt weer een waterfeestje denk ik
Volgende week krijg ik mama en zuslief op bezoek. Wat zal Taran genieten van hun gezelschap.
Mika is heilig in de ogen van Taran maar qua spelen moet het op tandje rustig.
Bantu en Rayen spelen natuurlijk als echte saarloosjes. Gewoon lomp dus. Dus dat wordt dus afzien volgende week voor meneertje. We gaan ook nog even bij oma op bezoek met de hele bubs. 3
Volgende week krijg ik mama en zuslief op bezoek. Wat zal Taran genieten van hun gezelschap.
Mika is heilig in de ogen van Taran maar qua spelen moet het op tandje rustig.
Bantu en Rayen spelen natuurlijk als echte saarloosjes. Gewoon lomp dus. Dus dat wordt dus afzien volgende week voor meneertje. We gaan ook nog even bij oma op bezoek met de hele bubs. 3
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Dat tweede filmpje.
Nog even en jij wordt natgespoten in plaats van Taran
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
En toen was Rayen hier, en dus moet er gefeest en gereld worden. Want spelen is
Het gaat eigenlijk wonderbaarlijk goed. Weliswaar heeft Rayen heel scherpe tandjes
en is Taran dus op 2 plekken gepierced. Maar verder spelen ze enthousiast samen. Slapen in de kennel samen (Mika slaapt binnen, die wil ik wat beschermen tegen het pupergeweld) en hangen samen aan speeltjes.
Rayen is een beetje lek (zindelijk zijn hoeft niet op logeeradressen) dus Taran vond het gisteren nodig om even mee te doen. Daar heb ik even wat van gezegd en nu snapt 'ie het weer
Gisteren zijn we met de honden van mijn zus gaan lopen, vandaag met een volwassen rooie saarloosreu. Grappig om te zien dat Taran zo anders speelt met bijvoorbeeld de windhond van mijn vriendin. Daar komt geen krasje of gaatje in terwijl als ik zie hoe hij in andere honden hangt soms
Ik was net met de wandeling erg trots op mijn mooie man. 1 meneer met een hond tegen gekomen waarbij ik Rayen en Taran even heb aangelijnd omdat we er vlak langs moesten. Maar een andere meneer met hondje op 20 meter afstand werden keurig genegeerd. Ook 4 loslopende meneren met rugzakken die even kwamen kijken wat voor een honden we bij ons hadden werden genegeerd. Taran wilde , toen we stilstonden en met de mannen stonden te praten best even snuffelen maar verder niks. 1 klein woefje toen de meneer hem riep. Hij deed het dus keurig.
Moet de foto's nog plaatsen
Het gaat eigenlijk wonderbaarlijk goed. Weliswaar heeft Rayen heel scherpe tandjes
Rayen is een beetje lek (zindelijk zijn hoeft niet op logeeradressen) dus Taran vond het gisteren nodig om even mee te doen. Daar heb ik even wat van gezegd en nu snapt 'ie het weer
Gisteren zijn we met de honden van mijn zus gaan lopen, vandaag met een volwassen rooie saarloosreu. Grappig om te zien dat Taran zo anders speelt met bijvoorbeeld de windhond van mijn vriendin. Daar komt geen krasje of gaatje in terwijl als ik zie hoe hij in andere honden hangt soms
Ik was net met de wandeling erg trots op mijn mooie man. 1 meneer met een hond tegen gekomen waarbij ik Rayen en Taran even heb aangelijnd omdat we er vlak langs moesten. Maar een andere meneer met hondje op 20 meter afstand werden keurig genegeerd. Ook 4 loslopende meneren met rugzakken die even kwamen kijken wat voor een honden we bij ons hadden werden genegeerd. Taran wilde , toen we stilstonden en met de mannen stonden te praten best even snuffelen maar verder niks. 1 klein woefje toen de meneer hem riep. Hij deed het dus keurig.
Moet de foto's nog plaatsen
- Rosannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oud Duitse herder
Altijd leuk om te lezen dat hij het zo goed doet
Ik ben benieuwd naar je foto's
Ik kwam vandaag ook een roedel tegen met een paar Saarlooswolfhonden erbij. Toch erg leuk om
ze dan in het echt ook nog een keer te zien
Ik kwam vandaag ook een roedel tegen met een paar Saarlooswolfhonden erbij. Toch erg leuk om
ze dan in het echt ook nog een keer te zien
Dogs are where the heart is
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Leuk 
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
wat een pracht is het toch! en wat een leuke verhalen steeds 

-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Nou daar heb je even op moeten wachten, maar bij deze dan tochRosannex schreef:Altijd leuk om te lezen dat hij het zo goed doetIk ben benieuwd naar je foto's
![]()
Inmiddels is Rayen alweer een aantal dagen naar huis. Mika ging niet lekker en Taran was moe dus de afgelopen dagen hebben we niets bijzonders gedaan. Deze week gaan we wel een dag meelopen met de wandelvierdaagse als het goed is. Ben benieuwd. zo'n 130 kinderen en ouders lopen er mee.
maar goed onderstaand wat foto's. Eerst van 7 mei. Toen een vriendin een jonge rode heer kwam halen. Ze wilde weten hoe deze jongeman zou reageren op andere jongemannen dus even met Taran op bezoek. Die was helemaal blij want nu zag hij zijn spaanse vriendin weer. Duco (het rode monster) en Taran zijn aardig aan elkaar gewaagd. Het scheelt 2 maanden in leeftijd dus Taran heeft wat meer gewicht in de strijd te gooien, maar het rode monster liet zich de kaas niet van het brood eten

En daarna kwam Rayen op bezoek. In het begin was Taran opportunistisch genoeg hahaha. Maar tegen de kleine dame heeft hij toch weinig in te brengen. Het is een dametje met pit hoor
Onderstaande foto's zijn van een wandeling met Avram, een mooie rode poolse reu. een maand of 3 geleden heb ik met Taran afgesproken dat hij net zo groot wordt als deze rode meneer. Hij heeft goed geluisterd want het scheelt echt bijna niks meer

Kleine Rayen

Taran kwam even lui hangen.

hopelijk, als het een beetje droog blijft morgen wat foto's van de vierdaagse. Ben benieuwd.
Laatst gewijzigd door flamme op 22 mei 2013 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes