Ik lees lang niet alle topics, maar als ik een soortgelijk topic zie van iemand die wat doordachter met zijn honden omgaat, dan zou ik ook mijn bedenkingen uiten. Maar dan moet ik het wel net tegenkomen met lezen.MARC_S schreef:Ik zou zeggen, ben vooral eens consequent met de kritiek. Want er zijn hier genoeg mensen met 2 honden waarbij ik iets gezegd heb wat me absoluut niet in dank is afgenomen. Niemand die er verder iets van zei.![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondje erbij. Update pagina 19.
Moderator: moderatorteam
-
Muk
Re: Hondje erbij
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Hmm, dit lezende hoop ik toch niet dat mensen nu denken dat ik ook Anneke de grond in wilde boren... want dat was zéker niet mijn bedoeling.
Ik hoop hoe dan ook dat alles goedkomt, en dat de Pei gewoon weer gauw terug naar huis gaat.
Ik kan me wel voorstellen dat zij zich nu bepaald niet happy voelt en gewoon vooral heel verdrietig is.
Ik hoop hoe dan ook dat alles goedkomt, en dat de Pei gewoon weer gauw terug naar huis gaat.
Ik kan me wel voorstellen dat zij zich nu bepaald niet happy voelt en gewoon vooral heel verdrietig is.

-
Muk
Zeker ook omdat Anneke vaker dit soort ondoordachte beslissingen neemt.Lemuria schreef: Ik snap je punt wel hoor, ik denk dat in the heat of the moment iedereen wat feller reageert en opgejut wordt door de rest, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het allemaal maar best moet vinden. Ik vind het echt te vreemd dat ze nou NOG niet doorheeft wat verstandig is en wat niet
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Misschien raar, maar juist door haar "geschiedenis" heb ik zelf een beetje het idee dat je haar beter op een andere "manier" kunt benaderen dan de manier zoals men nu hier doet. Tis wel zo makkelijk om altijd maar lekker "los" te gaan op iemand (bedoel ik jou niet mee hoor alma maar gewoon in zijn algemeen en wie de schoen past trekke hem aanalm@ schreef:Bij mij ook niet. En ook niet dat Anneke wel een erg makkelijk slachtoffer is om te 'pakken'. Maar al te vaak heeft ze hier haar impulsiviteit zonder in de toekomst te kijken, laten zien en vind het dan niet vreemd dat er dergelijke reacties komen (waar ik ook debet aan was).renee-uk schreef:
Het komt nou zo over alsof het aan de rest van het forum ligt dat deze combinatie niet goed gegaan is en op de één of andere manier wil dat er nou bij mij toch echt niet helemaal in
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
chrico
- Zeer actief
Je bedenkingen uiten is iets anders dan van iemand eisen dat die persoon naar je luisterd als je loopt te blerenMuk schreef:
Ik lees lang niet alle topics, maar als ik een soortgelijk topic zie van iemand die wat doordachter met zijn honden omgaat, dan zou ik ook mijn bedenkingen uiten. Maar dan moet ik het wel net tegenkomen met lezen.
En nee ik zeg niet dat ik mij er niet schuldig aan maak
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
Aan de andere kant is het misschien wel goed dat er nu even explosief wordt gereageerd, want misschien dringt het dan eventjes door dat je echt goed moet nadenken over dit soort dingen. Misschien heeft ze juist dat wel nodig en werkt het helemaal niet als iedereen haar met fluwelen handschoentjes aanpakt. Alhoewel dat weer het andere uiterste is natuurlijk.
-
Lemuria
Dit is geen psychologie-forumsmoekie schreef: Misschien raar, maar juist door haar "geschiedenis" heb ik zelf een beetje het idee dat je haar beter op een andere "manier" kunt benaderen dan de manier zoals men nu hier doet. Tis wel zo makkelijk om altijd maar lekker "los" te gaan op iemand (bedoel ik jou niet mee hoor alma maar gewoon in zijn algemeen en wie de schoen past trekke hem aan) maar er kan soms ook wel eens nagedacht worden zoals in dit geval of het nou zo leuk is om juist zo iemand te pakken
Maar dat is mijn indruk.
- smoekie
- Zeer actief
Dat ben ik ook helemaal voor de volle 100% met je eens hoor. Zij is gewoon een ontzettend naïef iemand die te snel dingen doet zonder daarbij eerst na te denken of het wel goed is wat ze doet, en pas later er achter komt dat het toch niet "zo'n slimme zet" is geweest. Maar je hebt mijn inziens "fel" reageren en "fel" reageren, en wat ik hier over al die pagina's zie is dat men zich gewoon weer graag ff wil laten geldenLemuria schreef:Hier is je quotesmoekie schreef:...![]()
Ik snap je punt wel hoor, ik denk dat in the heat of the moment iedereen wat feller reageert en opgejut wordt door de rest, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het allemaal maar best moet vinden. Ik vind het echt te vreemd dat ze nou NOG niet doorheeft wat verstandig is en wat niet
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ik denk dat dat impulsieve gewoon in Anneke zit en er bij hoort bij haar, dus hoe hard je schreeuwt maakt wat de betreft niet uit, , ze doet het de volgende keer zo weer
gok ik.
het is ook niet zo dat hard schreeuwen nu beter helpt, en iets heel verdrietigs erbij halen om iemand maar te raken, zodat ze wakker gaat me ook veels te ver.
het is ook niet zo dat hard schreeuwen nu beter helpt, en iets heel verdrietigs erbij halen om iemand maar te raken, zodat ze wakker gaat me ook veels te ver.
- smoekie
- Zeer actief
Daar heb je ook wel weer een punt. Maar goed, zoals hier in haar geval vind ik het gewoon eh ja hoe zeg je dat eh ietwat "zielig" zeg maarLemuria schreef:Dit is geen psychologie-forumsmoekie schreef: Misschien raar, maar juist door haar "geschiedenis" heb ik zelf een beetje het idee dat je haar beter op een andere "manier" kunt benaderen dan de manier zoals men nu hier doet. Tis wel zo makkelijk om altijd maar lekker "los" te gaan op iemand (bedoel ik jou niet mee hoor alma maar gewoon in zijn algemeen en wie de schoen past trekke hem aan) maar er kan soms ook wel eens nagedacht worden zoals in dit geval of het nou zo leuk is om juist zo iemand te pakken
. We kunnen niet van ieder lid een handleiding maken om te zien wie we met zijden handschoentjes moeten aanpakken en tegen wie we gewoon ronduit de waarheid kunnen zeggen zonder dat diegene in janken uitbarst. Dat GAAT gewoon niet op zo'n groot forum. Daarbij denk ik dat, als we Anneke elke keer lief en aardig behandelen, ze toch elke keer weer opnieuw dezelfde fout maakt.
Maar dat is mijn indruk.
Ik zou zeggen eh. Fijne zondag verders.
Enne voor Anneke als ze dit later leest. Hopelijk wordt de hond morgen gewoon zoals afgesproken opgehaald
-
Fin
- Zeer actief
Er is bij mij een opmerking weggehaald door het moderatorteam die opgevat werd als een verwijzing naar Nicky en die niet als zodanig bedoeld was - iets over gezond verstand. Dat van Nicky vind ik ook te ver gaan, het had mij ook kunnen overkomen want mijn honden hebben gewoon standaard hun halsbanden om.S@ndr@ schreef:Ik denk dat dat impulsieve gewoon in Anneke zit en er bij hoort bij haar, dus hoe hard je schreeuwt maakt wat de betreft niet uit, , ze doet het de volgende keer zo weergok ik.
Maar laten we wel wezen, je kunt ook heel impulsief een teefje in huis halen omdat dat zo goed samen zal gaan met Beike en je er Beike zo'n groot plezier mee doet. Bij was het in elk geval niet de impulsiviteit die mij zo stoorde.
-
Lemuria
Ik sta d'r nogal dubbel in. Aan de ene kant vind ik het sneu voor haar (denk ook dat ze zelf totaaaal niet door heeft dat ze 'n fout heeft gemaakt), maar aan de andere kant vind ik wel dat ze het ergens "verdiend" heeft. Nou goed, ik ben d'r wel zo ongeveer klaar mee, meer kan er toch niet over gezegd worden zonder in herhaling te vallen.smoekie schreef: Daar heb je ook wel weer een punt. Maar goed, zoals hier in haar geval vind ik het gewoon eh ja hoe zeg je dat eh ietwat "zielig" zeg maarDenk dat ze al genoeg in de shit zit hierover en dat ze echt niet zit te wachten om nog verder de shit in te worden getrapt.
Maar goed dat is mijn "bescheiden" mening
![]()
Ik zou zeggen eh. Fijne zondag verders.
Enne voor Anneke als ze dit later leest. Hopelijk wordt de hond morgen gewoon zoals afgesproken opgehaald
Jij ook nog een fijne zondag, ik ga de kiet hier opruimen
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Dat spreek ik ook helemaal niet tegen. Ik beaam het zelfs!MARC_S schreef:Tussen Eva en Cleo valt ook geen onvertogen woord meer de laatste 1,5 jaar. Niks, geen grommetje. Ze zijn geen kleffe vriendinnen maar zijn wel dol op elkaar. Allebei op hun eigen manier. Tegenwoordig liggen ze rustig naast elkaar te maffen op de bank en rennen ze buiten heerlijk samen rond.Zoek stok! schreef: Maar jouw duo is dan ook wel heel harmonieus he, als ik dat zo lees. Mijn duo kan behoorlijk met elkaar in de clinch liggen. En dat is dan toch een ongecastreerde reu-teef combiHet duo van Marloes is volgens mij ook zo harmonieus en dat zijn dan twee teven.
Ik ken genoeg mensen met 2 reuen om te weten dat dat inderdaad ook gewoon 2 handen op 1 buik kunnen worden. Zeker als er 1 gecastreerd is zoals in dit geval
Maar... toen jullie Eva (als pup!) in huis haalden was er ook nog een reu in huis en een volwassen teef. Dat vind ik toch wat anders dan bij een volwassen reu een precies even oude volwassen reu plaatsen. Het kan goed gaan, natuurlijk. Maar het kan ook mis gaan.
En nogmaals, mijn 'kritiek' had meer te maken met het feit dat iemand zijn of haar eigen voorkeur belangrijker vindt (of zwaarder laat wegen) dan het welzijn/geluk van de hond die er al is.
-
S@ndr@
- Zeer actief
toch is dat het wat haar in de problemen brengt,christo schreef:Er is bij mij een opmerking weggehaald door het moderatorteam die opgevat werd als een verwijzing naar Nicky en die niet als zodanig bedoeld was - iets over gezond verstand. Dat van Nicky vind ik ook te ver gaan, het had mij ook kunnen overkomen want mijn honden hebben gewoon standaard hun halsbanden om.S@ndr@ schreef:Ik denk dat dat impulsieve gewoon in Anneke zit en er bij hoort bij haar, dus hoe hard je schreeuwt maakt wat de betreft niet uit, , ze doet het de volgende keer zo weergok ik.
Maar laten we wel wezen, je kunt ook heel impulsief een teefje in huis halen omdat dat zo goed samen zal gaan met Beike en je er Beike zo'n groot plezier mee doet. Bij was het in elk geval niet de impulsiviteit die mij zo stoorde.
niet doordenken en niet beseffen wat ze precies aanhaalt,waar de knelpunten zouden kunnen zitten en hoe je die zou kunnen oplossen
je zult toch enige visie moeten hebben wil je iets gaan doen, toch
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Nee, wees maar niet bang. Ik voel mij niet aangesproken. Tussen Cash en Hera komt het namelijk gewoon goed alleen moet Cash iets groter groeien. Ik ken mijn eigen honden wel.christo schreef:Voel jij je niet vooral aangesproken omdat jij Cash en Hera nog steeds uit elkaar moet houden? Omdat jij jouw Hera kennelijk nog niet durft te vertrouwen met een pup?Cash schreef:Ach er worden dan wellicht geen scheldwoorden gebruikt hoor maar wat er vanaf pagina 9 ongeveer gebeurd kun je toch geen 'normale kritiek' meer noemen?
De een na de ander komt vertellen dat Anneke zo dom is geweest en dat ze NUUUUUU NUUUU die hond weg moet brengen en als Anneke dan reageert dat dit niet 'even' kan vallen we daar weer over en moet ze ruggegraat tonen en gewoon die hond heen brengen en aan de deurknop knopen. Of wacht, breng hem gewoon 'even' naar het asiel of pension.
Men gaat iets vrijwel onmogelijks vragen van Anneke.
Er wordt gewoon hysterisch gereageert en Anneke heeft daar niet van terug wat iedereen zich heus wel realiseert want zo dapper zijn we dan wel weer natuurlijk.

Cash v Heiligental en Flow.
- Dusty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller - Aantal honden: 2
zo het hele topic door geworsteld.
tja ik denk dat alles zo ongeveer al gezegt is. slim absoluut niet en ik hoop echt dat Doggy van deze nare ervaringen wat opsteekt.
ben erg benieuwd hoe de situatie nu is?
*typ foutje
tja ik denk dat alles zo ongeveer al gezegt is. slim absoluut niet en ik hoop echt dat Doggy van deze nare ervaringen wat opsteekt.
*typ foutje
Laatst gewijzigd door Dusty op 21 feb 2010 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.

- Moos
- Zeer actief
Maar ik vraag me af in hoeverre Anneke dacht dat het dus een hele lastige combi zou (kunnen) wordenRami schreef:Dat spreek ik ook helemaal niet tegen. Ik beaam het zelfs!MARC_S schreef:Tussen Eva en Cleo valt ook geen onvertogen woord meer de laatste 1,5 jaar. Niks, geen grommetje. Ze zijn geen kleffe vriendinnen maar zijn wel dol op elkaar. Allebei op hun eigen manier. Tegenwoordig liggen ze rustig naast elkaar te maffen op de bank en rennen ze buiten heerlijk samen rond.Zoek stok! schreef: Maar jouw duo is dan ook wel heel harmonieus he, als ik dat zo lees. Mijn duo kan behoorlijk met elkaar in de clinch liggen. En dat is dan toch een ongecastreerde reu-teef combiHet duo van Marloes is volgens mij ook zo harmonieus en dat zijn dan twee teven.
Ik ken genoeg mensen met 2 reuen om te weten dat dat inderdaad ook gewoon 2 handen op 1 buik kunnen worden. Zeker als er 1 gecastreerd is zoals in dit geval![]()
Maar... toen jullie Eva (als pup!) in huis haalden was er ook nog een reu in huis en een volwassen teef. Dat vind ik toch wat anders dan bij een volwassen reu een precies even oude volwassen reu plaatsen. Het kan goed gaan, natuurlijk. Maar het kan ook mis gaan.
En nogmaals, mijn 'kritiek' had meer te maken met het feit dat iemand zijn of haar eigen voorkeur belangrijker vindt (of zwaarder laat wegen) dan het welzijn/geluk van de hond die er al is.
En ik denk dat 'wij' dan niet meteen kunnen zeggen dat het een enorm foute combi is, een gecastreerde reu met een intacte reu. Dat kan denk ik prima klikken. Alleen wij kennen Beike niet, kennen die Shar-pei niet, en weten dus eigenlijk ook niet in hoeverre de kans van slagen groot of juist klein is. Alleen aan het feit van dat het twee reuen zijn, waarvan eentje ook gecastreerd kan je de kans van slagen niet afleiden, denk ik.
Dus om de combi meteen af te schrijven, sowieso al, vond ik ook wat overdreven
Ik ga er tenminste maar niet vanuit dat Anneke zelf vanaf het begin dacht dat het absoluut niet zou gaan matchen :N:
En nee, mijn keuze zou het ook niet geweest zijn, denk ik. Maar goed, ik ken Beike verder niet. Ik heb hier ook een mega teven pup bij een heel klein onzeker teefje gezet. En ik wist praktisch zeker dat dat een super combi zou kunnen gaan worden. Maar zou je mij niet kennen, en mijn honden niet kennen, had je ook kunnen zeggen "wat moet je in godsnaam met een mega teven pup bij zo'n klein onzeker teefje?"

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Mee eens. Hoe is het nu?Dusty schreef:zo het hel topic door geworsteld.
- Rami
- Zeer actief
Maar jij koos een pup. Niet een volwassen teef, precies even oud als Saar. Da's toch al een verschil.Moos schreef:
Maar ik vraag me af in hoeverre Anneke dacht dat het dus een hele lastige combi zou (kunnen) wordenIk denk dat reu/teef of reu/reu of teef/teef ook lang niet alles zegt over hoe leuk de honden samen zullen of kunnen worden. Wel de karakters van beide honden. En als dat goed matched kan je dus ook een heel harmonieus teefjes stelletje hebben inderdaad, en ik neem dus aan ook een reuen koppeltje
![]()
En ik denk dat 'wij' dan niet meteen kunnen zeggen dat het een enorm foute combi is, een gecastreerde reu met een intacte reu. Dat kan denk ik prima klikken. Alleen wij kennen Beike niet, kennen die Shar-pei niet, en weten dus eigenlijk ook niet in hoeverre de kans van slagen groot of juist klein is. Alleen aan het feit van dat het twee reuen zijn, waarvan eentje ook gecastreerd kan je de kans van slagen niet afleiden, denk ik.
Dus om de combi meteen af te schrijven, sowieso al, vond ik ook wat overdreven![]()
Ik ga er tenminste maar niet vanuit dat Anneke zelf vanaf het begin dacht dat het absoluut niet zou gaan matchen :N:
En nee, mijn keuze zou het ook niet geweest zijn, denk ik. Maar goed, ik ken Beike verder niet. Ik heb hier ook een mega teven pup bij een heel klein onzeker teefje gezet. En ik wist praktisch zeker dat dat een super combi zou kunnen gaan worden. Maar zou je mij niet kennen, en mijn honden niet kennen, had je ook kunnen zeggen "wat moet je in godsnaam met een mega teven pup bij zo'n klein onzeker teefje?"
Maar ik snap verder wat je bedoelt hoor. Het is al met al bijzonder jammer dat het niet goed heeft uitgepakt. Voor de Shar-pei vooral. Want hij woont straks weer bij mensen die 'm kwijt willen...
- Moos
- Zeer actief
Maar dat had ik net zo goed gedaan kunnen hebben hoor, eventueel. Een Golden teef, even oud, erbij gezet hebben. Als dat leuk had geklikt denk ik dat ik ook een prima stelletje in huis gehad zou hebben.Rami schreef:
Maar jij koos een pup. Niet een volwassen teef, precies even oud als Saar. Da's toch al een verschil.![]()
Dat het tussen Beike en de Shar-pei niet meteen klikte zou voor mij dus wel zeker een punt geweest zijn om het niet te doen overigens
Ik snap ook wat jij bedoelt hoorMaar ik snap verder wat je bedoelt hoor. Het is al met al met al bijzonder jammer dat het niet goed heeft uitgepakt. Voor de Shar-pei vooral. Want hij woont bij mensen die 'm kwijt willen...

- Rami
- Zeer actief
Aja, gelet op de hond die je al hebt (Saartje dusMoos schreef:Maar dat had ik net zo goed gedaan kunnen hebben hoor, eventueel. Een Golden teef, even oud, erbij gezet hebben. Als dat leuk had geklikt denk ik dat ik ook een prima stelletje in huis gehad zou hebben.Rami schreef:
Maar jij koos een pup. Niet een volwassen teef, precies even oud als Saar. Da's toch al een verschil.![]()
Dat het tussen Beike en de Shar-pei niet meteen klikte zou voor mij dus wel zeker een punt geweest zijn om het niet te doen overigens![]()
Haha, tuurlijk snappen we elkaar.Moos schreef:Ik snap ook wat jij bedoelt hoor![]()
-
Fin
- Zeer actief
Je hebt er ook geen commentaar op gehad, ook niet van mij.Cash schreef:Nee, wees maar niet bang. Ik voel mij niet aangesproken. Tussen Cash en Hera komt het namelijk gewoon goed alleen moet Cash iets groter groeien. Ik ken mijn eigen honden wel.
- de purmerpeitjes
- Actief
- Mijn ras(sen): Shar-Pei
Ik heb mijn berichtje verwijderd
Laatst gewijzigd door de purmerpeitjes op 21 feb 2010 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Liesje van 13 komt beneden en zegt tegen haar moeder .
Ma .......ik heb haar op mijn kut.
Zegt ma dat moet je niet zo zeggen .
Zeg maar dat je haar op je aapje hebt.
Even later komt haar oudere zus Lotje binnen en Liesje heel trots.......... Lot ik heb haar op mijn aapje.
Zegt Lotje ...... ach pleurt op trut die van mij vreet al bananen.
Even later komt haar oudere zus Lotje binnen en Liesje heel trots.......... Lot ik heb haar op mijn aapje.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Sita
- Zeer actief
Zo net 17 pagina's doorgeworsteld. En ik kan mij de reacties van de meeste wel voorstellen. Anneke staat nou niet bekend om haar doordachte beslissingen. Alleen is het nu geen halsband of een fototoestel, maar gaat het om een levend wezen. Ook ik had mijn bedenkingen bij haar eerste berichtje. De keuze voor een ongecastreerde reu in huis te nemen, terwijl de eerste ontmoeting op neutraal terrrein al niet geweldig ging, snap ik totaal niet. Maar die hond moest er komen, wat Anneke had al een klik met hem.
De keuze om een teef of reu, dat is heel persoonlijk en in heel veel gevallen gaat het gewoon prima een reu met een reu in huis. Maar twee reuen van dezelfde leeftijd die beide als pittig bekend staan. Nee, dat noem ik niet doordacht.
Ik hoop echt dat Anneke nu eens echt gaat nadenken wat voor hond ze erbij gaat zetten. Laat haar eerst haar eigen leven maar op de rit krijgen. Een huis waar ze in kan blijven, een baan om wat geld te verdienen en als dat allemaal in orde is, dan zou ik weer eens over een tweede hond na gaan denken.
Ik hoop echt dat Anneke nu eens echt gaat nadenken wat voor hond ze erbij gaat zetten. Laat haar eerst haar eigen leven maar op de rit krijgen. Een huis waar ze in kan blijven, een baan om wat geld te verdienen en als dat allemaal in orde is, dan zou ik weer eens over een tweede hond na gaan denken.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
bouvierpoedel schreef:Liesje van 13 komt beneden en zegt tegen haar moeder .
Ik moest lachen

- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
bouvierpoedel schreef:Liesje van 13 komt beneden en zegt tegen haar moeder .

- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Die indruk is echt totaal niet juist.christo schreef:Je hebt er ook geen commentaar op gehad, ook niet van mij.Cash schreef:Nee, wees maar niet bang. Ik voel mij niet aangesproken. Tussen Cash en Hera komt het namelijk gewoon goed alleen moet Cash iets groter groeien. Ik ken mijn eigen honden wel.Niettemin heb ik toch wel zo de indruk dat jij het om persoonlijke redenen opneemt voor Doggy.
Ik vind het gewoon echt sneu zoals er op Anneke gereageerd wordt en niet 1x maar 't blijft maar doorgaan.
Het is de toon die de muziek maakt in dit topic.
Ik snap echt niet hoe je erbij komt dat ik het mij persoonlijk aan zou trekken. Vanwege Cash en Hera?

Cash v Heiligental en Flow.
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Totaal geen link Inge,
Maar het word zo'n uitgekauwd onderwerp wat helemaal nergens naar toe gaat.
Die banaan had nog meer richtings gevoel.
Maar het word zo'n uitgekauwd onderwerp wat helemaal nergens naar toe gaat.
Die banaan had nog meer richtings gevoel.
Wat je zegt ben je zelfffff