als ik het eerste verhaal lees geef ik de schuld aan de eigenaar van de pitbull achtige/stafford/pitbull.
ik zou mijn hond nooit aan iemand mee geven die de hond niet in bedwang kan houden.
lees ik het tweede verhaal... kan je de "schuld" bij de maltezer baasjes neerleggen... als die niet was "losgerukt" had het misschien wel nooit gebeurd..
maar ja wat is de waarheid??? ik weet het niet... het staat hier wel.. maar is dat echt gebeurd??
wil je het weten ga je zelf verhaal halen
zelf heb ik dus een hond die sinds ie als pup zijnde vaak gebeten is terwijl ie wou spelen nu dus eerst bijt voordat ie gebeten word.
dat is de reden dat hij nooit maar dan ook nooit los gaat.
dat we nog thuis woonden zijn er helaas wat incidenten gebeurd maar gelukkig geen ernstige (lees 1 wondje).
dit was de reden dat er mensen bij ons thuis woonden die de deur niet goed achter hun kont dicht deden.
nu ben ik iets meer als een jaar getrouwd.. en is er wat gebeurd hier?? Nee.. dus ben heel blij dat we nu op ons zelf wonen en niet elke keer meer op hoeven letten of iemand de deur goed dicht heeft gedaan... omdat we zelf weten wat er kan gebeuren en wij daar dus extra allert op zijn.
het is al vaker gezegd maar als mensen nu eens wat meer verantwoordelijk heid nemen dan heb je al heel wat problemen minder