Pak-de-bal schreef:LongFields schreef:LongFields schreef:Na 14 pagina's lang alleen maar lezen wil ik toch een reactie plaatsen in dit topic.
Wat mij persoonlijk het meeste stoort aan PdB, is niet zozeer het verkondigen van haar mening als de enige juiste en het keer op keer doen van uitspraken die totaal niet gestoeld lijken op enige hondenkennis, maar wel het complete gebrek aan reacties op anderen die iets naars meemaken, leuke foto's plaatsen of wat dan ook.
Het enige wat er gebeurt is dat PdB zich inmengt in allerlei gedrags-gerelateerde topics over met name "vechthonden". Maar een reactie in de fotohoek zal je van haar niet of zelden zien. Een reactie op een zieke hond, een hond die is komen te overlijden, een leuk resultaat dat is behaald of een reactie op een grappige gebeurtenis die in de Koffiecorner staat zijn een zeldzaamheid van onze Pak.
Dáár kan ik dus echt met mijn verstand niet bij. Het lijkt er in mijn ogen daardoor op dat PdB voornamelijk met zichzelf bezig is, en met de reacties die op haar aparte kijk op het hebben van honden komen.
Marjolein, waarom is dit zo?
Verder wil ik nog kwijt dat het niet zo is dat alleen maar negatief op haar gereageerd wordt, en Marjolein, dat weet jij ook. Een bepaald topic wat je geopend hebt een poos terug over je gezondheid leverde een flinke stroom steun- en sterktewensen op kan ik me nog goed herinneren, en ik weet zeker dat je dat ook nog niet vergeten zal zijn.
Als laatste wil ik nog zeggen:
"verbeter de wereld, begin bij jezelf".
Ik quote mijzelf maar even, aangezien Marjolein wederom uitblinkt in het vermijden van beantwoording van serieuze vragen.

ik wil je wel een antwoord geven:
ik heb niet veel tijd zoals jullie dat doen, ik heb mijn handen vol van reacties te moeten beatwoorden,
zoals deze van jou nu
om dan verder te moeten kijken?... nee, dan moet ik weg, ik heb nog een ander leven naast de computer !
En daarom doe ik niet mee aan, in mijn ogen wat onzin verhalen van:
Ik heb een nieuw truitje gekocht of zoiets
leuk voor degene die dat ook leuk vinden, maar ik hou daar niet van..
net zoals die 100 'en foto's te móeten zien, kijk maar eens op zondagavond, je word daar helemaal kriegel van hoeveel dat er zijn
daar
heb ik daar ook geen tijd voor.
en honden die overleden zijn,
zijn voor mij ook al reageer ik niet altijd, maar ik lees ze wel, maar omdat ik ze niet ken, reageer ik er minder op.
of het motto:
Er is een leven nog bùiten het forum...
Maar snap je nou niet dat het vreemd is dat je dus wel de tijd hebt om topics als deze te openen en in heel veel topics je kont tegen de krib te gooien, en dan niet de moeite neemt om je aardige kant te laten zien door in te gaan op dingen die ándere mensen bezighouden?
Natuurlijk is er nog een leven buiten het forum, als je denkt dat andere forummers dat niet hebben dan vind ik dat ook van kortzichtigheid getuigen eerlijk gezegd. Juist over het leven buiten dit forum worden er veel topics geplaatst.
Weet je wat het is Marjolein, door jouw bijdrages aan dit forum geef je een bepaalde indruk over jezelf, en deze indruk kán ook alleen gebaseerd worden op wat je hier schrijft en hoe je je opstelt op het forum.
Het overgrote deel van het forum heeft je nog niet ontmoet, en jij die mensen ook niet. Dus je wordt dan hoe je het ook wend of keert beoordeeld op wat je schrijft.
En als dat dan alleen topics zijn waarop je ingaat op allerlei in jouw ogen agressieve gedragingen of agressieve honden, terwijl er keer op keer duidelijk wordt uitgelegd door de betreffende eigenaren hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit, dan worden mensen daar wel eens moedeloos van en krijg je omdat je op serieuze zaken niet onderbouwd kunt antwoorden of het gewoon niet doet op den duur steeds minder leuke reacties terug.
Het is een beetje "wie zaait zal oogsten" denk ik. En dit soort topics helpen dan ook niet zo mee.
Probeer je gewoon voor te houden dat het vele malen simpeler is om te proberen bij jezelf iets te veranderen, dan te proberen ditzelfde bij alle anderen te bewerkstelligen. Dat is namelijk vechten tegen windmolens.