Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bloedneus, Uitslag: Geen schimmelinfectie pag. 40
Moderator: moderatorteam
-
Gos
- Zeer actief
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Moos
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
Ik ben heel tevreden met dinsdag en vind het volkomen acceptabel. Was het een week later geweest dat was ik naar België uitgeweken
maar hier heb ik alle vrede mee. Nog even een paar rotte dagen (en dan nog op de uitslag wachten maar dan is er in ieder geval al iets gedaan) en een weekend en dan is het al weer zover 
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
Reini
- Zeer actief
Zoals ik het van de inernist begreep kan je voor een CT scan ook op de polie terecht maar dan moet je dus op je beurt wachten. Daarom moet ik bij de balie meteen melden dat ik een vaste afspraak heb dan hoef ik op niemand te wachtenGitha schreef:Mensenlief wat een bedrag! Gelukkig kan je nu dinsdag al terecht. En hoef je niet de hele dag met een zieke vegas in het UMC door te brengen... Lekker dat de afspraak nu in ieder geval staat.
En ik duim gewoon door... Sterkte!

-
Reini
- Zeer actief
Ik hoop ook heel hard op een gunstige uitslag, al weet ik niet precies waar ik dan op moet hopenstarfleet schreef:Dat is gelukkig best wel snel. Nou maar heel hard hopen dat er iets te zien is en dat het te verhelpen is. Hoop zo dat het niet al te ongunstig is.
Anne

-
Reini
- Zeer actief
Ik denk haast dat ik de eerste ben? Volgens de internist wordt ik hoogstwaarschijnlijk direct geholpenLongFields schreef:Fijn dat je zo vroeg bent, dan zullen ze zeker nog niet uitgelopen zijn.
Ik ga heel hard duimen dinsdag dat de scan zo gunstig mogelijk blijkt te zijn.
Dikke knuffel voor Vegas (en voor jullie)

-
Reini
- Zeer actief
Het was een pak van mijn hart toen hij zei dat het dinsdag al kan. Zomaar even uitwijken naar België klinkt wel heel logisch maar daar zouden vast nog wel haken en ogen aan zitten denk ikStang schreef:Nou ja....... gelukkig kan de snel toch vrij snel uitgevoerd worden!!
Meis..... ontzettend veel sterkte![]()
Ik denk aan jullie en duim me suf!!

-
Reini
- Zeer actief
-
ellyenrob
- Zeer actief
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Reini,
Fijn, dat je toch nog vrij snel terecht kunt! Ik denk dat er bij de meeste honden die een CT-scan moeten hebben wel een soort van spoed achter zit (er is tenslotte altijd iets behoorlijk mis als er een CT-scan gemaakt moet worden), dus dat er voor morgen en maandag al afspraken stonden, is ook best logisch. Of je de enige bent dinsdag, vraag ik me af? Als Utrecht de enige plek in Nederland is waar je een CT-scan kunt laten maken, lijkt het mij dat dat vrijwel dagelijks volgepland zal staan?
Voor wat betreft dat hijgen: ik denk dat Vegas zijn neus door al die snotterigheid toch wat minder doorgankelijk is voor lucht, dus zal hij aden moeten halen via zijn mond. Dit zal zich bij een hond snel uiten in hijgen, denk ik?
Conditie heeft Vegas nu niet zoveel meer, omdat je niet meer zoveel kunt wandelen. Maar dat is de duurconditie. Dat is een andere conditie dan die een hond nog nodig heeft voor een operatie. Natuurlijk is Vegas nu niet optimaal fit, maar hij is toch ook niet doodziek? Ik denk dat hij een operatie best aan moet kunnen.
Hè, wat een zorgen voor je, meid.
Fijn, dat je toch nog vrij snel terecht kunt! Ik denk dat er bij de meeste honden die een CT-scan moeten hebben wel een soort van spoed achter zit (er is tenslotte altijd iets behoorlijk mis als er een CT-scan gemaakt moet worden), dus dat er voor morgen en maandag al afspraken stonden, is ook best logisch. Of je de enige bent dinsdag, vraag ik me af? Als Utrecht de enige plek in Nederland is waar je een CT-scan kunt laten maken, lijkt het mij dat dat vrijwel dagelijks volgepland zal staan?
Voor wat betreft dat hijgen: ik denk dat Vegas zijn neus door al die snotterigheid toch wat minder doorgankelijk is voor lucht, dus zal hij aden moeten halen via zijn mond. Dit zal zich bij een hond snel uiten in hijgen, denk ik?
Conditie heeft Vegas nu niet zoveel meer, omdat je niet meer zoveel kunt wandelen. Maar dat is de duurconditie. Dat is een andere conditie dan die een hond nog nodig heeft voor een operatie. Natuurlijk is Vegas nu niet optimaal fit, maar hij is toch ook niet doodziek? Ik denk dat hij een operatie best aan moet kunnen.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Contacteer:
- Rosa
- Zeer actief
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
Reini
- Zeer actief
Ik zeg ook nergens dat ik de enige ben daarScooby schreef:Hoi Reini,
Ik vermoed ook dat hij daardoor zo hijgt. Bij inspanning verbruik je meer adem en dat heeft hij op het moment niet door zijn neus vanwege de snot. In rust ademt hij gelukkig normaal, het is alleen bij inspanning. Verder hoor ik dus erg veel 'gorgel' geluiden uit zijn neus dus die zit bomvol met snot, dat was ook te zien op tijdens de scopie trouwensVoor wat betreft dat hijgen: ik denk dat Vegas zijn neus door al die snotterigheid toch wat minder doorgankelijk is voor lucht, dus zal hij aden moeten halen via zijn mond. Dit zal zich bij een hond snel uiten in hijgen, denk ik?
Op het moment krijgt hij minimale beweging omdat ik hem dus niet benauwd wil maken en ik wil alle risico op een bloedneus (die dus aanwezig is) vermijden. Vegas geeft zelf ook niet aan dat hij meer beweging wil. Normaal gesproken als we een paar dagen wat minder bewegen dan merk ik dat meteen aan hem maar nu dus helemaal niet dus we doen maar lekker rustig aan
Vegas is niet doodziek maar gewoon lamlendig en moe. Zijn conditie gaat dus in principe niet met sprongen achteruit door de minimale inspanning van het moment? Ik merk trouwens wel dat zijn bespiering een heel eind terugloopt maar dat lijkt me normaal?

-
Reini
- Zeer actief
Volledige narcosepooh schreef:Fijn dat je dinsdag al met Vegas naar Utrecht kunt.
Ik hoop met je mee dat het allemaal heel erg mee blijkt te vallen. De duimen gaan hier weer draaien.
trouwens hoe gaat dat in zijn werk zo'n scan maken bij een hond? Krijgt Vegas een roesje of zo?

-
Reini
- Zeer actief
Dat begrijp ik ook jaInge O schreef:dat is nou net het vreemde - de logische gang van zaken is net andersom.
goed dat je al zo snel terecht kan, reini.

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Ja, dat gaat vrij snel, helaas. Maar, als Vegas straks weer eenmaal opgeknapt is, bouw je dat ook best snel weer op.Reini schreef:Ik merk trouwens wel dat zijn bespiering een heel eind terugloopt maar dat lijkt me normaal?
Groetjes, Karen
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
-
chrico
- Zeer actief
- yuki
- Zeer actief
Hoi Reini, het valt mee dinsdag, eerst dat weekend straks maar om! Heel veel sterkte, het is toch echt shit allemaal! Het duurt allemaal zo lang! Nou maar hopen dat de beoordeling SNEL! komt en de behandeling kan worden begonnen! Zodat Vegas weer de oude Vegas wordt!
Sterkte, we blijven duimen...................
Sterkte, we blijven duimen...................
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
- sypke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabijhoun
- Aantal honden: 2
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Reini
- Zeer actief
Hij slaapt nog steeds veel en zijn snotneus wordt steeds erger, er komen nu echt flinke dikke draden (helder of wat bruin) snot uit zijn neus. Buiten is hij wel levendig en als er bezoek is ook. Cleo was er vanmiddag en toen heeft hij nog even met een bal gespeeld. De dagen gaan wel langzaam maar het is nu toch al zaterdag dus nog maar twee dagen te gaanNatas. schreef:Gelukkig, je kan snel in Utrecht terecht!
Hoe is het vandaag met Vegas?

- yuki
- Zeer actief
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3