MARC_S schreef:Wat mij dwars zit is dat jij Eline en andere mensen dwars zit die iets voor herplaatshonden willen betekenen. Afgedankte honden dus. Jij komt met griezelverhalen over afgedankte honden en de bijbehorende problemen en verkondigd daarna even sec dat je zelf altijd een pup bij de fokker zou halen.
Dan probeer ik je even te herinneren dat je nu wel ontzettend disrespectvol en dom loopt te lullen omdat je dus praat over de mensen die jouw boxertjes net genomen hebben. De mensen die dus wel een opvanghond nemen en jouw probleem oplossen Het zijn de mensen zoals Eline, Wil, Martijn en ik die honden van mensen als jij overnemen. En wij zijn het waar jij totaal disrespectvol mee omgaat en nu ga je nog een punt maken over het helpen van honden uit Spanje ook tav Eline. Dat gaat er dus bij mij niet in van iemand die net zelf zijn honden als herplaatser heeft aangeboden.
Daar maak je dus een domme fout en ik vind het totaal respectloos om te gaan lopen verkondigen dat jij alleen pups van een fokker wil en geen herplaatsers terwijl je nog geen 6 maanden geleden 2 honden tegelijk hebt herplaatst bij mensen die dus niet bij elke hond naar een fokker rennen om een pup te bestellen. Ben maar blij met die mensen ipv ze dwars te zitten nadat je eigen "probleempjes" opgelost zijn als sneeuw voor de zon door die mensen
Dank je wel Marc. Hondenliefhebber Rob zakt wat door het ijs door hondjes als Kiki als rotzooi te kwalificeren en inderdaad terloops ook duidelijk maakt hoe hij blijkbaar zijn eigen herplaatsers ziet.
Ik vind het echt achterlijk dat we niet over podenco's uit Spanje mogen spreken maar wel over podencoachtige hondjes omdat mensen met een rashond zich dan te kort gedaan voelen. Niemand van de eigenaren van de mixjes zegt hier een zuivere podenco te hebben, er wordt alleen aangegeven dat men wat meer wil weten over een ras wat in de mix zit.
Het getuigt echt van een zieke arrogantie als je je geroepen wordt ieder topic daar weer een punt van te moeten maken. Het is jammer want het vergalt ieder plezier. Het zou toch ook niet leuk zijn als in ieder topic over fokken de anti-fokclub gaat zitten braken. Laat elkaar in de waarde, lees even door de woorden heen en zie de intentie waarmee dingen zijn geschreven. Dit topic was gewoon leuk keuvelen over eigen hondjes, nergens de intentie een hoogdravend betoog over de podenco te houden of ergens in te gaan op raszuiverheid.
Wat mij betreft ben ik klaar met een paar mensen hier, die hier alleen maar genoegen scheppen in het verzieken van andermans plezier.