Of haar man heeft haar buitengesloten zodat hij Ayla kan houden.hakunamatata schreef:Nou inderdaad..
Ik denk dat ze aan het onderduiken is met honden omdat ze Ayla niet meer kan missen. Nomo komt morgen terug dus anders is ze Ayla natuurlijk kwijt.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ayla was in Zamunda, nu alleen de beelden nog (foto's p17)
Moderator: moderatorteam
- sternentänzerin
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Oh jee, Ayla in Zamunda... Weer foto's
...; We will never surrender Winston Churchill
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Zamunda schreef:Dat je aan het eind van de middag even lekker op de bank zit te genieten van de rust en na een kwartier tóch maar even gaat kijken waarom het buiten zo stil is...
De stoep stond al op instorten en van de viooltjes was niet veel meer over:
Ik had nog wel zo goed advies voor je in het begin: als het kind stil is dán is er stront aan de knikker.
Nooit geloven dat ze lief liggen te slapen of te rusten als je ze niet ziet, hoort of voelt
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Zo, daar ben ik weer. Het was hier even heel hectisch met de verhuizing en we zaten ook een paar dagen zonder internet omdat dat allemaal op stel en sprong aangevraagd moest worden. Maar nu werkt alles weer en kunnen we vanaf het nieuwe adres alles rustig oppakken.
. Maar het is echt genieten hoe vooral zij en Ravi uren met elkaar kunnen spelen. Het maakt hen ook niet veel uit waar: buiten is prima, maar binnen vermaken ze zich ook door op de banken te rollebollen/liggen bekvechten. Geen tv nodig in elk geval.
.
.
.
Nou, 'geen kind aan'lotje&famke schreef:Leuke verhalen over Ayla in ZamundaWat fijn dat Raaf en de pup zoveel samen spelen. Je moppert dan wel op het beest, maar stiekem denk ik dat je Ayla had gehouden als ze nog vrij zou zijn
Ze past er zo mooi bij en vermaakt zichzelf uitstekend zo te zien, je hebt er geen kind aan.
ranetje schreef:![]()
Rust is bij pupjes altijd verdacht![]()
Schaam je niet hoor, hoe vaak ik niet heb gedacht hèhè eindelijk even rust …………………….. en dan ……...
HillieS schreef:Bij kleine kinderen en bij pups is dezelfde regel: als het te stil is moet je even kijken...
Heavy schreef:Ja wie gaat er dan ook lui op de bank zitten zijn met een pup
Ja, ik wist het ook eigenlijk wel, maar ik wilde zo graag even blijven zitten... Heel dom natuurlijk en Ayla straft meteenCaro. schreef:Ik had nog wel zo goed advies voor je in het begin: als het kind stil is dán is er stront aan de knikker.
Nooit geloven dat ze lief liggen te slapen of te rusten als je ze niet ziet, hoort of voelt
sternentänzerin schreef:Hahaha kijk zo leert ze langzaam bij voor de logeerpartij van onze 'pup'
Ach die beessies, die missen Ayla, dat zie ik zo!Hilly45 schreef:Groetjes van Morris en Sam
HM gaat door voor de koelkast. Adres onbekendhakunamatata schreef:Nou inderdaad..
Ik denk dat ze aan het onderduiken is met honden omdat ze Ayla niet meer kan missen. Nomo komt morgen terug dus anders is ze Ayla natuurlijk kwijt.
Nou het scheelde niet veelsternentänzerin schreef:Of haar man heeft haar buitengesloten zodat hij Ayla kan houden.
- Zamunda
- Zeer actief
Re: Oh jee, Ayla in Zamunda - schrap dat: vanaf geheime loca
Nog even een paar foto's van het gespuis 
Even met z'n allen de omgeving verkennen

Gelukkig heeft ons Apie af en toe ook nog even tijd voor Lais

''Hoezo was het niet de bedoeling dat ik deze sok zou pikken en aan flarden zou scheuren
?''

Even met z'n allen de omgeving verkennen

Gelukkig heeft ons Apie af en toe ook nog even tijd voor Lais

''Hoezo was het niet de bedoeling dat ik deze sok zou pikken en aan flarden zou scheuren

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Re: Ayla in Zamunda - schrap dat: vanaf geheime locatie + fo
Ben je nu in alle hectiek ook nog verhuisd
Was het prachtige zamunda niet prachtig meer ?
Fenneke en Baloe

- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
Dit inderdaadfenneke schreef:Ben je nu in alle hectiek ook nog verhuisd![]()

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Anders weet Nomo natuurlijk waar ze Ayla op kan halen en dat is niet de bedoeling...HillieS schreef:Dit inderdaadfenneke schreef:Ben je nu in alle hectiek ook nog verhuisd![]()
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Klinkt logisch jaFotogravinnetje schreef:Anders weet Nomo natuurlijk waar ze Ayla op kan halen en dat is niet de bedoeling...HillieS schreef:Dit inderdaadfenneke schreef:Ben je nu in alle hectiek ook nog verhuisd![]()

- Zamunda
- Zeer actief
PsiesFotogravinnetje schreef:Anders weet Nomo natuurlijk waar ze Ayla op kan halen en dat is niet de bedoeling...HillieS schreef:Dit inderdaadfenneke schreef:Ben je nu in alle hectiek ook nog verhuisd![]()
Manlief is echt heel gek op Ayla. Hij vindt haar een heeeeel erg leuk hondje en geniet van die lekkere volle en zachte vacht waar je zo lekker in kunt kroelen, maar ook het gehap in, gespring op en gestoei met hem vindt hij heerlijk
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Maareh denk je nu echt dat je zomaar stiekem kunt verdwijnen door te verhuizen? Há fat change, als Josje B het al niet gelukt is... 
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
nomo
- Zeer actief
Oh ja, haar lekkere vachtje waar je helemaal in kunt verdwijnenZamunda schreef:
Manlief is echt heel gek op Ayla. Hij vindt haar een heeeeel erg leuk hondje en geniet van die lekkere volle en zachte vacht waar je zo lekker in kunt kroelen, maar ook het gehap in, gespring op en gestoei met hem vindt hij heerlijk. Hij is heel blij dat we nu vakantie hebben en hij haar zo de hele dag kan meemaken, hij geeft haar dan ook niet meer af
.
Haar enthousiasme en haar altijd blije snoetje
Ik geloof dat ik ineens weer weet waarom ik haar zo leuk vind!
Al kan ik het niet maken om haar bij Ravi vandaan te halen
Ennuh.... ga je nog vertellen waar je verstopt zit of moet ik een topic gaan openen in ‘vermiste honden, help met zoeken’
- Zamunda
- Zeer actief
We gaan het zien. Over een half uur denkt Nomo Ayla in Zamunda op te halenPtje schreef:Maareh denk je nu echt dat je zomaar stiekem kunt verdwijnen door te verhuizen? Há fat change, als Josje B het al niet gelukt is...
Yupnomo schreef:Oh ja, haar lekkere vachtje waar je helemaal in kunt verdwijnenen haar ultrazachte haartjes vlak achter haar oortjes
![]()
Haar enthousiasme en haar altijd blije snoetje![]()
Ik geloof dat ik ineens weer weet waarom ik haar zo leuk vind!
Haha, dan ben jij thuis ook je rust kwijt hoornomo schreef:Al kan ik het niet maken om haar bij Ravi vandaan te halenzet je ook meteen zijn spullen klaar? Neem ik raaf er gewoon bij
![]()
Nou, jij hebt mij ook niet verteld wat het commando om te plassen was, dus...nomo schreef:Ennuh.... ga je nog vertellen waar je verstopt zit of moet ik een topic gaan openen in ‘vermiste honden, help met zoeken’
- sternentänzerin
- Zeer actief
Re: Ayla in Zamunda, nog heel even
Ohwnee nee nee ze kan toch niet nu al opgehaald worden?!
- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
Mijn hond is jaloers na het zien van jouw filmpjes. Ik ook.
- Zamunda
- Zeer actief
Nou, misschien blijft ze toch. Nomo komt namelijk niet opdagensternentänzerin schreef:Ohwnee nee nee ze kan toch niet nu al opgehaald worden?!
Ah leukBarkley schreef:Mijn hond is jaloers na het zien van jouw filmpjes. Ik ook.
- sternentänzerin
- Zeer actief
Als jij ook niet zegt waar ze jullie kan vinden.Zamunda schreef:Nou, misschien blijft ze toch. Nomo komt namelijk niet opdagensternentänzerin schreef:Ohwnee nee nee ze kan toch niet nu al opgehaald worden?!!
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Wordt ze alweer opgehaald? En verhuisd? Heb je die gevaarlijke, schoppende paarden ook meegenomen? Ik heb weer wat gemist. Je zal haar nog missen de kleine doerak 

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
En daar maak jij zo'n heisa van
Een weekje een leuk pupje te logeren
Fenneke en Baloe

- Zamunda
- Zeer actief
Nou, het kind is weer weg. Heel raar, man en ik liepen na het uitzwaaien naar binnen, werden onthaald door onze honden en we zaten allebei te kijken waar Ayla nou was... Ohja, net uitgezwaaid
. Het is hier ineens hartstikke stil
.
Toen Nomo en Morris hier kwamen zijn we nog even met z'n allen de wei in geweest, het hele spul heeft zich weer heerlijk vermaakt en eenmaal binnen ging Ayla lekker liggen tukken tegen Ravi aan
. Ze wilde eigenlijk niet eens meer weg
.

Toen we ze dan uitgezwaaid hadden was Laissah vreselijk blij dat die druktemaker eíndelijk weg is en ook dat Nomo en Morris eindelijk weg zijn
. Zij heeft een lekkere kluif (van Nomo) gekregen om het te vieren

Raaf heeft een kluif gekregen om het leed van Ayla's vertrek wat te verzachten

En Willem een paar kleine kluifjes, ook om te vieren dat er weer rust is in huis

Zelf zetten we het op een zuipen, met wijn van Nomo
!
.
. En nee niet verhuisd hoor, was om Nomo op het verkeerde been te zetten, dan kwam ze misschien niet meer hierheen. Maar het heeft niet gewerkt
.
. Maar het is voorbij gevlogen
.
Toen Nomo en Morris hier kwamen zijn we nog even met z'n allen de wei in geweest, het hele spul heeft zich weer heerlijk vermaakt en eenmaal binnen ging Ayla lekker liggen tukken tegen Ravi aan

Toen we ze dan uitgezwaaid hadden was Laissah vreselijk blij dat die druktemaker eíndelijk weg is en ook dat Nomo en Morris eindelijk weg zijn

Raaf heeft een kluif gekregen om het leed van Ayla's vertrek wat te verzachten

En Willem een paar kleine kluifjes, ook om te vieren dat er weer rust is in huis

Zelf zetten we het op een zuipen, met wijn van Nomo
Daar heb je een puntsternentänzerin schreef:Als jij ook niet zegt waar ze jullie kan vinden.
Ja ze is alweer wegalm@ schreef:Wordt ze alweer opgehaald? En verhuisd? Heb je die gevaarlijke, schoppende paarden ook meegenomen? Ik heb weer wat gemist. Je zal haar nog missen de kleine doerak
Elf dagenfenneke schreef:En daar maak jij zo'n heisa van![]()
-
S@ndr@
- Zeer actief
wat zul je haar missen, want t is natuurlijk ook een dotje 
- alm@
- moderator
Wie is de volgende (drukke) logee? Vind dit wel een leuk topic eigenlijk 

- Zamunda
- Zeer actief
Jazeker, het is gewoon een beetje saai nu! En man mist een hond met lekkere vacht die helemaal bovenop hem kruiptS@ndr@ schreef:wat zul je haar missen, want t is natuurlijk ook een dotje
Hahaha, grapjas. Maar toevallig staat er al eentje op de planningalm@ schreef:Wie is de volgende (drukke) logee? Vind dit wel een leuk topic eigenlijk
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Jeetje, wat heb je met Ayla gedaan? Ze heeft intussen haast meer witte dan zwarte haren
En ik zal je maar niet vragen om eens op Suze te passen. Dat wordt een veel te saai topic. Imp als volgende vind ik wel een goede
En ik zal je maar niet vragen om eens op Suze te passen. Dat wordt een veel te saai topic. Imp als volgende vind ik wel een goede
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
ahhh wat een stilte zal je nu hebben; wedden dat je het saai gaat vinden
Ik vind ook dat je nu elke week een loge moet hebben want dit topic is te leuk
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Misschien zou Claire even moeten komen logeren
Nee hoor, ik zal je niet verder belasten
Heb wel erg genoten van je verhalen
- alm@
- moderator
Ja hé? Het is dat ze enge, gevaarlijke trappende paarden heeft anders zou ik 2 jolige ondeugende teckels een weekje dumpennoekie schreef:

-
Sandra&co
Izzy liep vanaf 5 weken al tussen de paarden. Kan prima. Adres?
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Zamunda schreef:Jazeker, het is gewoon een beetje saai nu! En man mist een hond met lekkere vacht die helemaal bovenop hem kruiptS@ndr@ schreef:wat zul je haar missen, want t is natuurlijk ook een dotje.

Waar moet ik haar afleveren?
- Zamunda
- Zeer actief
Dat zit hier in de luchthakunamatata schreef:Jeetje, wat heb je met Ayla gedaan? Ze heeft intussen haast meer witte dan zwarte haren![]()
Het is nu al saainoekie schreef:ahhh wat een stilte zal je nu hebben; wedden dat je het saai gaat vinden![]()
Leuk om te horen! Enne Claire... dat is toch een onwijs pittig ding, zelfs voor een werkhondranetje schreef:Misschien zou Claire even moeten komen logeren![]()
Ah joh, ze trappen over die tokkels heenalm@ schreef:Ja hé? Het is dat ze enge, gevaarlijke trappende paarden heeft anders zou ik 2 jolige ondeugende teckels een weekje dumpen
Als ik alleen met Lais de wei in ga laat ik de paarden wel in de wei trouwens, maar dat komt omdat Lais heel goed onder appèl staat en de wei opgedeeld is, dus ik kan Lais altijd weer naar een stuk roepen waar de paarden niet kunnen komen (of waar ze een eind voor om moeten lopen).
Euh, maar ook bij paarden die niet van honden houden? Dat ze weet dat ze uit de buurt moet blijven? Anders geef ik haar niet heel lang als je haar echt tussen mijn paarden zetSandra&co schreef:Izzy liep vanaf 5 weken al tussen de paarden. Kan prima. Adres?
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Espro offert zich wel op hoorZamunda schreef:Jazeker, het is gewoon een beetje saai nu! En man mist een hond met lekkere vacht die helemaal bovenop hem kruiptS@ndr@ schreef:wat zul je haar missen, want t is natuurlijk ook een dotje.
Hahaha, grapjas. Maar toevallig staat er al eentje op de planningalm@ schreef:Wie is de volgende (drukke) logee? Vind dit wel een leuk topic eigenlijk.