Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Trektochtentopic
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Trektochtentopic
Nou dat bedacht ik me later.
-
- Zeer actief
Hoeveel tenten denk je?
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Ik ga jullie niet in Brabant voerenCrescent schreef: Dat is lief zeg. Kan je dat wel aan, zoveel HF-geweld in je tuin

- Crescent
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Persistence - 2 persoons trekkerstentStapper schreef:Hoeveel tenten denk je?
Dre - 2 persoons trekkerstent?
Crescent - 1,5 persoons trekkerstent
Manuma - 2 persoons trekkerstent?
Dat zijn er al vier

What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
O, dat is best te doen denk maar dan ben ik er niet. Te snel gedacht dat is leuk...
Net overlegd en manlief wil het wel op een moment dat ik er ben. En met niet met heel veel honden tegelijk. Dus voor nu een nee... sorry maar als een kleine groep langs wil komen in overleg is er echt wel plek. Dan wil hij zelfs de BBQ aansteken.
Net overlegd en manlief wil het wel op een moment dat ik er ben. En met niet met heel veel honden tegelijk. Dus voor nu een nee... sorry maar als een kleine groep langs wil komen in overleg is er echt wel plek. Dan wil hij zelfs de BBQ aansteken.
- Crescent
- Zeer actief
Dat is echt een onwijs lief aanbod! Wie weet lukt het in de toekomst een keertje. Nemen wij het eten meeStapper schreef:O, dat is best te doen denk maar dan ben ik er niet. Te snel gedacht dat is leuk...

-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
Dat lijkt mij echt heel erg leuk, zou het fijn vinden als je en andere dat ook echt komt doen!
En bij slecht weer hebben we een (vind ik) een grote logeerkamer waar diegene met de hond terecht kan. Maar wel eerst even bespreken of ik die dagen ook thuis bent.
En bij slecht weer hebben we een (vind ik) een grote logeerkamer waar diegene met de hond terecht kan. Maar wel eerst even bespreken of ik die dagen ook thuis bent.
- Crescent
- Zeer actief
DealStapper schreef:Dat lijkt mij echt heel erg leuk, zou het fijn vinden als je en andere dat ook echt komt doen!

-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
Tof, geef je reservering maar door 

-
- Zeer actief
Dat is wel super lief van je zeg!Stapper schreef:Dat lijkt mij echt heel erg leuk, zou het fijn vinden als je en andere dat ook echt komt doen!
Slecht weer? Tenten zijn in het beste geval waterdicht

- dre
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Oké laat, koud en net getraind dus even snel 
Ik woon tussen Utrecht en Gouda dus regio Utrecht mij prima
Die link van b&t ziet er inderdaad leuk uit!
En mijn tent is geen trekkerstentje

Ik woon tussen Utrecht en Gouda dus regio Utrecht mij prima

Die link van b&t ziet er inderdaad leuk uit!
En mijn tent is geen trekkerstentje

- dre
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Natuurlijk gaat Uma ook mee!Persistence schreef:Jaaa leuk! Neem je Uma ook mee?dre schreef:Leuk Manuma!Manuma schreef:Zouden Loulou en Manu hun eigen tentje willen, denk je?
Ik ben normaal niet zo van het vastleggen van dingen, maar ik denk dat campings rond Hemelvaart al snel vol zitten en dat we eigenlijk al wel een beetje moeten gaan rondkijken.
Welke regio heeft jullie voorkeur? Ligt Utrecht centraal? Ik weet niet waar jij vandaan komt Dre? Wel schattig dat je vriend zo bezorgd is haha.
Of heeft iemand een hele grote achtertuin met gras?![]()
Manu is alleen claustrofobisch, die kan ik echt niet in mijn tent leggen. Ik weet niet of de andere honden dat dan oké vinden?
Hij is wel altijd stil

-
- Zeer actief
Ruilen?Manuma schreef: Hij is wel altijd stil

Superleuk trouwens dat Uma ook meegaat, ik heb echt een zwak voor haar

Mij lijkt een natuurcamping in het bos wel wat. Vind het lekker als je zelf je plekje kunt kiezen en niet op zo'n vierkantje hoeft te staan.
Persoonlijk zoek ik altijd het stilste plekje op want Vic is eh... nogal waaks in de tent als we gaan slapen. Een plekje naast het toiletgebouw doet de nachtrust geen goed

Kies maar wat uit: https://www.natuurkampeerterreinen.nl/
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Mocht ik kunnen, dan lijkt het mij ook leuk.
Maar dat weet ik pas erg last minute helaas.
Gaat dan om 1 pers, 1 hond, 1 tent zeg maar.
Locatie maakt mij geen fluit uit.
Assie (mijn auto die ik kocht met slechte assen) brengt me er wel...

- dre
- Zeer actief
Juno maakt het niet uit en die kleine gaat überhaupt voor het eerst een tent in, dus dat kan sowieso nog leuk wordenManuma schreef:Manu is alleen claustrofobisch, die kan ik echt niet in mijn tent leggen. Ik weet niet of de andere honden dat dan oké vinden?
Hij is wel altijd stil

Als ik maar niet in de bossen zelf hoef te plassen vind ik alles goedPersistence schreef: Mij lijkt een natuurcamping in het bos wel wat. Vind het lekker als je zelf je plekje kunt kiezen en niet op zo'n vierkantje hoeft te staan.
Persoonlijk zoek ik altijd het stilste plekje op want Vic is eh... nogal waaks in de tent als we gaan slapen. Een plekje naast het toiletgebouw doet de nachtrust geen goed![]()

Al is het misschien handig in de buurt van B&T te gaan zitten?

bram en thijs schreef: Ik ga jullie niet in Brabant voeren![]()
![]()
Leuk, gezellig!!Habibi schreef:Mocht ik kunnen, dan lijkt het mij ook leuk.
Maar dat weet ik pas erg last minute helaas

-
- Zeer actief
Haha! Ik denk écht niet dat je dat wilPersistence schreef:Ruilen?Manuma schreef: Hij is wel altijd stil![]()
Superleuk trouwens dat Uma ook meegaat, ik heb echt een zwak voor haar![]()
Mij lijkt een natuurcamping in het bos wel wat. Vind het lekker als je zelf je plekje kunt kiezen en niet op zo'n vierkantje hoeft te staan.
Persoonlijk zoek ik altijd het stilste plekje op want Vic is eh... nogal waaks in de tent als we gaan slapen. Een plekje naast het toiletgebouw doet de nachtrust geen goed![]()

Uma is wel een beetje saai hoor, maar wel een zoetje. Ik zal haar eigen slaapzak wel meenemen, kamperen is koud voor het kind.
Ik vind een natuurcamping wel leuk! Dan moet je zo'n groen boekje hebben, toch?
-
- Zeer actief
Yep, heb ik! Daar mag je in totaal met 4 personen op.Manuma schreef: Ik vind een natuurcamping wel leuk! Dan moet je zo'n groen boekje hebben, toch?
Wat vinden jullie van deze:
https://www.natuurkampeerterreinen.nl/t ... llse-hull/
(in regio utrecht kan ik weinig vinden wat nog plek heeft, dit is Gelderland)
Er is een speciaal huisdierenveld, wat mij wel fijn lijkt. Je mag ook een kampvuur stoken in overleg en in mooie omgeving!
Je mag met de auto de spullen uitladen/inladen en daarna kun je hem op een parkeerterrein zetten.
Heb even gebeld of er nog plek is voor ongeveer 4 personen en dat lukt wel op het huisdierenveld, maar dan moeten we wel binnenkort even reserveren. Meneer was erg vriendelijk!
Laatst gewijzigd door Persistence op 03 mei 2019 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
Zou gezellig zijn! Over 1 vrouw met tent (en honden) extra doen ze meestal niet zo moeilijk op een campingHabibi schreef:Mocht ik kunnen, dan lijkt het mij ook leuk.

- Crescent
- Zeer actief
Ziet er leuk uit! Ik heb wel voorkeur voor een locatie iets meer in het midden van het land, rond Utrechtse Heuvelrug bijvoorbeeld?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- Crescent
- Zeer actief
Deze bijvoorbeeld https://www.natuurkampeerterreinen.nl/t ... /fort-wku/
Laatst gewijzigd door Crescent op 03 mei 2019 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
Ik vrees dat we weer in Austerlitz terecht komenCrescent schreef:Ziet er leuk uit! Ik heb wel voorkeur voor een locatie iets meer in het midden van het land, rond Utrechtse Heuvelrug bijvoorbeeld?

Qua natuurcampings kan ik dan niets vinden wat nog plek heeft wat voldoet aan eisen: niet in bosjes hoeven plassen, 2 honden per persoon toegestaan en vuurtje toegestaan

-
- Zeer actief
Gaat ni...
Welkom op ons trekkersveld met acht vrije plaatsen voor fietsers en wandelaars met kleine tent. Je kampeert achter de boerderij in een beschut weitje onder hoogstamfruitbomen met rondom meidoornhaag. Bij aankomst zoek je zelf het mooiste plekje in de wei. Slechtweerruimte, kampvuurplaats, tafels en bankjes op het veld. Tent & ontbijt: stevig fietsersontbijt op afspraak. Gratis wifi. Reserveren is niet mogelijk, vooraf bellen is niet noodzakelijk. Autokampeerders worden niet toegelaten, ook niet voor laden/lossen
- Crescent
- Zeer actief
had 'm aangepastPersistence schreef:Gaat ni...
Welkom op ons trekkersveld met acht vrije plaatsen voor fietsers en wandelaars met kleine tent. Je kampeert achter de boerderij in een beschut weitje onder hoogstamfruitbomen met rondom meidoornhaag. Bij aankomst zoek je zelf het mooiste plekje in de wei. Slechtweerruimte, kampvuurplaats, tafels en bankjes op het veld. Tent & ontbijt: stevig fietsersontbijt op afspraak. Gratis wifi. Reserveren is niet mogelijk, vooraf bellen is niet noodzakelijk. Autokampeerders worden niet toegelaten, ook niet voor laden/lossen

-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
Opnieuw danCrescent schreef:Deze bijvoorbeeld https://www.natuurkampeerterreinen.nl/t ... /fort-wku/

Ik had dit zien staan:
Vanwege de kleinschaligheid is het terrein erg gevoelig voor sfeer. Daarom niet geschikt voor verjaardagen / feestjes / groepen.
Persoonlijk vind ik het wel klein feestje maar wie weet mag het gewoon!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- dre
- Zeer actief
Ik zie maximaal 1 hond per reservering staan.Persistence schreef:Opnieuw danCrescent schreef:Deze bijvoorbeeld https://www.natuurkampeerterreinen.nl/t ... /fort-wku/
Ik had dit zien staan:
Vanwege de kleinschaligheid is het terrein erg gevoelig voor sfeer. Daarom niet geschikt voor verjaardagen / feestjes / groepen.
Persoonlijk vind ik het wel klein feestje maar wie weet mag het gewoon!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ben nu onderweg naar België, zal vanavond eens uitgebreider kijken

- dre
- Zeer actief
Dit ziet er inderdaad ook leuk uit!Persistence schreef:Yep, heb ik! Daar mag je in totaal met 4 personen op.Manuma schreef: Ik vind een natuurcamping wel leuk! Dan moet je zo'n groen boekje hebben, toch?
Wat vinden jullie van deze:
Er is een speciaal huisdierenveld, wat mij wel fijn lijkt. Je mag ook een kampvuur stoken in overleg en in mooie omgeving!
Je mag met de auto de spullen uitladen/inladen en daarna kun je hem op een parkeerterrein zetten.
Heb even gebeld of er nog plek is voor ongeveer 4 personen en dat lukt wel op het huisdierenveld, maar dan moeten we wel binnenkort even reserveren. Meneer was erg vriendelijk!
Maar ik snap Crescent wel als ze iets dichterbij wil blijven

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Dat is die bij Wichmond ook. Maar vooruit, Hall is niet ver. Vorige week nog regentonnen wezen kijkenPersistence schreef: Wat vinden jullie van deze:

-
- Zeer actief
Als ik de grote auto mee kan nemen, kan Crescent met Lou wel met mij meerijden 

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Dit klinkt best leuk en gezellig
Ik ben wel net zo'n kampeerder als dre. Als de auto maar dichtbij kan komen, dan red ik me wel