Ohhh!! Wat spannend!!Shiloh86 schreef:Wat leuk al die verhalen te lezen! Ik ben zelf dus ook al even opzoek.
Ik mikte op een pup rond deze tijd, net na de klokwisseling. Helaas liep het wat anders. Ik ben dus op zoek naar een hollandse herder korthaar pup. Bij de eerste fokker werd de hond niet gedekt, bij de tweede bleek de hond niet zwanger. En toen bij de derde ging het bij de bevalling, helaas mis, met maar 1 zwak pupje tot gevolg die ze zelf gaan houden.
Nu ben ik bij de vierde fokker uitgekomen en ik durf bijna niet meer te hopen dat het nu goed komt. Viermaal scheepsrecht? Als het bij deze mis gaat durft geen fokker meer met mij in zee ben ik bang. 17 april is het hondje uitgerekend. Dus vanaf vrijdag ongeveer begint het spannend te worden. Ik hoop dat ze gewoon rond de 17de bevalt, want vanwege een groot koor optreden 11,12,13 juni is het niet handig de pup eerder dan 14 juni in huis te nemen. Gelukkig sta ik eerste op de lijst zonder voorkeur voor reu of teef en zijn er minstens vier pups gezien op de echo. Kansen zijn goed, laten we hopen dat het nu helemaal goed komt.
Ik zit met veel twijfels en vragen over hondenscholen, hondensporten, voer. Maar daar zal ik het forum nog wel mee onderspammen. Haha.
Mijn duimen draaien.. hopelijk kun je over een paar weekjes je pup verwelkomen