Hutsje schreef:
je kúnt je ook niets van een ander aantrekken als je zo'n enórme plaat voor je harses hebt.
Jij weet helemaal niets over mij en over wie ik ben en waar ik me wel of niet iets van aantrek.
Het enige dat jij leest is wat ik schrijf op dit forum. Mijn manier van schrijven op dit forum wordt gestuurd door hoe dit forum in elkaar steekt, door de mensen die hier aanwezig zijn.
Niemand hier weet hoe mijn leven eruitziet, en toch denken jullie het allemaal zo goed te weten van achter jullie trieste schermpje.
Ik trek me pas iets van iemand aan als ik daar het nut van inzie, en aangezien ik jou (en de anderen) niet persoonlijk ken, en zij mij niet, en jullie mijn situatie nog nooit van dichtbij gezien hebben, interesseert het me niet wat jij vindt of denkt.
Mensen die hier komen, die mijn honden zien, die mij zien, die iets toe te voegen hebben, ja dáár trek ik me iets van aan ja.
Want dat is gebaseerd op de werkelijkheid, zij zien met eigen ogen hoe de dingen gaan, hoe de honden reageren, en hoe ik ben.
Zij kunnen de situatie werkelijk beoordelen zoals deze is, en dat vind ik pas interessant.
Dus voordat je hier geweest bent, kan je nog zo hard gillen, maar je weet simpelweg niets, totaal niets.
Ik kan een situatie op vele manieren beschrijven, en het kan op vele manieren geïnterpreteerd worden, en uiteindelijk ziet iedereen een totaal ander hondje voor zich dan het hondje werkelijk is.
Jullie zien een totaal ander persoon voor je, dan ik werkelijk ben, dit forum is gewoon niet serieus te nemen. En dat blijkt keer op keer.
Hiermee wil ik het handjevol mensen dat me via pb fatsoenlijk aan heeft gesproken en de mensen die in dit topic gewoon vragen hebben gesteld en beantwoord buiten beschouwing laten uiteraard. Want ik wil niet alle personen over 1 kam scheren.
Ik vind het overigens nogal idioot dat men denkt mij te kunnen vertellen dat ik mijn pup moet verkopen.
Dat is pas arrogant.