Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik hou erg veel van....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

Zo, net een gezellige BBQ achter de rug, en meteen 5 bladzijdes bijlezen in dit topic :ok:

De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Pak heeft naar mijn mening de neiging haar mening als waarheid te verkondigen. Ergerlijk vind ik, maar ja is niet anders. Wat ook best apart is, is dat je met een andere mening als die van pak ook onder "gevechtshondenfans" valt.

Aan de andere kant wordt er soms meteen op pak gereageerd terwijl ze niks bijzonders zegt. Er worden quotes uit andere topics gebruikt terwijl een topic van Marjolein net begonnen is. Lijkt me als TS ook irritant. Ik kan me voorstellen dat je dan het "stik maar" gevoel hebt. Ik weet niet of het ook echt zo is :wink: .

Als Marjolein nou een beetje haar best doet om niet uit te lokken en de antifans vliegen niet meteen op alle topics van haar af, dan kan iedereen misschien weer door 1 deur. (hoop doet leven he :wink: )
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

Grappig dat een aantal mensen hier blijkbaar vind dat aanpassingsvermogen maar van één kant hoeft te komen.
Ik zie heel veel mensen die wel degelijk hun best doen om pdb ergens bij te betrekken, maar daar wordt door pdb totaal geen enkele aandacht aan geschonken omdat ze zich alleen maar wenst te richten op de excessen en de sensatie.
Dan vind ik het niet meer dan normaal dat zo'n persoon eens wordt aansproken op de eigen verantwoordelijkheid voor wat er aan de hand is.
Het is gekke henkie toch niet?
Als pdb geen enkele blaam zou treffen zou ik de eerste zijn om daar iets van te zeggen, maar zo is het nu eenmaal niet. Ze heeft wel degelijk haar eigen inbreng in het geheel maar wenst dat niet te erkennen.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
rose
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door rose »

na dit gelezen te hebben denk ik dat pdb misschien wat aandacht te kort komt, met dit soort topics krijgt ze veel (al is het negatief) aandacht van iedereen
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Rami schreef:Joh, laat dit toch allemaal gaan. Doe als ik: negeer users of onderwerpen als ze je niet aanstaan.
(Ja, ik weet 't: ik negeer nu ook even niet, maar anders wel. Is geen moeite, wel veel effect. :wink: ).
eens! :ok:

Alle aandacht is slechts olie op het vuur :roll:
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Mirri schreef:
boemerang schreef:
Mirri schreef:
C@rmen schreef: De reacties in haar foto topic waren volgens mij wel gewoon leuk :wink:
Ja en hele normale antwoorden.
ja dat was de eerste keer , dat er normaal gereageerd werd

jammer dat ze dat bij andere topics niet kunnen
Ja precies, ik krijg er een gigantische forum dip van :boos:
Inderdaad, 'ze' zijnde zowel PdB als anderen. Als je je ergert kun je ook besluiten om niet te reageren. Dat scheelt weer een hoop vicieuze discussies en een hoop hoge bloedrukken :wink: Als de TS dan zou gaan zitten uitdagen, bij het gebrek aan reacties, dan zegt dat ook genoeg. Als er echter daarna meer leuke foto-topics volgen heeft iedereen ook zijn zin.
Of niet? Moet er echt iemand wijken?
Ik zit hier pas sinds kort en ik weet dus niet hoe diep de geulen aan beide kanten gegraven zijn, maar ieder keer opnieuw vind ik het weer zo zonde van ieders tijd en aandacht. Ook van de mensen die proberen om PdB uit te leggen waarom het mis gaat. Dat is nu echt zo vaak en op zoveel manieren gedaan... Maar, als PdB het niet wil onderkennen en de mensen die zich zwaar aan haar ergeren zich ook niet aan haar opmerkingen kunnen/willen onttrekken... Ja, dan blijft het zo doorgaan... :19:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

jelle schreef:Als ik op jouw verzoek een heel bericht typ, zou je dan ten minste de beleefdheid op kunnen brengen te reageren? En inhoudelijk, graag.
juist en ook op de mijne :roll:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

boemerang schreef:
Mirri schreef:
C@rmen schreef:
omafia schreef:Jaap PDB krijgt echt geen kans leuk mee te forummen, ze hoeft maar 1 reactie te geven en ze krijgt de meeste over haar heen, want op dit forum weet iedereen alles van honden af en hebben de wijsheid in pacht maar oh wee als PDB een reactie geeft, die is namelijk altijd fout
De reacties in haar foto topic waren volgens mij wel gewoon leuk :wink:
Ja en hele normale antwoorden.
ja dat was de eerste keer , dat er normaal gereageerd werd

jammer dat ze dat bij andere topics niet kunnen
Dan moet je beter lezen want er wordt heel regelmatig ook normaal en vriendelijk op haar gereageerd, en niet alleen in dat fototopic. Maar misschien onthou je alleen de negatieve dingen :wink: Helaas gaat ze vaak zelf weer op een wat bevreemdende manier om met die reacties en begint ze zelf onaardig te doen tegen mensen die op een redelijke manier duidelijk maken dat ze haar mening niet delen en met inhoudelijke argumenten komen om uit te leggen waarom.
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

flamme schreef:Pak heeft naar mijn mening de neiging haar mening als waarheid te verkondigen. Ergerlijk vind ik, maar ja is niet anders.
ik vind het jùist ergelijk als ànderen óók denken dat zij de waarheid verkondigen..
..wie heeft er nou ècht gelijk, hè? :19:
Er worden quotes uit andere topics gebruikt terwijl een topic van Marjolein net begonnen is. Lijkt me als TS ook irritant. Ik kan me voorstellen dat je dan het "stik maar" gevoel hebt.
dit is helemaal waar, zo irritant om elke keer weer te moeten lezen,

dat: "ik mijn flat niet uit kan door mijn hond voor de deur"

in een zoveelste topic , waar het onderwerp er helemaal anders is.

En IK krijg daar een slechte naam van !!!! :boos:

wie zit nou wie uit te lokken?
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Pepie schreef:
MARC_S schreef:
Anna*Poncho schreef:
Pepie schreef: Wel meeleven ,maar niet uiten :wink: ..........Stik allemaal maar........zoiets :wink:
Inderdaad, het gevoel van 'stik allemaal maar'. Begrijpelijk ook.
Jeetje he. Hoe kom je hierbij? Ze zit hier toch zelf en ondergaat die negativiteit anders alsof het pokon voor haar is hoor. :roll: Als ik het goed begrijp moet ze hier de hele dag met mensen in discussie gaan en lijdt ze er heel erg onder? :denken: :smile:
Je geeft voor jezelf het antwoord al in je smiley....... :denken: :smile:
Geloof niet dat je op een serieus antwoord van haar zit te wachten.......is het wel :roll:
Reacties vanuit wraaklust/zin tot kwetsen zijn zelden echt overtuigend maar die van marc s vind ik bijna aandoenlijk zo dik ligt het erbovenop :mrgreen:

edit: verandering van smileyvoorkeur :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Anna* op 28 apr 2008 08:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Pak-de-bal

Gos schreef:Helaas gaat ze vaak zelf weer op een wat bevreemdende manier om met die reacties en begint ze zelf onaardig te doen tegen mensen die op een redelijke manier duidelijk maken dat ze haar mening niet delen en met inhoudelijke argumenten komen om uit te leggen waarom.
maar dat doen toch de meesten hier? :denken:

Als wèrkelijk iedreen het met iedreen eens zou zijn, zou het geen forum meer zijn :19:

en bevreemde , is wat overdreven, dan kan jij niet goed lezen wat ik bedoel met dat argument
er zijn hier zoveel die niet snappen wat ik bedoel :roll:
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 28 apr 2008 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gos
Zeer actief

Mirri schreef: Ik ben het zeker niet altijd eens met PdB maar de reactie's naar haar toe vind ik erg grof.
Ik vind veel reacties van PdB eerlijk gezegd ook grof. Ze gebruikt misschien andere bewoordingen dan bepaalde mensen waar ze mee in de clinch gaat, maar een denigrerende toon, arrogantie en beledigen zijn haar niet vreemd, al is ze blijkbaar in eigen ogen een soort heilige. Dus ik vind er niks zieligs aan, ze zoekt het zelf op en doet er volop aan mee, met een Calimeropakje aan.

Maar misschien in de aanpak zoals gesuggereerd door Marc wel de effectiefste, eens kijken hoezeer ze bestand is tegen doodknuffelen :wink:
(niet letterlijk he, voordat we daar weer misverstanden over krijgen)
Pak-de-bal

Gos schreef:
Mirri schreef: Ik ben het zeker niet altijd eens met PdB maar de reactie's naar haar toe vind ik erg grof.
Ik vind veel reacties van PdB eerlijk gezegd ook grof. Ze gebruikt misschien andere bewoordingen dan bepaalde mensen waar ze mee in de clinch gaat, maar een denigrerende toon, arrogantie en beledigen zijn haar niet vreemd, al is ze blijkbaar in eigen ogen een soort heilige. Dus ik vind er niks zieligs aan, ze zoekt het zelf op en doet er volop aan mee, met een Calimeropakje aan.

Maar misschien in de aanpak zoals gesuggereerd door Marc wel de effectiefste, eens kijken hoezeer ze bestand is tegen doodknuffelen :wink:
wat bedoel je daarmee?

en nee, ik gebruik jùist dezelfde bewoodingen zoals kl*te , want dat zou ik zelf nooit gebuikt hebben...
Gos
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:wat bedoel je daarmee?
Wat bedoel ik waarmee?
Pak-de-bal

boemerang schreef:
jelle schreef:oh, ik vind overigens niet dan PdB een ban zou moeten krijgen ofzo op grond van dit gedrag. Daar voorzien de forumregels (voor deze ene keer helaas) nu eenmaal niet in, en het gaat niet aan die te gaan wijzigen teneinde iemand eraf te kunnen knikkeren. Wat dat betreft lijkt het mij een kwestie van geduldig wachten tot de aanleiding er een keer wél is.
of gaan jullie er voor zorgen dat die aanleiding er een keer komt :denken:
want zoals pak de bal hier behandeld word , is echt niet normaal meer
negeer dan , maar ne door blijven leuteren is het allebeste
het siert alle vaste forummers die steeds pak de bal in de nek zitten te hijgen
wees dan zelf zo verstandig en laat haar in haar waarde
precies , ik word 9 vd 10 keer uitgelokt hier :neenee:

en iemand als ikzelf kan dat toch het beste beoordelen?

neem nou dat eeuwige gezeur van Mickie bv , die blijft maar doorgaan !!
en van Addy en van een paar anderen hardnekkige :neenee:

en zoals hierboven beschreven eeuwige gezeur over dat quoten van oude topics :roll:
( hoe zie je er uit, of je kan de deur niet uit.. enz enz )

nogmaals een vraag aan de anti-PdBérs :

wie zit nou wie uit te lokkken?... graag een eerlijk antwoord...
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli

Ongelezen bericht door Gaia »

Pak-de-bal schreef:
Gos schreef:

wat bedoel je daarmee?

en nee, ik gebruik jùist dezelfde bewoodingen zoals kl*te , want dat zou ik zelf nooit gebuikt hebben...
Nou Pak, in sommige topics kom je niet alleen bot en drammerig over, maar ook nog eens behoorlijk disrespectvol waardoor ik gewoon het topic sluit.

Voorbeeld hiervan is het topic van pijnlijke euthanasie. Dat topic had ik ook nog wel in willen reageren, maar heb het niet gedaan omdat ik dus geen zin heb in een topic dat bijna verwoest was door een paar botte opmerkingen van jou.

Ik respecteer je mening, soms heb ik het gevoel dat je ergens links onder een steen woont, maar ik respecteer je mening. Zo respecteer ik ook jou, je hond en je leefomgeving. Het enige wat ik vraag, is dat je hetzelfde doet en er niet gelijk vanuit gaat dat míjn hond gevaarlijk is. Zeg nou zelf, als je de hond nog niet eens gezien hebt. Hoe weet je dan dat deze gevaarlijk is?

Daarnaast zijn er onder andere door Longfields echt een fantastische reacties gegeven en reageer je er niet eens op. Erg jammer, want zo hou je een discussie.
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

LongFields schreef:Na 14 pagina's lang alleen maar lezen wil ik toch een reactie plaatsen in dit topic.
Wat mij persoonlijk het meeste stoort aan PdB, is niet zozeer het verkondigen van haar mening als de enige juiste en het keer op keer doen van uitspraken die totaal niet gestoeld lijken op enige hondenkennis, maar wel het complete gebrek aan reacties op anderen die iets naars meemaken, leuke foto's plaatsen of wat dan ook.
Het enige wat er gebeurt is dat PdB zich inmengt in allerlei gedrags-gerelateerde topics over met name "vechthonden". Maar een reactie in de fotohoek zal je van haar niet of zelden zien. Een reactie op een zieke hond, een hond die is komen te overlijden, een leuk resultaat dat is behaald of een reactie op een grappige gebeurtenis die in de Koffiecorner staat zijn een zeldzaamheid van onze Pak.

Dáár kan ik dus echt met mijn verstand niet bij. Het lijkt er in mijn ogen daardoor op dat PdB voornamelijk met zichzelf bezig is, en met de reacties die op haar aparte kijk op het hebben van honden komen.
Marjolein, waarom is dit zo?

Verder wil ik nog kwijt dat het niet zo is dat alleen maar negatief op haar gereageerd wordt, en Marjolein, dat weet jij ook. Een bepaald topic wat je geopend hebt een poos terug over je gezondheid leverde een flinke stroom steun- en sterktewensen op kan ik me nog goed herinneren, en ik weet zeker dat je dat ook nog niet vergeten zal zijn.

Als laatste wil ik nog zeggen:
"verbeter de wereld, begin bij jezelf".
Ik quote mijzelf maar even, aangezien Marjolein wederom uitblinkt in het vermijden van beantwoording van serieuze vragen. :roll:
Jaap*
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:er zijn hier zoveel die niet snappen wat ik bedoel :roll:
En daaruit concludeer jij dat dat aan al die andere mensen ligt en niet aan jou?
Graag een eerlijk antwoord.
Gos
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:
Gos schreef:Helaas gaat ze vaak zelf weer op een wat bevreemdende manier om met die reacties en begint ze zelf onaardig te doen tegen mensen die op een redelijke manier duidelijk maken dat ze haar mening niet delen en met inhoudelijke argumenten komen om uit te leggen waarom.

Als wèrkelijk iedreen het met iedreen eens zou zijn, zou het geen forum meer zijn :19:

en bevreemde , is wat overdreven, dan kan jij niet goed lezen wat ik bedoel met dat argument
Voor de duidelijkheid. Een forum is er om ervaringen en kennis uit te wisselen en ruimte te hebben om discussie te voeren over bepaalde onderwerpen. Dat houdt m.i. ook in dat je dan inhoudelijk ingaat op wat een ander stelt/beweert/vraagt. Om maar weer eens een voorbeeld te noemen, op het gevaar af dat ik nu weggewieberd wordt omdat ik het waag over een oud topic te beginnen, een veelvuldige inbreng van jou over herders in het algemeen. Dat die gevaarlijk zijn, niet sociaal, dat die nooit met vriendelijk zwiepende staart naar een andere hond af komen rennen, dat die altijd heel dominant zijn, dat die niet voorzichtig kunnen spelen met kleinere honden, dat ze altijd hun baas bijten. Goed, dat is jouw mening blijkbaar. Dan reageren anderen erop met een beschrijving van het gedrag van hun herder(s). Wordt je zelfs uitgenodigd om eens te gaan wandelen met herders die wel sociaal zijn. Reactie van jou: nul komma nul. Die andere ervaringen schuif je gewoon van tafel en je geeft geen enkel blijk van het willen verruimen van je ervaringen. Een paar maanden later lees ik dan in een ander topic dat alle herdereigenaars aso's zijn.

Ik weet niet hoe je dat zelf ervaart, maar ik vind dat nogal beledigend. Je kunt veel van me zeggen, maar aso, sorry hoor Marjolein, dat past niet bij mij en niet bij heel veel herdereigenaren die ik ken (en zeker niet hier op hte forum). Kijk, ik lig niet wakker van jou belediging, maar je hebt het wel gezegd. Ik kan daar een gigaheisa over gaan maken, maar daar neem ik je dan niet serieus genoeg voor. Maar wat ik bedoel is dat je zelf ook kwetsend gedrag vertoont, maar daarop nooit aangesproken mag worden. Want blijkbaar gelden voor anderen andere regels dan voor jezelf :19:

Verder zou het je leven wellicht wat plezieriger maken als je leerde dat kritiek op je gedrag niet meteen betekent dat die criticus vindt dat je dus ook een naar mens bent (ok, het kan natuurlijk wel, maar ga daar nou maar niet van uit). Maar als jij het steeds omdraait in de zin van: als iemand op mij kritiek heeft, dan is hij/zij TEGEN mij en je gaat dan niet meer in op de kritiek maar op de zgn hetze en het complot en weet-ik-allemaal-niet-wat, dan krijgt je nooit werkelijke communicatie en zeker geen begrip. Alleen al hoe je tekeer gaat tegen serieuze, rustige antwoorden van Jaap, die voor mij toch wel onder de meest constructief ingestelde forummers hoort, tja daar zakt mijn broek van af.
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Pak-de-bal schreef: precies , ik word 9 vd 10 keer uitgelokt hier :neenee:

en iemand als ikzelf kan dat toch het beste beoordelen?

neem nou dat eeuwige gezeur van Mickie bv , die blijft maar doorgaan !!
en van Addy en van een paar anderen hardnekkige :neenee:
Vanaf vandaag heb ik besloten van jou, je onzin, je arrogantie, je beledigingen te gaan houden, ik ga mijn levenstijl omgooien dus een dikke kus Pak en een hele fijne dag gewenst voor jou en je uberhondje Bauke :love: :love: :love:
Pak-de-bal

Gos schreef:
Pak-de-bal schreef:

Voor de duidelijkheid. Een forum is er om ervaringen en kennis uit te wisselen en ruimte te hebben om discussie te voeren over bepaalde onderwerpen. Dat houdt m.i. ook in dat je dan inhoudelijk ingaat op wat een ander stelt/beweert/vraagt. Om maar weer eens een voorbeeld te noemen, op het gevaar af dat ik nu weggewieberd wordt omdat ik het waag over een oud topic te beginnen, een veelvuldige inbreng van jou over herders in het algemeen. Dat die gevaarlijk zijn, niet sociaal, dat die nooit met vriendelijk zwiepende staart naar een andere hond af komen rennen, dat die altijd heel dominant zijn, dat die niet voorzichtig kunnen spelen met kleinere honden, dat ze altijd hun baas bijten. Goed, dat is jouw mening blijkbaar. Dan reageren anderen erop met een beschrijving van het gedrag van hun herder(s). Wordt je zelfs uitgenodigd om eens te gaan wandelen met herders die wel sociaal zijn. Reactie van jou: nul komma nul. Die andere ervaringen schuif je gewoon van tafel en je geeft geen enkel blijk van het willen verruimen van je ervaringen. Een paar maanden later lees ik dan in een ander topic dat alle herdereigenaars aso's zijn.

Ik weet niet hoe je dat zelf ervaart, maar ik vind dat nogal beledigend. Je kunt veel van me zeggen, maar aso, sorry hoor Marjolein, dat past niet bij mij en niet bij heel veel herdereigenaren die ik ken (en zeker niet hier op hte forum). Kijk, ik lig niet wakker van jou belediging, maar je hebt het wel gezegd. Ik kan daar een gigaheisa over gaan maken, maar daar neem ik je dan niet serieus genoeg voor. Maar wat ik bedoel is dat je zelf ook kwetsend gedrag vertoont, maar daarop nooit aangesproken mag worden. Want blijkbaar gelden voor anderen andere regels dan voor jezelf :19:

Verder zou het je leven wellicht wat plezieriger maken als je leerde dat kritiek op je gedrag niet meteen betekent dat die criticus vindt dat je dus ook een naar mens bent (ok, het kan natuurlijk wel, maar ga daar nou maar niet van uit). Maar als jij het steeds omdraait in de zin van: als iemand op mij kritiek heeft, dan is hij/zij TEGEN mij en je gaat dan niet meer in op de kritiek maar op de zgn hetze en het complot en weet-ik-allemaal-niet-wat, dan krijgt je nooit werkelijke communicatie en zeker geen begrip. Alleen al hoe je tekeer gaat tegen serieuze, rustige antwoorden van Jaap, die voor mij toch wel onder de meest constructief ingestelde forummers hoort, tja daar zakt mijn broek van af.
dus het ligt NIET aan andere topics of andere zaken , maar alleen aan de herders, begrijp ik nu?

en kom eens hier wandelen in Den Haag, zou ik zo zeggen, een drukte van belang hier
met ook niet betrouwbare herders ertussen :19:
ik heb het uit eigen ervaring en NIET omdat ik herders niet leuk vind.

( was dat maar zo, ik zou willen dat ze allemaal leuk en gezellig waren)
Pak-de-bal

Jaap* schreef:
En daaruit concludeer jij dat dat aan al die andere mensen ligt en niet aan jou?
geef ëens eerst een antword op de vraag:
"word PdB niet teveel uitgelokt?
Addy

Pak-de-bal schreef:
Jaap* schreef:
jawel schat, maar dat komt omdat je zo uniek bent :ok:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Nu je toch bezig bent om vragen te beantwoorden Marjolein, wil je misschien stoppen de mijne stelselmatig te negeren?
Pak-de-bal

LongFields schreef:
LongFields schreef:Na 14 pagina's lang alleen maar lezen wil ik toch een reactie plaatsen in dit topic.
Wat mij persoonlijk het meeste stoort aan PdB, is niet zozeer het verkondigen van haar mening als de enige juiste en het keer op keer doen van uitspraken die totaal niet gestoeld lijken op enige hondenkennis, maar wel het complete gebrek aan reacties op anderen die iets naars meemaken, leuke foto's plaatsen of wat dan ook.
Het enige wat er gebeurt is dat PdB zich inmengt in allerlei gedrags-gerelateerde topics over met name "vechthonden". Maar een reactie in de fotohoek zal je van haar niet of zelden zien. Een reactie op een zieke hond, een hond die is komen te overlijden, een leuk resultaat dat is behaald of een reactie op een grappige gebeurtenis die in de Koffiecorner staat zijn een zeldzaamheid van onze Pak.

Dáár kan ik dus echt met mijn verstand niet bij. Het lijkt er in mijn ogen daardoor op dat PdB voornamelijk met zichzelf bezig is, en met de reacties die op haar aparte kijk op het hebben van honden komen.
Marjolein, waarom is dit zo?

Verder wil ik nog kwijt dat het niet zo is dat alleen maar negatief op haar gereageerd wordt, en Marjolein, dat weet jij ook. Een bepaald topic wat je geopend hebt een poos terug over je gezondheid leverde een flinke stroom steun- en sterktewensen op kan ik me nog goed herinneren, en ik weet zeker dat je dat ook nog niet vergeten zal zijn.

Als laatste wil ik nog zeggen:
"verbeter de wereld, begin bij jezelf".
Ik quote mijzelf maar even, aangezien Marjolein wederom uitblinkt in het vermijden van beantwoording van serieuze vragen. :roll:
ik wil je wel een antwoord geven:

ik heb niet veel tijd zoals jullie dat doen, ik heb mijn handen vol van reacties te moeten beatwoorden,
zoals deze van jou nu :wink:
om dan verder te moeten kijken?... nee, dan moet ik weg, ik heb nog een ander leven naast de computer !

En daarom doe ik niet mee aan, in mijn ogen wat onzin verhalen van:
Ik heb een nieuw truitje gekocht of zoiets
leuk voor degene die dat ook leuk vinden, maar ik hou daar niet van..

net zoals die 100 'en foto's te móeten zien, kijk maar eens op zondagavond, je word daar helemaal kriegel van hoeveel dat er zijn
daar
heb ik daar ook geen tijd voor.

en honden die overleden zijn,
zijn voor mij ook al reageer ik niet altijd, maar ik lees ze wel, maar omdat ik ze niet ken, reageer ik er minder op. :19:

of het motto:
Er is een leven nog bùiten het forum...
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 28 apr 2008 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Addy

Pak-de-bal schreef:ik wil je wel een antwoord geven:

ik heb niet veel tijd zoals jullie dat doen, ik heb mijn handen vol van reacties te moeten beatwoorden,
zoals deze van jou nu :wink:
om dan verder te moeten kijken?... nee, dan moet ik weg, ik heb nog een ander leven naast de computer !

En daarom doe ik niet mee aan, in mijn ogen wat onzin verhalen van:
Ik heb een nieuw truitje gekocht of zoiets
leuk voor degene die dat ook leuk vinden, maar ik hou daar niet van..

net zoals die 100 'en foto's te móeten zien, kijk maar eens op zondagavond, je word daar helemaal kriegel van hoeveel dat er zijn
daar
heb ik daar ook geen tijd voor.

en honden die overleden zijn, zijn voor mij ook al reageer ik niet altijd, maar ik leesz ewel, maar omdat ik ze niet ken, reageer ik er minder op.

of het motto:
Er is een leven nog bùiten het forum...
Dat heet anti-sociaal maar dat geeft niet lieverd, jij bent jij en je bent helemaal prachtig hoe je bent , uniek binnen alle vormen :ok:
Jaap*
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:
Jaap* schreef:
Nee, naar mijn mening wordt je niet vaker uitgelokt dan elk willekeurig ander.
Nu graag even antwoord op mijn vraag.
Gos
Zeer actief

Pak-de-bal schreef: dus het ligt NIET aan andere topics of andere zaken , maar alleen aan de herders, begrijp ik nu?

nee, dat begrijp je misschien zo, maar zo schreef ik het niet. Ik zei: bijvoorbeeld. Dus bij wijze van voorbeeld. Dus niet alleen wat je schrijft over herders. Alleen die herderschrijfsels kan ik me toevallig nog goed herinneren. Maar het is maar een voorbeeld.

Deze reactie van je is trouwens ook een voorbeeld van hoe je niet ingaat op wat ik net schreef. Maar misschien heb ik me hierboven wel heel erg onduidelijk uitgedrukt en begrijpen andere forummers ook niet wat ik bedoelde :mrgreen:
Pak-de-bal schreef: en kom eens hier wandelen in Den Haag, zou ik zo zeggen, een drukte van belang hier
met ook niet betrouwbare herders ertussen :19:
ik heb het uit eigen ervaring en NIET omdat ik herders niet leuk vind.

( was dat maar zo, ik zou willen dat ze allemaal leuk en gezellig waren)

Dat wil ik best een keer doen, als ik een keer vrij heb op een doordeweekse dag. Je zult mij verder niet horen beweren dat alle herders betrouwbaar zijn (dat zijn ook niet alle andere honden of alle mensen), maar ook niet dat alle herders onbetrouwbaar zijn. Die nuance is blijkbaar erg moeilijk voor je. Ik las pas trouwens ergens dat een van Bauke's beste vriendjes een mechelse herder is, dus je ontkracht zelf al je eigen argument dat ze allemaal niet deugen.
Pak-de-bal

Jaap* schreef:
Pak-de-bal schreef:
Jaap* schreef:
nee, ik wil hier verder over gaan:

in hoeverre vergelijk je dat?

Wordt er aan anderen dan ook steeds dezelfde vragen gesteld van 100 topics geleden? :denken:
Over die deur bv?
Jaap*
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:
Jaap* schreef:
Pak-de-bal schreef:
Jaap* schreef:En daaruit concludeer jij dat dat aan al die andere mensen ligt en niet aan jou?
nee, ik wil hier verder over gaan:

in hoeverre vergelijk je dat?

Wordt er aan anderen dan ook steeds dezelfde vragen gesteld van 100 topics geleden? :denken:
Over die deur bv?
Ik weet wel genoeg. Dag Marjolein.
Addy

Gos schreef: Deze reactie van je is trouwens ook een voorbeeld van hoe je niet ingaat op wat ik net schreef. Maar misschien heb ik me hierboven wel heel erg onduidelijk uitgedrukt en begrijpen andere forummers ook niet wat ik bedoelde :mrgreen:
Ik denk dat de meeste forummers prima begrijpen wat je bedoelt :ok:
Gesloten

Terug naar “Algemeen”