Eline* schreef:Ik snap ieder geval wel waarom PdB een zwart/witte hond heeft. Zoiets als grijs bestaat niet.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat zouden jullie doen, onbetrouwbare buurhond
Moderator: moderatorteam
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
- pammetje
- Zeer actief
tel mij maar toch in die 95 procentPak-de-bal schreef:de zwijgende meerderheid telt dus weer eens niet, madam??Budkes schreef: Chico zegt het....... en 95 % van de forumbezoekers denkt 't .
dit wordt weer een zéer laag niveau en ik doe , net als de meerderheid van dit forum
hier niet meer aan mee![]()
roeren jullie maar lekker met Mickie mee in jullie eigen pot![]()
hier is nets meer mee te beginnen met dit niveau
zeer laag èn zeer kinderachtig !!![]()
ik begin hier weer lol te krijgen
had ff een inzinking vanmiddag maar na het pakken van mn pilletjes kan ik er weer helemaal tegen

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
- pammetje
- Zeer actief
vraag me af wat jouw het recht geeft iets dom te noemenPak-de-bal schreef:dit getuigt maar weer eens hèt lage niveau . niet waar?chrico schreef:Jullie kunnen knokken wat je wil maar manlief gaat haar al zoeken daar waar zij loopt samen met de hondendie wil haar wel eens ontmoeten nadat ik voorlas wat er geschreven werd
![]()
dom , hoor

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
- Liesbeth
- Zeer actief
Ik begrijp jouw reaktie niet goed.Pak-de-bal schreef:de zwijgende meerderheid telt dus weer eens niet, madam??Budkes schreef: Chico zegt het....... en 95 % van de forumbezoekers denkt 't .
dit wordt weer een zéer laag niveau en ik doe , net als de meerderheid van dit forum
hier niet meer aan mee![]()
roeren jullie maar lekker met Mickie mee in jullie eigen pot![]()
hier is nets meer mee te beginnen met dit niveau
zeer laag èn zeer kinderachtig !!![]()
Ik schaar mij maar even onder die (95% van de) zwijgende meerderheid, hoewel dat nú niet meer opgaat
Ik wil je even laten weten dat ik dezelfde soort gedachten ten aanzien van jou heb als bv Chrico. En nu ga ik weer op mijn handen zitten, voor ik dingen neer ga zetten die mij een (tijdelijke) ban op gaan leveren :sst: .
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
-
Addy
-
schumie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
je hebt een goed stukje geschreven, maar een paar opmerkngen, van in het rood:
ik heb werkelijk nog NOOIT een eigenaar van een Bull, gezellig met een leuke balletje de hond zien af te leiden, nog nooit !!
( maar dat zou wel moeten dan , hè?)
Dat is heel jammer dat jij dat nog nooit hebt gezien maar dat betekend niet dat deze eigenaren er niet zijn.Ik ken gelukig meer eigenaren die wel zo met hun hond om gaan dan eigenaren die dat niet doen. Juist de de stafford en bullterriers zijn in het algemeen gek te krijgen op een balletje en gek op balspelletjes met de baas.
De meesten lopen stoer te zijn !
en doen verder er niets aan ..
ook nog nooit heb ik ze sowieso zien spelen met hùn hond
alleen maar panisch te doen met lijnen en zo.
Nogmaals ik ken dus ook de andere kant.
Mijn hond doet ook geen stap opzij , maar dat zijn toch alle reuen wel een beetje?
alleen is dàn het verschil met die van jou:
het doet er niet toe, maar met die van jouw soort wèl
Als jou hond geen stap opzij doet betekend dat hij jou hond op zijn minst ook zelfverzekerd is en eigenlijk wil dat de ander zich onderdanig opstelt.Wat gebeurd er als de andere hond in kwestie dat niet doet? Doet dan jouw hond een stapje opzij en buigt het hoofd voor de andere reu of gaat hij daarop in? Bij bull en staffordachtige is het enge verschil dat ze in aanleg niet snel als nog dat stapje opzij gaan maar de uitdaging juist aangaan.Wanneer de andere reu zich neutraal dan wel onderdanig opstelt is er niks aan de hand.Dan zal de gemiddelde stafford of een van de aanverwante rassen de reu gewoon negeren.
en het laaatste rood:
mijn hond is ècht niet uit, op een robbertje vechten ,. dat denk je maar ,
je hebt het waarschijnlijk ook door je ouders nog NOOIT van een andere kant gezien, hè?
geeft niets , hoor !
Ten eerste zijn mijn ouders en ben ik niet rasblind.Er zijn bij ons in huis verschillende rassen aanwezig geweest varierend van herders, onherleidbare bastaards, beagle,appenzeller sennen hund en drenste patrijs/ Ook hier zal naast een bullterrier wel eens een ander ras komen.Op mijn verlanglijst staat onder andere Weimaraner,rr, catle dog en nog een paar.
Ten tweede ik zeg nergens dat jou hond op een robbertje matten uit is!.Ik ken de hond niet dus kan aan deze kant van het beeldscherm deze conclusie niet trekken.
Ten derde is mijn persoonlijke ervaring dat een groot deel van de reuen die je tegen komt niet zomaar met elke willekeurige andere reu kunnen.Een kleiner deel daarvan is in mijn ogen wel uit op een partijtje matten
Wel is het naar mijn inziens zo dat de "goede" staff eigenaar eerder inziet dat zijn hond niet leuk omgaat met andere honden en hiervoor ook de maatregelen treft. De gemiddelde reu eigenaar waarvan de reu duidelijk niet veel goeds in de zin heeft,ziet dit gedrag niet of vergoedelijkt het.(heel generaliserend)
ik ga niet met jou lopen, waarom zou ik in hemelsnaam?
[/quote]
Zoals ik al schreef niet om je te laten zien dat er goede staffs bestaan maar omdat ik nieuwsgierig ben naar de mens achter je stukje.Je maakt toch heel wat los hier op het forum, kortom noem mij maar nieuwsgierig. Oh ja rond bij een rechtenstudie af aan de uni, rook niet,drink geen bier wel een lekker wijntje en heb geen tattoo's)
ik heb werkelijk nog NOOIT een eigenaar van een Bull, gezellig met een leuke balletje de hond zien af te leiden, nog nooit !!
( maar dat zou wel moeten dan , hè?)
Dat is heel jammer dat jij dat nog nooit hebt gezien maar dat betekend niet dat deze eigenaren er niet zijn.Ik ken gelukig meer eigenaren die wel zo met hun hond om gaan dan eigenaren die dat niet doen. Juist de de stafford en bullterriers zijn in het algemeen gek te krijgen op een balletje en gek op balspelletjes met de baas.
De meesten lopen stoer te zijn !
ook nog nooit heb ik ze sowieso zien spelen met hùn hond
alleen maar panisch te doen met lijnen en zo.
Nogmaals ik ken dus ook de andere kant.
Mijn hond doet ook geen stap opzij , maar dat zijn toch alle reuen wel een beetje?
Als jou hond geen stap opzij doet betekend dat hij jou hond op zijn minst ook zelfverzekerd is en eigenlijk wil dat de ander zich onderdanig opstelt.Wat gebeurd er als de andere hond in kwestie dat niet doet? Doet dan jouw hond een stapje opzij en buigt het hoofd voor de andere reu of gaat hij daarop in? Bij bull en staffordachtige is het enge verschil dat ze in aanleg niet snel als nog dat stapje opzij gaan maar de uitdaging juist aangaan.Wanneer de andere reu zich neutraal dan wel onderdanig opstelt is er niks aan de hand.Dan zal de gemiddelde stafford of een van de aanverwante rassen de reu gewoon negeren.
en het laaatste rood:
mijn hond is ècht niet uit, op een robbertje vechten ,. dat denk je maar ,
je hebt het waarschijnlijk ook door je ouders nog NOOIT van een andere kant gezien, hè?
Ten eerste zijn mijn ouders en ben ik niet rasblind.Er zijn bij ons in huis verschillende rassen aanwezig geweest varierend van herders, onherleidbare bastaards, beagle,appenzeller sennen hund en drenste patrijs/ Ook hier zal naast een bullterrier wel eens een ander ras komen.Op mijn verlanglijst staat onder andere Weimaraner,rr, catle dog en nog een paar.
Ten tweede ik zeg nergens dat jou hond op een robbertje matten uit is!.Ik ken de hond niet dus kan aan deze kant van het beeldscherm deze conclusie niet trekken.
Ten derde is mijn persoonlijke ervaring dat een groot deel van de reuen die je tegen komt niet zomaar met elke willekeurige andere reu kunnen.Een kleiner deel daarvan is in mijn ogen wel uit op een partijtje matten
Wel is het naar mijn inziens zo dat de "goede" staff eigenaar eerder inziet dat zijn hond niet leuk omgaat met andere honden en hiervoor ook de maatregelen treft. De gemiddelde reu eigenaar waarvan de reu duidelijk niet veel goeds in de zin heeft,ziet dit gedrag niet of vergoedelijkt het.(heel generaliserend)
ik ga niet met jou lopen, waarom zou ik in hemelsnaam?
Zoals ik al schreef niet om je te laten zien dat er goede staffs bestaan maar omdat ik nieuwsgierig ben naar de mens achter je stukje.Je maakt toch heel wat los hier op het forum, kortom noem mij maar nieuwsgierig. Oh ja rond bij een rechtenstudie af aan de uni, rook niet,drink geen bier wel een lekker wijntje en heb geen tattoo's)

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- *Linda*
- Zeer actief
Hoe oud ben jij en kun je eigenlijk wel lezen? JIJ schrijf over agressieve honden die je tegenkomt en dan je wandeling verzieken. IK schrijf dat ik ook wel eens agressieve honden tegenkom, maar die niet mijn wandeling laat verzieken. MIJN hond is niet agressief en vele malen socialer dan die Bauke van jou als ik alles zo mag geloven wat jij over hem schrijft.Pak-de-bal schreef:wat een aso ben jij, zeg !!!!!!!!*Linda* schreef:Nee hoor, boeit me niet. Honden zijn honden en een snauw kan altijd gebeuren. Zolang men mij niet de bosjes induwt, kan het me allemaal weinig schelen![]()
ik hoop je hond en jou dus ook NOOIT tegen te komen.
Jij bènt dus iemand die op deze aso manier MIJN dag verziekt![]()
dus ze bestaan tòch , ik dascht op het forum niet, maar wel dus
-
maula
- Actief
- Contacteer:
wat jammer om te lezen dat honden eigenaren nog minder tollerant zijn tegenover mekaar dan een gemiddelde Stafford tegen over een vreemde hond
ik ben er helemaal voor dat er opgetreden diend te worden tegen honden die los lopen en daarbij overlast veroorzaken,al dan niet door middel van bijten incidenten..
echter ben ik wel van mening dat de EIGENAAR verantwoordelijk is voor het gedrag van zijn/haar hond..
ik zie hier in het topic een idee aangedragen te worden de buren eventueel te helpen met het verhogen van het hek, gelijk zie ik daar negatieve reacties op, een beetje jammer, waar moet het met de wereld heen als we te beroerd zijn een ander te helpen??
VERBETER DE WERELD BEGIN BIJ JEZELF, de eigenaren staan bekend als vriendelijke lieve mensen ( dat is wat ik begrijp), dan lijken deze mensen mij ook wel voor rede vatbaar..
misschien zijn er meer buren die eventueel willen helpen met het verhogen van het hek....
en anders als je zo genoeg heb van die hond, maak je er toch korte metten mee door de dierenambulance te bellen???
vind het een beetje jammer dat er met vingers gewezen word maar uit eigen mouwen komt niks...

ik ben er helemaal voor dat er opgetreden diend te worden tegen honden die los lopen en daarbij overlast veroorzaken,al dan niet door middel van bijten incidenten..
echter ben ik wel van mening dat de EIGENAAR verantwoordelijk is voor het gedrag van zijn/haar hond..
ik zie hier in het topic een idee aangedragen te worden de buren eventueel te helpen met het verhogen van het hek, gelijk zie ik daar negatieve reacties op, een beetje jammer, waar moet het met de wereld heen als we te beroerd zijn een ander te helpen??
VERBETER DE WERELD BEGIN BIJ JEZELF, de eigenaren staan bekend als vriendelijke lieve mensen ( dat is wat ik begrijp), dan lijken deze mensen mij ook wel voor rede vatbaar..
misschien zijn er meer buren die eventueel willen helpen met het verhogen van het hek....
en anders als je zo genoeg heb van die hond, maak je er toch korte metten mee door de dierenambulance te bellen???
vind het een beetje jammer dat er met vingers gewezen word maar uit eigen mouwen komt niks...

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Marjolein het zijn dingen die je zelf zegt... Weet je zelf af en toe nog weleens wat je zelf ooit gezegd hebt? Ik krijg toch stellig het idee van niet.Pak-de-bal schreef:oh jij weerMickie schreef:Ik denk: ik zet hem hier ook even neer. Om PdB's opmerkingen even in pespectief te plaatsen (ben ze inmiddels zó ontzettend beu!)
Uit http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... sc&start=0:Mickie schreef:Even resumeren:Pak-de-bal schreef:Als je net met iemand loopt en in gesprek bent, let je ook niet altijd op. bv.
- je loopt te beppen en let niet op
- je meldt hier regelmatig dat Bauke korte of langere tijd uit zicht is en dat je al dan niet 10 minuten staat te fluiten voor hij weer bij je komt.
Hoe weet jij dan dat je hond ergens een kuil heeft staan graven die je dicht moet gooien?
Ik vraag me in gemoede af hoe jij in 's hemelsnaam de moraalridder uit durft te hangen in diverse topics terwijl je absoluut niet weet wat je hond uitspookt in de tijd dat je hem niet ziet.
Hoe durf jij tegen mensen te zeggen dat ze met hun hond moeten gaan trainen terwijl de jouwe absoluut niet luistert en je zelf nog nooit één cursus met hem hebt gevolgd)
Hoe durf jij tegen mensen te zeggen dat ze hun hond te allen tijde bij zich moeten houden terwijl jij loopt te kletsen of te bellen en je hond 10 minuten kwijt bent?
Hoe durf jij te zeggen dat mensen eens niet anderen de schuld moeten geven maar eens naar zichzelf moeten kijken, terwijl jij zelf altijd en eeuwig de schuld en de verantwoording bij anderen legt?
Hoe durf jij te zeggen dat mensen die fietsen hun hond mishandelen, terwijl jij je door je HD-hondje de trap of heuvels op laat trekken?
Je bent, met afstand, het meest hypocriete mens dat ik ken![]()
![]()
wil je de boel hier weer tegen mij gaan opstoken?
Jij blijft net een kind , hè?
nee, meer een puber
mijn antwoord , op jouw wijze![]()
![]()
woorden is, en dat weet je toch wel?
of was je dronken, toen je dit opschreef
Contstant moet het in jouw straatje gedraaid worden zodat jij en Bauke er altijd prima vanaf komen dit in tegenstelling tot alle andere honden op deze aardbol

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ikke welMickie schreef:Wie wil op die vraag antwoorden? Ze vraagt het tenslotte serieus.Pak-de-bal schreef:wie zegt dat ik mijzelf voor schut zet?![]()
antwoord: IK vind dat inderdaad

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
chrico schreef:Pak-de-bal schreef:
Mijn hond doet ook geen stap opzij , maar dat zijn toch alle reuen wel een beetje?![]()
Ooit wel eens van de andere kant bekeken? Als jouw reu geen stapje opzij gaat dat hij dan de confrontatie opzoekt? Dat hij de andere hond vraagt om opzij te gaan. Hiermee vertel je dus eigenlijk dat Bauke dus toch een dominante reu is alleen dat hij weet welke hond hij als tegenstander opzoekt, de zwakkere in dit geval

-
Bullenmama
@ Maula, ik denk dat je mij bedoelt over het verhogen van het hek, en daar wil ik toch even op reageren.
Het perceel waar de hond loopt is zo'n 100 meter lang en 25 meter breed.
Er staat een hek omheen van ongeveer een meter hoog.
De mensen willen geen hoger hek.
Ik denk vooral vanwege de kosten, daarom is geopperd een kleiner stuk erf af te zetten, maar dat willen ze niet, want dan voelen ze zich niet veilig meer.
Al zouden ze een kleiner stuk af willen zetten, dan ben ik er, tuurlijk.
Maar ik ga niet uit mijn eigen portemonnee hun hek verhogen. 250 strekkende meter hek verhogen komt al gauw op 7 á 8 duizend euro.
Plus het werk wat erin zit, dat is weken en weken timmeren.
Ik heb het geld er niet voor, en zeker niet voor over. En het werk ook niet.
Dan maar lui.
Ik denk vooral vanwege de kosten, daarom is geopperd een kleiner stuk erf af te zetten, maar dat willen ze niet, want dan voelen ze zich niet veilig meer.
Maar ik ga niet uit mijn eigen portemonnee hun hek verhogen. 250 strekkende meter hek verhogen komt al gauw op 7 á 8 duizend euro.
Dan maar lui.
-
tineke
Vind ik ook hoor het is tenslotte hun probleem ,hun voelen zich pas veilig als de hond op het hele terrein loopt en daarom moet de buren met honden zich maar onveilig voelen dusBullenmama schreef:@ Maula, ik denk dat je mij bedoelt over het verhogen van het hek, en daar wil ik toch even op reageren.
Dan maar lui.
Dat vind ik echt de omgekeerde wereld zeker als ze ook al niet bereid zijn tot een concessie in de vorm van een gedeelte afzetten.
Hun hond hun probleem.
-
maula
- Actief
- Contacteer:
ik zeg toch nergens dat jij het hoef te betalen?? alleen je hulp aanbieden...Bullenmama schreef:@ Maula, ik denk dat je mij bedoelt over het verhogen van het hek, en daar wil ik toch even op reageren.
Dan maar lui.
en mee denken...
het is toch van de gekke dat je niet met je hond buiten kan lopen ivm een los lopende buurthond??ongeacht het soort hond...
ik woon nu bijna 5 jaar in het huis waar ik nu woon.
en toen ik er kwam wonen waren er maar 2 andere honden in de straat, een Pinscher van een wat oudere mevrouw verderop in de straat en een Cain terrier achtig beessie,4 huizen naast mij....
de Pinscher liep veel los in de straat en dat ging jaren goed,tot ik er kwam wonen met mijn 2 oudste reu'en..
de Pinscher verdedigt zijn straat, want zo is hoe ik het ziet...De pinscher heb jaren zijn vrijheid gehad op straat en ineens komen er 2 reu'en in de straat er bij lopen.
Ik heb dan ook verschillende aanvaringen gehad met mevrouw en andere buren, want de Pinscher viel keer op keer mijn Staffords aan..( de mevrouw en verschillende andere buren waren van mening dat de honden het onderling wel een keer zouden oplossen, nou sorry daar werk ik niet aan mij)
Op een gegeven moment ging ik eerst buiten kijken of de hond er niet was voor dat ik naar buiten ging met mijn honden..
Want ik wil het niet op mijn geweten hebben dat 1 van mijn honden die Pinscher zou verwonden of erger, omdat het beessie een eigenwijs baasje heeft...
Verschillende ruzie's verder heb ik de mevrouw een laatste waarschuwing gegeven, ze kon de hond binnen gaan houden en ik wil haar helpen met oplossingen daarvoor , zo niet bel ik de dierenambulance en laat ik de hond ophalen als weg gelopen...
de mevrouw bleef stront eigenwijs, tot dat ik inderdaad de hond heb laten ophalen door de dieren ambulance en zij dat dier in het dierenasiel weer kon gaan ophalen tegen betaling van de gemaakte onkosten voor het afvoeren...
buurvrouw was heel erg boos op mij, en haar familie ook,en verschillende buren, maar de hond heb nooit meer los gelopen op straat....
ik ben van mening dat er meer wegen naar Rome leiden als je last heb van een loslopende hond....
en als het de baas niet interresserd waar de hond zich bevind enz dan is de hond misschien wel beter af als jij ervoor zorg dat hij van de straat gehaald word...
misschien zien je buren hier iets in : http://www.antiblaf.nl/onzichtbare-omhe ... 1AodPi-7RQ

-
Brigitte
- Zeer actief
Ja zeg hallau ze hep me wel 75 uirau gekos hei, en in deize kleuâh zèn ze moejelèk te krège dusse allein voâh een heil goed bod gaat ze wegchrico schreef:Tsss we nemen Electra gewoon mee, dat volk mist hun hond toch niet. Of ze nu gestolen worden of doodgebetenAddy schreef:Hahahah ik vreet die elektra van je opBrigitte schreef:Nee echt nietAddy schreef: Zeg nou moet jij niet denken dat je voorrang hebt omdat je patserhonden hebt, ben er lekker toch niet bang voor![]()
![]()
dat moet wel ik heb ze wel gekocht om te mee imponeren, kreeg zelfs imponeergarantie erop
lekker belangrijk. Daarbij ze heeft garantie dus als ze het niet meer doen kan ze ze gewoon inruilen voor een nieuwe
want deize kleuâh pas bè mèn interieur
-
Brigitte
- Zeer actief
Uhm pardonPak-de-bal schreef: Mijn hond doet ook geen stap opzij , maar dat zijn toch alle reuen wel een beetje?![]()
het doet er niet toe, maar met die van jouw soort wèl![]()
-
Brigitte
- Zeer actief
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Jouw gevaarlijke en enge Alano heeft bij mij wel iets gedaan......Brigitte schreef:Uhm pardonPak-de-bal schreef: Mijn hond doet ook geen stap opzij , maar dat zijn toch alle reuen wel een beetje?![]()
hoezo zijn we weer alles over één kam aan het scheren, ik heb ook dat 'soort' en ik heb er idd één die niet opzij gaat maar verder niets doet, die zou jouw hond tot op het bot negeren want die vind het niet waard om een confrontatie aan te gaan. Een 'echt' dominante hond zal niet snel een gevecht aangaan en dat kunnen de mensen hier waarmee ik weleens wandel met Alano kunnen beamen
Namelijk mij een kus gegeven waardoor ik dodelijk verliefd op hem ben geworden
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
-
Addy
-
Brigitte
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief
Oh ja, das wel een nadeel aan dat soort honden ja, als ze je mogen dan kan je er ook alles mee doenTiny schreef:Jouw gevaarlijke en enge Alano heeft bij mij wel iets gedaan......Brigitte schreef:Uhm pardonPak-de-bal schreef: Mijn hond doet ook geen stap opzij , maar dat zijn toch alle reuen wel een beetje?![]()
hoezo zijn we weer alles over één kam aan het scheren, ik heb ook dat 'soort' en ik heb er idd één die niet opzij gaat maar verder niets doet, die zou jouw hond tot op het bot negeren want die vind het niet waard om een confrontatie aan te gaan. Een 'echt' dominante hond zal niet snel een gevecht aangaan en dat kunnen de mensen hier waarmee ik weleens wandel met Alano kunnen beamen
![]()
Namelijk mij een kus gegeven waardoor ik dodelijk verliefd op hem ben geworden

-
Addy
nou strik erom dan en rapidementje hiernaar toe met die hapBrigitte schreef:ik heppie bod genauteâhdAddy schreef:ik geef der honderd voor , mis hier nog wat in het interieurBrigitte schreef: Ja zeg hallau ze hep me wel 75 uirau gekos hei, en in deize kleuâh zèn ze moejelèk te krège dusse allein voâh een heil goed bod gaat ze weg![]()
want deize kleuâh pas bè mèn interieur
-
sundancekid
@ pak-de-bal oftewel Marjolein: hoe komt het, dat in de korte tijd dat ik hier op dit forum aangemeld ben, het steeds berichten zijn met jou in de hoofdrol die uitlopen op scheldpartijen en kinderlijke discussies.
Zegt dit wat over jouw of over de rest van de forumleden?
Wat is er mis met gewoon gezellig babbelen en lachen, dat het altijd op deze kloteonzin moet uitdraaien? Graag had ik hier een deftig antwoord op gekregen, (indien mogelijk natuurlijk)
Wat is er mis met gewoon gezellig babbelen en lachen, dat het altijd op deze kloteonzin moet uitdraaien? Graag had ik hier een deftig antwoord op gekregen, (indien mogelijk natuurlijk)
- pammetje
- Zeer actief
ik denk dat dit moeilijk zal wordensundancekid schreef:@ pak-de-bal oftewel Marjolein: hoe komt het, dat in de korte tijd dat ik hier op dit forum aangemeld ben, het steeds berichten zijn met jou in de hoofdrol die uitlopen op scheldpartijen en kinderlijke discussies.
maar dat ligt niet aan haar hoor
dat ligt aan al die haar zo aan het pesten zijn

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
-
sundancekid
snap ik, maar wat is de reden hiervan? en waarom wordt er dan niet ingegrepen?pammetje schreef:ik denk dat dit moeilijk zal wordensundancekid schreef:@ pak-de-bal oftewel Marjolein: hoe komt het, dat in de korte tijd dat ik hier op dit forum aangemeld ben, het steeds berichten zijn met jou in de hoofdrol die uitlopen op scheldpartijen en kinderlijke discussies.
maar dat ligt niet aan haar hoor
dat ligt aan al die haar zo aan het pesten zijn
- iones
- Zeer actief
- Hayley84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
- Aantal honden: 2
Dat is toch Breedeweg?massam schreef:klein uitlegje bij mijn verhaal want het lijkt me nogal warrig![]()
roze=einde bebouwde kom (en dus begin losloopgebied
groen=mijn rondje
geel=mijn huis
paars rondje met stip=sams losloopveldje
domkerblauw=mevrouw huis
mintgroene stip met pijl= de plek waar ik dus met sam stond
Daar rijd ik altijd met de motor