Tussen aanhalingstekens, en hier even in de zin van dat ik niet fulltime barf aan Rais voer.Martijn schreef:Wat is nou een echte barfer?Natas. schreef:Ik zou niet weten waarom dat niet mag?Jinx schreef:Ik snap dit topic volgens mij niet helemaal goed, want ik BARF niet. Maarre...ik als niet BARFer zou het wel leuk vinden om eens een penslapje of wat anders lekkers aan Angel te geven, dus gewoon als lekker tussendoortje, niet om er op over te stappen. Zou ik dan ook bij 1 van jullie een paar penslapjes o.i.d. op kunnen halen? Of is dat tegen de regels?![]()
Zo ben ik niet aanstaande, maar de week erop een dag in Amsterdam waar sommigen van jullie wonen, en ik zal ook wel een dagje in Nijmegen zijn. Nouja, eerst maar es horen of het mag
Ik ben zelf ook helemaal geen 'echte' barfer hoor
Het is hondenvoer hoor...als het goed is heeft dat niet veel met je identiteit te maken.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
barfers opgelet
Moderator: moderatorteam
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
Geen probleem, Jessica. Mijn vriezer zit alweer aardig vol met deze bestelling, dus als je niet genoeg vis in huis hebt, laat je het voor mij zitten. Komt dat de volgende keer wel.
Ik kan hier trouwens wel redelijk aan vis komen, maar de prijzen liggen een stuk hoger dan via jou, dus dat komt wel in orde.
Ik kan hier trouwens wel redelijk aan vis komen, maar de prijzen liggen een stuk hoger dan via jou, dus dat komt wel in orde.
Groetjes, Nina en Baloe

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Ik kom zaterdag gezellig mee om stukken vlees te bekijken
Mijn vriezer zit tot de nok toe vol met pens, nog wat zakjes hart, long, lever en voor de rest volgestauwd met Carnibest.
Dus geen bestelling..
Bij de volgende barf uitwisseling heb ik mijn vriezer vast een stuk leger en kan ik ook wel wat bestellen...
Maar ik kom dus gewoon voor de gezellie mee met Jessica
Mijn vriezer zit tot de nok toe vol met pens, nog wat zakjes hart, long, lever en voor de rest volgestauwd met Carnibest.
Dus geen bestelling..
Bij de volgende barf uitwisseling heb ik mijn vriezer vast een stuk leger en kan ik ook wel wat bestellen...
Maar ik kom dus gewoon voor de gezellie mee met Jessica
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb net mijn bestelling gedaan. Jammer genoeg geen korting op het paardenvlees (was te proberen).
Bea: kalfribben zijn er deze week niet
Heeft er iemand een wildschaar ? Die staat nl nog op mijn verlanglijst. Is wel erg handig om de zooi te verdelen zaterdag.
Ik neem iig een vleesmes en een snoeischaar mee.
Ik wilde graag met mijn hondjes komen maar weet niet hoeveel er nog in de auto gaan passen.
Bea: kalfribben zijn er deze week niet
Heeft er iemand een wildschaar ? Die staat nl nog op mijn verlanglijst. Is wel erg handig om de zooi te verdelen zaterdag.
Ik neem iig een vleesmes en een snoeischaar mee.
Ik wilde graag met mijn hondjes komen maar weet niet hoeveel er nog in de auto gaan passen.
-
bea leyba
- Zeer actief
Ik moet mijn bestelling aanpassen. Het spijt me, het komt anders nooit op.
Zie http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... highlight=
Zie http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... highlight=

-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
-
tineke
Nee mijn bestelling is al weg helaas.Bas Rouge schreef:Denk ik net, mooi, kan ik melden dat ik kipkarkassen kan inbrengen. 7,5 kg. 0,29 per kilo zie ik Hutsje's prijs, 1 euro per 10 kilo. Tja, dan houdt natuurlijk alles op.....![]()
Tineke, ik heb nog een wijziging geplaatst bij mijn bestelling via jou (als dat nog kan natuurlijk). 20kg kopvlees ipv 10 kg.
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
Okay, pech gehad. Volgende keer dan maar! Ik zal het aantal kg. weer op 10 kg. zetten bij bestellingen ter voorkoming van verwarring.tineke schreef:Nee mijn bestelling is al weg helaas.Bas Rouge schreef:Denk ik net, mooi, kan ik melden dat ik kipkarkassen kan inbrengen. 7,5 kg. 0,29 per kilo zie ik Hutsje's prijs, 1 euro per 10 kilo. Tja, dan houdt natuurlijk alles op.....![]()
Tineke, ik heb nog een wijziging geplaatst bij mijn bestelling via jou (als dat nog kan natuurlijk). 20kg kopvlees ipv 10 kg.
- Hutsje
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik neem alle koelelementen uit de vriezer mee en een paar vuilniszakken. Daar ga ik alles in doen. Ik denk dat het dan wel ff duurt voor het warm wordt. Maar als het echt snikheet wordt dan ga ik ook snel terug.Hutsje schreef:Ik zal nog even kijken. Als het bloedje heet is ligt het vlees ook maar in de auto
- Hutsje
- Zeer actief
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Ik neem geen honden mee en weet ook niet of ik ga lopen. 
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Daphne
- Zeer actief
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
-
bea leyba
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
-
tineke
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat betreft vervoeren van rauwe spullen als het warm is - ik doe niet anders hier. Hier is het buiten altijd 26-34 en nog meer graden overdag - auto is nog veel warmer!
Wat helpt is een grote bak waar je alles flink op elkaar kunt proppen en dat afdekken met kranten... de massa houdt zichzelf koel. Pas na 4 uur bloedhitte begint de buitenkant warm te worden.
Als je een pcik up hebt, kun je een oude vriezer in je bak zetten met grote zakken ijs er in
Succes!
Ignit.
www.barf-natuurlijk.nl
Wat helpt is een grote bak waar je alles flink op elkaar kunt proppen en dat afdekken met kranten... de massa houdt zichzelf koel. Pas na 4 uur bloedhitte begint de buitenkant warm te worden.
Als je een pcik up hebt, kun je een oude vriezer in je bak zetten met grote zakken ijs er in
Succes!
Ignit.
www.barf-natuurlijk.nl
-
scoobydoo
- Vaste gebruiker
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is geen vraagje, dat zijn heel veel vragen!
Als je nog nooit zelf maaltijden samengesteld hebt, kun je het beste denk ik beginnen met een compleet versvlees - en een goed boek aanschaffen waar je uitgebreide info vindt over alles wat met rauwe voeding te maken heeft. Zie link onderaan bericht.
Dan word je lid van zoveel mogelijk forums over voeding om te lezen wat er allemaal al over geschreven is en stel je hier je vragen (of op barf-natuurlijk).
Het is niet moeilijk, maar je moet wel bepaalde dingen weten.
En je moet je ook niet bang laten maken voor van alles en nog wat... of laten aanpraten dat je maar op gevoel moet voeren. Gewoon je gezonde verstand gebruiken en dan zit je binnen een paar maanden op 100% zelf voer maken.
Succes!
Ignit.
www.barf-natuurlijk.nl
Als je nog nooit zelf maaltijden samengesteld hebt, kun je het beste denk ik beginnen met een compleet versvlees - en een goed boek aanschaffen waar je uitgebreide info vindt over alles wat met rauwe voeding te maken heeft. Zie link onderaan bericht.
Dan word je lid van zoveel mogelijk forums over voeding om te lezen wat er allemaal al over geschreven is en stel je hier je vragen (of op barf-natuurlijk).
Het is niet moeilijk, maar je moet wel bepaalde dingen weten.
En je moet je ook niet bang laten maken voor van alles en nog wat... of laten aanpraten dat je maar op gevoel moet voeren. Gewoon je gezonde verstand gebruiken en dan zit je binnen een paar maanden op 100% zelf voer maken.
Succes!
Ignit.
www.barf-natuurlijk.nl
- mercedes2803
- Zeer actief
Ik sluit me aan bij Ignit
Lekker een paar rollen Carnibest of Energique (of Duck - Bibi - etc..etc-)op halen..
Kijken hoe je hond het daarop doet...en ik durf te wedden dat je hond blij is!
En daarna lekker gaan neuzen hier op het hondenforum, barfplaats.nl en voernatuurlijk.nl
Op de manier kom je steeds meer te weten...
Lekker een paar rollen Carnibest of Energique (of Duck - Bibi - etc..etc-)op halen..
Kijken hoe je hond het daarop doet...en ik durf te wedden dat je hond blij is!
En daarna lekker gaan neuzen hier op het hondenforum, barfplaats.nl en voernatuurlijk.nl
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
je vergeet barf-natuurlijkmercedes2803 schreef:Ik sluit me aan bij Ignit![]()
Kijken hoe je hond het daarop doet...en ik durf te wedden dat je hond blij is!![]()

- Hutsje
- Zeer actief
Ien, wil je even kijken in de fotohoek? Mijn laatste bericht?ien schreef:je vergeet barf-natuurlijkmercedes2803 schreef:Ik sluit me aan bij Ignit![]()
Kijken hoe je hond het daarop doet...en ik durf te wedden dat je hond blij is!![]()
Op de manier kom je steeds meer te weten...![]()