Heel veel sterkte
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Beide honden aangevallen: 26-4 Peer ingeslapen, update 9-7
Moderator: moderatorteam
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Re: Beide honden aangevallen: 26-4 Peer ingeslapen
Wat intens verdrietig is dit
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
- Jeannet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
- Aantal honden: 3
Oh, wat is dit ontzettend kut
Ik hoopte zo dat het toch wat beter zou gaan. Dit had niet gehoeven en dit had niet mogen gebeuren, die domme eigenaar had gewoon zijn honden onder controle moeten hebben
Heel veel sterkte met dit oneerlijk verlies
Heel veel sterkte met dit oneerlijk verlies
- dagmar88
- Zeer actief
Wat goed dat je nog zo strijdbaar bent, en op een nette manier. Ik weet niet of ik het in me zou hebben.Lucia schreef:Bedankt voor al jullie berichten.
Verslagenheid en het gevoel van dit had niet mogen gebeuren overheerst nu.
En dat dit niet meer gaat gebeuren is iets waar we ook voor gaan vechten.
- Charlie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Wat in en in triest is dit.... Wat een ellende hebben jullie de afgelopen weken meegemaakt. Ik wil jullie alleen maar heel veel sterkte wensen 
- meriam
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Lucia
- Zeer actief
We zijn wel kapot van ellende maar ze wonen een straat verderop en wij lopen hier dus nog met Milo en veel anderen die daar ook lopen. Ik moet er niet aan denken om ze tegen te komen, en al helemaal niet zonder korf.dagmar88 schreef:Wat goed dat je nog zo strijdbaar bent, en op een nette manier. Ik weet niet of ik het in me zou hebben.Lucia schreef:Bedankt voor al jullie berichten.
- moon-C
- Zeer actief
- moon-C
- Zeer actief
-
Wolfsblut
- Zeer actief
Lucia schreef:Bedankt voor al jullie berichten.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
Oh wat erg dat ze ook nog dicht bij wonen en er grote kans is dat je ze nog tegen kunt komen
- MirjamV
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
- Aantal honden: 2
Wat afschuwelijk, heel veel sterkte gewenst!!
-
Peter27
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Getver... Da's wel heel zuur allemaal. Sterkte .
blablabla 
- annets
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse cocker spaniel
Steeds mee gelezen en gehoopt en gedacht dat ie het zou redden.
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
- annemick
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Heel veel sterkte 
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Ik heb dit topic in spanning mee gelezen en had hoop dat het goed zou komen met Peer. Heel veel sterkte met het verlies van hem
En ik zou het er ook niet bij laten zitten met de kans op nog meer ellende met deze joekels.
En ik zou het er ook niet bij laten zitten met de kans op nog meer ellende met deze joekels.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik hoop dat je die strijdbaarheid vast kan houden. Mij is dat niet gelukt toen wij Tom verloren en de stichting me eigenlijk in de schoenen schoof dat hij bij ons hartworm en babesia heeft gekregen. Wij moesten bewijzen dat de soort hartworm de soort uit Gran Canaria was. Maar de bond was begraven. Ik was woest en strijdbaar. Maar tegen zoveel onrecht was ik uiteindelijk niet bestand. De negatieve energie die zo'n stichting je geeft maakt dat je opgeeft. Dus ik hoop erg dat jij strijdbaar blijft. Je hond verliezen en dan dealen met mensen die gewoon geen enkele compassie tonen en die onredelijk zijn is enorm moeilijk kan ik uit ervaring zeggen. De stichting die mij een zgn gezonde hond gaf had eigenlijk aan de schandpaal genageld moeten worden. Want fouten kunnen. Maar testen liegen en dan een eigenaar de schuld geven is om te kotsen. Die mensen moeten leven met hun eigen zieke geesten en hun karma komt wel.
Sterkte en hou je taai.
Sterkte en hou je taai.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Denk dat dat wel anders is. Dit is veroorzaakt door een onveilige situatie waar ze nog dagelijks mee geconfronteerd kunnen worden.laeken schreef:Ik hoop dat je die strijdbaarheid vast kan houden. Mij is dat niet gelukt toen wij Tom verloren en de stichting me eigenlijk in de schoenen schoof dat hij bij ons hartworm en babesia heeft gekregen. Wij moesten bewijzen dat de soort hartworm de soort uit Gran Canaria was. Maar de bond was begraven. Ik was woest en strijdbaar. Maar tegen zoveel onrecht was ik uiteindelijk niet bestand. De negatieve energie die zo'n stichting je geeft maakt dat je opgeeft. Dus ik hoop erg dat jij strijdbaar blijft. Je hond verliezen en dan dealen met mensen die gewoon geen enkele compassie tonen en die onredelijk zijn is enorm moeilijk kan ik uit ervaring zeggen. De stichting die mij een zgn gezonde hond gaf had eigenlijk aan de schandpaal genageld moeten worden. Want fouten kunnen. Maar testen liegen en dan een eigenaar de schuld geven is om te kotsen. Die mensen moeten leven met hun eigen zieke geesten en hun karma komt wel.
Sterkte en hou je taai.
Hoe triest ook mbt Tom, jullie werden daarna niet mogelijk dagelijks met dezelfde situatie geconfronteerd.
- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
Wat een ongelooflijk oneerlijk einde.. ik had jullie zo een ander einde gegund... vreselijk dat dit heeft mogen gebeuren en dat Peer er zo ontzettende de dupe van is geworden.
Heel erg veel sterkte voor jullie... onwerkelijk...
Heel erg veel sterkte voor jullie... onwerkelijk...
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Wat vreselijk.
Heel veel sterkte met het verlies van Peer.
Zeker omdat het zo afschuwelijk en geweldadig was.
Wat verdrietig en naar is dit.
Heel veel sterkte met het verlies van Peer.
Zeker omdat het zo afschuwelijk en geweldadig was.
Wat verdrietig en naar is dit.
-
laeken
- Zeer actief
Het is wel anders maar het komt deels ook op hetzelfde neer. Je gaat enorme klappen krijgen. Bijvoorbeeld dat die mensen gaan zeggen dat het je eigen schuld was. Of gaan liegen. Terwijl je alleen wat begrip wil.crutz schreef:Denk dat dat wel anders is. Dit is veroorzaakt door een onveilige situatie waar ze nog dagelijks mee geconfronteerd kunnen worden.laeken schreef:Ik hoop dat je die strijdbaarheid vast kan houden. Mij is dat niet gelukt toen wij Tom verloren en de stichting me eigenlijk in de schoenen schoof dat hij bij ons hartworm en babesia heeft gekregen. Wij moesten bewijzen dat de soort hartworm de soort uit Gran Canaria was. Maar de bond was begraven. Ik was woest en strijdbaar. Maar tegen zoveel onrecht was ik uiteindelijk niet bestand. De negatieve energie die zo'n stichting je geeft maakt dat je opgeeft. Dus ik hoop erg dat jij strijdbaar blijft. Je hond verliezen en dan dealen met mensen die gewoon geen enkele compassie tonen en die onredelijk zijn is enorm moeilijk kan ik uit ervaring zeggen. De stichting die mij een zgn gezonde hond gaf had eigenlijk aan de schandpaal genageld moeten worden. Want fouten kunnen. Maar testen liegen en dan een eigenaar de schuld geven is om te kotsen. Die mensen moeten leven met hun eigen zieke geesten en hun karma komt wel.
Sterkte en hou je taai.
Hoe triest ook mbt Tom, jullie werden daarna niet mogelijk dagelijks met dezelfde situatie geconfronteerd.
Je verliest je hond en dan is het heel lastig als de veroorzaker niet meewerkt of geen enkele verantwoordelijkheid wil nemen. De eigenaar heeft zijn eigen honden ontzet uit de situatie maar ontkent dat nu al. Niks gezien maar zou kunnen. Dat is uitermate pijnlijk als je hond daardoor dood is gegaan.
In elk geval sterkte.
-
blondie
- Zeer actief
Heb niet veel gereageerd hier, maar meegelezen, met mijn partner erover gesproken en dan nu te lezen dat Peer het niet heeft gered
Heel erg veel sterkte, maar sterkte wens dekt de lading niet.
En ik jullie zijn je maatje kwijt, los daarvan dus hoge da rekeningen. Mensen zouden de verantwoordelijkheid moeten nemen, verdorie zeg, je weet toch zelf dat je een eigen hond van een ander moet aftrekken, en heel koud.. daar ben je voor verzekerd, neem als eigenaar die een andere hond dusdanig verwond, en in jullie geval tot de dood als gevolg
in ieder geval je verantwoording.
Dat is het allerminste wat je kunt doen, leed wordt er niet mee verzacht, want iemand is gewoon zijn of haar maatje kwijt waar je al meerdere jaren lief en leed mee deelt, en door toedoen van die persoon's hond of maatje.
Ik vind het vreselijk voor jullie en had zo gehoopt hier te lezen dat Peer opknapte, maar dat mocht niet zo zijn
Heel erg veel sterkte, maar sterkte wens dekt de lading niet.
En ik jullie zijn je maatje kwijt, los daarvan dus hoge da rekeningen. Mensen zouden de verantwoordelijkheid moeten nemen, verdorie zeg, je weet toch zelf dat je een eigen hond van een ander moet aftrekken, en heel koud.. daar ben je voor verzekerd, neem als eigenaar die een andere hond dusdanig verwond, en in jullie geval tot de dood als gevolg
Dat is het allerminste wat je kunt doen, leed wordt er niet mee verzacht, want iemand is gewoon zijn of haar maatje kwijt waar je al meerdere jaren lief en leed mee deelt, en door toedoen van die persoon's hond of maatje.
Ik vind het vreselijk voor jullie en had zo gehoopt hier te lezen dat Peer opknapte, maar dat mocht niet zo zijn
- Eefsel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Heel erg veel sterkte
verschrikkelijk!
Evelien en Joep

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
-
Cashel Vale
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat een afschuwelijke manier om hem zo te verliezen. Ik wens jullie heel veel sterkte.
Groetjes Helma
http://www.cashelvale.nl
http://www.cashelvale.nl
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
wat vreselijk zeg
Had het zo anders gehoopt. Sterkte
- Zamunda
- Zeer actief
Ik kan het me goed voorstellen, het is zo onnodig en zo vreselijk om je hond zo te verliezenLucia schreef:Bedankt voor al jullie berichten.
- Lucia
- Zeer actief
Ik ben niet zo'n quote wonder dus even zo
@ laeken: wat vreselijk van Tom destijds en wat machteloos dat het daar dan niet verder mee komt, onverteerbaar.
Er komen echter hier neer verhalen los over deze honden, inclusief dat er nog iemand in hand gebeten is bij beschermen van haar hond, deze mevrouw gast als u geen aangifte doen en een aantal gaan ook melding doen bij gemeente.
We hebben meer mensen, ik hoop dus wel dat we verder gaan komen hierin.
@ cleva: ik ga idd deze week wel contact opnemen om zelf even ergens te babbelen.
Lopen in omgeving doen we nu bewust wel, maar een pretje is het niet nee. En dat is logisch en zal best een tijd duren, zeker zolang die honden er zijn.
@ laeken: wat vreselijk van Tom destijds en wat machteloos dat het daar dan niet verder mee komt, onverteerbaar.
Er komen echter hier neer verhalen los over deze honden, inclusief dat er nog iemand in hand gebeten is bij beschermen van haar hond, deze mevrouw gast als u geen aangifte doen en een aantal gaan ook melding doen bij gemeente.
We hebben meer mensen, ik hoop dus wel dat we verder gaan komen hierin.
@ cleva: ik ga idd deze week wel contact opnemen om zelf even ergens te babbelen.
Lopen in omgeving doen we nu bewust wel, maar een pretje is het niet nee. En dat is logisch en zal best een tijd duren, zeker zolang die honden er zijn.
- Caro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
Wat afschuwelijk dat je die honden ieder moment weer tegen kunt komen. Moet er niet aan denken dat mijn hond vermoord wordt door zo'n monster en dat ik die dan nog herhaaldelijk moet zien. Hopelijk lukt het jullie met zijn allen om er iets tegen te doen. In mijn vorige straat woonden ook 2 rottweilers met muilkorf verplichting omdat ze al meerdere malen honden en mensen hadden aangevallen. Maar die eigenaar liep met de muilkorf los aan de nek van die honden. Heb dat meerdere malen gemeld maar geloof niet dat er iets mee gebeurd is toen.

- Charlie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Hoe is Milo onder heel de situatie ? Heeft hij nog gezondheidsproblemen ? En hoe is het geestelijk met hem gesteld ? Het lijkt nogal wat om mee te maken als hond zijnde, eerst de paniek, de pijn en nu ook nog je maatje kwijt zijn
Hetzelfde geldt voor jou natuurlijk, een rollercoaster van emoties die je hebt moeten doorstaan.
Nogmaals heel veel sterkte
Hetzelfde geldt voor jou natuurlijk, een rollercoaster van emoties die je hebt moeten doorstaan.
Nogmaals heel veel sterkte
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Heel veel sterkte.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Lucia
- Zeer actief
Lieve Milo knapt heel erg snel en goed op. Het is natuurlijk al een oudje en hij liep al niet zo hard, maar het geneest goed en psychisch was hij de eerste dagen even wat schrikkeriger buiten, maar inmiddels niet meer.Charlie schreef:Hoe is Milo onder heel de situatie ? Heeft hij nog gezondheidsproblemen ? En hoe is het geestelijk met hem gesteld ? Het lijkt nogal wat om mee te maken als hond zijnde, eerst de paniek, de pijn en nu ook nog je maatje kwijt
Wil snuffelen aan andere honden en we laten hem buiten even zijn tempo bepalen en ook als hij even wil snuffen met andere honden.
Hij en Peer woonden prima samen maar waren niet zo'n klef stel, we merken aan hem niet echt iets dat hij er last van heeft.