En dan val ik altijd op honden met veeel haar.
Maar Ren

Wat een prachtige pupjes!!
Moderator: moderatorteam
Nee hoor niet persé.sirene schreef:Wil jij geen naakte dan? Een pup van Taxi is natuurlijk ook superleuk!Gimmick schreef:Gefeliciteerd.. wat een prachtig nest.
Het is dat er hier en plekje voor een toekomstige pup van taxi is gereserveerd anders was dit ook nog een mooie geweest. Ben heel benieuwd Hoe ze uitgroeien
Welnee johLongFields schreef: Dat gaat nog heel erg lastig kiezen worden vrees ik.
Gouden stekeltjes met bakkebaardenMarion. schreef:Hihi, en hoe gaat dat haar van Ren uitgroeien weet je dat? Krijgt hij echt een gouden kapseltje met baard
Wie weet ooit. Past wel leuk bij je stel. Zou dan wel voor een leuke makkelijke Peruaan gaan. Een middelmaatje ofzo.gonnie schreef:Wat zijn ze leuk, vind het haast jammer dat we al weer honden hebben.
Maar goed, ik zou een naakte willen hebben. Dus maar goed dat we al honden hebben.
Wat is die naakte leuk zeg.
Ja, wie weet. Ik vind je honden echt heel erg leuk.sirene schreef:Wie weet ooit. Past wel leuk bij je stel. Zou dan wel voor een leuke makkelijke Peruaan gaan. Een middelmaatje ofzo.gonnie schreef:Wat zijn ze leuk, vind het haast jammer dat we al weer honden hebben.
Maar goed, ik zou een naakte willen hebben. Dus maar goed dat we al honden hebben.
Wat is die naakte leuk zeg.
mosquito1980 schreef:Aaah, wat een tevreden stel![]()
Leuk die oranje kuif, noem hem/haar Flame![]()
(Geen Trump gaan noemen dat heeft hij niet verdient)
Inderdaad javeertje schreef:mosquito1980 schreef:Aaah, wat een tevreden stel![]()
Leuk die oranje kuif, noem hem/haar Flame![]()
(Geen Trump gaan noemen dat heeft hij niet verdient)
Ik zat al te denken waar goud haar en kaal me aan doet denken, maar je had vroeger zo'n kinderprogramma genaamd 'de ark van stekeltje' en het is gewoon een SpijkertjeMinus de spijkers dan
![]()
Choco en black? Black & tan bedoel je dan denk ik? Of choco & tan?Emma schreef:Die chocotan![]()
Nou ja allemaal wel![]()
Maar de choco en black vind ik wel het mooist1:
Is t niet iets voor jou hier een pup uit??Manuma schreef:Ik heb nog geen favoriet, ik vind ze allemaal zo prachtig